Hotel Royal city **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door van der Woude

Nooit weer

van der Woude,
21-9-2009

Hotel ligt in een afgelegen donkere straat, veel wilde honden. In de avond komen veel egyptische mannen samen inclusief luide muziek/auto's (in combinatie met verlichting en gebrek aan andere faciliteiten in de straat: een zeer onveilig gevoel), ligt midden in een bouwput, hotel is mede daarom van binnen heel stoffig/vies. Hotel ziet er geleefd uit, eetruimte is donker en vies (tafelkleden in 1 week niet verschoond ondanks vieze vlekken, veel vliegen). Eten is eenzijdig, droog, smaakloos. Geen drinken te krijgen behalve thee en koffie (thee van kraanwater: veel risico op buikloop). Voor fris of fleswater moet het personeel naar de plaatstelijke supermarkt lopen, rekenen hier ruim het dubbele voor! De kamers zijn zeer eenvoudig en niet schoon. Verder onaangename riool lucht in de kamer. Geen housekeeping. Hotel wordt 'schoongemaakt' door persoon die ook het eten deelt in het 'restaurant'. Laken zijn vies, geen handdoeken gezien! Strand is dichtbij en netjes, personeel doet zijn best.