Hotel Regina Swiss Inn Resort

Hotel Regina Swiss Inn Resort

9Fenomenaal

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 394p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Animatie
  • Sauna

238 reviews over Hotel Regina Swiss Inn Resort

• 5Tineke Dijkstra20-11-2009

Geen woorden voor

Stroom viel uit,bij onze ouders deed airco t niet.Douchebakken lekten,waardoor zwembad ontstond in badkamer.Uitgeleefde kamers.Nadat 3x stroom uitgevallen was en airco bij onze ouders t nog niet deed,meldingen gedaan bij personeel.Ze hebben n spijker in groepenkast gedaan,zodat stroom en airco's voor 1 nacht zouden doen.Volgende dag werden we,na aanhoudend klagen,overgeplaatst naar hutjes.sOchtends is 1 airco lek gebleken,waardoor kleding in de kast nat was.Douche lekte ondanks klagen nog en stonk.Eten is niet te doen,behalve bij inspecties:spontaan staat er fruit,is er ruime keuze,is personeel vriendelijk.Je wordt misselijk als je restaurant in komt:nat servies en bestek met etensresten van vorige maaltijd.Geen boter,geen sap,slappe koffie,melk/vleeswaar zuur en ongekoeld bewaard.Men spuit iedere dag chemicaliën tegen ongedierte (is over het resort te ruiken/zien).helpt niets

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• 5Fam Vogel20-11-2009

Geen woorden voor (zeker niet op de laatste dag)

Mooie lobby in vergelijking met de kamers. Bij ons viel de elektriciteit uit, bij onze ouders deed de airco het niet. De douchebakken lekten, waardoor er een zwembad ontstond in de badkamer. Erg uitgeleefde kamers. Nadat op onze kamer drie keer de elektriciteit uitgevallen was en de airco bij onze ouders het nog niet deed, meldingen gedaan bij het personeel. Ze hebben een spijker in de groepenkast gedaan, zodat de elektriciteit en airco's het voor een nacht zouden blijven doen. De volgende dag zouden we, na aanhoudend klagen, overgeplaatst worden naar hutjes. 's Ochtends is 1 airco lek gebleken, waardoor alle kleding in de kast nat was van het water uit de airco. De nieuwe hutjes waren nog steeds uitgeleefd. De douche bij ons lekte ondanks klagen nog steeds. Het eten is niet te doen.Ondefinieerbaar,behalve de laatste dag bij inspecties: spontaan staat er fruit en is er ruime keuze. Gore kamers. Je wordt al misselijk als je het restaurant in komt. ECHT NOOIT MEER ALS JE LEVEN JE LIEF IS

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• 9janny10-11-2009

fyn hotel prachtig tuin

hotel midden in het centrum op je kamer hor je geen lawaai cervise iedereen is erg vriendelyk gratis handoeken kluisje ligbed goede prys eten van alles wat en af en toe iets speciaals epyptisch kamers mooie huisjes met extra sloten in een mooie tuin

Alleen gereisd in september 2009

• 3Cecile15-10-2009

Nooit meer

Mooie receptie, mooi strand, kamers slecht, managment slecht

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Tamara12-10-2009

Super bungalowkamer

Ik ben net een dag terug van een vakantie in Hurghada Regina Style Resort en ik moet zeggen, dat ik het zeer somber in zag toen ik de recensies had gelezen bij Zoover!!!!! Alleen weet ik niet zo goed waar deze mensen het over hebben, want wij hadden een bungalowkamer in een parkje (wat fooi en het was echt super schoon). Het zwembad en de service was hartstikke goed en het ontbijt ook alleen wij vonden het gezelliger om 's avonds ergens te gaan eten en zijn dus naar de Marina gegaan en voor 12 euro met 2 personen heerlijk gegeten. Dus gewoon de mensen behandelen zoals jezelf behandeld zou willen worden en 15 pond (iets meer dan 1,50 per dag) en de service is echt prima! Ik ga zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8Ivon24-09-2009

geweldige vakantie

Wij zijn net terug uit het Regina Hotel, en hebben het fantastisch gehad. We hadden behoorlijk de schrik toen we na het boeken de recenties lazen, maar niets bleek voor ons waar. De onvangst was geweldig, het ontbijt rijkelijk, en zeer gevarieerd, lunchen hebben we er niet gedaan wegens duikdagen op de boot, het diner was enorm goed, er werd steeds aangevuld, schoon gehouden, en vers bereid. Het personeel was er super vriendelijk, vooral nadat ze wisten dat we uit Nederland kwamen. Drankjes werden gelijk gebracht, en ja wat de meeste mensen schrijven er zijn veel Russen, maar als je ipv 19.00 uur om 20.00 uur gaat eten hebben zij hun portie op en is alles weer aangevuld. Misschien een minpuntje is de schoonmaak van de kamers, meer 'slechte' dingen kunnen we echt niet vinden.

Gereisd met partner in september 2009

• 7peter16-09-2009

goed hotel

ten 1e wil ik mensen waarschuwen, als ze niet van russen houden , moeten ze niet naar egypte komen! egypte is al jaren favoriet bij de russen! ik vind het zonde dat veel nederlanders er niet bij stil staan dat je echt wel naar een ander wereld deel op vakantie gaat. verwacht geen spanje als je naar egypte gaat en neem goede maatregelen wat eten betreft en drink vooral geen druppel water als het niet uit een fles komt. dit hotel ligt geweldig midden in het centrum, heeft een super mooie parkachtige tuin en een mooi strand waar je gratis handdoeken krijgt. aan het strand kun je bovendien voor een spotprijs lekker eten bij de bar.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 6a makker van den bosch31-08-2009

vakantie verpest

dit hotel heeft niet de sterren die het verdiend namelijk 0 sterren krijgt het van ons.Het was er vies smerig en meubileer was stuk,ook kreeg je er gratis huisdieren bij(mieren en wat nog meer kroop)Het eten was smerig wat je at dat kwam er weer uit kuur antinal moest je nemen om op de been te blijvenen drinken namen wij niet meer na dat wij gezien hadden dat het personeel uit de fles dronk waar de gasten ook uit kregen.En klachten werden gewoon niet behandeld.onze vakantie is goed verpest,wij gaan er nooit meer heen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6Fam. Groenhof29-08-2009

All inclusive slecht

Voor dit resort is het beste om alleen logies met ontbijt te boeken. Het mag de naam van 4 sterren niet hebben. (Wel voor de prachtige tuin en het strand) Als je hier eet heb je zeker een "Antinal"kuur nodig. Het eten bij Costa Coffee en bij de haven van Marina Hurghada is wel goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 3Priscilla28-08-2009

Nooit meer

Het hotel is verschrikkelijk tegen gevallen, het eten was erg vies en vet. En zeer beperkte keuze. Verder was de airco bij de receptie en het restaurant 1.5 week kapot, waardoor het binnen warmer werd dan buiten! Onze kamer was een ramp, na al overgestapt te zijn naar een andere, nog steeds. wc die door bleef lopen, douchebak die overliep, kapotte airco, 5x in twee weken geen stroom enz. als je het dan vervolgens gaan melden luisteren ze niet. het enigste goede was de service aan het strand en het strand en zwembad zelf.

Zeker geen aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2009