Hotel Sea Star Beau Rivage

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Star Beau Rivage voor je op een rij gezet:

210 reviews over Hotel Sea Star Beau Rivage

• 7Hans12-04-2009

Dit nooit meer

Het enige van dit resort dat 5 sterren waard is zijn de kamers. Voor de rest absoluut niet. Het eten is over het algemeen smakeloos en zeker niet de moeite waard. Ben zelf een goede koker dus weet er genoeg van. Drankjes worden geschonken in van die plastic bekertjes, beetje camping-achtig en de bediening heeft er absoluut geen verstand van hoe iets in te schenken. Nee dit resort niet meer er moeten betere zijn al betwijfel ik het.

• 9Marlies Ribbink29-03-2009

Prima hotel

Het is een prima hotel en super schoon. Het eten is goed en het personeel erg vriendelijk. Ze doen alles om het jouw zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het animatieteam is erg goed. Al met al een fijne vakantie.

• 9Angelique Wiegers25-03-2009

Super

Echt een geweldig vakantie gehad. Prachtig hotel, heel schoon, ieder dag schoon beddengoed en zelfs nieuw kussen. Eten was erg varierend en zeker niet vet, vooral het italiaanse restaurant was perfect. Personeel was heel aardig en behulpzaam. Enige minpunt als je blond bent laten ze je echt niet met rust. Ieder moment dat je alleen bent wordt je wel weer lastiggevallen, van manager tot ober.

• 7N.Piket15-03-2009

Gaan we niet naar terug

Prachtig hotel, fantastische ligging mooie kamers. Eten was echter slecht, te koud ,te vet. Ontbijt was wel goed

• 8Scheerman06-02-2009

Aanrader

Heerlijke week gehad lekker gerelext vooral ontbijt heerlijk ,personeel heel vriendelijk op een na bij de bank rechts achter bar kon geen lachie af ,kamers heel schoon. Aanrader.

• 7Familie Vos25-01-2009

Ga er niet meer naar terug ,geen 5 sterren waard

Doordat het eten echt niet goed van kwaliteit is kan ik mij niet voorstellen dat dit een 5 sterren hotel is. Eten is voor ons de belangrijkste voorwaarden. Jus d orange is hier een onsmakelijke ranja ,de koffie is slootwater en het eten is over het algemeen lauw of koud. Weinig variatie. De rest is wel goed te noemen.Schoon,ruime kamers,goede service. Helaas geen kamer gekregen met zon op het balkon. Ga er nooit meer naar terug.

• 8Mieke van Ginkel19-01-2009

Fantastisch hotel

Fantastisch hotel. Wij zijn er van in januari 2009 geweest en hebben het er enorm naar onze zin gehad. Zeker een hotel om nog eens terug te komen. Kamers zijn super schoon. Privé strand is heel mooi geleggen aan de Rodezee, met parasols, goede ligbedden en een windscherm.

• 9Fam Middag04-01-2009

We gaan zeker nog een keer terug

Sea Star Beau Rivage in Hurgada, is een schitterend Hotel,met vriendelijk personeel,het eten is uit de kunst,geen dag hetzelfde,goede kamers die netjes en schoon zijn 5 meter van het strand af,handdoeken worden netjes voor je op het ligbed gelegd,het Kerstdiner was fantastisch met een prachtige live-show We hebben het erg naar ons zin gehad

• 9Fam. Frenay30-12-2008

zeker naar toe gaan

sea star beau rivage is een goed,en schoon hotel.Gedurende de hele dag word er schoongemaakt en iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken.Ze waarderen het enorm als je ze een keer een extra'tje geeft.Het eten is geweldig, er zijn iedere dag nieuwe gerechten.Er zijn verschillende bars die erg gezellig zijn, waarvan één met live muziek.Iedere avond is er entertainment.Met kerst was het diner geweldig zou niet weten wat er niet was.Er werd zelfs een kerstman (op kameel)geregeld voor de kinderen.De handdoekenservice is ook erg makkelijk, je hoeft geen badhanddoek mee te nemen.Als je van snorkelen houd moet je zeker bij het hotel de boottocht naar giftun eiland maken, de onderwaterwereld is echt erg mooi.Geen snorkelspullen bij je dan word dit voor je geregeld.Dahar waar je naar toe kunt lopen is echt egyptisch, ze willen wel graag verkopen maar als je beleeft blijft heb je er geen last van.Dit hoort gewoon bij de cultuur.Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

• 8Debby20-12-2008

Prachtig hotel wat je niet snel vergeet

Wij hebben hier een prachtige vakantie gehad. De kamer was ruim en schoon. Het eten was goed maar wel wat eenzijdig.Wij gaven daar een ober iedere dag een fooi en daardoor werden we als koningen behandeld. Het animatieteam was super. Hele leuke acts, wel iedere week hetzelfde. Ook voor kinderen prima. Ze zijn erg kindvriendelijk. Wij gaan zeker terug

Met jonge kinderen

7 tips over Hotel Sea Star Beau Rivage

• Marcel, 22-10-2013

Neem eens een taxi naar de nwe marina, kosten tussen de 4 en 5 euro per rit. In de haven volop gelegenheid om te winkelen, een snorkel excursie te boeken, maar ook om lekker te eten!

• Janet, 09-09-2013

Neem naar elke plek die je wilt een taxi, kost haast niets voor 4 euro rijdt je de hele omgeving rond!!

• Jennifer, 13-04-2013

Snorkelen i.c.m. Paradise Island. Onwijs toeristisch, maar zeker de moeite waard om eens te zien. Ziet er gewoon mooi uit!

2 vragen over Hotel Sea Star Beau Rivage

• clementia15, 07-01-2013

Handdoeken Service

Is er een handdoeken service in dit hotel, of moet je zelf je badlakens meenemen?

agnes, 13-01-2013

Hallo. Bij de beoordelingen staat het volgende ( Zwembad is heerlijk, bedjes zijn netjes. Handdoeken service top! ) fijne vakantie, groetjes Agnes.

• jos haan, 19-09-2011

internet op kamer

is het mogelijk om te internetten op de kamer zelf

L. de Jong, 02-07-2012

Nee, wifi heeft geen bereik op de kamer. Tegen betaling wel in de algemene hal en bij het zwembad bereik.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht