Hotel Sea Garden

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Garden voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel Sea Garden

• 1max en sam01-05-2011

nooit meer!!denk na voor je boekt!

sea garden in hurghada is echt een waardeloos hotel. we zijn daar bestolen door waarschijnlijk personeel van ons geld.dit zat in onze koffer die met een code was afgesloten. de eerste avond na het inchecken werd ons verdovende middelen aangeboden door nota bene de receptionist!!!welke mafkees haalt zoiets in z'n hoofd?we zijn belazerd door de receptie die heeft onterecht geld afgetroggeld voor een grotere kamer.de kamers zijn ronduit slecht te noemen,de balkondeur kon niet op slot,de douche was onbruikbaar smerig en vies door schimmels.in het bijzijn van personeel kakkerlakken lopen doden,lieten ze gewoon liggen.het eten was niet weg te krijgen,ontbijt was zeer sober en brood drie dagen oud.de kledingkast was incompleet er ontbrak een deur,de televisie deed het niet.al deze dingen aangekaart bij de receptie,ze zouden binnen vijf minuten komen maar niemand gezien.Tui de reisorganisatie ingelicht en die hebben ons super geholpen,overgeboekt naar een ander hotel,fantastisch opgelost.

Met oudere kinderen

• 8D.Groeneveld17-06-2009

Goede service voor goede prijs

Eten niet geweldig uitgebreidt, wel te eten; Servicegericht, vriendelijke personeelsleden. Ouderwets ingerichte maar goede kamers; Waren er in voorseizoen

Met oudere kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Garden voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

0 tips over Hotel Sea Garden

3 vragen over Hotel Sea Garden

• mike, 30-05-2011

eigen strand?

Heeft dit hotel nou wel of niet een eigen strand?

Mvg,

Mike

corrie, 02-06-2011

Sea garden heeft wel een zwembad maar geen strand. Er is een strand een stukje verderop hiervoor krijg je kaarttjes bij de receptie,

corrie, 07-06-2011

het is niet het strand nan pappa's of het candy, het is een publiek beach. De afstand is ongeveer hetzelfde. Het stelt niets voor.Het candy is ,of was tijdelijk gesloten. Je zit ook als je oversteekt vanuit je hotel bij de nieuwe marina, daar is het heel gezellig. Je zal het best leuk hebben. gr. Corrie

corrie, 02-06-2011

ps het is een strand voor iedereen,dus ook voor Egyptenaren.

mike, 07-06-2011

Is het dat strand van hed kandi? of dat van papas beach? Ik dacht nl dat papas beach dichterbij was......maar ik begin nu te twijfelen. Ik zag iig nu ergens staan dat je als gast van sea garden dus gratis toegang hebt tot de beachclub. Maar daar bedoelen ze waarschijnlijk alleen overdags het strand mee?

mike, 02-06-2011

Ok, bedankt voor de info!

• Michael & Mireille, 09-11-2010

hurghada Hotel Sea Garden

Heeft iemand informatie over dit hotel! wij gaan a.s donderdag!!! Groetjes Michael & Mireille

shireen, 14-12-2010

wij hebben dit hotel net geboekt voor mei 2011, op aanraden van een vriend die 4 jaar in hutghada heeft gewoond en er zelf meedere keren per jaar naar toe gaat. voor ons geen all inclusive meer ( daar zitten alle russen) en als je lekker vis wilt eten ga dan naar restaurant el mina. fijne vakantie

• Gooke, 07-08-2010

snorkelen

Ik zou graag willen weten of je direct aan het strand bij dit hotel kunt snorkelen, gewoon als je zee inloopt. Of je dus niet perse een boot op hoeft te gaan.

rob, 10-08-2010

Bij hotel niet zo veel te zien.

Bootreisjes vin ik een echt aanrader. Naar giftun island kost je 12.50 per persoon. Een bootreis naar de dolfijnen kost je 20 euro. Een prive boot huren voor de halve dag 80 euro.

• VerzorgingHalfpension

• Afstand tot strand150 m, 5 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats