Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag37°25°
Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

705 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

Heerlijke relax vakantie

Astrid
18-9-2018

Mooi complex waar het personeel constant bezig is om het de gasten naar hun zin te maken. Eten is goed, ook voor een snelle lunch. Genoeg ruimte bij het zwembad. Gezellig entertainment team, niet veel activiteiten maar doen hun best de gasten te vermaken. Prima vakantie voor ons!

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Deholiday concierge

Geweldig, voor herhaling vatbaar!

Hans en Ineke van Baggem
18-9-2018

Een geweldig hotel, maar wel erg groot. Je moet dus wel goed ter been zijn. Al weet ik ook dat ze de gasten eventueel met een golfkarretje komen halen of wegbrengen. Manager Hamada Mahmoud heeft voor alle gasten een vriendelijk woord, spreekt vele talen. Een prima man. De kamers zijn goed schoon en de kamerjongen is ook tot alles bereid. Als er iets is en je geeft het aan, dan wordt alles gedaan om het in orde te krijgen. Problemen met kamerslot gehad. Toen we dat zat waren om een nieuw slot gevraagd en gekregen. De thema-avonden in het hoofdrestaurant waren goed verzorgd, zo ook de hapjes die de koks al zingend en dansend om de dag op het strand en bij de zwembaden gingen uitdelen. Al met al voor ons een reden om beslist nog een keer terug te gaan. Je went aan de loopafstanden.

Beste waardevolle gast,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

Deholiday concierge

Fantatisch! Geen woorden voor

Inge en Ben
17-9-2018

Alles in dit hotel is prima. Al bij aankomst voel je je thuis.

Het animatieteam is geweldig, speciale vermelding voor Koko, Andrea en Bubbles.

Ookhet keukenteam is ongelofelijk. Om de andere dag een kleine hap aan het zwembad.

Kamers zeer netjes en ruim genoeg.

Enkel de winkeltjes inhet hotel zijn minder aangenaam. De prijs die aangeduid staat is niet de prijs die je zal betalen.

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor het delen van uw vakantie ervaring. We zijn blij te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons resort.

De traditie of Egyptische gastvrijheid laten ons hopen dat u voor uw volgende vakantie weer zult kiezen voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort en wij zullen ons best doen om het een onvergetelijke ervaring te laten zijn.

De holiday concierge

Eric leijten
17-9-2018

Ze zijn vriendelijke personeel doet er alles aan om naar je zin te maken als er. Iets is en je gaat naar de receptie dan word het gelijk gemaakt eten in overvloed je kan is de restaurantjes ook lekker al card eten en er is van alles te doen

Hotel Management, General Manager, 21-9-2018

Beste waardevolle gast,

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

De Holiday concierge

Bij Sentido Mamlouk Palace Hurgada was eigenlijk alles perfect. Heel net en schoon resort, de service mag met hoofdletters geschreven worden. Bijna alles is mogelijk, hier geldt, uw wens is ons bevel. Het personeel is zeer vriendelijk en klantgericht. Het eten is super en iedere dag weer anders, keus genoeg gedurende ons 15 daags verblijf, zelfs met allergieën wordt er door de keuken rekening gehouden. De sportzaal doet niet onder voor menig sportschool in Nederland, zeer uitgebreid. Er zijn ca 9 a la carte restaurants en je kan gebruik maken van 2 buffet restaurants, er is zelfs een speciaal kinder buffet. Wij hebben zo'n goed en compleet resort, nog niet meegemaakt. Wij zijn heel erg tevreden met ons verblijf in dit resort en gaan zeker terug. Dit resort zullen we zeker aan onze familie, vrienden en kennissen aanbevelen.

Hotel Management, General Manager, 21-9-2018

Volgend jaar weer

Maaike Temel
5-9-2018

Alles goed en lieve mensen die er werken

Het bellboy team elke dag mee gelachen in de lobby

De jongens van de lobby bar allemaal top

De jongens aan de 2e pool bar

De lifegards en onze kamer schoonmaker

Marieke onze gast relation

De schoonmakers het personeel in het mainrestaurant

Personeel bij de Aziaat Italiaan en de Mexicaan helemaal top

Iedereen bedankt jullie hebben ons een super vakantie gegeven

Speciale dank aan Nour en Yulia

De meiden van de kidsclub

Onze dochter heeft er van genoten

Holiday Concierge, General Manager, 17-9-2018

Beste waardevolle Maaike Temel,

Quality & Guest Service Center

fantastisch

Lydia Scheffer
27-8-2018

super hotel, avondrecreatie viel tegen.

Holiday Concierge, General Manager, 4-9-2018

Beste Lydia,

Holiday Concierge

Super resort, service met een dikke 10.

Lee mollis
25-8-2018

Zeer mooi en goed verzorgd complex, kamers zijn prachtig. Personeel is super vriendelijk en doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken. De keuken is zeer gevarieerd en smaakvol. Het zuster hotel er naast heeft een super gaaf waterparadijs. Het hotel ligt aan de zee met een privéstrand.De gym is zeer goed geoutieerd. Kortom je gaat je bij Mamlouk niet vervelen. Een echte aanrader in Hurgada.

Hotel Mangement, General Manager, 28-8-2018

Beste waardevolle gast,

Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

De Holiday concierge

Beste All inclusive ooit !!!!

Marcel en Joke
23-8-2018

Een echte aanrader. Overal is er altijd wel iets op te merken , maar het gaat er om wat het hotel er mee doet qua oplossing. Bij ons was dit naar tevredenheid.

Het is wel een heel groot complex, zeker qua zwembaden. Daar staat tegenover dat er weinig toiletten rondom de zwembaden zijn.

Voor de rest één en al lof voor het personeel. Ze werken zich uit de naad voor gemiddeld 60 euro per maand en moeten het dan ook hebben van de fooien.

Wij, als luxe mensen die dit soort vakanties kunnen veroorloven , worden door deze personen de gehele vakantie vermaakt.

Pluspunten:

Eten:aanvullende restaurants (zeker de Asian en Mexicaan) zijn een mooie onderbreking. Overigens is het aanbod eten in het restaurant heel breed.

Animatie: Was aanwezig, maar opdringerig Prima!

Marieke: Vraag naar haar wanneer je een probleem hebt. Een nuchtere Hollandse met een sterk empathisch vermogen.

Wij geven dit restaurant een DIKKE 9,5 en willen zeker terug.

Hotel Management, General Manager, 26-8-2018

De Holiday concierge

Een zeer mooi authentiek resort in de Arabische stijl. Het resort is echter wel zeer groot en dus massaal, je moet hier van houden. Ruim aanbod aan activiteiten en faciliteiten o.a een privéstrand waar wij veel gebruik van hebben gemaakt. De maaltijden zijn matig. Op zich genoeg aanbod, maar er word veel olie en boter gebruikt bij de gerechten. Ze zeggen dat je kan aangeven dat je dat niet wilt, maar er is zoveel haast bij de maaltijden, dat je daar amper/niet de tijd voor hebt. Ook tijdens het nuttigen van een maaltijd kijkt de bediening het bord van je tafel ( zodat ze die snel weer kunnen opruimen en de tafel leeg is voor nieuwe gasten ), ook werd letterlijk een keer het flesje water uit mijn hand gepakt en weggegooid, terwijl ik nog aan het drinken was. Ons slot van de kamer is meerdere keren kapot gegaan, ook werd pas aan het eind van onze vakantie een nieuw slot er in gezet. We geven het resort in het algemeen een 8!

Hotel Management, General Manager, 26-8-2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.