Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag38°29°

13 reviews over Hotel Sea Garden in het Nederlands

Hurghada nooit meer

Joke van den Bogert
22-10-2010

Voor mij Hurghada nooit meer, het is een vieze stad, behalve de hoofdstraten, met hoge stoepranden, niet geschikt voor mindervalide, er zijn wel een hoop winkels, waar je heel goed af kan dingen, beginnen rond de 30% van de prijs die zij noemen. Waar het erg leuk winkelen is is EL Dahar, vanuit Hurghada niet meer dan 15 pond betalen. De lokale bevolking zijn hele vervelende mensen en niet alleen de verkopers, hele egoïstische mensen. Het hotel Sea Garden, is met z'n 3 sterren niet slecht. Bob, de verkoper aan het strand van excursies is een prima vent, maar de organisatie waar hij mee werkt is rond uit asosiaal. 1 voorbeeld we gingen naar Cairo, vertrokken 's avonds om 11 uur en om 3.30 uur mochten we een keer ons benen strekken. Een ander voorbeeld excursusie naar Luxor idem dito. De heren begeleiders doen waar ze zelf zin in hebben en houden totaal geen rekening met de mensen in de bus. Het is wel een stuk goedkoper, als je hiervoor kiest ok, maar dan weet je wat je te wachten staat.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

Prima hotel, ok prijs-kwaliteit verhouding

R de Hilster
16-4-2010

Hotel is een OK 3-sterren hotel. Het personeel is aardig en service gericht. Het eten is OK, een OK variatie in lijn met wat je mag verwachten van een 3-sterren buffet. Het hotel ligt dichtbij de nieuwe marine met veel restaurants en wat winkels. Deze is bwaakt waardoor je 'normaal' kan lopen.

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Super vakantie!

Rianne
21-1-2010

Ik ben in Februari 2009 een lange week naar Hurgada geweest en in het hotel Sea Garden gezeten. Personeel is zéér klantvriendelijk en het hotel ligt op nog geen 50 meter lopen van de lange winkelstraat (en totaal geen geluidsoverlast) en ook op loopafstand van het strand. Ontbijt is prima voor elkaar met veel keuze. Ben nu alweer bezig om een nieuwe reis te boeken naar hurgada en ga zeker weer in dit hotel overnachten.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 07 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Eva
14-5-2009

Sea Garden is een 3-sterren hotel midden in Hurghada. Vanuit de rustige zijstraat loop ze zo de drukke hoofdstraat op met al zijn winkeltjes en restaurantjes. Heel fijn is dat de nieuwe Marina er naast ligt, waar je rustig wat kan drinken en zelfs kan stappen. Kamers zijn schoon, service is prima en het eten ook. Verwacht geen uitgebreide buffetten, het is en blijft een 3-sterrenhotel. Voor weinig geld kan je hier prima vakantie houden.

Gereisd Met vrienden in Thu May 14 2009 08:27:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk hotel

hans en linda
26-1-2009

we waren er 2de week van december. voor 10dagen. was onze 5de keer egypte, kamer zeer goed goede airco en prima bed,waterduk op 5de etage matig. hotel licht in rustige zijstraat van de main shopping street. en dicht bij de nieuwe marina waar je prima kan eten. zou zelf niet meer terug gaan naar dit hotel,van alles keren het miste hotel,maar ook het goedkoopst

Gereisd Met vrienden in januari 2009

Perfecte ligging

Tamara
14-1-2009

Het ontbijt in dit hotel is prima, alleen het avond eten vond ik echt niet lekker. Het hotel ziet er prima uit! Het schoonmaken had wel beter gekund.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

2008

prima hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Kootje
19-10-2008

Prima hotel, goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn wat verouderd maar wel schoon.Het ontbijt mocht voor ons wat uitgebreider (bruin brood, meer keuze in vleeswaren en kaas en vers ongeschild fruit) maar ach, wat zeuren we?! Omdat we 5 dagen hebben gedoken hebben we alleen de laatste dag gebruik gemaakt van het zwembad, maar ook hier prima service! Matrassen op de bedjes zodat je lekker zacht ligt, en handdoekenservice.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

een redelijk hotel

win
6-10-2008

Eten is redelijk goed. Wel weinig variatie. Prijzen voor drank liggen een stuk hoger dan buiten. Kamers worden redelijk schoongehouden. Airco maakt veel herrie en kon niet worden ingesteld op een temperatuur.

Ligging: Om de hoek is een grote winkel straat. Hotel heeft een gezamelijk strand op 2 minuten loopafstand van het hotel. Ook op 5 minuten afstand van Marina Boulevard.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed hotel

chantal
17-8-2008

We zijn 7 dagen te gast geweest in hotel sea Garden van 9 tot 16 augustus. Zeer mooi hotel. Goede kamers (groot), schoonmaak zeer goed!! Eten voor ieder wat wils, wel wat eentonig na een aantal dagen. BBQ niet bijzonder! Drankjes in het hotel niet duur!! Personeel aardig, gastvrij. Ligging perfect! Een aanrader.........

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 17 2008 22:01:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De ligging van het hotel ten aanzien van strand en is Het

Yoni
20-7-2008

De ligging van het hotel ten aanzien van strand en boulevard is perfect. Het eten is niet erg bijzonder. Elke dag dezelfde gerechten, maar verder wel goed. De kamers zijn eenvoudig, word goed schoon gehouden en uitgerust met een goede airconditioning. Het personeel is super aardig en maakt leuk contact met zijn gasten. Het prive strand is erg mooi. Prijs-kwaliteit is prima. Voor een mooie vakantie waarbij je lekker dicht bij het strand en boulevard wil zitten en een niet te duur hotel is dit hotel ideaal.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 20 2008 15:16:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Afstand tot strand150 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Garden in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.