Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag40°27°
9,2

Score uit 2023 reviews

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort voor je op een rij gezet:

1078 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in het Nederlands

Top vakantie die voelde als thuiskomen

jeanine van Ooij
25-6-2019

Deslogan welcome home iszeker van toepassing hier. Vanaf het eerste moment wordt je gastvrij ontvangen en dit blijftelke dag.Geslaagde animatie die elk onderdeel enthiousiast verzorgd. Alles is tot in de puntjes geregeld en niets is te veel.Vooral gericht op volwassenen maar erisvoor kinderen voldoende te doen

Jeffrey
24-6-2019

Groot, mooi afgewerkt hotel, goede animatie. Altijd wel iets te doen. Je kan in 7 a la carte restaurants gaan eten en een groot bufet restaurant.

Holiday Concierge, General Manager, Tue Jun 25 2019 10:30:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste waardevolle Jeffrey, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

hier komen we zeker terug

gregory
24-6-2019

mooi hotel, hulpvol personeel, leuke animatie. een aanrader !

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Holiday Concierge, General Manager, 25-6-2019

Beste waardevolle Gregory, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

heerlijk

niels vandebroek
24-6-2019

het hotel is echt super. Lekker eten, heel vriendelijk personeel, barmannen zijn top. kamers zijn top

Holiday Concierge, General Manager, 25-6-2019

Beste waardevolle Niels Vandebroek, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

mitch
20-6-2019

mooi hotel met veel goede faciliteiten

Holiday Concierge, General Manager, 22-6-2019

Beste waardevolle Mitch, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Super! 10l10

nick van daele
19-6-2019

super verblijf alleen beter centreren van brood enz en meer muziek op het strand en meer douche mogelijkheid op het strand en een extra loop pad is welkom

Beste gast,

Allereerst bedankt voor het delen van uw vakantie-ervaring.

We zijn erg blij dat je een geweldig verblijf bij ons hebt gehad.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in je "tweede thuis" SENTIDO Mamlouk Palace

els frauenrath
19-6-2019

vriendelijkpersoneel.super eten en prima kamers

Beste gast,

We willen je bedanken voor het delen van je vakantie-ervaring - we zijn erg blij dat je van je verblijf in ons resort hebt genoten.

De traditie van Egyptische gastvrijheid laat ons hopen dat je voor je volgende vakantie SENTIDO Mamlouk Palace opnieuw zult kiezen en we zullen ons best doen om er een onvergetelijke ervaring van te maken.

een aanrader, fantastische vakantie

Bellemans Karin
19-6-2019

hotel een aanrader, vriendlijk personeel, animatie in orde, veel variatie van eten, top!

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback, we do appreciate your high appraisal of our hotel and the staff. We are glad to know that you enjoyed your stay in our hotel and hope to welcome you again in SENTIDO Mamlouk Palace

Best regards Holiday Concierge Team

Heel toffe vakantie voor ons de 2de keer hier

mia

alles goed.lekker goede animation

Beste gast,

We nemen met plezier deel aan uw positieve feedback van uw vakantie in SENTIDO Mamlouk Palace. We hopen dat we de eer hebben u weer te mogen verwelkomen in uw "tweede huis".

fantastisch hotel,voelt als thuiskomen

Chrisje Smet
19-6-2019

We zijn voor de 3de keerin 8maamden hier en het boelt als thuiskomen. Iedereeen lijkt oprecht blij te zijn dat je terug bent. Terugkerende gasten worden extra in de watten gelegd. Het zwembad is heerlijk. Zowel het buffetrestaurant als de à la carte restaurants serveren heerlijk eten. Het is de 3de maar zeker niet de laatste keer dat we hier komen!!!

Holiday Concierge, General Manager, 20-6-2019

Beste gast,

Zonnige groeten van SENTIDO Mamlouk Palace & Resort, Allereerst hartelijk dank dat u ons hotel heeft uitgekozen om uw vakantie door te brengen en om een deel van uw gewaardeerde tijd te nemen om uw vakantie-ervaring met ons te delen. We zijn erg blij dat je een geweldig verblijf bij ons hebt gehad. Ik kijk ernaar uit u terug te verwelkomen in uw tweede thuis "tweede thuis" SENTIDO Mamlouk Palace,]

Tjingo

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.