Hotel Sea Gull Resort

6.6Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Vakantiegangers die in Hotel Sea Gull Resort verbleven schrijven erg wisselend over dit hotel. Waar de een hier een fijne vakantie heeft gehad, vond de ander toch behoorlijk wat minpunten bij dit hotel. Waar jullie het in ieder geval over eens zijn is de goede ligging van dit hotel en de fijne prijs-kwaliteitverhouding. Hotel Sea Gull Resort ligt namelijk in het bruisende centrum van Hurghada. Dankzij de centrale ligging vind je zowel het strand als leuke winkels en restaurantjes op een steenworp afstand. Lees met ons mee en ontdek de plus- en minpunten van het Seagull Resort.

Hotelkamers

Bij het Seagull Resort verblijf je in ruime kamers voorzien van een balkon. Ondanks dat de inrichting wat verouderd is, vinden jullie de accommodatie prima in orde. Corine schrijft in haar review: ‘We gaan hier voor de 3e keer naar toe omdat het een prima hotel is. Bedden zijn uitstekend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag een schone kamer.’ Reviewer Michelle genoot van haar kamer met mooi uitzicht op het zwembad en de zee.

Restaurants

Uit de reviews blijkt dat jullie over het ontbijt niet zo tevreden zijn, maar over de lunch en het diner zijn de meesten van jullie wel tevreden. Albert schrijft hierover: ‘Eten tussen de middag super goed krijg van ons een 10, diverse standjes met eten. Het eten was ook heerlijk van smaak en warm! Je kon kiezen uit Chinees, Indiaas, Italiaans en Europees. Avondeten ook super goed en heerlijk warm ook hier een 10.’ Andere reviewers vonden dat er weinig variatie bij het buffet was. Reviewer Michelle geeft als tip om ook eens te lunchen bij het gezellige restaurant Food Court vlakbij het strand.

Zwembaden en animatie

Ook al liggen er twee privéstranden op loopafstand, een duik in het zwembad is natuurlijk altijd top. Kinderen hebben dolle pret in de zwembaden en voor de volwassenen is het fijn om lekker wat baantjes te kunnen zwemmen. Bij de bar aan het zwembad kun je terecht voor een hapje en een drankje. Jullie vinden het wel jammer dat je de drankjes in bekers geserveerd krijgt die niet altijd even goed zijn schoongemaakt. Over de animatie in Hotel Sea Gull Resort zijn jullie reacties wisselend. Zo schrijft Reviewer Ouidad bijvoorbeeld: ‘Elke avond was er ook een show in het hotel een leuke sfeer.’ Ook reviewer Corinne genoot van de animatie: ‘'s Avonds gezellige muziek bij het hotel. Ze proberen het iedereen naar de zin te maken.’ Andere reviewers zijn het hier niet mee eens en vonden de animatie matig.

Ligging en omgeving

Groot pluspunt vinden jullie dat het Seagull Resort snel te bereiken is vanaf de luchthaven. En dan ligt het hotel ook nog eens pal in het gezellige centrum van Hurghada. Joop schrijft: ‘Geweldig resort, geweldige ligging midden in centrum.’ De twee privéstranden op loopafstand maken het plaatje compleet. Je loopt zo vanuit de achterzijde van het hotel met je strandlaken over je schouder het strand op.

340 reviews over Hotel Sea Gull Resort

• 7Rachelle11-08-2017

Leuke vakantie, maar kan beter

De kamers zijn rond uit verschikkelijk. We hadden extra bijbetaald om een goed en luxe kamer te krijgen met 1× 2 persoonsbed. We kwamen aan en kreeg de voordeelkamer met 2 aparten 1 persoonsbedden en de badkamer was zo smerig je zag de haren gewoon nog liggen van de vorige mensen. Na veel zeuren kregen we en kamer aangeboden die net zo vies was. Weer terug gegaan eindelijk een beter kamer gekregen niet zoals wij wilde maar beter wat we hadden. Laat je niet ompraten door verkopers want je gaat te veel betalen, wees standvastig en dings ze af met de prijs. Gifton eiland is geen aanrader het is niet allin waar je wel voor betaald. Wil je leuke souveniers mee nemen dan raden we je aan om de winkel schijn ( rechterkant naast een cafeshop ) tegen over het oude ingang van het resort te gaan. Hele aardige egyptisch man die een beetje nederlands kan en het zijn vaste prijzen die niet duur zijn voor wat je krijgt. Haal niks op het resort zelf je het kost je klauwen met geld.

Gereisd met partner in juli 2017

• 4de regt30-07-2017

nooit meer

wij komen al 12 jaar in egypte ,maar hebben nog nooit zo'n slecht hotel gehad als deze ! het begon al bij aankomst we hadden een familie kamer geboekt en kregen een twee persoonskamer waar twee stretch bedden bij waren geplaatst waar onze kinderen in moesten slapen , een stretcher stond bij het schuifraam zonder slot die mijn zoontje zo open kon schuiven en vervolgens twee hoog naar beneden kon vallen ,we hadden dus ook geen balkon , de badkamer was ronduit smerig de haren van de vorige gasten lagen nog in het bad , na flink zeuren hebben we de volgende dag en andere kamer gekregen ,

de schoonmaker komt minsten vijf keer per dag op je kamer om om fooi te schooien , hij kwam bijv om half 2 snachts flesjes water brengen om maar een fooi te krijgen , hij vroeg in het begin hoe laat dat wij wilde dat er schoongemaakt werd en kwam vervolgens iedere dag veel te vroeg op de deur bonken .

het eten is ronduit verschrikkelijk eentonig ,niet gaar en koud ,wij waren er met 8 personen en alle 8 zijn we flink ziek geweest en sommige nu nog !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Arie14-05-2017

Uitstekend hotel

Prima eten en drinken,erg vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Robert Papenburg13-04-2017

Heerlijk resort

Sea Gull Resort is een echte aanrader, van receptie tot tuinman zijn ze allemaal super vriendelijk. Kamers zijn goed en schoon en keus van eten is ruim genoeg, lunch bij het strand is uitstekend. Prijs kwaliteit voldoet aan de verwachting. Speciale dank aan Nana, de serveerster in de lobbybar voor de zorg voor een zieke reisgenoot, was werkelijk hartverwarmend. Zie jullie volgend jaar zeker weer 👍👍

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Natasja19-03-2017

Erg goed !

Seagull Hurghada mooi hotel. Grote schone hotelkamer met heerlijk bed. Eten goed. Personeel echt super!!!niks is ze te veel. Minpuntje, wifi en veel geleur op het strand . Prijs kwaliteit goed

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Rene Remkes11-03-2017

Fantastisch hotel ik zou direct weer gaan

Heel mooi hotel midden in het centrum dicht bij de Marinade haven en altijd word je goed vermaakt door het animatieteam en de zo'n schijnt er altijd

Alleen gereisd in februari 2017

• 10frank11-01-2017

“zeer goed hotel voor ons een vijfsterren waardig

zeer vriendelijk personeel ruime kamers en het eten was zeer goed toen wij er waren, een andere keer was het eten koud maar nu was het echt geweldig houden zo. lekker midden in het centrum veel zwembaden en een schoon strand

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Rene Remkes04-12-2016

Fantastischen plek en super aardige mensen

Super mooien plek midden in het centrum en lekker eten elke dag keus uit aardappels en rijst en veelichtere groente en vlees en vis

Alleen gereisd in november 2016

• 9tonnie van zeeland14-11-2016

helemaal top een 5 sterren waard hotel

een gerestaureerd hotel heel erg verbeterd zeer goed eten en ook warm wat eerder alles koud was is het heel veel verbeterd volgens mij nu een 5 sterren hotel waardig

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 3Kornel16-08-2016

Nooit meer!

In 1 woord echt Ruk!! Er was veel eigen volk, ze keken je aan alsof je een crimineel was. Geen aquapark, 7 glijbanen, als je de 4 kinderglijbanen mee telt. Het hotel was heel vies marmer moet glimmen.Het was gewoon dof. Zwembad was smerig. Douche zat vol schimmelen de klapdeur kon niet dicht van de kalk. Schoonmaak van kamer voldoende maar werd gedweild met dweil van 7 jaar oud. Werden boos als je er iets van zei! Het eten was bijna elke dag het zelfde. Onze laatste dag moesten we om 12 uur uitchecken.Hotel knipte ook bandje eraf. We mochten van hun geen eten en geen drinken tot 17:45. Reisleider gebeld. Na 10 min. mochten we naar de receptie voor een nieuw bandje. We mochten nog douche voor we weg gingen. Maar wou ons paspoort hebben.We haalde onze koffer uit de lobby.We kregen we de sleutel niet in het slotje die aan onze koffer zat.Tot onze grote schrik zagen we dat iemand onze koffer heeft geprobeerd open te breken.Druppel van een slechte vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2016

Hotel Sea Gull Resort info