Hotel Royal Star Empire Beach Resort

Hotel Royal Star Empire Beach Resort
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Star Empire Beach Resort voor je op een rij gezet:

256 reviews over Hotel Royal Star Empire Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Horror !

Theo en Rox
19-1-2018

Boek dit verpauperde hotel never. Kamers lekkages..eten verschrikkelijk..dingen aangeven site en ze zijn er niet..dit hotel moeten ze platgooien...dit is horror...geef je geld hier niet aan uit....boek never bij touroperator..wat een bedrijf zeg...compensatie voor deze horror vakantie krijg je niet...geloof ons wij hebben nog nooit zo een hotel gehad...dit moet van de site om jullie allen ellende te besparen...geen fitness...geen sauna...geen welness...animatie is waardeloos...al het eten eentonig en koud..douches lekkage...stuc valt van de muren..koffie koekje moet je wegspoelen...heel stuk geschreven naar touroperator over deze vreselijke vakantie en 13 weken moeten wachten op antwoord en afgescheept zonder ook maar iets....zo werkt het.niet...wij gaan de geschillencommissie inschakelen...iedereen moet behoed worden voor deze vreselijke hotel...het oudste van hurghada....kortom dit was geen vakantie...dit was stress en boosheid

prachtvakantie

milojka en paula
25-8-2017

We zijn net terug van 10 dagen vakantie in hotel Triton empire

Beach resort waar we ook in juli verbleven

Bij aankomst heel goed ontvangen door de receptie waar we met

Al onze vragen terechtkonden ..super team !

De kamer was terug heel proper ..en iedere dag werd er gekuist

Zowel in het restaurant als in de beachbar kon je heel lekker eten

De beachboys deden ook super hun best

Ieder dag stond het animatie team er met een glimlach op hun gezicht

De tuinen waren er prachtig onderhouden

Het was een droomvakantie en dat door het vele werk van de mensen

Die er dagelijks stonden voor ons , met een glimlach op hun gezicht

Wij willen nergens anders meer gaan

Proficiat jullie zijn een echt topteam

Bedankt voor de prachtige vakantie die jullie ons hebben gegeven

Grts Paula en Milojka

Nooit meer deze hotel!!!!

Gast uit Belgie
31-7-2017

De Hotel is zelfs geen 2 sterren waard oud,vies,slecht geur,vol met beestjes,kakkerlakken overal slechter heb ik nog nooit gezien,enig pluspunt zijn de mensen die er werken zijn wel allemaal vriendelijk en behulpzaam.

heel fijn persoonlijk hotel

Beste Edith

Gezellig

Piet Bogaard
29-3-2017

Het Triton Empire Resort is een wat ouder hotel met een warm familie gevoel en altijd weer een warm welkom terug :-) zeer vriendelijk personeel van A tot Z

We zijn hier een paar maal per jaar en het is prima vertoeven als je geen 5 sterren verwachting hebt.

De koks zetten dagelijks een goede maaltijd neer en wat opvallend is dat er nooit iemand ziek is ( wat toch regelmatig veel voor komt in Egypte ) dus er wordt schoon gewerkt in de keuken, een groot plus punt!

Het resort lig bij het oude stads deel van Hurghada

Beste Anna,

Wij zijn heel blij dat u ons hotel kan beschouwen als een thuis.

Wij hopen dan ook jullie zo snel moglijk opnieuw te mogen verwelkomen hier in Empire Beach..

nooit meer

daphne
13-3-2017

Dat dit hotel nog word aangeboden vind ik onmogenlijk,het zou meteen gesloten moeten worden!!!!

manager en personeel wel vriendelijk en behulpzaam.

Ik kan niets positiefs over deze reis van touroperator zeggen. Het hotel is ontzettend ranzig. De badkamer valt ongeveer uit elkaar en er is heel slecht schoongemaakt. Er zaten allerlei rare vlekken op de muren.

Het eten is afschuwelijk. Ik heb 8 dagen exact hetzelfde eten gezien en het was niet te eten! Op een gegeven moment maar de taxi gepakt en buiten het hotel gaan eten. Nog nooit meegemaakt dat ik was afgevallen tijdens een all inclusive vakantie!

Op het terrein lastig gevallen door verschillende mannen. Ze omsingelden me en zaten aan me.

Dit hotel moeten ze sluiten, zelfs met geld toe ging ik er nooit meer heen!

Niet meer erg oud en onverzorgd

Carolina
30-12-2016

Het hotel is erg verouderd. Eten zeer slecht dit jaar 2016. Alles was koud geen afwisseling elke dag hetzelfde weinig tot geen keus. Nee voor ons niet meer dit hotel.

Elke keer weer :)

Maarten van den Hazel
20-12-2016

Telkens weer worden wij met zeer open armen ontvangen. Het is een.eenvoudig verblijf met een mooi strandje maar met name de medewerkers zorgen ervoor dat wij ons welkom en veilig voelen. Hussein is altijd beschikbaar om eventuele problemen op te lossen of extra service te bieden. Oftewel volgende keer weer

Beste Maarten

Fantastische plek

Brandy smit
23-9-2016

Bij triton empire beach resort word je met open armen ontvangen , iedereen wil alles voor je doen en iedereen herkent je maakt grapjes met je en behandel je als familie. Super mooie bestemming aan de zee. Hier krijg je het echte vakantie gevoel!!!

Beste Brandy

Mr. Mahmoud Tayee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Star Empire Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Star Empire Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Star Empire Beach Resort scoort een 7.32 uit 10 op basis van 275 reviews.