Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

2265 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• 10anita14-01-2020

fantastisch! miscchien wel beste hotel van Egypte!

super mooi hotel! eten is goed. restaurants waar je een dag van te voren kan reserveren, echt top. personeel heel aardig en profesioneel, zelfde voor het animatie team.resort is erg schoon. het was nu wat fris, het hotel zorgde voor heaters en beschutting in restaurants.

• 9johnny de groot11-01-2020

heerlijke vakantie

een zeer goed hotel met goede kamers en heel vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan! het eten is erg goed, je word ook altijd goed vermaakt en komt niks te kort, top vakantie! zouden graag nog een keer terug willen komen.

• 9rowena van der vlies11-01-2020

geweldige vakantie

We hebben het super goed naar ons zin gehad.Het personeel en het animatieteam zijn super vriendelijk en proberen alles voor je te doen. het eten is super goed.Oftewel echt een aanrader, we willen zeker terug.

• 9marco en monique Kuckartz10-01-2020

fantastisch hier

verblijf hier is super alleen in Januaryis t hier iets kouder maar dat mag de pret niet drukken Ze zijn hier allemaal even vriendelijk hotel ,animatie eten alles is super

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-01-2020

Beste waardevolle Marco en Monique Kuckartz, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 10anthony10-01-2020

geweldig

super goed resort veel super aardige mensen en lekker eten leuk zwembad animatie team super aardige mensen kidsclub is geweldig voor kleine kinderen zizo is de best man

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-01-2020

Beste waardevolle Anthony, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 10john bego the baddest10-01-2020

altijd weer 👍👍👍👍

in een zin een geweldig resort en de animatie voor jong en oud is gewoonweg buiten gewoon goed en super gezellig en familier te noemen

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-01-2020

Beste waardevolle John Bego, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9barnhoorn08-01-2020

geweldig

fantastisch hotel met hele goede service! eten en drinken is perfect. leuk animatiteam en gezellige plekjes om te zitten.

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-01-2020

Beste waardevolle Barnhoorn, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 2019
    10lynn hofmans30-12-2019

super!

Nog nooit z,n schoon & mooi hotel gehad als sentido mamlouk het was super

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-01-2020

Beste waardevolle Lynn Hofmans, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Holiday Concierge, General Manager, 01-01-2020

Beste Mevrouw Lynn

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in uw " tweede huis" SENTIDO Mamlouk Palace Resort.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9davy30-12-2019

fantastisch

super hotel eten is goed leuke kerstshow gehad leuke animatie

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-01-2020

Beste waardevolle Davy, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Holiday Concierge, General Manager, 01-01-2020

Beste Meneer Davy,

Allereerst hartelijk bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring.

We zijn erg blij dat u een geweldig verblijf heeft gehad met ons.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Giovany26-12-2019

Geweldig

Leuk verblijf. Superleuke animatieteam. Zeker een aanrader!

Holiday Concierge, General Manager, 31-12-2019

Beste waardevolle Giovany, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

22 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• TravelAgent1987, 17-05-2014

De prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed! Mede doordat men gebruik kan maken van het naastgelegen hotel. Neckermann biedt aantrekkelijke kinderkortingen t/m 14 jaar en eenouder-voordeel.

• Guy, 27-03-2012

Zeker de thema-restaurants uitproberen.

• Fam. Kolenbrander, 23-10-2011

Het boekingssysteem voor de a la carte restaurant wordt 's nachts om 12 uur weer vrijgegeven en vanaf dat moment kan je alle restaurants weer boeken. Echter niet voor de volgende dag maar dag +1. Onze ervaring is dat alles volgeboekt was gedurende de hele week en dat we iedere keer te laat waren. Alternatief is de Guest service nabij de receptie die het ook voor je kunnen regelen.

92 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• Patricia Van 't Hof, 07-01-2020

A la carte restaurant

Hoe vaak kun je reserveren voor een a la carte restaurant?

• Miranda Van IJsselmuide, 21-12-2019

Parasols

Klopt het dat er weinig parasols zijn bij de zwembaden en zitgedeeltes

• Miranda van IJsselmuide, 21-12-2019

Vraag over het strand, kan je zo de zee inlopen en zwemmen in marsa Alam kon je niet de zee inlopen ivm het koraal alleen via zo'n loopbrug

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht