Hotel Sea Garden

• Animatie

88 reviews over Hotel Sea Garden

• 8J. van Maren02-10-2008

Nooit meer

Personeel is erg vriendelijk, Alleen het eten was erg slecht, Brood oudbakken en ronduit vies, ook leek het vlees wel overgoten of gebakken in schapenvet (zeer sterk van smaak) BBQ vlees was wel lekker veel rauwkost, helaas geen aanrader ivm met diaree. altijd maar 1 soort fruit, 1e week druiven 2e week meloen. Je bord word al weggehaald voor je klaar bent met eten. Kamers wel schoon, personeel vriendelijk.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8DiM17-06-2008

eeten was prima, personnel vriendelijk. nadeel was de strand die bij het hotel hoort: allen de Eerste dag komen 7 mensen om iets te proberen om te verkopen: ik wil ook mischieen ook een escursie kopen, maar als ik naar de strand ga, wil ik liever relaxen en met mijn vrouw even allen praten, maar dat kon de eerste dag bijna niet. Verder was de strand niet kindervriendelijk als jij naar de kleine stenen in de zand denkt. als jij een kleine docther hebt, zo als ik, moet jij strand schoennen mijbrengen.

Gereisd met familie in mei 2008

• 6poort 26829-10-2007

Eenvoudig maar prima hotel voor iedereen die excursies wil afwisselen met een dagje relaxen aan het strandje of zwembad. Men doet er alles aan om de toerist een veilig gevoel te geven en daar slagen ze zeker in. Bistro Haeven zit naast het hotel en is een aanrader voor een heerlijke maaltijd.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 8K.Cappon22-02-2007

Wij zijn net terug van deze reis en waren erg tevreden.Het is niet de eerste keer dat wij in Hurgada waren,het is inderdaad erg moeilijk om normaal over straat te lopen,maar dat is in veel plaatsen in Egypte. Het eten was goed en afwisselend je hebt natuurlijk geen uitgebreid buffet zoals in Hilton Villa, maar het is maar een 3 sterren het is prijskwaliteit goed.

Gereisd met familie in februari 2007

0 tips over Hotel Sea Garden

3 vragen over Hotel Sea Garden

• mike, 30-05-2011

eigen strand?

Heeft dit hotel nou wel of niet een eigen strand?

Mvg,

Mike

corrie, 02-06-2011

Sea garden heeft wel een zwembad maar geen strand. Er is een strand een stukje verderop hiervoor krijg je kaarttjes bij de receptie,

corrie, 07-06-2011

het is niet het strand nan pappa's of het candy, het is een publiek beach. De afstand is ongeveer hetzelfde. Het stelt niets voor.Het candy is ,of was tijdelijk gesloten. Je zit ook als je oversteekt vanuit je hotel bij de nieuwe marina, daar is het heel gezellig. Je zal het best leuk hebben. gr. Corrie

corrie, 02-06-2011

ps het is een strand voor iedereen,dus ook voor Egyptenaren.

mike, 07-06-2011

Is het dat strand van hed kandi? of dat van papas beach? Ik dacht nl dat papas beach dichterbij was......maar ik begin nu te twijfelen. Ik zag iig nu ergens staan dat je als gast van sea garden dus gratis toegang hebt tot de beachclub. Maar daar bedoelen ze waarschijnlijk alleen overdags het strand mee?

mike, 02-06-2011

Ok, bedankt voor de info!

• Michael & Mireille, 09-11-2010

hurghada Hotel Sea Garden

Heeft iemand informatie over dit hotel! wij gaan a.s donderdag!!! Groetjes Michael & Mireille

shireen, 14-12-2010

wij hebben dit hotel net geboekt voor mei 2011, op aanraden van een vriend die 4 jaar in hutghada heeft gewoond en er zelf meedere keren per jaar naar toe gaat. voor ons geen all inclusive meer ( daar zitten alle russen) en als je lekker vis wilt eten ga dan naar restaurant el mina. fijne vakantie

• Gooke, 07-08-2010

snorkelen

Ik zou graag willen weten of je direct aan het strand bij dit hotel kunt snorkelen, gewoon als je zee inloopt. Of je dus niet perse een boot op hoeft te gaan.

rob, 10-08-2010

Bij hotel niet zo veel te zien.

Bootreisjes vin ik een echt aanrader. Naar giftun island kost je 12.50 per persoon. Een bootreis naar de dolfijnen kost je 20 euro. Een prive boot huren voor de halve dag 80 euro.

• VerzorgingHalfpension

• Afstand tot strand150 m, 5 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats