Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

2301 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• 9Piet van der Meij20-02-2020

volle tuige genoten

We hebben een prachtige tijd gehad hier. Het personeel was enorm vriendelijk en deed er alles aan om de klant koning te laten voelen. Veel en vooral leuke activiteiten en iedere avond een leuke show. De accomatie was ook top. Zwembad was warm en schoon.

Holiday Concierge, Quality Manager, 22-02-2020

Beste waardevolle gast, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge ,

• 9Thomas20-02-2020

top vakantie

gezellig resort. goede locatie.personeel is zeer vriendelijk. voor kinderen is er veel animatie. s avonds is er veel te doen, veel shows met goede dansers en muziek. veel amusement.

Holiday Concierge, Quality Manager, 22-02-2020

Beste waardevolle gast, Het team van SENTIDO Mamlouk Palace Resort wilt u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaringen te delen met andere reizigers.

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

• 9piet20-02-2020

het was super

leuke shows, vriendelijk personeel en mooie omgeving. Het animatieteam was erg gezellig en er waren veel activiteiten. Het zwemvad was warm en schoon. Al het personeel liep met een grote glimlach rond en deden er alles aan om de klant koning laten voelen.

Holiday Concierge, Quality Manager, 22-02-2020

Wij hopen de eer te hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, De Holiday concierge

• 10Meike20-02-2020

fantastisch

het is allemaal zeer goed georganiseerd, vriendelijk personeel en het is altijd gezellig cocktel very good

Holiday Concierge, Quality Manager, 21-02-2020

• 9dees18-02-2020

fantatisch

top vakantie, top animatie, heerlijk eten

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-02-2020

Beste waardevolle gast Dees, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 10Lotte18-02-2020

Super vakantie gehad. Goed hotel, lekker eten, een gezellig en enthousiast animatie team, in het bijzonder Zezo. Dankjewel Zezo. Dankjewel Mamlouk!

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-02-2020

Beste waardevolle gast Lotte, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 10valentina18-02-2020

Geweldig, ik zou hier zeker terugkomen!

Ontzettend leuke week gehad! Heerlijk gegeten, goede service, geweldig animatie team. Elke dag doet het personeel hun uiterste best om het je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het animatie team staat elke dag voor je klaar met de leukste groepslessen, onder leiding van Tom. Echt een aanrader, danslessen, aquagym, aerobics, noem maar op.!

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-02-2020

Beste waardevolle Valentina, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 10marise18-02-2020

WELCOME HOME💖

Prachtig resort, meerdere zwembaden, mooi strand, goed eten en vriendelijk personeel:behulpzaam, respectvol. Veel activiteiten gedurende de dag, geweldig animatieteam. Niet alleen hun warme welkom was indrukwekkend, maar ook hun onuitputtelijke energie en gave om overal een feestje van te maken. Wat hebben we genoten van het grote aanbod activiteiten zoals aquagym met Tom, stretching met Anna, buikdansen of danslessen. Levendig hotel met een heerlijke vibe. WELCOME HOME❤

Holiday Concierge, Quality Manager, 19-02-2020

• 9carlijn en floor16-02-2020

top resort,lekker eten goed verblijf

prachtig verblijf, mooie kamers. goed verzorgd. eten erg goed... niet wat je vaak hoort in egypte... ook verwarmd zwembad erg fijn in februari. entertainment leuk enthousiast team !!

Holiday Concierge, Quality Manager, 18-02-2020

Beste waardevolle Carlijn en Floor, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 10Angelique12-02-2020

geweldig hotel

Mooie schone en ruime kamers, ook hebben ze heerlijke bedden. Het hotel biedt veel mogelijkheden qua a la carte. Elke avond entertanmaint aanwezig met shows en dergelijke. Overdag ook genoeg vermaak voor jong en oud. De verkopers bij het zwembad en het strand zijn zeer irritant en opdringerig, dit vond ik een nadeel. Voor de rest een top hotel, niets op aan te merken.

Holiday Concierge, Quality Manager, 18-02-2020

Beste Angelique,

Met vriendelijke groet, Holiday Concierge

22 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• TravelAgent1987, 17-05-2014

De prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed! Mede doordat men gebruik kan maken van het naastgelegen hotel. Neckermann biedt aantrekkelijke kinderkortingen t/m 14 jaar en eenouder-voordeel.

• Guy, 27-03-2012

Zeker de thema-restaurants uitproberen.

• Fam. Kolenbrander, 23-10-2011

Het boekingssysteem voor de a la carte restaurant wordt 's nachts om 12 uur weer vrijgegeven en vanaf dat moment kan je alle restaurants weer boeken. Echter niet voor de volgende dag maar dag +1. Onze ervaring is dat alles volgeboekt was gedurende de hele week en dat we iedere keer te laat waren. Alternatief is de Guest service nabij de receptie die het ook voor je kunnen regelen.

92 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• Patricia Van 't Hof, 07-01-2020

A la carte restaurant

Hoe vaak kun je reserveren voor een a la carte restaurant?

• Miranda Van IJsselmuide, 21-12-2019

Parasols

Klopt het dat er weinig parasols zijn bij de zwembaden en zitgedeeltes

• Miranda van IJsselmuide, 21-12-2019

Vraag over het strand, kan je zo de zee inlopen en zwemmen in marsa Alam kon je niet de zee inlopen ivm het koraal alleen via zo'n loopbrug

Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht