Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort -Select-

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort -Select-

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 3.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 893p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,5 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Vijfsterren resort SENTIDO Mamlouk Palace Resort ligt in Egypte en biedt vertier voor groot en klein. Of je nu op zoek bent naar een all-inclusive accommodatie, een riant zwembad of een stuk privéstrand om op te relaxen, SENTIDO Mamlouk Hurghada heeft het allemaal. Reviewers beoordelen dit hotel met een hoog cijfer en de bestemming ontving in 2019 een Gouden Zoover Award. Wij vertellen je graag meer over de faciliteiten van het hotel. Lees je even met ons mee?

Hotel Sentido Mamlouk is een hotel in Egyptische stijl gevestigd in een oriëntaals gebouw, waardoor het een beetje op een paleis lijkt. Volgens vakantiegangers word je hier vriendelijk ontvangen door het gastvrije personeel.

Als zonaanbidder zit je op je plek tijdens een vakantie in dit resort. Wandel het privéstrand op of zoek de verkoeling op in het zwembad. Van alle faciliteiten bij Hotel SENTIDO Mamlouk is het zwembad namelijk de echte eye catcher. Het zwembad ligt in een prachtige tuin vol palmbomen, wat het tropische gevoel compleet maakt. Zin om te zonnen en relaxen? Er zijn voldoende strandstoelen om op plaats te nemen.

Ook de restaurants in SENTIDO Mamlouk Palace Resort zijn populair. Schuif bijvoorbeeld aan in het buffetrestaurant of reserveer bij een van de à la carte restaurants. Reviewers schrijven dat deze afwisseling perfect is, omdat je zo geen enkele avond hetzelfde eet. Ga je voor Mexicaans of Aziatisch? Ook voor een hapje of drankje kun je de hele dag door terecht in SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

De kinderen hebben de tijd van hun leven in de kidsclub. Ze zijn de sterren van het resort tijdens de minidisco en zullen niet weg te slaan zijn bij de glijbanen. En terwijl de kleintjes zich prima vermaken, kies jij uit het entertainmentaanbod voor volwassenen. Wat je zoal kunt verwachten? Verschillende sportlessen zoals fitness of beachvolleybal of het volgen van een kookles.

Kamers

Sentido Mamlouk Palace Resort telt in totaal 530 kamers. Deze verschillende kamers liggen verspreid over diverse panden op het terrein. Een ding hebben ze gemeen, ze zijn ruim opgezet en daardoor ideaal voor gezinnen met kinderen.

De kamers van SENTIDO Mamlouk Hurghada zijn voorzien van airconditioning en televisie. Ook heb je een koelkast die dagelijks wordt aangevuld met drankjes. In de comfortabele badkamer vind je een goede douche, een toilet en een wastafel. Ook een föhn ligt voor je klaar, dus die hoef je niet mee te nemen in je koffer.

Ligging van SENTIDO Mamlouk Palace Resort

SENTIDO Mamlouk Palace ligt direct aan een privéstrand waar zelfs catering aanwezig is. Strijk neer op een ligbed of snorkel in zee. Heb je zin om te winkelen? Dan zit je hier goed. Op slechts 300 meter afstand van het resort vind je een winkelcentrum.

Reviewers raden aan om ook zeker eens een bezoek te brengen aan Hurghada op 19 kilometer van het resort. Vooral het oude stadscentrum is een bezoek waard. Hier dwaal je door smalle straatjes en bezoek je de souk. Dit is een markt waar je leuke lokale souvenirs scoort om mee te nemen naar huis.

Ben je enthousiast? Wacht dan niet langer om een vakantie naar SENTIDO Mamlouk Palace Resort te boeken!

2318 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort -Select-

• 10Nicole Roos15-03-2020

fantastisch

een super goede , gezellige resort. We hebben een top week gehad. De voorzieningen zijn super goed en het personeel is erg vriendelijk. Je wordt op handen gedragen en service staat op 1 animatieteam zijn super leuk en vriendelijk. We waren nu met zn 2e maar volgende keer nemen we onze kinderen mee want kindvriendelijkis dit resort zeker weten. Meer dan geweldig meer kan ik niet zeggen. bedankt allemaal !!

Holiday Concierge, Quality Manager, 17-03-2020

Beste waardevolle Nicole Roos, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Michelle Neeteson09-03-2020

ik ben hier voor de 2e keer het is goed hier

het is een netjes en schoon park het personeel is aardig. veel activiteiten overdag voor jong en oud

Holiday Concierge, Quality Manager, 11-03-2020

Beste waardevolle Michelle Neeteson, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 7koen08-03-2020

Fijn voor een week

Mooi hotel. Zezo is the nice guy, he is smiling all the time.

Holiday Concierge, Quality Manager, 09-03-2020

Dear Guest,

We want to thank you for your feedback about our resort. We are very happy that you enjoyed your stay with us and will be honored to welcome you again in SENTIDO Mamlouk Palace.

Best regards Holiday Concierge Team

• 10Miranda07-03-2020

Fantasisch

Super hotel, erg vriendelijke mensen allemaal, ze doen echt alles om het naar je zin te maken. GEWELDIG ANIMATIE TEAM👍. Heerlijk eten in alle restaurants. Ook al geef je een keertje geen fooi, nog super aardig allemaal. Animatie gaat mee uit naar disco's zodat de meiden veilig uit kunnen in egypte. Super veilig alles word genoteerd wie er in en uit het hotel gaat. En heerlijke Coctails 😍 in het hotel.

Holiday Concierge, Quality Manager, 09-03-2020

Beste waardevolle Miranda, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 10Jacqueline07-03-2020

Egypte Hurghada

Wij zijn hier voor vakantie en we hebben het zeer goed gehad. De mensen zijn zeer aardig en ook het animatieteam. Prachtige shows gezien. Dit is echt een aanrader. Fijn strand en overal bars waar je wat kan drinken. We hebben een top vakantie gehad.

Jac en kees

Holiday Concierge, Quality Manager, 08-03-2020

Beste waardevolle gast, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met partner in maart 2020

• 9sanne blom03-03-2020

fantastisch

mooi groot hotel. animatie is top, er zijn 8 a la carte restaurants waar je gratis gebruik van kan maken. personeel doet er alles aan om voor een geweldige vakante te bezorgen

Holiday Concierge, Quality Manager, 05-03-2020

Beste waardevolle Sanne Blom, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

• 10Lena03-03-2020

super vaakantie

Het is de 2de keer in deze hotel. hotel is geweldig , eten is super lekker en er is genoeg keuze. animatieteam is super tof. shisha tent is heel gezellig en heeft goeie shisha's.een aanraader wij komen zeker terug.

Holiday Concierge, Quality Manager, 04-03-2020

Beste waardevolle Lena, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 10merel01-03-2020

super hotel

hele vriendelijke mensen en animatie. goed eten en heel afwisselend door de a la cart restaurants. prachtig park met veel mogelijkheden ook op naasten hotels! zeker aan te raden.

Holiday Concierge, Quality Manager, 02-03-2020

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Arjan Monteny01-03-2020

fantastisch' volgend jaar weer

goede service, leuke entertainment en ook leuk dat we Arabische les hebben gehad en we nu een beetje Arabisch kunnen spreken. volgend jaar zijn we er weer

Holiday Concierge, Quality Manager, 02-03-2020

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9verschoor29-02-2020

fantastisch

goed eten, schonekamer, vriendelijk personeel

Holiday Concierge, Quality Manager, 01-03-2020

Gereisd met partner in februari 2020

22 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort -Select-

• TravelAgent1987, 17-05-2014 Rapporteren

De prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed! Mede doordat men gebruik kan maken van het naastgelegen hotel. Neckermann biedt aantrekkelijke kinderkortingen t/m 14 jaar en eenouder-voordeel.

• Guy, 27-03-2012 Rapporteren

Zeker de thema-restaurants uitproberen.

• Fam. Kolenbrander, 23-10-2011 Rapporteren

Het boekingssysteem voor de a la carte restaurant wordt 's nachts om 12 uur weer vrijgegeven en vanaf dat moment kan je alle restaurants weer boeken. Echter niet voor de volgende dag maar dag +1. Onze ervaring is dat alles volgeboekt was gedurende de hele week en dat we iedere keer te laat waren. Alternatief is de Guest service nabij de receptie die het ook voor je kunnen regelen.

92 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort -Select-

• Patricia Van 't Hof, 07-01-2020 Rapporteren

A la carte restaurant

Hoe vaak kun je reserveren voor een a la carte restaurant?

• Miranda Van IJsselmuide, 21-12-2019 Rapporteren

Parasols

Klopt het dat er weinig parasols zijn bij de zwembaden en zitgedeeltes

• Miranda van IJsselmuide, 21-12-2019 Rapporteren

Vraag over het strand, kan je zo de zee inlopen en zwemmen in marsa Alam kon je niet de zee inlopen ivm het koraal alleen via zo'n loopbrug

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort -Select- info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht