Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort
9,4

21 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

Joeri Bellekens, 28-7-2015
Onderschat de zon niet, spreek uit ondervinding!
Marieke van Genst, 27-7-2015
Mocht je ergens tegen aan lopen, vraag naar Wendy, zij helpt jullie verder! Tevens al het overige personeel is ook even vriendelijk en erg klantgericht!
EdwinE, 22-6-2015
senzo mall bezoek waard , het plaatselijke warenhuis " Spinneys" daar is zeer goedkoop en je hoef daar niet af te dingen. Snorkelen kan je ook eind van de pier doen aan het hotel, vele scholen vissen zitten daar onder de brug .

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

Helena, 25-5-2015
gebouw 32 zit direct aan het strand
M.D. van der Have, 9-5-2015
Koop een Wifi kaartje in de mall, Wifi van het hotel werkt niet/nauwlijks
hurghada123, 29-4-2015
Voor vragen of iets dergelijks vraag naar Wendy! Kun je dr niet vinden, vraag haar collega's naar d'r dan komt ze er gelijk aan voor je! Ideaal!!!!

hurghada123, 10-4-2015
De kamila (orientale restaurant) is zeker de moeite waard!
Ellen Visser, 6-3-2015
Handdoekenrek voor de grote handdoeken in de badkamer zou handig zijn.
Yvonne, 5-3-2015
alleen jammer dat mensen het nodig vinden om heel vroeg een handdoek op een bedje te leggen om te reserveren. Eigenlijk zou al deze handdoeken gewoon verwijderd moeten worden voor 10.00 uur als er niemand op zit.
Henk N, 21-2-2015
Probeer te boeken voor de restaurants. Geniet van de topservice.