Hotel Sea Gull Resort

6.6Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Vakantiegangers die in Hotel Sea Gull Resort verbleven schrijven erg wisselend over dit hotel. Waar de een hier een fijne vakantie heeft gehad, vond de ander toch behoorlijk wat minpunten bij dit hotel. Waar jullie het in ieder geval over eens zijn is de goede ligging van dit hotel en de fijne prijs-kwaliteitverhouding. Hotel Sea Gull Resort ligt namelijk in het bruisende centrum van Hurghada. Dankzij de centrale ligging vind je zowel het strand als leuke winkels en restaurantjes op een steenworp afstand. Lees met ons mee en ontdek de plus- en minpunten van het Seagull Resort.

Hotelkamers

Bij het Seagull Resort verblijf je in ruime kamers voorzien van een balkon. Ondanks dat de inrichting wat verouderd is, vinden jullie de accommodatie prima in orde. Corine schrijft in haar review: ‘We gaan hier voor de 3e keer naar toe omdat het een prima hotel is. Bedden zijn uitstekend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag een schone kamer.’ Reviewer Michelle genoot van haar kamer met mooi uitzicht op het zwembad en de zee.

Restaurants

Uit de reviews blijkt dat jullie over het ontbijt niet zo tevreden zijn, maar over de lunch en het diner zijn de meesten van jullie wel tevreden. Albert schrijft hierover: ‘Eten tussen de middag super goed krijg van ons een 10, diverse standjes met eten. Het eten was ook heerlijk van smaak en warm! Je kon kiezen uit Chinees, Indiaas, Italiaans en Europees. Avondeten ook super goed en heerlijk warm ook hier een 10.’ Andere reviewers vonden dat er weinig variatie bij het buffet was. Reviewer Michelle geeft als tip om ook eens te lunchen bij het gezellige restaurant Food Court vlakbij het strand.

Zwembaden en animatie

Ook al liggen er twee privéstranden op loopafstand, een duik in het zwembad is natuurlijk altijd top. Kinderen hebben dolle pret in de zwembaden en voor de volwassenen is het fijn om lekker wat baantjes te kunnen zwemmen. Bij de bar aan het zwembad kun je terecht voor een hapje en een drankje. Jullie vinden het wel jammer dat je de drankjes in bekers geserveerd krijgt die niet altijd even goed zijn schoongemaakt. Over de animatie in Hotel Sea Gull Resort zijn jullie reacties wisselend. Zo schrijft Reviewer Ouidad bijvoorbeeld: ‘Elke avond was er ook een show in het hotel een leuke sfeer.’ Ook reviewer Corinne genoot van de animatie: ‘'s Avonds gezellige muziek bij het hotel. Ze proberen het iedereen naar de zin te maken.’ Andere reviewers zijn het hier niet mee eens en vonden de animatie matig.

Ligging en omgeving

Groot pluspunt vinden jullie dat het Seagull Resort snel te bereiken is vanaf de luchthaven. En dan ligt het hotel ook nog eens pal in het gezellige centrum van Hurghada. Joop schrijft: ‘Geweldig resort, geweldige ligging midden in centrum.’ De twee privéstranden op loopafstand maken het plaatje compleet. Je loopt zo vanuit de achterzijde van het hotel met je strandlaken over je schouder het strand op.

340 reviews over Hotel Sea Gull Resort

• 2018
    3Jansen loop04-05-2018

Nooit meer

Het is in 1 woord een verschrikkelijk hotel! Eten slecht en iedere dag het zelfde..het hotel is slecht onderhouden en schoonmaken gebeurd oppervlakkig . Ook het personeel snapt niet dat je er vakantie komt vieren pas als je ze fooi heeft worden ze vriendelijk. Het positieve is de ligging maar daar is alles mee gezegd.. Zonde van je geld!!!!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9joop25-02-2018

fantastich

geweldig ressort geweldige ligging midden in centrum

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 10Albert Koelman06-02-2018

Super goed

Wij zijn van 27 januari t/m 3 februari 2018 in hotel Sea Gull Resort geweest. Onze ervaring van dit hotel zijn Kamers en bedden zijn goed.Personeel prima klantvriendelijk en behulpzaam. Ontbijt super slecht krijg van ons een 0 ook veel klachten van andere vakantie gangers gehoord. Eten tussen de middag super goed krijg van ons een 10 diverse standjes met eten . het eten was ook heerlijk van smaak en warm!!!!!!!!! Je kon kiezen uit chinees- india,s -italiaans-en europees. Avond eten ook super goed en heerlijk warm ook hier een 10. Bert en Gerda Koelman

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Ouidad04-02-2018

Love it oh my God

Ik vind het eten hier zeer goed. Mensen die zeggen dat het niet goed was overdrijven zo erg vooral lunch is erg goed. Avond eten deden we niet in oude Sea gull maar in de nieuwe. Die was veel rustiger en is 1 minuut lopen van oud naar nieuw. Kamer van oude Sea gull was tegenvaller de badkamer vooral. Het was oud. Als ik terug kom ga ik zeker om de nieuwe vragen want dat was niet echt fijn. Verder is het personeel geweldig. Ze werken super hard. En 1 voor 1 aardig. Het strand is bij het hotel, zeker aan te raden. 2 stranden zelfs en animatie super gezellig. Elke avond was er ook een show in het hotel een leuke sfeer. Jammer dat er een overvloed aan russen zijn. Heb niks tegen ze maar ze waren erg Rude. Het zwembad ook leuk en voor de kinderen ook. Ik heb veel leuke mensen ontmoet en excursies boeken is het beste in het hotel. 2 excursies bij hem gedaan. Safari en boot. Alles was goed behalve de badkamer.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 4Patrick03-02-2018

Toch wel een beetje Vergane glorie

We hebben een week in het resort gezeten gezin met 2 kleine kinderen (3jr en 7wkn) vooraf aangegeven dat we een babybedje nodig hadden. Deze kregen we pas een dag later! Te weinig handdoeken, voor 2 ipv 4 personen. Animatie bleef iedereen bezig houden. Berg je spullen wel gied op in de kluis heb zelf een schoonmaker betrapt die in me tas zat met z’n hand. Eten mag wel iets warmer en variëren. Zwembaden werden eerder gesloten waarop ik een aantal keer m’n kind teleur moest stellen omdat hij er niet meer in mocht (werk dan niet met openingstijden). En kinderbad is niet verwarmd en grote zwembad waar niks is wel, voor kinderen is warm water juist gewenst. De foodcorner aan het strand verzorgd een prima lunch alleen soms even wachten ivm de drukte ook in t voor seizoen. Tevens veel lokale onbeschofte mensen in het hotel. Al met al best we een tegenvaller terwijl als ze de puntjes op de i zouden zetten kan t een prima resort zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 3Fam Aydogdu09-01-2018

Nooit meer naar dit hotel!

Wat goed was de ligging. Maar buiten lopen was ook niet leuk. Iedereen trok aan je om naar binnen te komen! Ben heel wat gewend maar dit is echt heel extreem! Verder eten was dramatisch! Weinig keus en niet lekker! Personeel komt er geen lach van af verschrikkelijk. Alleen als je fooi geeft zijn ze vriendelijk anders praten ze Arabisch tegen je en willen je in de zeik nemen. Kamers waren super oud en gewoon smerig! Strand was wel Goed maar daar komen ze om de 5 min zeuren of je een excursie wil boeken dus ook daar kon je niet rustig liggen. Zwembaden zagen ook niet super schoon uit dus hebben we ook niet gezwommen ! Mensen dus al met al dit hotel niet boeken! Echt oud horen en verschrikkelijk personeel! Er waren tuurlijk een paar die wel aardig waren maar voor het algemeen waren ze onvriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• Oude reviews

10tonnie20-09-2017

geweldig goed hotel

fijne mensen, eten heel goed, lekker strand en een hele fijne kamer,jammer dat er geen wifi beschikbaar is en geen rokerskamer

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Freek en Nel Vinju20-09-2017

We vinden sea gull een fantastisch hotel

We komen er al jaren en meestal 3 meer per jaar Zijn allemaal even aardig. Gaan meestal April Oktober en met Kerst We blijven terug komen En er is niet aan de hand. Voel me veillig op straat Top hotel

Gereisd met partner in april 2017

• 8Kenneth27-08-2017

Mooi complex !!

Goede service erg schoon, eten en drinken prima mooie zwembaden en twee privé stranden, resort,s en hotel lopen over in elkaar,lunch is goed zeker bij de foodcourt bij het strand, je kunt hier redelijk snorkelen bij het grote strand, prima kamer met balcon uitzicht zwembad, voor deze prijs niks te klagen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8wim_8222-08-2017

Leuke mensen super vakantie

Mooi resort super vriendelijke mensen, wil je leuke activiteiten vraag naar Alex altijd super enthousiast.Over het algemeen is het personeel vriendelijk en behulpzaam.Zwembaden zijn goed onderhouden en op iedere hoek staat een behulpzame badmeester die super leuk voor de kinderen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hotel Sea Gull Resort info