Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°27°

86 reviews over Hotel Sea Garden in het Nederlands

fantstisch

rinus
30-7-2010

hotel is zeer goed goede bediening en zeer behulpzaam receptie oke eten was goed lekker zwembad donderdags buiten eten en optredens

Het is te doen

Joris en Stephanie
12-6-2010

Dit hotel is te doen maar heeft wel zijn gebreken... Een aantal keer lange tijd geen stroom gehad... Kamers zijn niet al te fris meer (wel schoon) Dichtbij nieuw marina (aanrader) Dichtbij Shariton Road (afrader als je rustig wilt shoppen)

Als ik ooit nog terugga naar Egypte zal ik wel een All Inclusive hotel nemen, het leven is daar niet altijd even goedkoop...

Gereisd Met partner in Thu Jun 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, ok prijs-kwaliteit verhouding

R de Hilster
16-4-2010

Hotel is een OK 3-sterren hotel. Het personeel is aardig en service gericht. Het eten is OK, een OK variatie in lijn met wat je mag verwachten van een 3-sterren buffet. Het hotel ligt dichtbij de nieuwe marine met veel restaurants en wat winkels. Deze is bwaakt waardoor je 'normaal' kan lopen.

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Super vakantie!

Rianne
21-1-2010

Ik ben in Februari 2009 een lange week naar Hurgada geweest en in het hotel Sea Garden gezeten. Personeel is zéér klantvriendelijk en het hotel ligt op nog geen 50 meter lopen van de lange winkelstraat (en totaal geen geluidsoverlast) en ook op loopafstand van het strand. Ontbijt is prima voor elkaar met veel keuze. Ben nu alweer bezig om een nieuwe reis te boeken naar hurgada en ga zeker weer in dit hotel overnachten.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 07 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen Russen, dus heerlijk rustig!

Tineke Posthuma
17-10-2009

Wij zijn net terug van twee weken Hurghada en we hebben mede dankzij het Sea Garden Hotel een heerlijke vakantie gehad. Hiervoor twee jaar in Regina Style Hotel gezeten, wat een ramp! Hier waren geen of weinig Russen, dus geen rij voor het ontbijtbuffet en geen geschreeuw naar het personeel. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam voor zover ze begrepen wat we in het Engels konden communiceren. Kamer werd elke dag uitgebreid schoongemaakt en we hebben steeds schone handdoeken gekregen (iets waar we in het regina elke dag naar moesten vragen...). Volgend jaar weer en dan zeker in dit hotel!

Gereisd Met partner in oktober 2009

Voor herhaling vatbaar

Joyce Salhuteru
11-9-2009

Na het lezen van de beoordelingen heb ik mij voorbereid op het eten dat niet echt goed beoordeeld werd. Maar ik ben juist te spreken over het eten! Er was genoeg keuze: had je geen zin in rijst, dan waren er altijd aardappelen (op verschillende mannieren bereid) en een pasta. Personeel was zeer vriendelijk en heeft geen enkele keer om fooi gevraagd. De kamer was goed en werd goed schoongemaakt. (zelfs het balkon). Als gast kon je gratis naar Hedkandi Beach Club, waar een zwembad, jacuzzi en een strand is!

Maar het was ook goed vertoeven bij het zwembad van het hotel. Schoon, goed personeel, massage.

Wanneer ik weer naar Hurghada zou gaan, zou ik weer voor dit hotel kiezen!

Prima hotel qua prijsverhouding

Dreetje
2-9-2009

Waren er zelf van 23/08 tot en met 30/08. Hotel in rustige zijstraat die gelijk enorme verschillen laat zien. Zwervers sliepen onder het volgende bouwwerk. Heb me geen moment onveilig gevoeld. Sharidon road op 2 minuten lopen waar nog de echte winkeltjes vol met prullaria gevestigd waren. La Shokran (Nee,bedankt,geen belangstelling)werd door iedereen wel begrepen .Strand op 3 minuten lopen. De Marina ,op 5 minuten lopen, is voor de "stappers" ideaal. Personeel deed zijn uiterste best om je te helpen. Eten was er niet zo uitgebreid maar meer dan voldoende (Buffetvorm) Ook het ontbijt was prima te nassen. Kamers waren simpel, prima matrassen, simpele douche(Egyptisch). Zorg wel dat je een kamer aan de achterkant krijgt da`s wel zo rustig. Je ziet er buiten het hotel wel veel rommel liggen. En de vuilnisman ( Ala jaren 50 hier) komt ook maar 1x per week.

Superhotel

Anita
1-9-2009

VERVOLG: Verder is er een handoekenservice bij het hotel, hier kan je gebruik van maken met de zogenaamde : Towelcards! Het is gebruikelijk om elke dag wat fooi neer te leggen voor de schoonmaker.

Het centrum van Hurghada is ontzettend dichtbij en superdruk! Wij vonden het niet leuk, je wordt overal naar binnen gesleept, iedereen houd je tegen.

Aanrader: New Marina ( 300 meter van het hotel) is echt een superplek! Ook kun je met de taxi binnen 10 min bij de nieuwe boulevard zijn, vraag aan de taxichauffeur of die je af wil zetten bij het Giftun Azur Hotel of de Dutch Bar (Orange Café) erg leuk om hier s'avonds heen te gaan. Betaal nooit meer dan 15 a 20 pond.

Nog een aanrader is de Hed Kandi lounge! Vlakbij de new marina en het hotel, als gast van het hotel kan je hier gratis gebruik van maken! Is echt superrelaxt : loungebedden, poolbar, jacuzzi, volleybalveldje, strand, zee (alles wat je maar wilt)

Voor de dames: er zijn zelfs stijltangen in de wc! haha

Een ieder die van plan is te gaan, ik zou zeggen: DOE HET!! Je gaat een supervakantie tegemoet.

Groetjes Anita P.S: er is geen animatie voor kids!

Superhotel

Anita
      1-9-2009

Wij zijn net terug van onze vakantie in Egypte/Hurghada & wij verbleven in Hotel Sea Garden. Het Hotel is echt een aanrader. Het ziet er supermooi uit! Helaas ligt het naast een bouwput! Hierdoor soms was geluids/stankoverlast! Maar daar hebben we niet veel last van gehad! De snorkelexcursie vanaf het strand (papas beach) zijn zeeeer aan te raden! Met name: Dolphin House ( wat hebben wij ontzettend veel dolfijnen gezien) supermooi!

Echt een ervaring die in je geheugen geprint blijft voor altijd! En wat je echt zelf moet ervaren, valt niet te beschrijven.

Het eten in het hotel vonden wij niet lekker, het ontbijt is te doen! Maar het avondeten niet (ze houden van veel veel knoflook)! Ook spreken ze aan de receptie amper engels.

Gereisd Met partner in september 2009

hotel sea garden is zeker aan te raden!

denny en melissa
      31-8-2009

wij zijn van 30 juli t/m 13 augustus 15 dagen in sea garden geweest. het personeel is zeer vriendelijk en de service is echt goed!! wij hadden alleen met ontbijt erbij en dat was redelijk.. de kamers worden goed schoongehouden. de ligging is echt perfect, je bent op 2 min. lopen van het strand en 2 min. lopen van het centrum. naast het hotel zit restaurant heaven bistro, hier kun je erg goed eten!! ook bij moby dick(in de hoofdstraat) kun je heel goed eten en het is daar heel goedkoop!! aan de boulevard kun je ook goed eten maar hier liggen de prijzen iets hoger. excursies kun je in het centrum boeken, het barst van de reisbureau's. is veel goedkoper dan dat je het via je eigen reisbureau doet. wat helemaal aan te raden is bij restaurant pita sphinx(zijstraat naast de mc donalds) vragen naar mike.. hij is de eigenaar van het restaurant en bij hem hebben we excursies geboekt voor lokale prijs excursie naar dolphin house voor 20 euro!! veel plezier!

Gereisd Met partner in augustus 2009

• Afstand tot strand150 m, 5 minuten lopen
      • Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
      • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
      • BalsportenVolleybal
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Garden in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.