Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag28°17°
Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort
9,4

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

737 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

Fantastische zonvakantie met vrienden

Babs
13-11-2018

Het is een fanrastische accomodatie, mooie zwembaden, lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Het a la carte eestaurant Frida (mexicaans) is een echte aanrader!

Leuke accomodatie, 4/5 sterren

Jan
13-11-2018

A la carte restaurants

Luide muziek in avond

Prachtige vakantie

Kris
9-11-2018

Een aanrader voor iedereen, lekker snorkelen en zelfs scuba diving ter plaatse een prachtige ervaring ik zou het iedereen aanraden eens kenis te maken met de onder water wereld .In een woord Prachtige vakantie.

Super hotel

Fernhout
8-11-2018

Hotel en personel zijn goed bevallen eten is super wat ik mis is in de avond wat meer vertier buiten het hotel

Zeer goed

Peter
7-11-2018

Goed eten en drinken prima locatie

Geweldig hotel

Heidi
31-10-2018

Mamlouk Palace Resort in Hurghada is een hotel welk veel moeite doet voor hun gasten. Er zijn meerdere a la carte restaurants waar je na reservering gebruik van mag maken. Het eten is er zeer goed. Bij het buffet restaurant is het ook goed met steeds wisselende thema's. Wij waren er tijdens Valentijnsdag en alles was een lust voor het oog om te zien. Verder ligt het hotel centraal. Aan de overkant ligt een winkelcentrum. Hurghada stad en haven zijn gemakkelijk met de taxi te doen. Een aanrader is een boottocht boeken om te gaan snorkelen en Giftun eiland te bezoeken. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad en genoten van het hotel.

Beste waardevolle Heidi,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

De Holiday concierge ,

zo gaaf dat je er verslaafd aan bent

Marjanne van der Meulen
29-10-2018

Ze moeten hun zorgen thuis laten en zich dompelen in het warme bad wat het hotel en het lieve personeel van Sentido je bied

Beste waardevolle Marjanne van der Meulen,

Super

brinksma schilderwerk brinksma
29-10-2018

Super hotel.

Erg vriendelijke mensen, vooral de vrouw bij het ei bakken !

Altijd warm eten wat meestal voor jou wordt klaar gemaakt.

Top

Beste waardevolle Brinksma Schilderwerk Brinksma,

Heerlijk

Dev
25-10-2018

Heerlijk verblijf gehad!

Personeel vriendelijk en prima kamer.

Helaas was het wel druk en dus handoekje leggen...

Ook met eten soms een plekje zoeken. ( veel duitse gasten)

In Oktober is de zon al bijna onder na 5 u. Het is rond de 30/35 graden

Winkeltjes zowel links al rechts voor het resort ( ga je naar links dan is het winkeltje met allerlei tassen erg goedkoop! en niet erg opdringerig) Geen dingen kopen in het resort.. veel duurder.

Massage service kon wat Beter. Goede massage maar bij een full back massage kan er geen gebruik worden gemaakt van kluisje en douche?

Snorkelen via een excursie geweldig om te doen! Dolfijnen minder. zie je amper of niet. 2 personen prive excursie ( 10 tm 15 man) 50 euro p.p. geen €65.00 ervoor geven

Meneer Mamnlouk, Bedankt! Altijd in voor een praatje en een grap!

See you in AMSTERDAM

Holidays Concierge, General Manager, 27-10-2018

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw vakantie ervaring. We zijn blij te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons resort.

De traditie of Egyptische gastvrijheid laten ons hopen dat u voor uw volgende vakantie weer zult kiezen voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort en wij zullen ons best doen om het een onvergetelijke ervaring te laten zijn.

Met vriendelijke groet,

De holiday concierge

Zeer goed resort

Bennie Goossen
21-10-2018

Mensen zeer behulpzaam en vriendelijk zeer goed van eten en drinken en de kamers zijn perfect

Hotel Management, General Manager, 25-10-2018

Beste Mr. Goossen,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

De Holiday concierge

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.