Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°25°
9,2

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo

1 review over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

Hotel Sentido Mamlouk Palace

TravelAgent1987
17-5-2014

Dit hotel heeft een prachtige, luxe uitstraling. Alles is netjes afgewerkt tot in detail. Groot en leuk aangelegd zwembad. De ligging van dit hotel is prima! Het heeft een privé strand en bevindt zich op ca. 20 km afstand van het oude centrum van Hurghada. Tegenover de ingang van het hotel bevinden zich diverse winkeltjes. Met een shuttle service welke vanuit het hotel wordt aangeboden, kun je 2x per dag naar Hurghada. Op korte afstand van het hotel vindt je tevens een groot winkelcentrum.

Het resort beschikt over veel faciliteiten. Daarnaast mag je ook gebruik maken van de facileiten van het naastgelegen hotel Sunrise Select Garden. Je vindt daar o.a. meer a la carte restaurants, meer zwembaden, glijbanen en diverse mogelijkheden voor welness.

Het hotel is nog niet zo heel erg oud en is sfeervol aangekleed. Kamers worden goed schoongemaakt en de badkamers zijn voorzien van een inloopdouche. Ruime en leuke balkons!

Gereisd Zakelijk in oktober 2012
The Hotel Management, General Manager, 21-12-2014

Beste Gast,

Beter laat dan nooit maar we willen uw hartelijk bedanken voor het beoordelen van ons resort

Wij hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen in ons resort

Met vriendelijke groeten, Het hotel Management

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.