22 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• TravelAgent1987, 17-05-2014

De prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed! Mede doordat men gebruik kan maken van het naastgelegen hotel. Neckermann biedt aantrekkelijke kinderkortingen t/m 14 jaar en eenouder-voordeel.

• Guy, 27-03-2012

Zeker de thema-restaurants uitproberen.

• Fam. Kolenbrander, 23-10-2011

Het boekingssysteem voor de a la carte restaurant wordt 's nachts om 12 uur weer vrijgegeven en vanaf dat moment kan je alle restaurants weer boeken. Echter niet voor de volgende dag maar dag +1. Onze ervaring is dat alles volgeboekt was gedurende de hele week en dat we iedere keer te laat waren. Alternatief is de Guest service nabij de receptie die het ook voor je kunnen regelen.

• Arho, 16-01-2013

Naast het strand van Garden beach (gezamelijk strand met Mamlouk) is Blue Dives. Je kunt een dagje snorkelen. Zeker de moeite waard. Fantastische koraalriffen en allerlei vissen. Als je geluk hebt (net zoals wij) zie je ook nog dolfijnen. Voor 40 euro kun je 2 DVD's krijgen met foto's van je gezin en een video van die dag). Aan de prijzige kant maar achteraf zeker het geld waard. Ze verzorgden alles prima en waren erg behulpzaam (ook bij het snorkelen).

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

• Maik & Martina, 01-04-2013

Wij zijn met een boot reisje naar Mahmaya geweest. Dat is een heel mooi wit eiland. Daar kun je dan van het eiland genieten en in de helder blauwe zee zwemmen. Daarna ga je met de boot naar het koraal waar je kunt snorkelen. Erg prachtig om te zien. Veel mooier dan de middelandse zee.

• Marjon, 04-05-2012

We nemen elke vakantie in Turkije en Egypte een massage, maar deze keer was het bijzonder goed. Massage was werkelijk top! Wij hadden Cleopatra arrangement.

• Marcel Kiel, 23-08-2018

Ga, als het even kan, duiken . Doe dit bij Cavedivers. Een dag zonder "poespas"en ik garandeer je dat je tevreden terug komt. Voor afwisseling moet je een restaurant boeken (Asian is top) Leuke onderbreker. Snorkelen: Loop de heel pier af (aan het strand helemaal rechts) tot aan het eind bij de trappetjes. Gegarandeerd hele mooie vissen. Neem een stuk brood mee.

• Remco, 25-08-2014

Excursie naar Luxor Quad safari door de woestijn Jeep safari naar de dorpjes in de buurt

• Yvonne, 05-03-2015

alleen jammer dat mensen het nodig vinden om heel vroeg een handdoek op een bedje te leggen om te reserveren. Eigenlijk zou al deze handdoeken gewoon verwijderd moeten worden voor 10.00 uur als er niemand op zit.

• EdwinE, 22-06-2015

senzo mall bezoek waard , het plaatselijke warenhuis " Spinneys" daar is zeer goedkoop en je hoef daar niet af te dingen. Snorkelen kan je ook eind van de pier doen aan het hotel, vele scholen vissen zitten daar onder de brug .

• Marieke van Genst, 27-07-2015

Mocht je ergens tegen aan lopen, vraag naar Wendy, zij helpt jullie verder! Tevens al het overige personeel is ook even vriendelijk en erg klantgericht!

• M.D. van der Have, 09-05-2015

Koop een Wifi kaartje in de mall, Wifi van het hotel werkt niet/nauwlijks

• Martin, 14-12-2014

De standaardkamers zijn voor Nederlandse begrippen al erg ruim.

• wendy_wen, 24-09-2014

Een kamer in het midden van het complex.. zit je overal precies tussen in :)

• Henk N, 21-02-2015

Probeer te boeken voor de restaurants. Geniet van de topservice.

• Kimmetjuh_, 24-09-2014

Een hotel kamer in het midden van het complex. Dan is de weg naar het strand net zo fijn als naar de lobby/restaurant.

• Helena, 25-05-2015

gebouw 32 zit direct aan het strand

• hurghada123, 29-04-2015

Voor vragen of iets dergelijks vraag naar Wendy! Kun je dr niet vinden, vraag haar collega's naar d'r dan komt ze er gelijk aan voor je! Ideaal!!!!

• Ellen Visser, 06-03-2015

Handdoekenrek voor de grote handdoeken in de badkamer zou handig zijn.

• Trea, 30-01-2015

A la carte restaurants echt heerlijk eten!

• hurghada123, 10-04-2015

De kamila (orientale restaurant) is zeker de moeite waard!

• Joeri Bellekens, 28-07-2015

Onderschat de zon niet, spreek uit ondervinding!