Hotel Royal Star Empire

Hotel Royal Star Empire
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Star Empire voor je op een rij gezet:

272 reviews over Hotel Royal Star Empire in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

voor ons is het thuis komen

Piet en Bep Brouwer
31-7-2017

we hebben een eigen kamer waar we al 4x geslapen hebben we gaan eind sep weer voor 4 weken en een rond reis maken dat wordt de 16 keer dat we gaan .het personeel is als vrienden geworden .de bedden zijn goed en netjes .we popelen om weer te gaan naar onze vrienden onder andere Mister Mahmoud

Heb erg genoten in U hotel . Vriendelijk personeel

Tulen Antje
12-7-2017

Heerlijk bed . De douchecel.

Goed voor wat je betaald

Martha
16-6-2017

Naast dit hotel bevindt zich het Peanuts Café. Een super gezellige plaats met persoonlijke aandacht en goede menu's. Niets is hier te veel. Wil je wat vieren dan wordt het geregeld.
general Manager, Guest Relation, 17-6-2017

Beste Martha

Wij zijn blij te lezen dat u een geweldige vakantie achter de rug had bij ons.

Wij hopen dan ook dat wij jullie snel opnieuw mogen verwelkomen in Triton Empire Hotel.

General Manager

Voor wat je betaald goed

Hans
16-6-2017

Dicht bij dit hotel zit de Peanuts Bar, een gezellige tent met goede bediening en persoonlijke aandacht

fantastisch !

dieneke
8-6-2017

De accomodatie, eten en drinken en bovenal de opstelling van management en personeel t.a.v.hun gasten is formidabel
general Manager, Guest Relation, 9-6-2017

Beste Dieneke

Magda

Magda
29-5-2017

Kom al jaaaren naar Egypte. Empire is altijd top ,, iedreen vriendlijk, bereid Om met alles te helpen, geen overvol resort gevoel enzoov.

Komen je ophalen aan de luchthaven ,altijd met een glimlach.

Na jaren naar Egypte te komen spreek ik uit ervaring

general Manager, Guest Relation, 31-5-2017

Beste Magda

prima hotel

deborah
27-5-2017

Bijzonder vriendelijk personeel doen er alles aan om het naar je zin te maken je bent er geen nummer maar een welkome gast

eten eenvoudig maar goed

Beste Deborah,

Piet Brouwer

Piet en Bep
18-11-2016

We komen hier al 8 jaar nu voor de 14 de keer het is of dat je thuis komt de service is super wij hebben alleen ontbijt en eten buiten de deur in gezellige cafeetjes met lekker eten we hebben al de 3 hotels gehad gaan in mei weer terug

het personeel is zeer vriendelijk en help je overal bij en altijd mooi weer

gr Piet en Bep Brouwer

Beste Piet

General Manager

veel kwaliteit en service voor weinig geld

bart-en-kees
7-11-2016

We hebben dit hotel via touroperator geboekt. Bij aankomst werden onze koffers meteen buiten aangepakt en binnen kregen we een "Cocktail" Was lekker in ieder geval. Hele grote kamers! Ijskastje, kluis, ja eigenlijk alles wat een duiker nodig heeft. Een goed bed en een goed ontbijt!

Beste Bart

Dit nooit meer! Stalk vakantie

Tess
8-7-2015

Beoordeling is bedoeld voor meiden onder 30 jaar.Betaald voor all inclusive,niet gekregen.Als je al een leuke/mooie meid bent kan je dit verwachten: Letterlijke elke vent spreekt je daar(flirterig) aan en wilt alles van je weten.Hotelmedewerkers/overige bellen elke avond naar je hotelkamer voor een uitnodiging.(Na paar dagen stekker eruit getrokken) Vreemde mannen die jou gespot hebben achterhalen via via waar je zit en krijgen je kamer nr.Nee zeggen heeft geen zin. Na een paar x nee dankjewel werden ze over het algemeen kwaad. Mijn zus en ik zijn vrij pittig en nemen geen blad voor de mond, maar dat weerhoud ze er niet van. ze wachten je op.Ze intimideren,trekken aan je armen,maken schaamteloos videos en foto's van je terwijl je op je ligbedje ligt te bakken alsof je beroemd bent.En dit dag in dag uit de gehele dag dames..kamer: groot,badkamer vies,eten prima,kakkerlak als huisdier,schoonmaker wilde geld lenen voor zieke moeder.Het weer was heerlijk,elke dag vertoeft op beach resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Star Empire in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Star Empire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Star Empire scoort een 7.94 uit 10 op basis van 347 reviews.