7 tips over Hotel Sea Star Beau Rivage

• Marcel, 22-10-2013

Neem eens een taxi naar de nwe marina, kosten tussen de 4 en 5 euro per rit. In de haven volop gelegenheid om te winkelen, een snorkel excursie te boeken, maar ook om lekker te eten!

• Janet, 09-09-2013

Neem naar elke plek die je wilt een taxi, kost haast niets voor 4 euro rijdt je de hele omgeving rond!!

• Jennifer, 13-04-2013

Snorkelen i.c.m. Paradise Island. Onwijs toeristisch, maar zeker de moeite waard om eens te zien. Ziet er gewoon mooi uit!

• Petra Hoek, 21-07-2012

Ga eens duiken met de duikschool! Breng een bezoek aan het centrum van Hurgada en de new marine. Maak een uitstapje naar het waterpark, kost wel extra.

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Star Beau Rivage voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Corendon
    Corendon
    Tjingo
    Tjingo

• L. de Jong, 02-07-2012

Let op de taxi's, de chauffeurs proberen je vaak op te lichten. Wisselen het briefje wat je gegeven hebt om voor wat anders. Neem de taxi van het hotel, die deed dit niet.

• Gloria, 16-08-2017

Neem wanneer je aankomt op Hurghada airport een simkaartje voor 120 EGP heb je er een met 3 GB van Vodafone. Het wi-fi bij het hotel is echt niet te doen!

• Gloria, 16-08-2017

Ga naar de Marina, supermooie boulevard & het kost niet meer dan 40 EGP! max 50 voor de taxi (juli 2017) . Ook is het handig om muggenspray mee te nemen in deze periode.