Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

2265 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• 2019
    10estiven terpstra26-12-2019

fantastischen zeker een aan rader

het verblijf was prachtig leuk en de animatie is hier top, het eten is hier heel erg lekker en dankjewel ( Tom) voor de leuke voorstellingen en het vermaak.

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-01-2020

Beste waardevolle Estiven Terpstra, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Holiday Concierge, General Manager, 04-01-2020

• 10sharomy26-12-2019

fantastisch vakantie

voor in de avond een jas mee want het kan goed afkoelen, de mensen hier zijn super aardig. en je moet zeker gaan snorklen op de pier bij het strand Dankjewel Tom

Holiday Concierge, General Manager, 01-01-2020

Beste Mevrouw Sharomy,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

• 10nancy van den rijen26-12-2019

fantastische vakantie voor ons gezin

alles was super goed hele vriendelijke mensen ,de animatie was super !!!!!het eten was ook super voor volwassenen en kinderen genoeg variatie. dankjewel ( Tom-Nadja-Hope-Om Khaled)

Holiday Concierge, General Manager, 04-01-2020

Beste waardevolle Nancy Van Den Rijen, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9mark22-12-2019

geweldig

gastvrij personeel, goede hygiëne, veel keus qua eten door de verschillende restaurants, veel activiteiten, leuk entertsinmentteam

Holiday Concierge, General Manager, 24-12-2019

Beste waardevolle Mark, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Mark22-12-2019

geweldig!

gastvrij personeel, schone accomodatie, veel variatie qua eten door meerdere restaurants

Holiday Concierge, General Manager, 24-12-2019

• 9JV13-12-2019

Geweldig, we hebben al weer geboekt in Maart 2020

Een geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel, van tuinman tot hotelmanager. Het eten was van een prima kwaliteit en er was elke dag volop keuze. Tevens verschillende a la carte restaurants waar je gebruik van kan maken. Speciaal te melden is het Aziatisch restaurant Manzoku. Dit overtrof al onze verwachtingen.

Holiday Concierge, General Manager, 14-12-2019

Beste waardevolle gast, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Andre Mounier12-12-2019

Geweldig hotel,fantastisch eten,leuk Entertainment.

• 9anneke ter schegget12-12-2019

fantastisch

een prima hotel. service is goed. vriendelijk personeel.eten is zeer uitgebreid en goed.het resort is schoon.animatieieam doet het leuk.

• 9sissy12-12-2019

zeer goed vakantie

super leuk hotel, goede servic. leuk animatie team die contact met de gasten maken.

• 10fred van santen01-12-2019

fantastisch

het hotel en personeel ,hygiene in een woord geweldig annimatie erg kindvriendelijk en het eten uitstekend,en keuze genoeg ,alles was goed ,niks op aan te merken en we waren met 6 pers en 2 kinderen van 6 en 4 die ook goed werden vermaakt door de annimatie ,s avonds miniclub ,en als er s,avonds voor de grote iets te doen was ,zaten ze erbij voor de kinderen te vermaken voor het theater zeker komen we nog terug

Holiday Concierge, General Manager, 03-12-2019

Beste waardevolle Fred Van Santen, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met partner in november 2019

22 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• TravelAgent1987, 17-05-2014

De prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed! Mede doordat men gebruik kan maken van het naastgelegen hotel. Neckermann biedt aantrekkelijke kinderkortingen t/m 14 jaar en eenouder-voordeel.

• Guy, 27-03-2012

Zeker de thema-restaurants uitproberen.

• Fam. Kolenbrander, 23-10-2011

Het boekingssysteem voor de a la carte restaurant wordt 's nachts om 12 uur weer vrijgegeven en vanaf dat moment kan je alle restaurants weer boeken. Echter niet voor de volgende dag maar dag +1. Onze ervaring is dat alles volgeboekt was gedurende de hele week en dat we iedere keer te laat waren. Alternatief is de Guest service nabij de receptie die het ook voor je kunnen regelen.

92 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• Patricia Van 't Hof, 07-01-2020

A la carte restaurant

Hoe vaak kun je reserveren voor een a la carte restaurant?

• Miranda Van IJsselmuide, 21-12-2019

Parasols

Klopt het dat er weinig parasols zijn bij de zwembaden en zitgedeeltes

• Miranda van IJsselmuide, 21-12-2019

Vraag over het strand, kan je zo de zee inlopen en zwemmen in marsa Alam kon je niet de zee inlopen ivm het koraal alleen via zo'n loopbrug

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht