Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

688 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

Vakantie

lenaerts niels

Een echte aanrader

Zal zeker nog eens terug komen

Beste waardevolle gast,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vakantie

filip fransen
19-6-2018

Eten kon beter maar voor de rest was het inorde

Beste Dhr. Fransen,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Deholiday concierge

Onze favoriete vakantiebestemming

joni
19-6-2018

Het is hier zalig vertoeven! We komen hier nu al voor de 12 de keer en het word enkel maar beter.

De animatie, de bars, de restaurants alles is Top!

nergens vind je zo een vriendelijke mensen!

Een dikke aanrader!

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

Deholiday concierge

Absolute aanrader!

Stijn Van den Broeck
19-6-2018

Tweede keer hier en zou zo nog eens terugkomen! Altijd bediening met een lach en kwaliteit verzekerd. Veel leuke activiteiten voor een goede prijs. Ook voor kinderen veel te doen.

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw vakantie ervaring. We zijn blij te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons resort.

De traditie of Egyptische gastvrijheid laten ons hopen dat u voor uw volgende vakantie weer zult kiezen voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort en wij zullen ons best doen om het een onvergetelijke ervaring te laten zijn.

De holiday concierge

Perfect! Niets te wensen over

Ferry
17-6-2018

Mooi ruim opgezet hotel met vriendelijk personeel en tof animatieteam. Het wordt er heel goed schoon gehouden en de kamers zijn ruim en de bedden enorm!! Eten is super lekker, groot zwembad en fijn dat je meerdere kleinere eetgelegenheden hebt ipv 1 groot buffetrestaurant. Aquapark van de buren is een aanrader!

Enige minpunt is dat je misschien ver moet lopen als je een kamer veraf hebt maar dat is alleen maar goed tegen de extra vakantiekilo’s 😉

Hotel Management, General Manager, 19-6-2018

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Zéker gaan!

Raymon Haveman
14-6-2018

Sentido Mamlouk palace is een echte aanrader. De service, vriendelijkheid, hygiëne en het animatieteam is een enthousiaste groep mensen, die alles voor de gasten doen.
Hotel Management, General Manager, 16-6-2018

Beste Dhr. Raymon,

Top

Vincent van den Berkt
14-6-2018

We hebben een geweldige vakantie beleefd in Sentido Mamlouk Palace. Speciale dank voor al het personeel en het geweldige animatie team. Ze doen echt alles om je een geweldige vakantie te laten beleven. We gaan zeker nog een keer terug naar Mamlouk!
Hotel Management, General Manager, 16-6-2018

Beste Dhr. Vincent,

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

De Holiday concierge

Zeker het geld waard! Een zekere aanrader.

Baran Oktaykaan
13-6-2018

Zeer vriendelijk personeel en goede service.

Eten was ook zeer naar wens en word goed verzorgd en hygiënisch klaar gemaakt.

Resort is heel netjes en schoon.

En big ups naar het animatieteam die goed omgaat met de gasten.

Holiday concierge, General Manager, 14-6-2018

Zeker een aanrader!

Saskia langstraat
13-6-2018

Heel erg mooi hotel.

Goed verzorgd de kamers.

Heel vriendelijk personeel heel gastvrij.

Met een leuk animatieteam.

Holiday concierge, General Manager, 14-6-2018

Aziatisch restaurant

Kurt Engelen
12-6-2018

Vriendelijk personeel en lekker eten met als uitschieter het Aziatisch restaurant
Holiday concierge, General Manager, 13-6-2018

De Holiday concierge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort scoort een 9.38 uit 10 op basis van 1468 reviews.