87 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

• Miranda, 09-10-2019

Weer on Febuari

Wij willen ongeveer half of eind Februari naar Hurgahada. Kan iemand mijn vertellen over ervaringen met het weer die periode. Zowel overdag en s.avonds.

E.H., 12-10-2019

Wij gaan jaarlijks in februari naar Hurghada en kunnen over het algemeen elke dag aan het strand liggen. Wel letten we er op dat we een hotel boeken met windschermen omdat de wind nog wat fris kan zijn. Over het algemeen gaan we rond 15.30/16.00 uur bij het strand weg omdat het dan frisjes wordt. 's Avonds is het ook afgekoeld maar niet echt koud.

• Paula Rauch, 12-09-2019

Handdoek leggen?

We gaan in oktober naar mamlouk palace. Weet iemand of er toegestaan word dat er handdoeken gelegd op de bedjes? Of zien ze hier op toe? Vind ik een vreselijk iets....

• Paulien , 26-05-2019

Snorkelen...

Weet iemand of we snorkels, duikbril/masker in hotelwinkeltje kunnen kopen? Of beter in NL aanschaffen en meenemen?

Broers, 05-07-2019

Dat kun je ook in het hotel winkeltje kopen of buiten het resort in winkel is bijna net zo duur als bij decatlon en in Egypte kun je nog pingelen

Paula Rauch, 01-09-2019

Oké,dank je wel. Zal even zien of ik we t meenemen of daar aanschaffen. Weet je misschien ook of er handdoekjes gelegd worden morgens? We gaan zelf in oktober er naar toe. Groet paulien

• Monique Kleine, 10-04-2019

Visum

Het is nu 2019 over 6weken gaan wij naar dit hotel vraag kan je nog steeds je visum op de luchthaven halen?

Sanne, 29-04-2019

Ja, ben in Feb 2019 nog geweest en je kan daar je visum kopen.. is ongeveer 25euro...

Je kan ook beter op het vliegveld een simkaart kopen voor ong 15euro bij Vodafone/ a 10 Gig en een extra mob meenemen , dan je wifi hotspot aanzetten en heb je overal perfecte verbinding voor 1,2,3,4 personen

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Corendon
    Corendon

• Hans Netten, 04-04-2019

Rollatoor

Zij in het hotel rollators te huur ?

• Rob, 11-03-2019

Drinken uit glas of plastic

Hallo Allemaal,

17 april 2019 vertrekken wij voor een week naar Mamlouk. Mijn vrouw en twee zoons van 17 en 19 jaar kijken er net als ik erg naar uit.

Heb alleen één vraag. Waarin wordt het bier geschonken? Bij sommige resorts krijg je je biertje in een klein plastic of papieren bekertje. Vorig jaar zag ik iemand die zijn eigen 0,3 liter hard plastic bierglas mee had bij een nader resort. Heb geen zin in een klein bekertje bier. Moet ik nog vaak opstaan ook tijdens de vakantie :-)

Gerrit, 04-04-2019

Bier en andere frisdranken worden gewoon in een 0,3 ltr plastic bekers getapt. Heb me we vorig jaar prima vermaakt. Al vast een goede vakantie toegewenst.

• Annelien , 07-03-2019

Ramadan

Beïnvloed de ramadan het service in het hotel?

Gerrit, 05-04-2019

Ben er vorig jaar eind mei geweest en heb er niks van gemerkt. Volgens gasten die er vaker geweest zijn is de sfeer op het resort zelf beter omdat er dan ook geen egyptische gasten zijn.

• Karin, 28-02-2019

Jas nodig?

Kan iemand mijn de temperatuur vertellen in de avond? Wij gaan 1 maart .Heb je jasje nodig?

• Puts, 19-01-2019

Live muziek

Is er s'avonds ook live muziek buiten het animatie team om.

• Els Fortuin, 31-12-2018

Nationaliteiten

Welke nationaliteiten zijn er in het hotel? Kids van 11 en 14 willen graag Nederlandse leeftijdsgenoten.

Els Fortuin, 15-01-2019

Wij gaan 20 juli 13 dagen en jullie?

Broers, 16-04-2019

Hallo wij gaan ook in juli 14 dagen met zoon van 14