Hotel Sea Star Beau Rivage

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Star Beau Rivage voor je op een rij gezet:

210 reviews over Hotel Sea Star Beau Rivage

• 8Linda02-11-2010

Mooi hotel

Het hotel is gelegen aan een rustige straat.

De kamer vonden wij mooi en deze werd elke dag schoongemaakt. Het eten vonden wij echter wel veel slechter. Eten was vaak lauw of koud, weinig smaak eraan en niet zo heel veel keus.

Het animatieteam was in een woord geweldig! Aardige mensen die jong en oud erbij betrekken.

Wij vonden de excursies die er aan werden geboden ook niet duur. Wel vonden wij de prijzen van de discotheek na 00.00 uur heel erg duur, voor 4 biertjes 120 pond betaalt, zo'n 15 euro.

Voor de rest hebben wij een hele leuk week gehad hier!

• 9Sandy van Rooij20-05-2010

Super mooi

Mooie ligging met eigen rif om te snorkelen. Alles netjes en goede service

• 10mariska den ouden22-04-2010

waanzinnig!!!!!

wij gaan gemiddeld twee keer per jaar naar dit hotel en zjn enorm tevreden..wat is het toch een heerlijk kleinschalig mooi en goed runnend hotel!! snorkelen voor de deur, vriendelijke mensen, en animatie top. gezelligheid, heerlijk ontspannend terug komen. wij gaan al 7 jaar naar dit hotel, en genieten elke keer opnieuw. ja er is muziek, wij kozen daarvoor, ja er is annimatie, leuk toch..voor ieder wat wils..je hoeft niet mee te doen! het eten vind ik top. er is in mijn ogen genoeg keus,je kunt elke dag kiezen tussen pasta vis vlees,patat, dus ja als je zelf elke dag het zelfde kiest is het eenzijdig.. maar goed! over twee weken gaan wij weer,kijk er enorm naar uit!~

• 7Jeroen20-04-2010

Mooi hotel aan de Rode zee

Het hotel ligt mooi aan de rode zee. Maar, verder is er niet veel te doen in Hurghada. Water van het zwembad is erg koud.

• 7Ellis19-03-2010

egyptisch vijfsterren, nederlands driesterren

De ligging is matig, de service matig (geen roomservice, geen lach, afgeknepen), het eten matig, de receptie prima. De kamers schoon maar gedateerd. Vergeelde en vergane kitranden, keiharde bedden, geen gastendoekjes, budget toiletzeep zonder verpakking, en ja er is amusement, als je van rust houdt is dit gegil dus niet echt fijn tot 22.30 uur in de avond. Het sprei en gordijnen waren sinds 1970 niet gewassen volgens ons. De badlakens in de ochtend al over de bedjes geclaimd. Verschoten meubels. Als je van middelmatigheid houdt of een goedkopere vakantie wilt: stel je in op hollandse 3 sterren en je hebt een heel prima hotel. Per begin dit jaar een nieuwe eigenaar die wat minder zijn best doet.

• 8habi&easy28-02-2010

heerlijke vakantie gehad

wij zijn in februari een weekje in see star beau rivage geweest,ik begrijp werkelijk niet al de negatieve reacties over het eten ,o.k het is geen ala carte maar voor 500 euro een week all incusive mag je wat mij betreft niet klagen!!!!!prachtig schoon hotel,zou zo weer gaan...nicole en patrick

• 7H. Gjaltema23-01-2010

Het eten Brrrrrr!!!!

Een mooi hotel met goede kamers en service. De zwembaden en het strand zijn prima, alleen ja, het eten is blijkbaar voor dit soort resorts het probleem. Of je nu in Spanje, Turkije of zoals nu in Egypte bij Sea Star bent, het eten is echt bagger. Gelukiig vantevoren een mooi week met Nijlcruise gehad met perfecte hotels en boot. Dan geeft het toch een kater, als je in zo'n hotel je reis besluit.

• 5Peter en Lena08-11-2009

Dit hotel raad ik niet aan"

Wij zijn hier geweest in de 2e week van oktober. Het hotel verdient zeker geen 5 sterren, 3 komt eerst. Het eten was saai, weinig variatie. Het huisrif was matig. Gelukkig waren wij met vrienden, de zon scheen en hadden wij een super nijlcruise achter de rug, dus dan neem je dit op de koop toe. Het hotel is GEEN aanrader! Wij hebben goed vergelijk!

• 7Monique07-11-2009

Wat een ellende, dit nooit meer

Een absolute sof. Eten is slecht. Vet, koud en weinig variatie. Vechten om ook maar iets te krijgen. Service aan zwembad is bedroevend. Zeer onvriendelijke "obers". Alleen als er met Euro's gestrooit wordt gaan ze werken. Animatie is redelijk. Wel veel lawaai. Voor kinderen is erg bijna niets te doen.

Met jonge kinderen

• 8Joar25-06-2009

Goed resort

Dit hotel is ons zeker niet tegengevallen. Het eten was goed te noemen, als een ieder de deksels sluit na het opscheppen blijft het eten wel warm. Er was redelijk wat variatie in het eten, bier en wijn zijn goed te drinken. Aan het strand en zwembad worden de drankjes in witte plastic weggooi bekertjes geschonken, misschien niet zo luxe maar wel hygiënisch. Animatie en disco is goed georganiseerd. Kamers zijn netjes, kluisje bij de receptie, bank, pinnen, winkeltjes in het hotel maar ook buiten het hotel voor de deur. Het hotel ligt aan de rand van het centrum van Hurghada, wil je winkelen en de markt op neem dan een taxibusje via het hotel. Misschien is de 5 sterren clasificatie wat overdreven maar het is hier toch goed vertoeven.

7 tips over Hotel Sea Star Beau Rivage

• Marcel, 22-10-2013

Neem eens een taxi naar de nwe marina, kosten tussen de 4 en 5 euro per rit. In de haven volop gelegenheid om te winkelen, een snorkel excursie te boeken, maar ook om lekker te eten!

• Janet, 09-09-2013

Neem naar elke plek die je wilt een taxi, kost haast niets voor 4 euro rijdt je de hele omgeving rond!!

• Jennifer, 13-04-2013

Snorkelen i.c.m. Paradise Island. Onwijs toeristisch, maar zeker de moeite waard om eens te zien. Ziet er gewoon mooi uit!

2 vragen over Hotel Sea Star Beau Rivage

• clementia15, 07-01-2013

Handdoeken Service

Is er een handdoeken service in dit hotel, of moet je zelf je badlakens meenemen?

agnes, 13-01-2013

Hallo. Bij de beoordelingen staat het volgende ( Zwembad is heerlijk, bedjes zijn netjes. Handdoeken service top! ) fijne vakantie, groetjes Agnes.

• jos haan, 19-09-2011

internet op kamer

is het mogelijk om te internetten op de kamer zelf

L. de Jong, 02-07-2012

Nee, wifi heeft geen bereik op de kamer. Tegen betaling wel in de algemene hal en bij het zwembad bereik.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht