Hotel Sea Star Beau Rivage

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Star Beau Rivage voor je op een rij gezet:

173 reviews over Hotel Sea Star Beau Rivage in het Nederlands

• 6Appie Van hoppe21-05-2019

Het ging wel !

Mooi hotel , slecht eten dagelijks hetzelfde , meestal koud !

8Ligging
    3Hygiëne

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    6kraats25-09-2018

Zeker gaan mooie omgeving !

Het was een mooi hotel ,wat goed werd onderhouden . Alleen of het een 5 sterren hotel is dat was voor mij een vraagteken ? Het eten was niet altijd even goed ! Het was van te voren nadenken wat je ging eten ! All-in was beperkt wat gezonde drankjes ,daar moet toch voor bij betaald worden. WiFi moet je ook bijbetalen ! Strand zee en zon was prima

6Kindvriendelijk
    6Prijs/kwaliteit
    6Service

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Otto16-03-2018

Aanrader qua ligging-strand en service perosneel

Resort is kwalitatief zeer goed.
    Strand echt mooi en 40 mtr zee in lopen en er is een rif met koraal en honderden visjes om te snorkelen uitmuntend. Geen gedoe met handdoeken klaarleggen is meer dan ruimte genoeg voor iedereen. Eten en drinken voor Egyptische maatstaven boven gemiddeld. ( we hebben inmiddels 8 verschillende resorts gehad). Zeer klantvriendelijk personeel en het ligt dicht bij Hurgada dus een uitstapje naar de stad is eenvoudig en goedkoop. Verwarmd zwembad en lekkere terrassen zowel bij zwembad en lobby. Kortom een aanrader en wij gaan hier tergukomen.

8Kindvriendelijk

Met vrienden

• 2017
    5Jaldert van der veen19-08-2017

Niet weer

Wij gaan minimaal 2x in het jaar op vakantie maar ik raad dit hotel af er zijn veel beter hotels in de omgeving van Hurgarda. Eten weinig keus en vaak hetzelfde. Personeel is wel vriendelijk maar de mensen achter de bar weten niet wat ze moeten doen, ze hebben een cocktail kaart maar ze kunnen maar 1 maken, bier vaak in kleine plastic bekertjes echt klein duizend keer lopen naar de bar. Het hotel is ook compleet overgenomen door boerka's en eigen Egyptische volk wat een ongelofelijke tering bende er van maakt en met niemand rekening houdt. 9 dagen all in geboekt maar bij uitchecken om 12 wordt het bandje doorgeknipt mag je niet meer gebruik maken van het eten en drinken( dit hebben wij nog nooit meegemaakt). Wij komen in ieder geval nooit weer in dit hotel.

4Ligging
    5Zwembad
    3Hygiëne

• 4maurice28-07-2017

nooit meer

service en eten zeer slecht ,dat je zelfs voor het water op je kamer moet betalen . personeel totaal niet gemotiveerd . Dit hotel verdiend zelfs geen 3 sterren .

5Kindvriendelijk
    1Service

Met vrienden

• Oude reviews

8Marcel22-10-2013

Geweldige locatie voor een goede strandvakantie

Prima hotel voor een goede strandvakantie, standaard kamer, niet overdadig luxe, maar goed onderhouden en ruim opgezet. Hotel ligt in het oude gedeelte van de stad, direct aan het strand en heeft meerdere zwembaden. Er is voldoende gelegenheid om te relaxen, vriendelijk personeel. eten in buffetvorm, met voldoende keuze en variatie, daarnaast een a la carte italiaans restaurant, eten is prima!!

7Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 9maritta12-08-2013

het was er zalig

Heel goe hotel met goede service

9Kindvriendelijk
    8Prijs/kwaliteit

• 9maritta04-07-2013

om terug te komen

Zeer goed hotel proper en heel vriendelijk , het eten mag enkel meer gevarieerd zijn maar wel lekker. Een hotel om zeker terug te komen.

9Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit
    10Service
    9Ligging

• 9Raymond03-07-2013

Rustig verblijf

Het verblijf is ons zeer goed bevallen. De kamer waren zeer goed onderhouden Het personeel was zeer vriendelijk en dit zonder de gebruikelijke fooien. Er waren 2 niet te grote zwembaden met voldoende ligstoelen. Prachtig strand met de nodige infrastructuur. Alles zeer goed onderhouden. s'Avonds is er animatie voorzien voor de kinderen (1 uur) en daarna 1 uur voor de volwassenen. Wij hadden gekozen voor een late checkout omwille van het feit dat we een avondvlucht hadden naar België. We konden deze kamer behouden tot 18:00 u zonder hiervoor te moeten betalen. Het eten is in buffetvorm en hier hadden wij soms problemen omwille van de variatie. Ik begrijp dat er verschillende culturen aanwezig zijn en voor iedereen aangepast koken kan niet. Wij hadden het gevoel dat na 5 dagen alles hetzelfde smaakte. Hier is volgens mij verbetering mogelijk. Wat

10Kindvriendelijk
    10Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    10Service

• 8Jennifer13-04-2013

Rustig hotel buiten hoogseizoen.

Het is een net, rustig hotel. Het ligt wat afgelegen, maar 10 minuutjes met de taxi en je zit in het gezellige Egyptische straatje met leuke winkeltjes.

De drukke winkelstraat, vond ik persoonlijk niks! Veel te druk en chaotisch. Verder een heerlijke vakantie gehad in Egypte. Snorkelen was fantastisch, gewoon voor het hotel al. Al in zo'n excursie natuurlijk nog net wat mooier. Zeker in februari nog een keer het bezoeken waard!

7Prijs/kwaliteit
    3Ligging

Anders

7 tips over Hotel Sea Star Beau Rivage

• Marcel, 22-10-2013

Neem eens een taxi naar de nwe marina, kosten tussen de 4 en 5 euro per rit. In de haven volop gelegenheid om te winkelen, een snorkel excursie te boeken, maar ook om lekker te eten!

• Janet, 09-09-2013

Neem naar elke plek die je wilt een taxi, kost haast niets voor 4 euro rijdt je de hele omgeving rond!!

• Jennifer, 13-04-2013

Snorkelen i.c.m. Paradise Island. Onwijs toeristisch, maar zeker de moeite waard om eens te zien. Ziet er gewoon mooi uit!

2 vragen over Hotel Sea Star Beau Rivage

• clementia15, 07-01-2013

Handdoeken Service

Is er een handdoeken service in dit hotel, of moet je zelf je badlakens meenemen?

agnes, 13-01-2013

Hallo. Bij de beoordelingen staat het volgende ( Zwembad is heerlijk, bedjes zijn netjes. Handdoeken service top! ) fijne vakantie, groetjes Agnes.

• jos haan, 19-09-2011

internet op kamer

is het mogelijk om te internetten op de kamer zelf

L. de Jong, 02-07-2012

Nee, wifi heeft geen bereik op de kamer. Tegen betaling wel in de algemene hal en bij het zwembad bereik.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht