Waarschuwing: reviews van deze accommodatie zijn mogelijk onbetrouwbaar.

Zoover is een onafhankelijke website en streeft naar eerlijke beoordelingen. Bij deze accommodatie willen wij u erop wijzen dat wij aanwijzingen hebben om aan te nemen dat de getoonde beoordelingen niet voldoen aan onze richtlijnen voor beoordelingen. Daardoor kan Zoover niet garanderen dat de getoonde beoordelingen altijd de mening is van gasten die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.

Wij doen er alles aan om dit verder uit te zoeken en eventueel verdacht materiaal te identificeren en te verwijderen. Voortdurende verbetering van processen omtrent reizigersbeoordelingen heeft vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort *****

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort *****

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort
Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

544 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

Super genieten

Korswagen, 17-2-2018

Eten top, zelfs rondleiding in de keuken gehad en onder de indruk van haccp

Met mijn vrouw samen zelfs een bepaald brood leren bakken.

Koks en executive chef top

Holiday concierge, General Manager, 18-2-2018

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Aanrader

guusje, 15-2-2018

Super goed hotel met lekker eten

Mooi hotel

nick willems, 15-2-2018

Super mooi hotel

Lekker eten

Goed animatie team

Aanrader

youp, 15-2-2018

Heel mooi gelegen en perfect strand😊 fijne mensen!

1st te keer

Michael, 15-2-2018

Voor mij de eerste keer maar komen zeker weer terug top animatie team was super en zeer vriendelijk
Holiday concierge, General Manager, 16-2-2018

Goede prijs-kwaliteit

Kenny Franssens, 12-2-2018

Wij hebben een mooie vakantie gehad. Prachtig en heel verzorgd hotel. Prachtig zwembad gelegen in mooie perfect onderhouden tuin. De medewerkers zijn uitmuntend vriendelijk en behulpzaam. Een plaats om naar terug te keren.
Holiday concierge, General Manager, 16-2-2018

Prima hotel

Heene-Secember, 11-2-2018

Prima hotel, grote kamers. Lekkere maaltijden. Wel veel Engelsen en dat komt de sfeer niet ten goede.

Komen zeker nog een keer terug.

Wybe Jaspers, 10-2-2018

Een park waar je in de watten gelegd wordt door het personeel. Het eten is voortreffelijk. Erg schoon. Alle faciliteiten aanwezig voor een relaxte vakantie

Een echte aanrader

Jana Franssens, 8-2-2018

Heel goed hotel, personeel is zeer klantvriendelijk en hebben schrik om niet volledig aan de wensen van de klanten te voldoen. A la carte restaurants zijn mooi meegenomen.
Holiday concierge, General Manager, 9-2-2018

Heel goed hotel

raissa, 8-2-2018

Heel mooi hotel, met zeer goede service! Het personeel is heel vriendelijk,
Holiday concierge, General Manager, 9-2-2018

De Holiday concierge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort scoort een 9.44 uit 10 op basis van 1218 reviews.