Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°16°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Star Beau Rivage voor je op een rij gezet:

172 reviews over Hotel Sea Star Beau Rivage in het Nederlands

Zeker gaan mooie omgeving !

kraats,
25-9-2018

Het was een mooi hotel ,wat goed werd onderhouden .

Alleen of het een 5 sterren hotel is dat was voor mij een vraagteken ?

Het eten was niet altijd even goed !

Het was van te voren nadenken wat je ging eten !

All-in was beperkt wat gezonde drankjes ,daar moet toch voor bij betaald worden.

WiFi moet je ook bijbetalen !

Strand zee en zon was prima

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Resort is kwalitatief zeer goed.

Strand echt mooi en 40 mtr zee in lopen en er is een rif met koraal en honderden visjes om te snorkelen uitmuntend. Geen gedoe met handdoeken klaarleggen is meer dan ruimte genoeg voor iedereen. Eten en drinken voor Egyptische maatstaven boven gemiddeld. ( we hebben inmiddels 8 verschillende resorts gehad). Zeer klantvriendelijk personeel en het ligt dicht bij Hurgada dus een uitstapje naar de stad is eenvoudig en goedkoop.

Verwarmd zwembad en lekkere terrassen zowel bij zwembad en lobby.

Kortom een aanrader en wij gaan hier tergukomen.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Niet weer

Jaldert van der veen,
19-8-2017

Wij gaan minimaal 2x in het jaar op vakantie maar ik raad dit hotel af er zijn veel beter hotels in de omgeving van Hurgarda.

Eten weinig keus en vaak hetzelfde.

Personeel is wel vriendelijk maar de mensen achter de bar weten niet wat ze moeten doen, ze hebben een cocktail kaart maar ze kunnen maar 1 maken, bier vaak in kleine plastic bekertjes echt klein duizend keer lopen naar de bar.

Het hotel is ook compleet overgenomen door boerka's en eigen Egyptische volk wat een ongelofelijke tering bende er van maakt en met niemand rekening houdt.

9 dagen all in geboekt maar bij uitchecken om 12 wordt het bandje doorgeknipt mag je niet meer gebruik maken van het eten en drinken( dit hebben wij nog nooit meegemaakt).

Wij komen in ieder geval nooit weer in dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

maurice,
28-7-2017

service en eten zeer slecht ,dat je zelfs voor het water op je kamer moet betalen .

personeel totaal niet gemotiveerd . Dit hotel verdiend zelfs geen 3 sterren .

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima hotel voor een goede strandvakantie, standaard kamer, niet overdadig luxe, maar goed onderhouden en ruim opgezet. Hotel ligt in het oude gedeelte van de stad, direct aan het strand en heeft meerdere zwembaden. Er is voldoende gelegenheid om te relaxen, vriendelijk personeel. eten in buffetvorm, met voldoende keuze en variatie, daarnaast een a la carte italiaans restaurant, eten is prima!!

Gereisd met partner in juni 2013

het was er zalig

maritta
12-8-2013

Heel goe hotel met goede service

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

om terug te komen

maritta
4-7-2013

Zeer goed hotel proper en heel vriendelijk , het eten mag enkel meer gevarieerd zijn maar wel lekker. Een hotel om zeker terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Rustig verblijf

Raymond
3-7-2013

Het verblijf is ons zeer goed bevallen. De kamer waren zeer goed onderhouden Het personeel was zeer vriendelijk en dit zonder de gebruikelijke fooien. Er waren 2 niet te grote zwembaden met voldoende ligstoelen. Prachtig strand met de nodige infrastructuur. Alles zeer goed onderhouden. s'Avonds is er animatie voorzien voor de kinderen (1 uur) en daarna 1 uur voor de volwassenen. Wij hadden gekozen voor een late checkout omwille van het feit dat we een avondvlucht hadden naar België. We konden deze kamer behouden tot 18:00 u zonder hiervoor te moeten betalen. Het eten is in buffetvorm en hier hadden wij soms problemen omwille van de variatie. Ik begrijp dat er verschillende culturen aanwezig zijn en voor iedereen aangepast koken kan niet. Wij hadden het gevoel dat na 5 dagen alles hetzelfde smaakte. Hier is volgens mij verbetering mogelijk. Wat

Gereisd met partner in mei 2013

Rustig hotel buiten hoogseizoen.

Jennifer
13-4-2013

Het is een net, rustig hotel. Het ligt wat afgelegen, maar 10 minuutjes met de taxi en je zit in het gezellige Egyptische straatje met leuke winkeltjes.

De drukke winkelstraat, vond ik persoonlijk niks! Veel te druk en chaotisch.

Verder een heerlijke vakantie gehad in Egypte. Snorkelen was fantastisch, gewoon voor het hotel al. Al in zo'n excursie natuurlijk nog net wat mooier. Zeker in februari nog een keer het bezoeken waard!

Gereisd anders in februari 2013

sea star beach

mars
5-4-2013

eten in het restaurant is niet lekker, kip is niet altijd gaar, oud brood. bij de zwembadbar is het eten wel beter. erg irritante russen. bediening is goed. hotelkamer is erg mooi. ook het strand en de locatie is mooi.

Gereisd met partner in november 2012

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Star Beau Rivage in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Star Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.