92 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• Patricia Van 't Hof, 07-01-2020

A la carte restaurant

Hoe vaak kun je reserveren voor een a la carte restaurant?

• Miranda Van IJsselmuide, 21-12-2019

Parasols

Klopt het dat er weinig parasols zijn bij de zwembaden en zitgedeeltes

• Miranda van IJsselmuide, 21-12-2019

Vraag over het strand, kan je zo de zee inlopen en zwemmen in marsa Alam kon je niet de zee inlopen ivm het koraal alleen via zo'n loopbrug

• Jef Groenveld, 07-12-2019

A La Carte Restaurants.

Wij komen in Januari voor 14 dagen met onze familie,maar hebben gehoord dat je maar een keer van een A La Carte Restaurant mag gebruik maken, is dat waar. En waarom is dat dan.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Travel Store
    Travel Store

• Wia, 28-11-2019

Prijs taxi

Wat kost een taxi vanaf het vliegveld naar Msmlouk?

• Miranda, 09-10-2019

Weer on Febuari

Wij willen ongeveer half of eind Februari naar Hurgahada. Kan iemand mijn vertellen over ervaringen met het weer die periode. Zowel overdag en s.avonds.

E.H., 12-10-2019

Wij gaan jaarlijks in februari naar Hurghada en kunnen over het algemeen elke dag aan het strand liggen. Wel letten we er op dat we een hotel boeken met windschermen omdat de wind nog wat fris kan zijn. Over het algemeen gaan we rond 15.30/16.00 uur bij het strand weg omdat het dan frisjes wordt. 's Avonds is het ook afgekoeld maar niet echt koud.

• Paula Rauch, 12-09-2019

Handdoek leggen?

We gaan in oktober naar mamlouk palace. Weet iemand of er toegestaan word dat er handdoeken gelegd op de bedjes? Of zien ze hier op toe? Vind ik een vreselijk iets....

• Paulien , 26-05-2019

Snorkelen...

Weet iemand of we snorkels, duikbril/masker in hotelwinkeltje kunnen kopen? Of beter in NL aanschaffen en meenemen?

Broers, 05-07-2019

Dat kun je ook in het hotel winkeltje kopen of buiten het resort in winkel is bijna net zo duur als bij decatlon en in Egypte kun je nog pingelen

Paula Rauch, 01-09-2019

Oké,dank je wel. Zal even zien of ik we t meenemen of daar aanschaffen. Weet je misschien ook of er handdoekjes gelegd worden morgens? We gaan zelf in oktober er naar toe. Groet paulien

• Monique Kleine, 10-04-2019

Visum

Het is nu 2019 over 6weken gaan wij naar dit hotel vraag kan je nog steeds je visum op de luchthaven halen?

Sanne, 29-04-2019

Ja, ben in Feb 2019 nog geweest en je kan daar je visum kopen.. is ongeveer 25euro...

Je kan ook beter op het vliegveld een simkaart kopen voor ong 15euro bij Vodafone/ a 10 Gig en een extra mob meenemen , dan je wifi hotspot aanzetten en heb je overal perfecte verbinding voor 1,2,3,4 personen

• Hans Netten, 04-04-2019

Rollatoor

Zij in het hotel rollators te huur ?