Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

SENTIDO Mamlouk Palace Resort in Hurghada (Egypte) staat bekend om de gastvrijheid. Kom tot rust in het prachtige lagunezwembad of ga een hapje eten in een van de restaurants. Een greep uit de activiteiten: squashen, surfen, duiken, naar de wellness, paardrijden, meedoen aan kooklessen en wijnproeven. Tip: een boottocht naar het Giftuneiland.

2265 reviews over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• 9jonas steegmans29-01-2020

fantastisch komen zeker terug!

zeer goed hotel , animatie ook top! maak zeker gebruik van de a la carte restaurants! van 10 tot 4 is het heerlijk weer om te zonnen, s'avonds wel koud , blouse meepakken. kortom top hotel!

• 9Cora28-01-2020

Prachtig, schoon resort met vriendelijk personeel!

Het resort ligt direct aan zee waar het personeel zorgt dat je lekker uit de wind in de zon kunt liggen. Met een rode vlag in de parasol, kun je de vele verkopers van je weg houden. Aan al die mensen van de animatie heb je meer dan genoeg. Het hele resort is heel schoon, de hele dag door wordt er schoongemaakt en wordt de tuin verzorgd. Tijdens ons verblijf was het niet druk, maar tijdens vakanties moet je in het grote restaurant wel naar een tafeltje zoeken. Het personeel wil alles voor je doen met een stralende lach. Het verwarmde zwembad was heerlijk in januari als de zon al vroeg onder gaat en de wind best fris is. Kortom een heerlijke, relaxte en zonnige week gehad! Zeker een aanrader 😀

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9sporck willy22-01-2020

top hotel

hotel is top alles prima in orde animatie is prima geregeld

Holiday Concierge, Quality Manager, 23-01-2020

Beste waardevolle Sporck Willy, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9marijke22-01-2020

lekker

ons verlijf was zonning rustig en met leuke animation superr goood cocktail good leuke soing

Holiday Concierge, Quality Manager, 23-01-2020

Beste waardevolle Marijke, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 10ingrid22-01-2020

top hotel volgende keer weer

goed hotel,service en eten super elke avond ander restaurant

Holiday Concierge, Quality Manager, 23-01-2020

Beste waardevolle Ingrid, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 10petra en david19-01-2020

Super

het was een geweldig verblijf, iedereen was super vriendelijk en het hele animatieteam was TOP wij komen zeker terug volgend jaar 🙌 thanks to everyone

Holiday Concierge, Quality Manager, 23-01-2020

Beste waardevolle Petra en David, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 10wils marleen19-01-2020

heerlijke vakantie geweest

alles prima inorde,heel goede servies,vriendelijk personeel,leuke animatie...ezv feroh top kerel😊 we komen zeker nog eens terug

Holiday Concierge, Quality Manager, 23-01-2020

Beste waardevolle Wils Marleen, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Amir19-01-2020

Gamila,

Het eten is erg lekker en er is veel variatie. Er is veel alla carte keuze met lekkere gerechten. De kamers waar goed verzorgd en als er probleem is wordt dit snel opgelost. Het animatieteam was erg spreekzaam open en gezellig! Speciaal Tom!

Holiday Concierge, Quality Manager, 23-01-2020

Beste waardevolle Amir, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 9Marijn16-01-2020

Uitstekend

Ons verblijf was prachtig. Het eten, de sfeer, het animatie team, alles bij elkaar zorgde voor een geweldige tijd in Mamlouk wij komen volgend jaar met plezier terug. Ik raad het resort aan omdat het alle goede recencies waar maakt.

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-01-2020

Beste waardevolle Marijn, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

• 10Michel16-01-2020

Kan niet beter!

Geweldig hotel, die aangesloten zit aan andere hotels. Eigenlijk kun je dus gebruik maken van de faciliteiten van minstens 3 hotels. Daarnaast doen ze er alles aan om het naar je zin te maken. Echt een aanrader en wij komen hier dan ook zeker terug. Het eten is geweldig!

Holiday Concierge, Quality Manager, 20-01-2020

Beste waardevolle Michel, Wij willen u bedanken voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en zullen ons vereerd voelen om u nogmaals te mogen verwelkomen in SENTIDO Mamlouk Palace Resort. Met vriendelijke groet De Holiday concierge

22 tips over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• TravelAgent1987, 17-05-2014

De prijs-/ kwaliteitsverhouding is goed! Mede doordat men gebruik kan maken van het naastgelegen hotel. Neckermann biedt aantrekkelijke kinderkortingen t/m 14 jaar en eenouder-voordeel.

• Guy, 27-03-2012

Zeker de thema-restaurants uitproberen.

• Fam. Kolenbrander, 23-10-2011

Het boekingssysteem voor de a la carte restaurant wordt 's nachts om 12 uur weer vrijgegeven en vanaf dat moment kan je alle restaurants weer boeken. Echter niet voor de volgende dag maar dag +1. Onze ervaring is dat alles volgeboekt was gedurende de hele week en dat we iedere keer te laat waren. Alternatief is de Guest service nabij de receptie die het ook voor je kunnen regelen.

92 vragen over Hotel SENTIDO Mamlouk Palace Resort & Spa

• Patricia Van 't Hof, 07-01-2020

A la carte restaurant

Hoe vaak kun je reserveren voor een a la carte restaurant?

• Miranda Van IJsselmuide, 21-12-2019

Parasols

Klopt het dat er weinig parasols zijn bij de zwembaden en zitgedeeltes

• Miranda van IJsselmuide, 21-12-2019

Vraag over het strand, kan je zo de zee inlopen en zwemmen in marsa Alam kon je niet de zee inlopen ivm het koraal alleen via zo'n loopbrug

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Internationaal, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht