Hotel Royal city

Anders

vreselijk

alexandra
4-9-2009

ratten wilde honden stank kleverig restaurant alles te vies om aan te pakken oud brood

Sinds de eigenaar 3 jaar geleden is overleden kijkt de zoon alleen maar naar inkosten en niet naar investering

ga er niet heen zo vies

rampzalig

Bryan
4-9-2009

We verbleven 8 dagen in het royal city hotel in hurghada, de douche had 3 kleine mini straaltjes, de toilet was echt smerig, koud eten.. bij het ontbijt wilde ze ons bonensoep geven en toen kozen we voor gewoon normaal brood, en zelfs dat was niet te eten.. keihard brood, overal vliegen op je eten, echt ranzig. in het hotelkamer hadden we een grote brandtrap precies bij het raam, en het raam kon niet op slot dus mensen konden gewoon binnenkomen, we schrokken wakker omdat we getik hoorden op die trap, en zagen een hele grote smerige rat lopen.

om het hotel heen, lagen een heleboel wilde honden, ook al deden ze geen vlieg kwaad, het is toch niet echt fris... om het hotel lag een heleboel vuilnis en het hotel stond tussen twee kapotte gebouwen waar zwervers tussen vuilnis dag en nacht liggen te slapen. op de laatste dag zag ik iemand die in het hotel werkte een vuilniszak naar beneden gooien naar die zwervers, en de werknemers geven die wilde honden zelf te eten. Strand was best oke.....

rampzalig

Fam.Simons
28-8-2009

Heb veel gereisd maar dit slaat alles,met kinderen een heel gevaarlijk hotel.De vlammen komen uit het stopcontact en alles is heel vies.Het eten is echt bijna niet te doen.Ik heb nog nooit over een hotel geklaagd,maar deze keer moest ik dagelijks naar de receptie,want dan hadden we geen licht,dan geen airco,geen handdoeken,geen kussenslopen en lakens,geen toiletpapier,geen water ga maar door.De ligging is wel ok en het personeel is ook vriendelijk,maar toch nooit meer dit hotel en met kleine kinderen zwembad heel erg gemist.

Prima prijs/kwaliteitverhouding

A. de Wildt
26-6-2009

Ook al ben ik een aantal jaren geleden naar dit hotel geweest toch schrik ik een beetje van al het commentaar. Ik heb een geweldige week gehad in Hotel Royal City, Hurghada! Super vriendelijk, lief personeel. Het eten was prima te doen, niet erg veelzijdig maar de kok deed nooit moeilijk en maakte zo iets anders. We gingen met vele andere uit verschillen all-in hotels om en zij waren allemaal ziek. Behalve wij! De ligging is perfect maar er mag wel vermeld worden dat er géén zwembad bij zit maar je gebruik kan maken van het zwembad van het hotel er naast. En tja, als je op vakantie gaat in Egypte (maar ook Gambia, Tunesie e.o.) dan wordt je lastig gevallen door het volk, daar moet je tegen kunnen of goed mee om leren gaan. Kortom, super vakantie gehad, mede door Royal City!

2008

Niet voor herhaling vatbaar

Noortje
24-11-2008

Stelt niks voor,Kamers zien er niet uit, Eten was niet lekker! wel aardige personeel!

Niet voor herhaling vatbaar!

Slecht eten, hotel niet voor herhaling vatbaar

Alita Ordelman
11-8-2008

Aardige bediening, eten was ronduit slecht, koud.

Je had de mogelijkheid om tussen bepaalde tijden te eten, kwam je aan het eind van die tijd, dan was het eten zo goed als op. Het hotel was vooral in de eetzaal niet erg schoon. Heb een zwembad heel erg gemist. Door een aantal gasten werd gesproken over een zwembad, dat zou op internet te vinden zijn. Maar waar???

een vervallen hotel, wat dringend aan renovatie toe is,

de douche is vies en oud.

de toilet, met een vieze pot, dik met poep besmeurt.

een douchegordijn die tevies om aan te pakken.

de bedden zijn oud, van hout, de lakens, stinken, en met brandgaten.

het eten is niet te eten, een vies zaaltje, oud, plakkerig, en erg vies, de serveren het in bakken, waar vliegen omheen zwermen.

je kan niet daar eten zonder het risiso ziek te worden.

buiten op het terras staan 4 oude rieten stoelen, waar je moet oppassen niet doorheen te gaan.

het straatje waar het bevind is naast 2 bouwputten, waar in de avond erg duister en raar is, arabieren schreeuwen vanaf de bovenkant van de bouw, toeristen toe.

het balkon is met uitzicht op bouwval.

mijn dochter heeft uitslag gekregen van het niet schoon beddengoed, beoordeeld door de dokter

en voor dat geld,,, niet gaan

Eerste indruk vreselijk

Cindy
6-4-2008

Eerste indruk vreselijk. Kamers zeezicht zonder balkon. Kamers met balkon uitzicht bouwput. Geen gordijnen, geen stoelen op balkon en gescheurd douchegordijn. Receptionist zegt op alles okee, maar na een week hadden we nog geen gordijnen. Aan beide zijden van hotel wordt gebouwd. Bij receptie kaartje vragen voor strandje met gratis ligbedden en handdoeken. Strandje is erg leuk, wel veel keien in zee. Eten in hotel okee, altijd dezelfde groente maar kwaliteit goed en ovenschotels heerlijk. Pluspunt ook Egyptisch eten. Ontbijt niet bijzonder maar voldoet. Veel achterstallig onderhoud, restaurant erg vies en plakkerig maar personeel doet hun best. Iedere dag kamer schoongemaakt en was het al met al wel te doen. Je voelt je door gemoedelijke sfeer snel thuis en je moet er de humor maar van in zien. Echt max 2 sterren, maar locatie is perfect en voor 220 pp moet je ook niet teveel verwachten!

Basic Hotel

frederik
23-3-2008

Basic Hotel.Receptionist is wel lachen, zie de egyptische humor ervan in.Geef fooi (wat normaal is in Egypte) a/h schoonmaakpersoneel en je hebt nette handdoeken, schoon bed,...Eten moet je erniet doen, tenzij ontbijt-->pannekoeken+eitje.Kom zelf achter 'de goede/goedkope plekjes' om te eten (tip: ze liggen niet op de mainstreet :) ) Vermijdt de mainstreet, zoek souvenirs in downtown aka 'dahar'. Blijft altijd op je hoede, egyptenare willen alleen mr geld (er zijn weliswaar uitzonderingen). Betaal niet te veel voor dit hotel :)

Het enige positieve dat ik over dit hotel kan zeggen is de gunstige ligging. Smerig uitgeleefd hotel, gammel meubilair, vieze handdoeken en ronduit slecht en smakeloos eten.

En zeker niet te vergeten, een knap opdringerige receptionist. Daar wegblijven is de boodschap !

We hebben een aantal aanbieders voor Royal city voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal city in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal city zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.