Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°27°
7,9

86 reviews over Hotel Sea Garden in het Nederlands

Prima hotel voor weinig geld. Zeker een aanrader!!

F&I
29-8-2009

We zijn een weekje in Sea Garden hotel geweest. Was een leuk weekje. De ligging van het hotel ligt goed. Je bent zo in het drukke centrum van Hurghada. 2 minuten lopen en je bent er. Een klein min puntje van de ligging van het hotel is, dat het hotel tussen veel vuilnis ligt. Wij hadden steeds het gevoel als je buiten het hotel kwamen dat je op een vuilnishoop terecht was gekomen. Veel rommel en afval op de grond (Je ziet hier geen prullen pakken) Niet echt een gezellig en leuk uitzicht. Verder is Hurghada een DRUK centrum. Egyptenaren zijn echt super opdringerig. TIP: Ga een keer naar het nieuwe gedeelte van Hurghada of ga een kijkje nemen bij de nieuwe Marina (dit is 5 minuten lopen van Sea Garden hotel) We hebben echt een leuke vakantie gehad, lekker gesnorkeld in de rode zee en wat excursies gedaan.

Sea Garden is zeker een hotel om aan te raden!!!!

Gereisd Anders in augustus 2009

Prima!!!!

Melanie &Freek
28-7-2009

Net terug van twee weken 'sea garden'. We hebben een top tijd gehad: personeel denkt met je mee en is uiterst vriendelijk, zonder dat het gemaakt overkomt. We zaten op basis van L&O, wat prima is: ontbijt is niet heel uitgebreid, maar met een paar sneetjes toast met jam, kopje thee en wat fruit ben ik meer dan tevreden. Qua kamer: wat ouderwetse inrichting, maar schoon, een goeie matras en een warme douche, wat wil je nog meer?! Goeie tip om 's avonds te gaan eten: Cafe del Mar op de hoek van de straat. Alles wat uit die keuken komt is verrukkelijk!!!

Gereisd Met partner in juli 2009

Goede service voor goede prijs

D.Groeneveld
17-6-2009

Eten niet geweldig uitgebreidt, wel te eten; Servicegericht, vriendelijke personeelsleden. Ouderwets ingerichte maar goede kamers; Waren er in voorseizoen

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2009

D-reizen

goed hotel op een goede plaats

Hakan
12-6-2009

Voor een 3 sterren hotel doet het ruim aan de eisen. De kamers zijn prima. Wij sliepen aan de kant van de weg waar het best storend was. Onder andere komt dat door de vele claxonerende auto's en de muziek bij Marina.

Wij hadden alleen logies en ontbijt waarbij het ontbijt simpel was. De prijzen in het hotel liggen aardig hoog. Voor 1,5 l fles water betaal je 12 pond terwijl je de zelfde fles voor 2 pond in de supermarkt haalt op de hoek van de straat.

De locatie echter is perfect De lange winkelstraat Sakala is om de hoek en al je relaxed wilt eten en stappen kun je naar Marina dat tegenover ligt. Voor 10 pond kun je naar het oude gedeelte van Hurgahada gaan en voor 20 pond naar het nieuwe luxe gedeelte ( betaal beslist niet meer voor deze taxi rit) Je kunt naar 2 verschillende stranden gaan onze aanrader is Hedkandi . Zeer relaxed, maak wel gebruik van waterschoenen, want die heb je beslist nodig.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juni 2009

Prima hotel

Eva
14-5-2009

Sea Garden is een 3-sterren hotel midden in Hurghada. Vanuit de rustige zijstraat loop ze zo de drukke hoofdstraat op met al zijn winkeltjes en restaurantjes. Heel fijn is dat de nieuwe Marina er naast ligt, waar je rustig wat kan drinken en zelfs kan stappen. Kamers zijn schoon, service is prima en het eten ook. Verwacht geen uitgebreide buffetten, het is en blijft een 3-sterrenhotel. Voor weinig geld kan je hier prima vakantie houden.

Gereisd Met vrienden in Thu May 14 2009 08:27:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk hotel

hans en linda
26-1-2009

we waren er 2de week van december. voor 10dagen. was onze 5de keer egypte, kamer zeer goed goede airco en prima bed,waterduk op 5de etage matig. hotel licht in rustige zijstraat van de main shopping street. en dicht bij de nieuwe marina waar je prima kan eten. zou zelf niet meer terug gaan naar dit hotel,van alles keren het miste hotel,maar ook het goedkoopst

Gereisd Met vrienden in januari 2009

Perfecte ligging

Tamara
14-1-2009

Het ontbijt in dit hotel is prima, alleen het avond eten vond ik echt niet lekker. Het hotel ziet er prima uit! Het schoonmaken had wel beter gekund.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008
2008

goed vertoefd in Sea Garden

t.leijen
24-10-2008

Vriendelijk personeel dat bij alles behulpzaam was , behalve de baliemedewerker. Eten was ook prima en gevarieerd, het ontbijtbrood was elke ochtend vers (!), bruin brood kent men niet in Egypte. Echter in onze kamer ontbrak een tafeltje en 2 stoelen waar wij mbv de host bij de receptie om hebben gevraagd, maar dat mocht niet baten. Ondanks dit minpuntje was het een fijne vakantie. Leuk en beschut strand vlakbij en op loopafstand in de stad heerlijk gegeten bij Moby Dick en iets verderop op het vrolijke Heineken terras ons biertje gedronken.

Maar ondanks dat hebben we het fijn gehad

Gereisd Met partner in oktober 2008

prima hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Kootje
19-10-2008

Prima hotel, goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn wat verouderd maar wel schoon.Het ontbijt mocht voor ons wat uitgebreider (bruin brood, meer keuze in vleeswaren en kaas en vers ongeschild fruit) maar ach, wat zeuren we?! Omdat we 5 dagen hebben gedoken hebben we alleen de laatste dag gebruik gemaakt van het zwembad, maar ook hier prima service! Matrassen op de bedjes zodat je lekker zacht ligt, en handdoekenservice.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Een aanrader

V. Denis
18-10-2008

Rustig, schoon, perfect gelegen, vriendelijk personeel

Gereisd Alleenreizend in oktober 2008

• Afstand tot strand150 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Garden in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.