Hotel Sea Gull Resort *****

7,7

256 reviews over Hotel Sea Gull Resort in het Nederlands

Super goed

Albert Koelman, 6-2-2018

Wij zijn van 27 januari t/m 3 februari 2018 in hotel Sea Gull Resort geweest.

Onze ervaring van dit hotel zijn Kamers en bedden zijn goed.Personeel prima klantvriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt super slecht krijg van ons een 0 ook veel klachten van andere vakantie gangers gehoord.

Eten tussen de middag super goed krijg van ons een 10 diverse standjes met eten .

het eten was ook heerlijk van smaak en warm!!!!!!!!!

Je kon kiezen uit chinees- india,s -italiaans-en europees.

Avond eten ook super goed en heerlijk warm ook hier een 10.

Bert en Gerda Koelman

Love it oh my God

Ouidad, 4-2-2018

Ik vind het eten hier zeer goed. Mensen die zeggen dat het niet goed was overdrijven zo erg vooral lunch is erg goed. Avond eten deden we niet in oude Sea gull maar in de nieuwe. Die was veel rustiger en is 1 minuut lopen van oud naar nieuw. Kamer van oude Sea gull was tegenvaller de badkamer vooral. Het was oud. Als ik terug kom ga ik zeker om de nieuwe vragen want dat was niet echt fijn. Verder is het personeel geweldig. Ze werken super hard. En 1 voor 1 aardig. Het strand is bij het hotel, zeker aan te raden. 2 stranden zelfs en animatie super gezellig. Elke avond was er ook een show in het hotel een leuke sfeer. Jammer dat er een overvloed aan russen zijn. Heb niks tegen ze maar ze waren erg Rude. Het zwembad ook leuk en voor de kinderen ook. Ik heb veel leuke mensen ontmoet en excursies boeken is het beste in het hotel. 2 excursies bij hem gedaan. Safari en boot. Alles was goed behalve de badkamer.

Toch wel een beetje Vergane glorie

Patrick, 3-2-2018

We hebben een week in het resort gezeten gezin met 2 kleine kinderen (3jr en 7wkn) vooraf aangegeven dat we een babybedje nodig hadden. Deze kregen we pas een dag later! Te weinig handdoeken, voor 2 ipv 4 personen. Animatie bleef iedereen bezig houden. Berg je spullen wel gied op in de kluis heb zelf een schoonmaker betrapt die in me tas zat met z’n hand. Eten mag wel iets warmer en variëren. Zwembaden werden eerder gesloten waarop ik een aantal keer m’n kind teleur moest stellen omdat hij er niet meer in mocht (werk dan niet met openingstijden). En kinderbad is niet verwarmd en grote zwembad waar niks is wel, voor kinderen is warm water juist gewenst. De foodcorner aan het strand verzorgd een prima lunch alleen soms even wachten ivm de drukte ook in t voor seizoen. Tevens veel lokale onbeschofte mensen in het hotel. Al met al best we een tegenvaller terwijl als ze de puntjes op de i zouden zetten kan t een prima resort zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Gull Resort voor je op een rij gezet:

Nooit meer naar dit hotel!

Fam Aydogdu, 9-1-2018

Wat goed was de ligging. Maar buiten lopen was ook niet leuk. Iedereen trok aan je om naar binnen te komen! Ben heel wat gewend maar dit is echt heel extreem! Verder eten was dramatisch! Weinig keus en niet lekker! Personeel komt er geen lach van af verschrikkelijk. Alleen als je fooi geeft zijn ze vriendelijk anders praten ze Arabisch tegen je en willen je in de zeik nemen. Kamers waren super oud en gewoon smerig! Strand was wel

Goed maar daar komen ze om de 5 min zeuren of je een excursie wil boeken dus ook daar kon je niet rustig liggen. Zwembaden zagen ook niet super schoon uit dus hebben we ook niet gezwommen ! Mensen dus al met al dit hotel niet boeken! Echt oud horen en verschrikkelijk personeel! Er waren tuurlijk een paar die wel aardig waren maar voor het algemeen waren ze onvriendelijk!

geweldig goed hotel

tonnie, 20-9-2017

fijne mensen, eten heel goed, lekker strand en een hele fijne kamer,jammer dat er geen wifi beschikbaar is en geen rokerskamer

We vinden sea gull een fantastisch hotel

Freek en Nel Vinju, 20-9-2017

We komen er al jaren en meestal 3 meer per jaar

Zijn allemaal even aardig.

Gaan meestal April Oktober en met Kerst

We blijven terug komen

En er is niet aan de hand. Voel me veillig op straat

Top hotel

Mooi complex !!

Kenneth, 27-8-2017

Goede service erg schoon, eten en drinken prima mooie zwembaden en twee privé stranden, resort,s en hotel lopen over in elkaar,lunch is goed zeker bij de foodcourt bij het strand, je kunt hier redelijk snorkelen bij het grote strand, prima kamer met balcon uitzicht zwembad, voor deze prijs niks te klagen.

Leuke mensen super vakantie

wim_82, 22-8-2017

Mooi resort super vriendelijke mensen, wil je leuke activiteiten vraag naar Alex altijd super enthousiast.Over het algemeen is het personeel vriendelijk en behulpzaam.Zwembaden zijn goed onderhouden en op iedere hoek staat een behulpzame badmeester die super leuk voor de kinderen zijn.

Leuke vakantie, maar kan beter

Rachelle, 11-8-2017

De kamers zijn rond uit verschikkelijk. We hadden extra bijbetaald om een goed en luxe kamer te krijgen met 1× 2 persoonsbed. We kwamen aan en kreeg de voordeelkamer met 2 aparten 1 persoonsbedden en de badkamer was zo smerig je zag de haren gewoon nog liggen van de vorige mensen. Na veel zeuren kregen we en kamer aangeboden die net zo vies was. Weer terug gegaan eindelijk een beter kamer gekregen niet zoals wij wilde maar beter wat we hadden. Laat je niet ompraten door verkopers want je gaat te veel betalen, wees standvastig en dings ze af met de prijs. Gifton eiland is geen aanrader het is niet allin waar je wel voor betaald. Wil je leuke souveniers mee nemen dan raden we je aan om de winkel schijn ( rechterkant naast een cafeshop ) tegen over het oude ingang van het resort te gaan. Hele aardige egyptisch man die een beetje nederlands kan en het zijn vaste prijzen die niet duur zijn voor wat je krijgt. Haal niks op het resort zelf je het kost je klauwen met geld.

nooit meer

de regt, 30-7-2017

wij komen al 12 jaar in egypte ,maar hebben nog nooit zo'n slecht hotel gehad als deze ! het begon al bij aankomst we hadden een familie kamer geboekt en kregen een twee persoonskamer waar twee stretch bedden bij waren geplaatst waar onze kinderen in moesten slapen , een stretcher stond bij het schuifraam zonder slot die mijn zoontje zo open kon schuiven en vervolgens twee hoog naar beneden kon vallen ,we hadden dus ook geen balkon , de badkamer was ronduit smerig de haren van de vorige gasten lagen nog in het bad , na flink zeuren hebben we de volgende dag en andere kamer gekregen ,

de schoonmaker komt minsten vijf keer per dag op je kamer om om fooi te schooien , hij kwam bijv om half 2 snachts flesjes water brengen om maar een fooi te krijgen , hij vroeg in het begin hoe laat dat wij wilde dat er schoongemaakt werd en kwam vervolgens iedere dag veel te vroeg op de deur bonken .

het eten is ronduit verschrikkelijk eentonig ,niet gaar en koud ,wij waren er met 8 personen en alle 8 zijn we flink ziek geweest en sommige nu nog !

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Gull Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Gull Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Gull Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sea Gull Resort scoort een 7.67 uit 10 op basis van 314 reviews.