Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°25°

40 reviews over Hotel Sea Garden in het Nederlands

Wij missen de optie 'logies + ontbijt'

mevrouw Posthuma
8-8-2013

Het dinerbuffet is weinig smaakvol, wij zijn veel uit eten gegaan. Als er alleen logies en ontbijt werd aangeboden zou dat voor ons prima zijn!

Gereisd Met partner in juli 2013

Net niet

M&M
16-10-2011

Hotel was vrijwel uitgestorven. Ligt wel super centraal, helaas wel vlakbij Moskee waar elke uur wordt geschreeuwd. Service was wel goed maar spraken geen tot zeer slecht Engels. Ontbijt zeer karig zonder een gebakken ei. Na drie dagen vragen werd er trots een gebakken ei geserveerd. Door de grote afwezigheid van gasten avondeten werd op bord geserveerd. 19x in Egypte geweest om te duiken, maar zo hotel nog nooit meegemaakt (uitgestorven/weinig variatie in eten/uitgestorven zwembad) op zich allemaal rustig maar het gaf zijn weerslag op personeel. Kamers wel schoon maar oud en badkamer veel schimmel. In de avond veel herrie van nabijgelegen disco etc. Positief was wel GEEN Russen. Wel veel inboorlingen met burka. Voor hetzelfde geld kan je stukken beter krijgen, voor ons niet meer dit hotel.

Gereisd Met partner in september 2011

Mooie ligging, excellente service

Leon
10-7-2011

Samen met mijn vriendin verbleven wij begin Juli 1 week in dit hotel. Wij kunnen alleen maar lovend zijn over het personeel en de service. Het personeel was altijd vriendelijk en bereid te helpen. Toen wij vroegen om een kamer met uitzicht op het zwembad werd dit meteen voor ons geregeld, sterker nog, we kregen zelfs een upgrade naar een grotere kamer! We hebben mooie herinneringen aan "poolguy" Ali en Waem van de receptie. Ze zorgden ervoor dat Sea Garden voelde als een home away from home! Het hotel bevindt zich is in het beste gedeelte van Hurghada (het oude centrum beviel ons minder). De nieuwe marina is namelijk vlakbij. Hier kun je savonds goed eten/drinken. Daarnaast heb je als gast van Sea Garden gratis entree bij Hed Kandi, een "beachclub" met een mooi strand/zwembad. Een klein minpunt is dat er rondom Sea Garden veel wordt gebouwd. Een tip: altijd blijven lachen, en wees niet bang om aan te geven als iets je niet bevalt (maar doe het vriendelijk) en ze lossen alles voor je op

Gereisd Met partner in juni 2011

D-reizen

gaan we zeker weer naar toe

mjfsnoek
19-5-2011

prima service 150 m vanaf strand 300m naar oude centrum goed ontbijt en diner weinig variatie in groente

Gereisd Met partner in mei 2011

heel goed

f.weps
10-12-2010

een leuk en klein hotel midden in hurghada (sakala) en om de hoek van papa beach een echte aanbeveler als je echt van het land wil genieten en buiten de deur eten enkel ik zal nooit meer met TO gaan slechte reisleiders zullen totaal niet meewerken alleen reizen verkopen.

Gereisd Met partner in Sun Nov 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toppie hotel

Yolanda
18-11-2010

Hotel sea garden ligt perfect persoon geef ik echt een 10 vooral Hammada daar hebben veel lol mee gehad alleen het eten was wel minder maar verder de kamer zijn oke voor een 3* hotel hurgada zelf wel vies erg druk stranden zijn mooi en rustig heb een top tijd gehad .

Gereisd Met partner in Tue Sep 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waar voor je geld.

Stokkie
19-9-2010

Sea Garden ligt op de rand van het centrum van Hurghada, dus niet zo afgelegen als de meeste All Inn Resorts. De nieuwe Marina haven is ook op loopafstand. De service is er echt geweldig en tevens is het personeel heel vriendelijk. Het zwembad is ook prima, met goede bedjes. Probeer s' middags eens een van de heerlijke snacks als pizza, patat of hamburgers. Het stand is minder vonden wij, daar je er continu verkopers om je heen staan, maar waar heb je dat nou niet in Egypte. Kamers zijn netjes, vrij groot en schoon. Prima hotel, een stuk beter als de all in resorts die we eerder hebben gehad. Waar voor je geld, een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2008

was goed hotel

diana en gerben
31-8-2010

wij zijn 15 dagen naar sea garden geweest er werd elke dag schoon gemaakt en het personeel was erg aardig vooral islam hij is van de bediening en rent de hele dag door als we weer naar hurghada gaan gaan we zeker terug het ligt lekker rustig en je bent binnen 2 minuten bij t centrum en strand waar het ook erg goed te vertoeven was de prijzen zijn er goed we hebben veel gezien en veel excursies gedaan via het strand bij bob besproken scheeld de helft met reisburo

Gereisd Met partner in augustus 2010

fantstisch

rinus
30-7-2010

hotel is zeer goed goede bediening en zeer behulpzaam receptie oke eten was goed lekker zwembad donderdags buiten eten en optredens

Gereisd Met partner in september 2009

Het is te doen

Joris en Stephanie
12-6-2010

Dit hotel is te doen maar heeft wel zijn gebreken... Een aantal keer lange tijd geen stroom gehad... Kamers zijn niet al te fris meer (wel schoon) Dichtbij nieuw marina (aanrader) Dichtbij Shariton Road (afrader als je rustig wilt shoppen)

Als ik ooit nog terugga naar Egypte zal ik wel een All Inclusive hotel nemen, het leven is daar niet altijd even goedkoop...

Gereisd Met partner in Thu Jun 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Afstand tot strand150 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Garden in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.