Waarschuwing: reviews van deze accommodatie zijn mogelijk onbetrouwbaar.

Zoover is een onafhankelijke website en streeft naar eerlijke beoordelingen. Bij deze accommodatie willen wij u erop wijzen dat wij aanwijzingen hebben om aan te nemen dat de getoonde beoordelingen niet voldoen aan onze richtlijnen voor beoordelingen. Daardoor kan Zoover niet garanderen dat de getoonde beoordelingen altijd de mening is van gasten die deze accommodatie daadwerkelijk hebben bezocht.

Wij doen er alles aan om dit verder uit te zoeken en eventueel verdacht materiaal te identificeren en te verwijderen. Voortdurende verbetering van processen omtrent reizigersbeoordelingen heeft vanzelfsprekend onze hoogste prioriteit.

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°19°
Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

617 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

Absoluut de moeite waard

Jolien en shawky, 23-4-2018

De animatie is zeer goed en vriendelijk. Ze helpen waar nodig en beantwoorden elke vraag.

De animatie door de dag is goed georganiseerd en leggen alle spelletjes goed uit.

Tazz is zeer vriendelijk en neemt de professioneel de tijd om u beter te leren kennen!

Zeker een aanrader als vakantie.

geweldig

jeanine koerts, 19-4-2018

een geweldig resort prachtig gewoon de service is geweldig en het eten perfect en zeer afwisselend. Ik ben er nu 2 keer geweest en ga daar voorlopig naar terug
Holiday concierge, General Manager, 23-4-2018

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Jessie, 19-4-2018

Super leuk hotel! Heel vriendelijk! Er is altijd iets te doen! We komen zeker terug! Tot in september !
Holiday concierge, General Manager, 23-4-2018

Absolute aanrader

joyce morren, 18-4-2018

Top resort! Vriendelijk personeel, Willen altijd helpen en staan 24/7 voor je klaar!!
Holiday concierge, General Manager, 19-4-2018

Bad Fantastisch resort

mandy van Norden, 18-4-2018

Kindvriendelijk lekker Eten een echte aanrader !!
Holiday concierge, General Manager, 19-4-2018

Super hotel

Lydia sikkerman, 14-4-2018

Super mooi hotel je krijgt echt waarde voor je geld, de mensen zijn super vriendelijk en je Word goed geholpen. Er is veel te doen voor jong en oud. Er is een super leuk animatie team die leuke dingen organiseerd voor de kinderen,en avonds kan je ook met hun naar een club super netjes geregeld. Het zwembad is super schoon ,de kamers zijn netjes en het eten is gewoon geweldig. Je kan gebruik maken van verschillende faciliteiten ik ben zelf bij de schoonheids salon geweest voor mijn gezicht was super☺. Er zijn ook winkeltjes bij het hotel kan je altijd terecht en ze zijn niet opdringerig. En als er wat is gewoon vragen ze helpen je gelijk. Dus ik zeg zeker doen 😍😍😍😍
Hotel Manager, General Manager, 16-4-2018

Beste Mevr. Lydia,

De Holiday concierge

Aanrader! wij komen terug!

Ilse, 14-4-2018

zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. vriendelijk en behulpzaam personeel. voor elk wat wils zowel ruimte om rustig te ontspannen als toffe entertainment activiteiten. verkopers niet opdringerig. Jammer dat de spa van het hotel aan de dure kant is. dit werd ruimschoots goedgemaakt door de spa via reisorganisator. A la carte restaurants een aanrader doch keuze in overvloed in het gewone restaurant. de kamers zijn ruim, proper maar misschien stilaan aan renovatie toe. wij gaan volgende maand al terug! dat zegt genoeg denk ik.
Hotel Manager, General Manager, 16-4-2018

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Deholiday concierge

Restaurants

Petra sels, 12-4-2018

Hotel is super . Eten is super, restaurants a la carte zijn allemaal lekker. De bediening en personeel zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Nog nooit zo'n groot zwembad gezien. Wij komen zeker hier weer terug.
Holiday concierge, General Manager, 14-4-2018

Toplocatie

Christophe vanderbeke, 10-4-2018

Afgelopen week voor 10 dagen naar dit hotel geweest, alle positieve commentaar is zeker niet overdreven. Hygiëne top, eten top, service top, bediening top, omgeving top,....kamers volledig gerenoveerd, continu wordt er vernieuwd zonder storend te zijn. Enkel het snorkelen valt tegen, zeker als je Marsa Alam gewoon bent maar dan kun je een boottochtje boeken. Verkopers zeker niet opdringerig, zelfs nooit rode vlag gebruikt. A la carte restaurants inderdaad moeilijk te boeken, asian aan te raden, Italiaans iets minder. Eigenlijk is het hoofdrestaurant van hoge kwaliteit, warme maaltijd zeer uitgebreid en lekker, ontbijt met vers fruitsap, vers gebakken brood bij lifecooking...wij vinden dit hotel van onze 12 bezoeken aan Egypte het beste!
Holiday concierge, General Manager, 12-4-2018

Beste waardevolle gast,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Mijn 2e thuis

Maaike Temel, 10-4-2018

Heerlijke vakantie gehad 2016 zijn wij hier ook geweest

En aanstaande maandag gaan wij weer

Derde keer op rij nog nooit gebeurd

Mamlouk maakt het mogelijk

Onze dochter praat het hele jaar over Egypte

Vooral de kinderclub en minidisco

Vriendelijk personeel

Goed eten

Ruime kamer

En vooral de heerlijke ruime zwembaden

Top vakanties gehad

Holiday concierge, General Manager, 12-4-2018

De Holiday concierge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort scoort een 9.42 uit 10 op basis van 1319 reviews.