Hotel Sea Gull Resort

7,4

262 reviews over Hotel Sea Gull Resort in het Nederlands

Nooit meer!

Annelou, 14-5-2018

Niet boeken, gewoon niet! Het hotel is oud en vies. Personeel is onvriendelijk alles wat je vraagt is te veel en komt een zucht achteraan. Verder kwamen wij aan kregen wij als stel een twin room? Eerst 1 uur nee geen nieuwe kamer ,toen kamer 2 bloed in bed , op lampen kap , schimmel in douche. Toch gaan slapen omdat het al 01.30 was!

Na heel wat tranen , bellen met touroperator. Zelf alles moeten oplossen. Luxe nieuwe kamer gekregen van de manager ,deze was prima. Eten is treurig geen variatie. Watermeloen moet je betalen, handschoen stuk in je eten. Smaakt niet en ziek geworden! We zijn buiten het hotel gaan eten. Wi-Fi niet gratis! Enigste positieve is de ligging en het zwembad ondanks dat deze oud is.

Wij komen hier nooit meer terug! We verwachten van touroperator ook nog een goede service voor deze geen vakantie week!

Heerlijke vakantie

Michelle, 12-5-2018

Prima hotel, mooie ligging in het centrum

Eten was goed, met name de lunch in de foot courd.

We hebben een heerlijke vakantie gehad met vriendelijk personeel.

Kamer met mooi uitzicht op het zwembad en de zee.

Meubels wat gedateerd, maar daar integen prima bedden en de kamer was schoon.

Helemaal niet

Alie, 8-5-2018

Ik ga hier nooit meer heen anderhalf uur wachten om te kunnen eten want eetzaal is vol eten is lauw

Kom hier nooit meer terug

Verschrikkelijk,,, nooit meer

Smits, 4-5-2018

Laten we maar met het enige positieve puntje beginnen. De ligging van dit hotel is fantastisch maar daar is ook alles mee gezegd. De kamers zijn oud en vies,,, schoonmaken doen ze oppervlakkig. Het eten is niet lekker en vaak lauw koud,, eet tentjes bij het strand zijn wel goed maar deze zijn alleen open tijdens de lunch. Dan het personeel wat een stel onvriendelijke mensen zijn dat,,,, er kan werkelijk waar geen lachje vanaf en zijn gewoon brutaal tegen je. Dit hotel heeft een 4+ waardering op vele site 's nou dit mag echt wel eens aangepast worden in een waardering 2a3, dat zou er beter bij passen. Klachten ook bij de reisorganisatie gedaan en hebben het goed opgepakt..... Ons zien ze hier nooit meer terug.

Nooit meer

Jansen loop, 4-5-2018

Het is in 1 woord een verschrikkelijk hotel! Eten slecht en iedere dag het zelfde..het hotel is slecht onderhouden en schoonmaken gebeurd oppervlakkig . Ook het personeel snapt niet dat je er vakantie komt vieren pas als je ze fooi heeft worden ze vriendelijk. Het positieve is de ligging maar daar is alles mee gezegd.. Zonde van je geld!!!!

fantastich

joop, 25-2-2018

geweldig ressort geweldige ligging midden in centrum

Super goed

Albert Koelman, 6-2-2018

Wij zijn van 27 januari t/m 3 februari 2018 in hotel Sea Gull Resort geweest.

Onze ervaring van dit hotel zijn Kamers en bedden zijn goed.Personeel prima klantvriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt super slecht krijg van ons een 0 ook veel klachten van andere vakantie gangers gehoord.

Eten tussen de middag super goed krijg van ons een 10 diverse standjes met eten .

het eten was ook heerlijk van smaak en warm!!!!!!!!!

Je kon kiezen uit chinees- india,s -italiaans-en europees.

Avond eten ook super goed en heerlijk warm ook hier een 10.

Bert en Gerda Koelman

Love it oh my God

Ouidad, 4-2-2018

Ik vind het eten hier zeer goed. Mensen die zeggen dat het niet goed was overdrijven zo erg vooral lunch is erg goed. Avond eten deden we niet in oude Sea gull maar in de nieuwe. Die was veel rustiger en is 1 minuut lopen van oud naar nieuw. Kamer van oude Sea gull was tegenvaller de badkamer vooral. Het was oud. Als ik terug kom ga ik zeker om de nieuwe vragen want dat was niet echt fijn. Verder is het personeel geweldig. Ze werken super hard. En 1 voor 1 aardig. Het strand is bij het hotel, zeker aan te raden. 2 stranden zelfs en animatie super gezellig. Elke avond was er ook een show in het hotel een leuke sfeer. Jammer dat er een overvloed aan russen zijn. Heb niks tegen ze maar ze waren erg Rude. Het zwembad ook leuk en voor de kinderen ook. Ik heb veel leuke mensen ontmoet en excursies boeken is het beste in het hotel. 2 excursies bij hem gedaan. Safari en boot. Alles was goed behalve de badkamer.

Toch wel een beetje Vergane glorie

Patrick, 3-2-2018

We hebben een week in het resort gezeten gezin met 2 kleine kinderen (3jr en 7wkn) vooraf aangegeven dat we een babybedje nodig hadden. Deze kregen we pas een dag later! Te weinig handdoeken, voor 2 ipv 4 personen. Animatie bleef iedereen bezig houden. Berg je spullen wel gied op in de kluis heb zelf een schoonmaker betrapt die in me tas zat met z’n hand. Eten mag wel iets warmer en variëren. Zwembaden werden eerder gesloten waarop ik een aantal keer m’n kind teleur moest stellen omdat hij er niet meer in mocht (werk dan niet met openingstijden). En kinderbad is niet verwarmd en grote zwembad waar niks is wel, voor kinderen is warm water juist gewenst. De foodcorner aan het strand verzorgd een prima lunch alleen soms even wachten ivm de drukte ook in t voor seizoen. Tevens veel lokale onbeschofte mensen in het hotel. Al met al best we een tegenvaller terwijl als ze de puntjes op de i zouden zetten kan t een prima resort zijn.

Nooit meer naar dit hotel!

Fam Aydogdu, 9-1-2018

Wat goed was de ligging. Maar buiten lopen was ook niet leuk. Iedereen trok aan je om naar binnen te komen! Ben heel wat gewend maar dit is echt heel extreem! Verder eten was dramatisch! Weinig keus en niet lekker! Personeel komt er geen lach van af verschrikkelijk. Alleen als je fooi geeft zijn ze vriendelijk anders praten ze Arabisch tegen je en willen je in de zeik nemen. Kamers waren super oud en gewoon smerig! Strand was wel

Goed maar daar komen ze om de 5 min zeuren of je een excursie wil boeken dus ook daar kon je niet rustig liggen. Zwembaden zagen ook niet super schoon uit dus hebben we ook niet gezwommen ! Mensen dus al met al dit hotel niet boeken! Echt oud horen en verschrikkelijk personeel! Er waren tuurlijk een paar die wel aardig waren maar voor het algemeen waren ze onvriendelijk!

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Gull Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Gull Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Gull Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sea Gull Resort scoort een 7.41 uit 10 op basis van 320 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: