Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

2265 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• 2019
    8Turan27-11-2019

zeer tevreden

Zeer tevreden over het hotel. Qua hygiëne schoonmaak ook tevreden, veel variaties in het restaurant. Door het animatiteam kun je je zeker niet vervelen. De privé-omtrek aan het strand vond ik fantastisch. Avondvoorstellingen ook amusant. Zeker een aanrader.

Holiday Concierge, General Manager, 28-11-2019

Beste waardevolle Turan, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Brenda Brok24-11-2019

We komen graag terug.

Luxe hotel en het meest behulpzame personeel watik ooit heb gezien. Alles is goed verzorgd, de kamer, de ontvangst en de mensen. Enige minpunt is dat in alle desserts noten zijn verwerkt.

Holiday Concierge, General Manager, 26-11-2019

Beste waardevolle Brenda Brok, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9dennis Brok24-11-2019

GEWELDIG

erg goed en zorgzaam personeel, staan altijd voor je klaar en helpen waar ze kunnen. het park is erg schoon en netjes er zijn genoeg zonnebedden en de handdoeken kan je elke dag schone ophalen. ook is het animatieteam erg enthousiast, hierdoor is stil zitten lastig, vooral tom, alena en manzy voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Holiday Concierge, General Manager, 26-11-2019

Beste waardevolle Dennis Brok, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 7Anna24-11-2019

Niet meer

Prachtig hotel, alleen heel erg jammer dat je maar 1 keer kan eten in een a la carte restaurant, vorig jaar een naast gelegen hotel gehad met verschillende restaurants waar je zo vaak kon eten als je zou willen. Dat spreekt ons veel meer aan, en wij boeken Mamlouk daarom ook niet meet

Holiday Concierge, General Manager, 26-11-2019

Beste waardevolle Anna, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Daphne23-11-2019

Mooi resort met vriendelijk personeel

Mooi resort met vriendelijk personeel.

Holiday Concierge, General Manager, 26-11-2019

Beste waardevolle Daphne, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9huijser21-11-2019

eten is geweldig, geen rif.

goed! kamers zijn wat gedateerd.

Beste Huijser,

Met vriendelijke groet, Holiday Concierge

• 10Frans21-11-2019

Het eten en drinken was weer bijzonder goed. Daarnaast speelt "Hygiene" een zeer belangrijke rol.

Holiday Concierge, General Manager, 23-11-2019

Beste waardevolle Frans, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Natas20-11-2019

Zéér aan te raden hotel.

Het beste hotel waarin wij tot nu toe in Egypte hebben verbleven. Bij aankomst is het welkom erg hartelijk. Het gehele complex is schoon en ziet er verzorgd uit. Dit geldt ook voor de eetzaal, op het moment dat je iets laat valen staat er binnen no time iemand naast je om het op te vegen. Mocht het absoluut niet zelf van de grond oprapen..... Het eten in het restaurant van het hotel zelf is erg goed: zeer uitgebreid aanbod, zelfs als je niks lust is er bij elke maaltijd wel iets voor de moeilijke eter. Ook is er gedacht aan de vegetariër/ veganist. Door de uitgebreide keuze en de kwaliteit van het eten hebben wij absoluut geen behoefte gehad om gebruik te maken van het a la carte restaurant. Wat ook fijn is dat wanneer je erg laat in de avond aankomt nog de mogelijkheid hebt om wat te eten. Het gehele personeel van portier tot schoonmaker is zeer service gericht, niets is voor hen teveel.

Holiday Concierge, General Manager, 23-11-2019

Beste waardevolle Natas, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Susan en Dirk20-11-2019

Genieten en tot rust komen.

Zeer goed resort. Goede faciliteiten. Vriendelijk en gastvrij. Als je personeel een fooitje geeft, dan 'rennen' ze voor je. Zeker een aanrader. Ook in november heerlijke temperaturen (gemiddeld 29 graden).

Holiday Concierge, General Manager, 21-11-2019

Beste waardevolle Susan en Dirk, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 10onckelinx20-11-2019

super

heel proper hotel, vriendelijk personeel, super leuke mensen in het animatie team. restaurants ook allemaal te raden.

Holiday Concierge, General Manager, 21-11-2019

Beste waardevolle gast Onckelinx, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

22 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• TravelAgent1987, 17-05-2014

De prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed! Mede doordat men gebruik kan maken van het naastgelegen hotel. Neckermann biedt aantrekkelijke kinderkortingen t/m 14 jaar en eenouder-voordeel.

• Guy, 27-03-2012

Zeker de thema-restaurants uitproberen.

• Fam. Kolenbrander, 23-10-2011

Het boekingssysteem voor de a la carte restaurant wordt 's nachts om 12 uur weer vrijgegeven en vanaf dat moment kan je alle restaurants weer boeken. Echter niet voor de volgende dag maar dag +1. Onze ervaring is dat alles volgeboekt was gedurende de hele week en dat we iedere keer te laat waren. Alternatief is de Guest service nabij de receptie die het ook voor je kunnen regelen.

92 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• Patricia Van 't Hof, 07-01-2020

A la carte restaurant

Hoe vaak kun je reserveren voor een a la carte restaurant?

• Miranda Van IJsselmuide, 21-12-2019

Parasols

Klopt het dat er weinig parasols zijn bij de zwembaden en zitgedeeltes

• Miranda van IJsselmuide, 21-12-2019

Vraag over het strand, kan je zo de zee inlopen en zwemmen in marsa Alam kon je niet de zee inlopen ivm het koraal alleen via zo'n loopbrug

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht