Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag38°29°

86 reviews over Hotel Sea Garden in het Nederlands

Drie sterren!!

D&A
18-10-2008

Zijn net terug van een weekje Egypte. Het personeel van Sea Garden was erg vriendelijk. Het eten was niet zo goed, maar je kunt buiten het hotel lekker eten voor niet al te veel geld. Wij zijn ook bij Moby Dick gaan eten, was echt lekker (goede tip). Ook kun je lekker eten / drinken bij een van de zaakjes op Hurgada Marine. De kamers waren erg sober, niet echt schoon en verouderd. Wij gaan niet meer terug naar dit hotel!

Gereisd Met partner in oktober 2008

SUPER!

Tessa
14-10-2008

2e keer Egypte, 1e keer dit hotel. Wel een aanrader hoor! De ligging is super: in het centrum, mooi ruim strand en uitzicht over de nieuwe marina.

Ook heel verrassend: weinig tot geen last gehad van Russen. Zowel in het hotel als op het strand was het mooi rustig. Ook van de harde muziek op het strand geen last gehad. Wij lagen in ons eigen hoekje: naast de massagesalon. Ideaal!

Tips: neem eten en drinken mee van buiten het hotel, aangezien de drankjes best prijzig zijn. Doe wel de tas dicht. En koop in Hurghada waterschoentjes voor in de zee. Echt geen overbodige luxe.

Wij gaan volgend jaar weer terug!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Super hotel, zeker voor een duikvakantie!

Kuijpers
9-10-2008

Voor ons een super hotel: we zijn puur voor het duiken naar Hurghada geweest. Daarom geen behoefte aan een all-in hotel. Het hotel is perfect, goede kamers, goede service en duikschool (aanrader!) om de hoek.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een redelijk hotel

win
6-10-2008

Eten is redelijk goed. Wel weinig variatie. Prijzen voor drank liggen een stuk hoger dan buiten. Kamers worden redelijk schoongehouden. Airco maakt veel herrie en kon niet worden ingesteld op een temperatuur.

Ligging: Om de hoek is een grote winkel straat. Hotel heeft een gezamelijk strand op 2 minuten loopafstand van het hotel. Ook op 5 minuten afstand van Marina Boulevard.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

J. van Maren
2-10-2008

Personeel is erg vriendelijk, Alleen het eten was erg slecht, Brood oudbakken en ronduit vies, ook leek het vlees wel overgoten of gebakken in schapenvet (zeer sterk van smaak) BBQ vlees was wel lekker veel rauwkost, helaas geen aanrader ivm met diaree. altijd maar 1 soort fruit, 1e week druiven 2e week meloen. Je bord word al weggehaald voor je klaar bent met eten. Kamers wel schoon, personeel vriendelijk.

Gereisd Familie in oktober 2008

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

L. Sarelse
1-9-2008

Zeer vriendelijk personeel, helaas hele opdringerige verkopers bij de winkeltjes, zodat leuk winkelen er totaal niet bij was. Het ontbijt was simpel, maar toch lekker. We hadden alleen ontbijt geboekt en zijn dus elke avond uit eten geweest. Dat was prima te doen bij de nabij gelegen La Marina (nieuwe boulevard in de jachthaven) Veel keus in verschillende restaurants met prijzen waar ze in Nederland nog wat kunnen leren :) Het duurst wat we daar en keer hebben gegeten was zo'n 40 euro voor 2 pers 3-gangen diner incl. drankjes !! Ook het restaurant Moby Dick in de hoofdstraat op 5 min lopen is zeeeeeer aan te raden. Daar is het eten heerlijk voor een bespottelijke prijs (hoogstens 20 euro voor 3 gangen incl drankjes voor 2 pers !!)

Kortom, een prima te boeken hotel voor weinig geld.

Gereisd Met partner in september 2008

zeer goed, voor vrij weinig

L. Sarelse
31-8-2008

Het is een prima hotel. Bedden waren wat hard, maar desondanks prima geslapen. Badkamer wat verouderd, maar toch prima in orde. Alleen jammer dat waterdruk wat laag was en een enkele keer het water op. Personeel in overvloed aanwezig en wilde alles voor je zo prettig mogelijk maken. Het ontbijt simpel, maar goed. Avondeten hadden wij er niet bij, maar roomservice en eten aan het zwembad heerlijk. Strand lekker dichtbij en als je de strandbedmannen een fooitje geeft, krijg je de volgende dag een lekker bedje. Dichtbij gelegen Marina (boulevard) heerlijke restaurants (sfeervol en goede prijs). Zeeeeer aanbevolen is restaurant Moby Dick op 5 min lopen. We hadden vantevoren onze bedenkingen omdat het zo goedkoop was, maar het is inderdaad een goed hotel. Een aanrader voor iedereen die een hotel zoekt voor weinig geld.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel! Aanrader

Bob
27-8-2008

Wij zijn met zijn tweetjes van 17 t/m 31 juli (2008) in sea garden geweest. De kwaliteit/prijs verhouding is erg goed. Het blijft een drie sterren hotel, maar de kamer werd elke dag netjes schoongemaakt. De badkamer was ook schoon, wel verouderd maar dat geeft niets. Ontbijt vrij eentonig, maar wel te doen. 's Avonds hebben wij niet in het hotel gegeten. Voor 20 euro eet je met zijn tweetjes nij de nabijgelegen boulevard en top maaltijd. Wel de bbq gedaan, niet bijzonder. Het prive strand is ook prima. Je hebt er gratis ligbedjes. En je kan er goedkoop eten en drinken krijgen. Zo is een blikje drinken zo'n 70 cent. en een pizza een paar euro. Het hotel personeel was ook zeer vriendelijk en niet opdringerig. De ligging is ook mooi centraal. Wij hadden een kamer op de 3e verdieping aan de straat kant en geen lawaai en de airco doet het prima.

Gereisd Met partner in augustus 2008

zeer goed hotel

chantal
17-8-2008

We zijn 7 dagen te gast geweest in hotel sea Garden van 9 tot 16 augustus. Zeer mooi hotel. Goede kamers (groot), schoonmaak zeer goed!! Eten voor ieder wat wils, wel wat eentonig na een aantal dagen. BBQ niet bijzonder! Drankjes in het hotel niet duur!! Personeel aardig, gastvrij. Ligging perfect! Een aanrader.........

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 17 2008 22:01:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

topvakantie gehad!

hanna en david
7-8-2008

ben met mijn partner naar sea garden, hurghada, egypte geweest in aug 07. mooi hotel, bijna al het personeel was zeer vriendelijk. mooi zwembad met bedden. de stad zo dichtbij was top, elke avond de stad in en wat drinken eten en shoppen. ook naar mamaya island geweest, aanrader! zo mooi! ook de piramides en cairo bezocht. ook aanrader. ding wel goed af en let op de papyrusverkopers op straat. deze zijn namelijk nep. let ook op wat je eet, de vloek vd farao ik zo opgelopen (net als ik dus) en dan ben je toch een paar dagen erg ziek. mocht je ziek worden> zoek gelijk een dokter op, dan kan je de volgende dag je vakantie verder vieren ipv aanmodderen. mooi straand, geweldige vissen en koraal ook vlak voor de kust! kortom> wij gaan nog een keer.

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Afstand tot strand150 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Garden in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.