Hotel Sea Gull Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Vakantiegangers die in Hotel Sea Gull Resort verbleven schrijven erg wisselend over dit hotel. Waar de een hier een fijne vakantie heeft gehad, vond de ander toch behoorlijk wat minpunten bij dit hotel. Waar jullie het in ieder geval over eens zijn is de goede ligging van dit hotel en de fijne prijs-kwaliteitverhouding. Hotel Sea Gull Resort ligt namelijk in het bruisende centrum van Hurghada. Dankzij de centrale ligging vind je zowel het strand als leuke winkels en restaurantjes op een steenworp afstand. Lees met ons mee en ontdek de plus- en minpunten van het Seagull Resort.

Hotelkamers

Bij het Seagull Resort verblijf je in ruime kamers voorzien van een balkon. Ondanks dat de inrichting wat verouderd is, vinden jullie de accommodatie prima in orde. Corine schrijft in haar review: ‘We gaan hier voor de 3e keer naar toe omdat het een prima hotel is. Bedden zijn uitstekend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag een schone kamer.’ Reviewer Michelle genoot van haar kamer met mooi uitzicht op het zwembad en de zee.

Restaurants

Uit de reviews blijkt dat jullie over het ontbijt niet zo tevreden zijn, maar over de lunch en het diner zijn de meesten van jullie wel tevreden. Albert schrijft hierover: ‘Eten tussen de middag super goed krijg van ons een 10, diverse standjes met eten. Het eten was ook heerlijk van smaak en warm! Je kon kiezen uit Chinees, Indiaas, Italiaans en Europees. Avondeten ook super goed en heerlijk warm ook hier een 10.’ Andere reviewers vonden dat er weinig variatie bij het buffet was. Reviewer Michelle geeft als tip om ook eens te lunchen bij het gezellige restaurant Food Court vlakbij het strand.

Zwembaden en animatie

Ook al liggen er twee privéstranden op loopafstand, een duik in het zwembad is natuurlijk altijd top. Kinderen hebben dolle pret in de zwembaden en voor de volwassenen is het fijn om lekker wat baantjes te kunnen zwemmen. Bij de bar aan het zwembad kun je terecht voor een hapje en een drankje. Jullie vinden het wel jammer dat je de drankjes in bekers geserveerd krijgt die niet altijd even goed zijn schoongemaakt. Over de animatie in Hotel Sea Gull Resort zijn jullie reacties wisselend. Zo schrijft Reviewer Ouidad bijvoorbeeld: ‘Elke avond was er ook een show in het hotel een leuke sfeer.’ Ook reviewer Corinne genoot van de animatie: ‘'s Avonds gezellige muziek bij het hotel. Ze proberen het iedereen naar de zin te maken.’ Andere reviewers zijn het hier niet mee eens en vonden de animatie matig.

Ligging en omgeving

Groot pluspunt vinden jullie dat het Seagull Resort snel te bereiken is vanaf de luchthaven. En dan ligt het hotel ook nog eens pal in het gezellige centrum van Hurghada. Joop schrijft: ‘Geweldig resort, geweldige ligging midden in centrum.’ De twee privéstranden op loopafstand maken het plaatje compleet. Je loopt zo vanuit de achterzijde van het hotel met je strandlaken over je schouder het strand op.

340 reviews over Hotel Sea Gull Resort

• 10F.H. Post11-05-2020

Geweldige accomodatie met vriendelijk personeel

10 heerlijke dagen doorgebracht op het strand met heerlijk eten en drankjes. Personeel is service gericht en probeert altijd te helpen en de beste oplossing voor de gast te vinden. Een kleine attentie (fooi) promoveert je tot vriend en worden je drankjes groter en sterker :-) Enig minpuntje is dat de strandbedden een opknapbeurt nodig hebben. Als je vroeg naar het strand gaat kan je een goede uitzoeken.

• 7Steve27-03-2020

Ruim opgezet resort, vriendelijk pers., kamer neg.

Het hotel ligt heel mooi. Midden in het centrum en gelijk aan het strand. Het eten is goed en redelijk gevarieerd. De all-inclusief formule is niet te vergelijken met een gelijkwaardig hotel in bijvoorbeeld Turkije. Late snack en de snaks tussen door zijn er niet. Er is geen Wifi op de kamer. De kamer is netjes en wordt dagelijks schoongemaakt. Alleen de badkamer was voorzien van schimmel. Ik stel dus voor om een schimmeldodend middel mee te nemen. Overigens dit geldt niet voor alle kamers. Ik zat in “nieuw Seagull” hetgeen nogal misleidend is want “oud Seagull” ziet er veel beter uit. Buiten het hotel wordt je veelvuldig staande gehouden om iets te kopen maar ook aan het privé strand van het hotel en dat is best wel storend. Het personeel is top met name Mosaad met zijn team proberen je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Mede door hun goede zorgen heb ik ondanks alles een leuke vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 9Colette08-03-2020

Een prima hotel

Fijn hotel, mooi groot verwarmd zwembad, goed en gevarieerd eten, kindvriendelijk, prachtige en goed onderhouden tuinen, wij hadden een grote, schone weliswaar enigszins verouderde kamer, helaas toevallig wel aan de drukke straatkant, waar de taxi's van 's morgens vroeg tot 's avonds laat constant luid toeterend rondrijden. Sommige personeelsleden erg vriendelijk en behulpzaam, maar weer andere personeelsleden waren chagrijnig. Het voortdurend aangesproken worden door verkopers vonden wij ook wel vervelend. Helaas zijn wij ook nog eens opgelicht door de fotograaf van de quad tour. Niet voor een al te groot bedrag, EUR. 30,00, maar dat geeft toch een vervelende nasmaak. Maar wij hebben absoluut een hele fijne zonvakantie gehad.

Ahmed El Gharib Algemeen directeur, Marketing Manager , 11-03-2020

Beste Colette, Warme groeten uit Seagull Beach Resort! We danken u om ons hotel te kiezen voor uw recent verblijf en voor uw waardevolle tijd om deze review te schrijven. We stellen elke commentaar, zowel postief als negatief, op prijs omdat het ons helpt onze standaarden en service constant te verbeteren. We nemen uw commentaren meteen ten harte. We willen graag benadrukken dat de privacy van onze gasten op het strand voor ons heel belangrijk is. Daarom zijn er “Niet storen”-vlagjes beschikbaar die duidelijk maken dat u niet gestoord wenst te worden. Ons team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen. Vriendelijke groeten,

• 10Fam. Verhagen- Hopman05-03-2020

Volgende keer weer.

Mooi resort met vriendelijk bediening en lekker eten. Goede buffetten binnen en buiten. Koks doen hun stinkende best. Mooie ligging. Fijne zwembaden.Personeel doet alles om het de klanten naar hun zin te maken. Er word voor Egyptische begrippen goed schoon gemaakt. Wij hebben geen last gehad van luidruchtige jeugd. .Je loopt zo het centrum in met leuke winkeltjes,maar als je rust wil.kun je bij het zwembad een fijn hoekje opzoeken en op de ligbedden heerlijk relaxen. Leuke excursies gemaakt en fijn gedoken. Wij komen hier zeker nog n keer terug.

Ahmed El Gharib Algemeen directeur, Marketing Manager , 11-03-2020

* Beste Fam. Verhagen-Hopman, Warme groeten uit Seagull Beach Resort en bedankt om uw vakantie bij ons door te brengen. We zijn blij dat u een ontspannende tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Ons team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland. Vriendelijke groeten

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 8a hendriksen25-02-2020

Fantastico

Het verblijf in SeaGull is mede door de bereidheid van het gehele personeel om het iedereen naar de zin te maken een aangenaam verpozen.

Ahmed El Gharib Algemeen directeur, Marketing Manager , 11-03-2020

Beste Hendriksen, Warme groeten uit Seagull Beach Resort! We danken u om ons hotel te kiezen voor uw recent verblijf en voor uw waardevolle tijd om deze mooie review te schrijven. We willen u bedanken om ons hotel te kiezen voor uw recent verblijf en voor uw tijd en moeite om deze review te schrijven. We zijn blij dat u een fantastische vakantie heeft gehad bij ons en dat u heeft genoten van de gezellige sfeer in ons resort. Ons team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Vriendelijke groeten,

• 1Johnny24-01-2020

Boek niet!!!! Blijft Thuis

Smerig! ... Je kan nog beter op vakantie gaan naar het grofvuil depot! trap niet in de foto's! zo ziet het er niet uit!

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Rene03-01-2020

Ik heb het na één keer wel gezien

Super vriendelijk personeelbij de bars, zwembaden en het strand. Eten is redelijk, heel veel russen. Wij waren hier met oud en nieuw en dan ben je verplicht om aan de oud en nieuw party mee te doen anders is er niets te eten omdat de restaurants dicht zijn, geen keuze, hele slechte zaak. Buiten het hotel springen de verkopers als vliegen op je af. Verder waren de bedden prima en de kamers schoon, iedere dsg voorzien van nieuwe flesjes water op de kamer. Goede handdoeken service.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    5Sjack22-09-2019

Ik heb niet van mijn vakantie kunnen genieten

Ik had me deze vakantie wel iets anders voorgesteld.Het weer was heel goed ,de excursies ook. De ligging aan het strand en de zwembaden ook.De kamer viel tegen.Redelijk veroudert en de bedden waren ver doorgezakt.Ze hadden me in de eerste toren rechts van de receptie geplaatst waar de algemene airco de hele dag stond te loeien tot rond 24.00 uur en die om 06.00 uur weer aansprong.Het eten is mij ook zeer tegengevallen. Helemaal niks speciaals voor een 4 * resort Het was bijna iedere dag hetzelfde met dan wel een ander vlees of visgerecht. De receptie (de heren) spraken zeer slecht engels.De 3 dames die er waren spraken hun talen wel en daar was dan ook goed mee te communiceren.Ook vind ik het slecht dat je er voor de wifi moet betalen.

Alleen gereisd in september 2019

• 3Anoniem09-09-2019

Nooit meer dit hotel

zeer slecht hotel. 2x van kamer verandert 1ste: fantastisch mooi, airco kon alleen maar op max. gezet worden gevolg: veel lawaai, te koud of te warm. Buiten een ratelende generator en een fel gezoem. 2de kamer: heel veel lawaai van buiten (constant gezoem hoorbaar over heel het hotel), vuil, helemaal niet comfortabel. Slaande deuren, volk dat lawaai maakt op de gang. 3de kamer: afgeleefd, iets minder lawaai toch nog. Vuil, douchedeur ontbreekt, altijd zwembad in de badkamer. slaande deuren, volk op de gang.Het restaurant: eten zeer middelmatig, als je een kop of tas moest hebben, meestal op, bij het ontbijt kon je geen bruiswater bestellen terwijl de machine naast hen staat. Bars: op te voorspellen pieken altijd maar 1 persoon. Deze moest ook afwas doen gevolg: lange wachtrijen. Glazen ongeveer altijd rechtstreeks uit de afwasmachine. Hierdoor was je koude drankje dankzij de hete glazen rap warm. Rare regels ivm all in. Engels slecht

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Gaby Vromans11-06-2019

dit hotel, Nooit meer.

Heerlijke vakantie gehad met mijn partner en zijn kinderen. Dit voornamelijk omdat we ons zelf weten te vermaken. Het strand was erg klein, met weinig snorkelmogelijkeheden. Er zaten veel dieren in kleine kooien op het resort verspreid. Hier was geen toezicht op. Er lagen ook gewonde dieren tussen. Het eten was elke dag het zelfde. Geen variatie in de keuken. Wel lag het leuk gelegen in de winkelstraten. Ook op het strand had je last van verkopers en aandringers. Dit was een prive strand, dus deze verkopers horen bij het hotel. erg vervelend en geeft niet de rust die je wilt op het strand, na 1 keer nee zeggen blijven ze namelijk aandringen.

Gereisd met partner in april 2019

Hotel Sea Gull Resort info

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Gull Resort voor je op een rij gezet:

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Betaalde wifiGehele hotel, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Cadeauwinkel, Duty Free shop, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats