7 tips over Hotel Sea Gull Resort

• Auke, 03-07-2013 Rapporteren

Voor eten kun je het beste de stad in, die bij de voordeur begint. Een erg goed restaurant is star fish, met verse vis. Vindbaar aan de hoofdstraat van het hotel richting haven. Bij het bord " Marina rechtsaf" gewoon nog 5 min rechtdoor lopen. Het ligt dan links.

• Bulent , 22-07-2013 Rapporteren

geef klein fooitje en dat wordt heel goed gewaardeerd en eet in premium resort.

• Antonissen, 23-11-2012 Rapporteren

Marina vonden wij erg saai, maar een snorkeltrip daarentegen is erg leuk!

• Sija den Besten, 14-05-2013 Rapporteren

In het griekse Restaurant hebben we voor weinig geld lekker gegeten.(schuin tegenover het hotel) Voor weinig geld een mooie leren jas gekocht.

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Gull Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Michel Meijs, 26-02-2012 Rapporteren

Wil je lekkere frietjes? Ga naar het strand van het Seagull Premium en aan het strand hebben ze tijdens de snackuurtjes heerlijke frieten. Veel beter dan in het restaurant. Als je rustig poolbiljart wilt spelen ga dan naar New Seagull, is hartstikke rustig daar. En ze hebben daar internet, voor 2euro kan je 'n uur internetten.

• ilona, 23-10-2011 Rapporteren

De onderwaterwereld van de Rode Zee is geweldig!

• wim_82, 22-08-2017 Rapporteren

Vraag naar Alex voor leuke uitstapjes en de kappers zijn goedkoop en kunnen wel wat.....