Hotel Royal Lagoons Aqua Park Resort & Spa

Hotel Royal Lagoons Aqua Park Resort & Spa

7Goed

Egypte, Egypte, Hurghada

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Lagoons Aqua Park Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

113 reviews over Hotel Royal Lagoons Aqua Park Resort & Spa

• 2018
    6Coby29-04-2018

Was leuk na 10 jaar maar niets nog eens

Personeel was super vriendelijk niets was teveel, behalve receptiepersoneel daar kunnen sommige nog wel een cursus gebruiken. Tuin en zwembaden super netjes strand prima goed geregeld. Alleen de kamers in het gebouw waar wij zaten waren wel aan een opknapbeurt toe, afbrokkelende muren, badkamer slechte staat en de schoonmaak liet ook te wensen. Je moest telkens vragen om iets gedaan te krijgen van housekeeping. En het eten was prima van kwaliteit alleen zou wat gevarieerder kunnen. Maar ondanks dat was het een fijn verblijf dankzij de goed zorgen van het personeel in het restaurant en keuken, en de mensen van het strand, ik was hier 10 jaar geleden ook toen het nog pyramisa bleu lagoon hotel was en toen was 80% Russisch wat helaas nu nog steeds de overhand heeft is allemaal oost Europa en maar heel weinig west Europa, waardoor je door het juiste personeel wel een hele fijne behandeling krijgt. Een leuke vakantie maar wel laatste hier.

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

1adriana12-09-2012

nooit nooit meer 3 keer niks

Nooit meer en beste mensen neem dit serieus, ik dacht ook ik kijk niet na de recensies maar dat moet je echt doen want alles wat ze zeggen is waar, je kan nergens gebruik van maken , PLASTIC bekertjes vies eten Veels te veel Egyptenaren niet dat ik het erg vind , heb zelf ook een buitenlandse man maar dit is echt een buitenlandse hotel voor de Egyptenaren prima maar voor mij als Europeaan niet , dit is een Egyptische 5 STERREN als je bij touroperator boekt denk dan 3 keer na voordat je dat doet , want als je daar eenmaal zit doen ze helemaal niets voor je echt niets ,

Ayman Khalifa, Director of Business Development, 19-06-2017

Dear our Valuable Guest, Good day from Royal Lagoons Aqua Park Resort and spa , thank you very much for your visit to us ,. Looking forward to welcoming you soon with your lovely family . kind regards, Team Work

Gereisd met partner in september 2012

• 1Jagersteijn29-08-2012

Slecht hotel abosluut geen 5 sterren

Ik ben zo vaak in Hurghada geweest zoveel 3 sterren hotels gezeten. Maar dit is zelfs geen 3 sterren waardig ....echt een slecht hotel. Alles eraan was slecht.

Ga hier niet naar toe.

het eten is goor en alles is verrot .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 1Friegoli29-08-2012

Hell nooit meer

Ben net terug uit deze hel hotel. Hoe durven de touroperators dit hotel aan te bieden en ook nog te benoemen met een 5 sterren. Dit hotel is geen enkel ster waardig......laatstaan 5 sterren. Het eten, zwembad ,service,kamers en de ligging alles is slecht. Ben geen klager en kijk vaak door de negatieve reviews heen tot dat ik het met eigen ogen heb gezien en helaas mogen ervaren.

Beste mensen neem deze review serieus en bespaar je een ellendige vakantie. Boek naar een ander hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9joey12-04-2012

geweldig goed hotel

hotel pyramisa blue lagoon is bij ons zeer goed bevallen wij zijn vorig jaar augustus met 3 personen geweest en alles was perfect het eten was goed niet super uitgebreid maar wel erg goed ik ben zelf kok en ik ben toch erg krities ik raad iedereen het hotel aan ik zou zeggen prik door de mindere beoordelingen heen iedereen weet dat in die landen veel gevogelte en vis is met af en toe lam of rundvlees en geen varkensvlees en locatie perfect midden aan de hotel boulevard en je zit echt niet als laatste achteraan en zijn nog tien talle hotels die verder van centrum af liggen en als tip ga eens lekker in het oude centrum lekker uit eten vraag naar een goed restaurant aan de hotel taxi chaufeur

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 6T & L13-01-2012

Nooit meer! 5 sterren??

Nadat we geboekt hebben kwamen we er achter dat er erg veel negatieve reacties op Zoover stonden. Na navraag gaf touroperator toe dat als er veel negatieve reacties online stonden in vergelijkbaar met de positieve we konden rekenen dat deze reacties redelijk betrouwbaar waren. Nou touroperator... Daar hadden jullie een punt!

In de loop der jaren zijn er namelijk zeker 2 sterren van de 5 uit ouderdom van de muur gevallen want het hotel is zeker geen 5 sterren meer waard. Als je kijkt naar de het zwembad ( IJSkoud water) en de kamers (netjes en schoon, badkamer erg slecht afgewerkt met rode kitranden ) geef ik het 4*. Paar puntjes: Eten en drinken erg slecht ( muv ontbijt). Eten elke dag hetzelfde, wijn en bier lauw en in papieren beker. Strand echt om te janken! Lees: zandbak tussen bouwput en afval met brood van ontbijt. Lobby van hotel: qua sfeer om te janken! Sommig personeel erg onvriendelijk en lui, cola op in zwembadbar = geen cola.

Gereisd met partner in december 2011

• 7Annemieke leguijt08-01-2012

Prijs kwaliteit in in orde, niet voor herhaling

Hotel pyramisa blue lagoon is netjes en schoon. Het eten is goed en het personeel is aardig. Het is niet luxe en de zwembaden zijn onverwarmd. Het stand is achteraf gelegen en alleen met een shuttle bus te bereiken. Het hotel ligt als laatste aan de boulevard.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 4dave21-11-2011

serieuze beoordeling

Goedendag,

Mijn beoordeling is op de puntjes!! verblijf 05-11-2011t/m12-11-2011 Als je graag naar egypte wil en je wil goed eten en in een goed hotel zitten geef liever een paar honderd euro meer uit dan krijg je waar voor je geld. De boordelingen die hier staan zijn te positief voor dit hotel. Hotel pyramisa is geen 5 sterren hotel naar waardering is het een 2 a 3 sterren hotel.

• punten

hotelkamer zijn schoon en goed zwembaden zijn goed personeel is aardig maar snappen het niet zo goed

• punten

Eten echt slecht is niet warm en niet varierend Heel veel russen die voordringen bij alles Koffie is niet acceptabel strand 10 minuten lopen tussen bouwvallen hygiene bar strand te vies voor worden met rattenkeutels ze geven een informatie formulier daar staat info op wat zeker niet klopt over het hotel toiletten heel erg vies drankjes krijg je in kartonnen of plastic bekers en lauw bier Entertainment matig

aanrader hilton hotel

Gereisd met partner in november 2011

• 4bas13-11-2011

nooit meer!!!!

Net terug van dit hotel. Uit de brocure en eerste indruk ziet het erg mooi uit!Kamer prima en schoon, lekkere douche,lege minibar mooi complex en zwembaden! Maar komt er snel achter dat het absoluut geen 5 sterren waardig is, 3 (egyptische) sterren haalt het net aan..... Het eten is slecht en koud elke dag hetzelfde, het restaurant rommelig, drankjes in plastick of kartonnen bekertjes, oplos koffie, na 12 uur geen gekoelde drankjes, entertaiment luidruchtig! Het strand is opgespoten met veel scherpen stenen, toiletten zeer vies en ratten keutels in de keuken/bar, prima bedjes met matrasjes!!! De omgeving is een grote bouwkeet!!! Een aantal personeelsleden proberen er echt wat van te maken (pluspunt)!!! Onderwater wereld erg mooi, aanrader!!! Het restaurant waar geen russen mogen komen was gesloten! De receptie was matig behulpzaam! Heb echt veel van de wereld gezien (27 landen), maar het was best een afknapper!!! Volgende keer niet meer hierheen!!!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 5pascal10-10-2011

Veel beloftes, maar weinig waargemaakt

Vakantieperiode: Pasen 2011 (vlak na de arab. lente) Enkele impressies:

• receptie hotel proberen ze je erop te leggen met wisselkoersen

• all inclusive is gewoon vol pension. Totaal ontbrekend !!! Bijvoorbeeld: van 13-15u is het gewone middagmaal in het restaurant. Enkel dan is er de enige snack (pizza) ter beschikking. maar dan zit iedereen in het restaurent. Verder 's ochtends 8 overgebleven taaie ontbijtkoeken. That's it.

• ijsje na 15u => toch betalend (ondanks all inclusive)

• op de kamer: kakkerlak in badkamer, dieseldampen van airco's (of kerosine van luchthaven)

• het eten is moeilijk voor westerse kinderen: qua aanbod en qua uren (veel te lang wachten voor je eten krijgt. en er is niets tussendoor)

• Kinderen worden enorm lastiggevallen en gepord en genepen en betast door iedere egyptenaar die passeert... zeer storend. (wellicht goede bedoelingen)

• Buffetkeuze was zeeeer beperkt voor 5 sterren. 1 soort vlees, 1 soort vis en wat groenten. (soms BBQ erbij met 1 soort)

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Hotel Royal Lagoons Aqua Park Resort & Spa info