Hotel Sea Garden

Meer hotelinfo

88 reviews over Hotel Sea Garden

• 8mevrouw Posthuma08-08-2013

Wij missen de optie 'logies + ontbijt'

Het dinerbuffet is weinig smaakvol, wij zijn veel uit eten gegaan. Als er alleen logies en ontbijt werd aangeboden zou dat voor ons prima zijn!

• 5M&M16-10-2011

Net niet

Hotel was vrijwel uitgestorven. Ligt wel super centraal, helaas wel vlakbij Moskee waar elke uur wordt geschreeuwd. Service was wel goed maar spraken geen tot zeer slecht Engels. Ontbijt zeer karig zonder een gebakken ei. Na drie dagen vragen werd er trots een gebakken ei geserveerd. Door de grote afwezigheid van gasten avondeten werd op bord geserveerd. 19x in Egypte geweest om te duiken, maar zo hotel nog nooit meegemaakt (uitgestorven/weinig variatie in eten/uitgestorven zwembad) op zich allemaal rustig maar het gaf zijn weerslag op personeel. Kamers wel schoon maar oud en badkamer veel schimmel. In de avond veel herrie van nabijgelegen disco etc. Positief was wel GEEN Russen. Wel veel inboorlingen met burka. Voor hetzelfde geld kan je stukken beter krijgen, voor ons niet meer dit hotel.

• 9Leon10-07-2011

Mooie ligging, excellente service

Samen met mijn vriendin verbleven wij begin Juli 1 week in dit hotel. Wij kunnen alleen maar lovend zijn over het personeel en de service. Het personeel was altijd vriendelijk en bereid te helpen. Toen wij vroegen om een kamer met uitzicht op het zwembad werd dit meteen voor ons geregeld, sterker nog, we kregen zelfs een upgrade naar een grotere kamer! We hebben mooie herinneringen aan "poolguy" Ali en Waem van de receptie. Ze zorgden ervoor dat Sea Garden voelde als een home away from home! Het hotel bevindt zich is in het beste gedeelte van Hurghada (het oude centrum beviel ons minder). De nieuwe marina is namelijk vlakbij. Hier kun je savonds goed eten/drinken. Daarnaast heb je als gast van Sea Garden gratis entree bij Hed Kandi, een "beachclub" met een mooi strand/zwembad. Een klein minpunt is dat er rondom Sea Garden veel wordt gebouwd. Een tip: altijd blijven lachen, en wees niet bang om aan te geven als iets je niet bevalt (maar doe het vriendelijk) en ze lossen alles voor je op

• 8mjfsnoek19-05-2011

gaan we zeker weer naar toe

prima service 150 m vanaf strand 300m naar oude centrum goed ontbijt en diner weinig variatie in groente

• 1max en sam01-05-2011

nooit meer!!denk na voor je boekt!

sea garden in hurghada is echt een waardeloos hotel. we zijn daar bestolen door waarschijnlijk personeel van ons geld.dit zat in onze koffer die met een code was afgesloten. de eerste avond na het inchecken werd ons verdovende middelen aangeboden door nota bene de receptionist!!!welke mafkees haalt zoiets in z'n hoofd?we zijn belazerd door de receptie die heeft onterecht geld afgetroggeld voor een grotere kamer.de kamers zijn ronduit slecht te noemen,de balkondeur kon niet op slot,de douche was onbruikbaar smerig en vies door schimmels.in het bijzijn van personeel kakkerlakken lopen doden,lieten ze gewoon liggen.het eten was niet weg te krijgen,ontbijt was zeer sober en brood drie dagen oud.de kledingkast was incompleet er ontbrak een deur,de televisie deed het niet.al deze dingen aangekaart bij de receptie,ze zouden binnen vijf minuten komen maar niemand gezien.Tui de reisorganisatie ingelicht en die hebben ons super geholpen,overgeboekt naar een ander hotel,fantastisch opgelost.

Met oudere kinderen

• 8f.weps10-12-2010

heel goed

een leuk en klein hotel midden in hurghada (sakala) en om de hoek van papa beach een echte aanbeveler als je echt van het land wil genieten en buiten de deur eten enkel ik zal nooit meer met TO gaan slechte reisleiders zullen totaal niet meewerken alleen reizen verkopen.

• 8Yolanda18-11-2010

Toppie hotel

Hotel sea garden ligt perfect persoon geef ik echt een 10 vooral Hammada daar hebben veel lol mee gehad alleen het eten was wel minder maar verder de kamer zijn oke voor een 3* hotel hurgada zelf wel vies erg druk stranden zijn mooi en rustig heb een top tijd gehad .

• 7Joke van den Bogert22-10-2010

Hurghada nooit meer

Voor mij Hurghada nooit meer, het is een vieze stad, behalve de hoofdstraten, met hoge stoepranden, niet geschikt voor mindervalide, er zijn wel een hoop winkels, waar je heel goed af kan dingen, beginnen rond de 30% van de prijs die zij noemen. Waar het erg leuk winkelen is is EL Dahar, vanuit Hurghada niet meer dan 15 pond betalen. De lokale bevolking zijn hele vervelende mensen en niet alleen de verkopers, hele egoïstische mensen. Het hotel Sea Garden, is met z'n 3 sterren niet slecht. Bob, de verkoper aan het strand van excursies is een prima vent, maar de organisatie waar hij mee werkt is rond uit asosiaal. 1 voorbeeld we gingen naar Cairo, vertrokken 's avonds om 11 uur en om 3.30 uur mochten we een keer ons benen strekken. Een ander voorbeeld excursusie naar Luxor idem dito. De heren begeleiders doen waar ze zelf zin in hebben en houden totaal geen rekening met de mensen in de bus. Het is wel een stuk goedkoper, als je hiervoor kiest ok, maar dan weet je wat je te wachten staat.

Met vrienden

• 10Stokkie19-09-2010

Waar voor je geld.

Sea Garden ligt op de rand van het centrum van Hurghada, dus niet zo afgelegen als de meeste All Inn Resorts. De nieuwe Marina haven is ook op loopafstand. De service is er echt geweldig en tevens is het personeel heel vriendelijk. Het zwembad is ook prima, met goede bedjes. Probeer s' middags eens een van de heerlijke snacks als pizza, patat of hamburgers. Het stand is minder vonden wij, daar je er continu verkopers om je heen staan, maar waar heb je dat nou niet in Egypte. Kamers zijn netjes, vrij groot en schoon. Prima hotel, een stuk beter als de all in resorts die we eerder hebben gehad. Waar voor je geld, een echte aanrader!

• 7diana en gerben31-08-2010

was goed hotel

wij zijn 15 dagen naar sea garden geweest er werd elke dag schoon gemaakt en het personeel was erg aardig vooral islam hij is van de bediening en rent de hele dag door als we weer naar hurghada gaan gaan we zeker terug het ligt lekker rustig en je bent binnen 2 minuten bij t centrum en strand waar het ook erg goed te vertoeven was de prijzen zijn er goed we hebben veel gezien en veel excursies gedaan via het strand bij bob besproken scheeld de helft met reisburo

0 tips over Hotel Sea Garden

3 vragen over Hotel Sea Garden

• mike, 30-05-2011

eigen strand?

Heeft dit hotel nou wel of niet een eigen strand?

Mvg,

Mike

corrie, 02-06-2011

Sea garden heeft wel een zwembad maar geen strand. Er is een strand een stukje verderop hiervoor krijg je kaarttjes bij de receptie,

corrie, 07-06-2011

het is niet het strand nan pappa's of het candy, het is een publiek beach. De afstand is ongeveer hetzelfde. Het stelt niets voor.Het candy is ,of was tijdelijk gesloten. Je zit ook als je oversteekt vanuit je hotel bij de nieuwe marina, daar is het heel gezellig. Je zal het best leuk hebben. gr. Corrie

corrie, 02-06-2011

ps het is een strand voor iedereen,dus ook voor Egyptenaren.

mike, 07-06-2011

Is het dat strand van hed kandi? of dat van papas beach? Ik dacht nl dat papas beach dichterbij was......maar ik begin nu te twijfelen. Ik zag iig nu ergens staan dat je als gast van sea garden dus gratis toegang hebt tot de beachclub. Maar daar bedoelen ze waarschijnlijk alleen overdags het strand mee?

mike, 02-06-2011

Ok, bedankt voor de info!

• Michael & Mireille, 09-11-2010

hurghada Hotel Sea Garden

Heeft iemand informatie over dit hotel! wij gaan a.s donderdag!!! Groetjes Michael & Mireille

shireen, 14-12-2010

wij hebben dit hotel net geboekt voor mei 2011, op aanraden van een vriend die 4 jaar in hutghada heeft gewoond en er zelf meedere keren per jaar naar toe gaat. voor ons geen all inclusive meer ( daar zitten alle russen) en als je lekker vis wilt eten ga dan naar restaurant el mina. fijne vakantie

• Gooke, 07-08-2010

snorkelen

Ik zou graag willen weten of je direct aan het strand bij dit hotel kunt snorkelen, gewoon als je zee inloopt. Of je dus niet perse een boot op hoeft te gaan.

rob, 10-08-2010

Bij hotel niet zo veel te zien.

Bootreisjes vin ik een echt aanrader. Naar giftun island kost je 12.50 per persoon. Een bootreis naar de dolfijnen kost je 20 euro. Een prive boot huren voor de halve dag 80 euro.

• VerzorgingHalfpension

• Afstand tot strand150 m, 5 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats