Hotel Sea Gull Resort

6.6Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Vakantiegangers die in Hotel Sea Gull Resort verbleven schrijven erg wisselend over dit hotel. Waar de een hier een fijne vakantie heeft gehad, vond de ander toch behoorlijk wat minpunten bij dit hotel. Waar jullie het in ieder geval over eens zijn is de goede ligging van dit hotel en de fijne prijs-kwaliteitverhouding. Hotel Sea Gull Resort ligt namelijk in het bruisende centrum van Hurghada. Dankzij de centrale ligging vind je zowel het strand als leuke winkels en restaurantjes op een steenworp afstand. Lees met ons mee en ontdek de plus- en minpunten van het Seagull Resort.

Hotelkamers

Bij het Seagull Resort verblijf je in ruime kamers voorzien van een balkon. Ondanks dat de inrichting wat verouderd is, vinden jullie de accommodatie prima in orde. Corine schrijft in haar review: ‘We gaan hier voor de 3e keer naar toe omdat het een prima hotel is. Bedden zijn uitstekend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag een schone kamer.’ Reviewer Michelle genoot van haar kamer met mooi uitzicht op het zwembad en de zee.

Restaurants

Uit de reviews blijkt dat jullie over het ontbijt niet zo tevreden zijn, maar over de lunch en het diner zijn de meesten van jullie wel tevreden. Albert schrijft hierover: ‘Eten tussen de middag super goed krijg van ons een 10, diverse standjes met eten. Het eten was ook heerlijk van smaak en warm! Je kon kiezen uit Chinees, Indiaas, Italiaans en Europees. Avondeten ook super goed en heerlijk warm ook hier een 10.’ Andere reviewers vonden dat er weinig variatie bij het buffet was. Reviewer Michelle geeft als tip om ook eens te lunchen bij het gezellige restaurant Food Court vlakbij het strand.

Zwembaden en animatie

Ook al liggen er twee privéstranden op loopafstand, een duik in het zwembad is natuurlijk altijd top. Kinderen hebben dolle pret in de zwembaden en voor de volwassenen is het fijn om lekker wat baantjes te kunnen zwemmen. Bij de bar aan het zwembad kun je terecht voor een hapje en een drankje. Jullie vinden het wel jammer dat je de drankjes in bekers geserveerd krijgt die niet altijd even goed zijn schoongemaakt. Over de animatie in Hotel Sea Gull Resort zijn jullie reacties wisselend. Zo schrijft Reviewer Ouidad bijvoorbeeld: ‘Elke avond was er ook een show in het hotel een leuke sfeer.’ Ook reviewer Corinne genoot van de animatie: ‘'s Avonds gezellige muziek bij het hotel. Ze proberen het iedereen naar de zin te maken.’ Andere reviewers zijn het hier niet mee eens en vonden de animatie matig.

Ligging en omgeving

Groot pluspunt vinden jullie dat het Seagull Resort snel te bereiken is vanaf de luchthaven. En dan ligt het hotel ook nog eens pal in het gezellige centrum van Hurghada. Joop schrijft: ‘Geweldig resort, geweldige ligging midden in centrum.’ De twee privéstranden op loopafstand maken het plaatje compleet. Je loopt zo vanuit de achterzijde van het hotel met je strandlaken over je schouder het strand op.

340 reviews over Hotel Sea Gull Resort

• 2018
    9Corine Minnaard26-11-2018

Geweldig resort. Hoop hier nog vaak te komen.

Super goed verblijf. Zeker prijs/kwaliteit verhouding. We gaan hier voor de 3e keer naar toe omdat het een prima hotel is. Eten is prima. Bedden zijn uitstekend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag een schone kamer. De locatie ligt heel centraal en veilig. Veel leuks te doen op het strand. 'S avonds gezellige muziek bij het hotel. Ze proberen het ieder naar hun zin te maken. Kortom wij genieten hier nog enorm. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 4Miranda27-10-2018

Niet doen!

Echt onbegrijpelijk dat sommige mensen een hoog cijfer geven voor dit hotel, fijn dat ze het leuk hebben gehad , maar oohh wat een slecht resort, waardeloos eten , ongezellige vieze omgeving om te eten , geen leuk personeel, heel veel russen , als je die ziet (vr)eten in hun blote buik dan ben je al geweest, ligging is goed, voor de rest sterk verouderd en gewoon slecht , er zijn veel betere resorts voor die prijs, Niet doen!!!!!!!

Gereisd met partner in maart 2017

• 6Miran08-10-2018

Mooi resort maar het kan beter

Resort ziet er mooi uit, 2 strandjes en zwembaden .Kamers werden keurig dagelijks schoongemaakt, toiletten rondom zwembad en strand ook. Groot minpunt is dat je bij het strand/zwembad bekers kreeg, drinkt gewoon niet lekker, Deze werden ook met de hand afgewassen en dat ging niet alles correct, dit vonden we niet zo hygienisch. In de avond geen muziek, alleen als de zanger ging zingen. Dit maakte het een beetje saai. Het eten was slecht, dagelijks het zelfde. Locatie is een groot pluspunt dicht bij luchthaven en centrum

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 7Danny22-09-2018

Leuke vakantie gehad maar wel voor laatste keer!?

Wat een vreselijk volk! Resort is erg mooi. ‘T ontbijt is echt mega slecht maar de lunch bij t strand wel heel goed. Kamer in nieuwe gedeelte gevraagd was super luxe. Resort licht in t centrum maar leuk over straat ga je niet word je gek van dat volk nergens op vakantie ooit zo meegemaakt. Daarom voor mij ook eerste keer maar ook gelijk de laatste keer egypte je kunt beter ergens anders de zon opzoeken

Alleen gereisd in september 2018

• 5Jolanda16-08-2018

Niet doen vanwege het slechte eten!

Eerder gelezen op de site van touroperator: geef gelijk een tientje in je paspoort bij het inchecken. We kregen hierdoor een goede kamer die erg ruim was. Ik begrijp de mensen niet de het eten een goed cijfer geven. Het eten is elke dag het zelfde. Het eten is ook vies. Om de andere dag gooien ze buiten kip en kabab op de bbq. Dan wordt je door de vieze lucht echt je kamer uitgerookt! Aan de tafels in de eetzaal kan je niet goed zitten omdat er ijzeren rand onder zit. Altijd lange rijen bij het warme eten. Lange rijen om zelf je drinken te halen. Altijd te kort aan glazen. Tip: neem Imodium en paracetamol mee en van die poeders tegen uitdroging. Ik vind het hotel vergane glorie, ze moeten investeren om het modern te maken. De zwembaden zijn op zich wel mooi aangelegd. Het strand is geweldig. Heen en weer lopen tussen strand en zwembad. Ligt aan drukke weg. Animatie is matig. Als je op strand een tip geeft brengen ze je drinken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Marja23-07-2018

Prima hotel op een gezellige locatie

We hebben een heerlijke vakantie gehad in seagull hotel...prima ligging aan het strand..we kregen een kamer in het nieuwe gedeelte..ondanks dat de kamers ouderwets zijn ingericht waren ze wel schoon..de kamers werden goed schoongemaakt en de schoonmaker was een vriendelijke meneer..geef af en toe eens een of twee euro en hij maakt leuke dingen van je handdoeken op je bed..op het strand werden we een paar keer bezocht door guest relations om te vragen wat ze konden verbeteren..het personeel op het strand was ook heel vriendelijk...het eten vonden we goed iedere dag wat anders..vooral het middageten was erg lekker..we waren een beetje bang om hierheen te gaan na de slechte recenties maar wij kunnen ons hier echt niet in vinden.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2Annelou14-05-2018

Nooit meer!

Niet boeken, gewoon niet! Het hotel is oud en vies. Personeel is onvriendelijk alles wat je vraagt is te veel en komt een zucht achteraan. Verder kwamen wij aan kregen wij als stel een twin room? Eerst 1 uur nee geen nieuwe kamer ,toen kamer 2 bloed in bed , op lampen kap , schimmel in douche. Toch gaan slapen omdat het al 01.30 was! Na heel wat tranen , bellen met touroperator. Zelf alles moeten oplossen. Luxe nieuwe kamer gekregen van de manager ,deze was prima. Eten is treurig geen variatie. Watermeloen moet je betalen, handschoen stuk in je eten. Smaakt niet en ziek geworden! We zijn buiten het hotel gaan eten. Wi-Fi niet gratis! Enigste positieve is de ligging en het zwembad ondanks dat deze oud is. Wij komen hier nooit meer terug! We verwachten van touroperator ook nog een goede service voor deze geen vakantie week!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Michelle12-05-2018

Heerlijke vakantie

Prima hotel, mooie ligging in het centrum Eten was goed, met name de lunch in de foot courd. We hebben een heerlijke vakantie gehad met vriendelijk personeel. Kamer met mooi uitzicht op het zwembad en de zee. Meubels wat gedateerd, maar daar integen prima bedden en de kamer was schoon.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 2Alie08-05-2018

Helemaal niet

Ik ga hier nooit meer heen anderhalf uur wachten om te kunnen eten want eetzaal is vol eten is lauw Kom hier nooit meer terug

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 2Smits04-05-2018

Verschrikkelijk,,, nooit meer

Laten we maar met het enige positieve puntje beginnen. De ligging van dit hotel is fantastisch maar daar is ook alles mee gezegd. De kamers zijn oud en vies,,, schoonmaken doen ze oppervlakkig. Het eten is niet lekker en vaak lauw koud,, eet tentjes bij het strand zijn wel goed maar deze zijn alleen open tijdens de lunch. Dan het personeel wat een stel onvriendelijke mensen zijn dat,,,, er kan werkelijk waar geen lachje vanaf en zijn gewoon brutaal tegen je. Dit hotel heeft een 4+ waardering op vele site 's nou dit mag echt wel eens aangepast worden in een waardering 2a3, dat zou er beter bij passen. Klachten ook bij de reisorganisatie gedaan en hebben het goed opgepakt..... Ons zien ze hier nooit meer terug.

Gereisd met partner in april 2018

Hotel Sea Gull Resort info