Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag42°30°
7,9

26 reviews over Hotel Sea Garden in het Nederlands

Prima hotel voor weinig geld. Zeker een aanrader!!

F&I
29-8-2009

We zijn een weekje in Sea Garden hotel geweest. Was een leuk weekje. De ligging van het hotel ligt goed. Je bent zo in het drukke centrum van Hurghada. 2 minuten lopen en je bent er. Een klein min puntje van de ligging van het hotel is, dat het hotel tussen veel vuilnis ligt. Wij hadden steeds het gevoel als je buiten het hotel kwamen dat je op een vuilnishoop terecht was gekomen. Veel rommel en afval op de grond (Je ziet hier geen prullen pakken) Niet echt een gezellig en leuk uitzicht. Verder is Hurghada een DRUK centrum. Egyptenaren zijn echt super opdringerig. TIP: Ga een keer naar het nieuwe gedeelte van Hurghada of ga een kijkje nemen bij de nieuwe Marina (dit is 5 minuten lopen van Sea Garden hotel) We hebben echt een leuke vakantie gehad, lekker gesnorkeld in de rode zee en wat excursies gedaan.

Sea Garden is zeker een hotel om aan te raden!!!!

Gereisd Anders in augustus 2009
2007

super leuk hotel voor een korte vakantie in egypte

kees en esmerelde
5-7-2007

super leuk hotel voor een korte vakantie in egypte.goede prijs kwalitiet verhouding dicht bij het stand en drukke centrum' zeker een aanrader als je gaat duiken,zijn hier in september 2006 geweest en gaan in september 2007 weer

Gereisd Anders in juli 2007

17 april-1 mei

Ruud en Judith
3-5-2007

17 april-1 mei. Hotel ligt in zijstraat van drukke doorgaande weg.Personeel doet alles voor je.Kamers eenvoudig en werden in 1e week beter gepoetst dan de 2e week.Douche in 1e instantie klein koud straaltje via lekkende slang,na 2 dagen gemaakt.Eten was prima,voor ieder wat wils al heeft het uit eindelijk toch diaree opgeleverd.Strandje is klein en oorspronkelijk van ander hotel,wegens werkzaamheden. Egyptenaren zijn niet van de tijd,zeker niet bij excursies van Blue sky travel.Egyptenaren zijn erg opdringerig en doen alles voor een verkooppraatje,wat na een paar keer echt vervelend is dus weinig souveniers gekocht.Berekenen vaak eigen fooi op rekening,al is het eten wel erg goedkoop.Pas op met wisseltruc waarbij ze je fifty pounds snel voor fifty piastres omwisselen en dus meer geld willen omdat jij je zogenaamd vergist hebt,bij ons in een taxibusje gebeurd dus dure rit geworden.

Gereisd Anders in mei 2007

1 mrt t/m 8 mrt 2007 Wat meteen vermeld dient te worden 2

Dries en Desiree
23-3-2007

1 mrt t/m 8 mrt 2007 Wat meteen vermeld dient te worden is de goede service van het personeel. Verder ligt het hotel 50 meter van het gezellige stadje en 50 meter van het (prive)strand. Een heerlijk zwembad waar alles voor je wordt geregeld door Abdulla die zeer goed Engels en verrassend Nederlands spreekt. Het lopend buffet is niet uitgebreid, redelijk lekker maar vooral veilig. Dat hoor je in Egypte ook wel anders. Onze 2 persoonskamer was aan de kleine kant, niet echt nieuw maar werd goed schoon gehouden. 's Nachts hoor je regelmatig claxonerende taxi's (die hoor je in elk hotel bij het centrum) en om 5u roept de moskee je. Het hotel is een aanrader. Prijs/kwaliteit en ligging uitstekend.

Gereisd Anders in maart 2007

We zijn net terug, 10 dagen in Hotel Sea Garden geweest en

Koert en Annita
9-3-2007

We zijn net terug, 10 dagen in Hotel Sea Garden geweest en het is ons prima bevallen. Alle lof voor het personeel die, als je een beetje gezellig en aardig bent alles voor je wil doen. Ontbijt en diner is in buffetvorm en is zeer smakelijk en meer dan voldoende. Prima prive strand waar je heerlijk kunt zwemmen en snorkelen. Met George 2 keer een snorkeltrip gemaakt geweldig dat onderwater leven daar in de Rode Zee. Hier komen we zeker nog eens terug.

Gereisd Anders in Fri Mar 09 2007 14:40:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

in februari 2007 10 dagen in dit hotel geweest, prima en 3

Fam. Dijkstra
26-2-2007

in februari 2007 10 dagen in dit hotel geweest, prima service en de mensen van het hotel doen er alles aan om je vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen. eten is ondanks de buffetvorm toch zeer gevarieerd en lekker, wij hadden een bijzonder ruime kamer voor 3 personen (kleine balzaal) schitterend uitzicht aan de ene kant op zee en de andere kant op het zwembad. abdulah van het zwembad is heel aardig en zorgt elke keer weer voor een ligbed aan het zwembad met matras en handdoek en is graag bereidt tot een praatje. ingang van het hotel wordt goed bewaakt, locals komen er niet in zonder geldige reden. de 3 sterren die dit hotel heeft zouden er wat ons betreft 4 mogen worden. zeker een aanrader en voor ons een plek om zeker nog een keer terug te komen

Gereisd Anders in februari 2007

2006

Goed hotel, rustig gelegen

Johanna van Alten
7-12-2006

Goed hotel, rustig gelegen. Wij vonden het ideaal dat je dicht bij het strand zit en ook vlak bij het centrum. Het eten was erg goed. Niet echt super veel keus maar erg lekker. Het personeel doet er echt alles voor om je een goede vakantie te bezorgen. Prima hotel en goed betaalbaar!

Gereisd Anders in december 2006

een echte aanrader, super goed hotel

astrid en paul
3-12-2006

een echte aanrader, super goed hotel. vriendelijk personeel en inderdaad de mensen gaan je echt bij naam kennen, proberen het echt naar je zin te maken. mijn man was 2 dagen ziek en het personeel kwam( zonder te vragen) met eten aan, ze waren echt bezorgt. en abdoel de zwembad jongen was een gezellige boy. heerlijke vakantie gehad

Gereisd Anders in december 2006

Zeer goed hotel! Wij voelden ons hier erg thuis

Linda en Erik
25-11-2006

Zeer goed hotel! Wij voelden ons hier erg thuis. Het personeel kende je persoonlijk bij naam. De kamers waren schoon en goed. En het buffet is zowel 's ochtends als 's avonds erg goed! We hebben genoten en vonden het heel jammer dat we weer naar huis moesten. Echt een aanrader!

Gereisd Anders in november 2006

Via internet een duikvakantie geboekt, teruggekomen in Sea

P.L.Chan
15-10-2006

Via internet een duikvakantie geboekt, teruggekomen in Sea Garden. Personeel uiterst correct, beheerst matig Engels.( Bij doorvragen in Engels raakt men snel de kluts kwijt). Ligging is in een rustige straat van Sakkala, towndown dus.Een groot MIN-punt is het eten, Ontbijt slecht en inspiratieloos, avondbuffet is zeer slecht, taaie kip van enkel dagen oud, geitenkaas met schimmel erop, gaat zo maar door. Gelukkig kan men elders zeer goed sea foodeten voor een zeer schappelijke prijs.

Gereisd Anders in Sun Oct 15 2006 16:09:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Afstand tot strand150 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Garden in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.