Hotel Regina Swiss Inn Resort

• Sauna

238 reviews over Hotel Regina Swiss Inn Resort

• 10Ilse08-01-2020

fantastisch

Het hotel ligt midden in de stad. Buiten is er drukte en het hotel is heerlijk rustig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk en de selectie was groot. We kunnen het hotel alleen maar aanbevelen.

Moataz A.Monien, Guest Relation Manager, 11-01-2020

Beste Ilse,

zonnige groeten van het Swiss Inn Regina Resort.

Het is voor ons een groot genoegen dat u de tijd heeft genomen om uw positieve vakantie-ervaringen met ons en anderen te delen.

We zullen uw vriendelijke woorden doorgeven aan al onze medewerkers, we zijn blij dat u tevreden bent met onze service. We willen je heel erg bedanken en verwelkomen je graag weer.

Moataz A.Monien Algemeen directeur Swiss Inn Regina Resort

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Holger26-12-2019

Ontspannende vakantie

Geweldig hotel midden in de stad. Vriendelijk personeel, goed eten, geweldige starnd en super goed onderhouden tuinen. Absoluut een aanrader.

Henk, Guest Relation Manager, 11-01-2020

Beste Holger,

Moataz A.Monia Algemeen directeur Swiss Inn Regina Resort

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Rinus22-11-2019

Uitstekend

Wij waren met een bevriend echtpaar. Daarvoor is de locatie van het hotel perfect. Vanuit de drukke winkelstraat (gezellig) in een oase van rust. Redelijk goed hotel, mooie tuin en prachtig strand met heerlijk zeewater. Wat wil je nog meer.

Henk, Guest Relation Manager, 30-11-2019

Beste Rinus,

zonnige groeten van het Swiss Inn Regina Resort.

Het is ons een groot genoegen dat u de tijd heeft genomen om uw positieve vakantie-ervaringen met ons en anderen te delen.

We zullen uw lieve woorden doorgeven aan al onze medewerkers, we zijn blij dat u tevreden bent met onze service. We willen je heel erg bedanken en verwelkomen je graag weer bij ons.

Moataz A.Monies Algemeen directeur Swiss Inn Regina Resort

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Marion10-11-2019

Toller Urlaub

Ideale Lage, Shoppingmeile direkt vor der Tür Toller Strand und große Zimmer Große Auswahl am Buffet, guter Service

Henk, Guest Relation Manager, 09-02-2020

Liebe Marion,

Vielen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben um unser Resort so ausführlich zu bewerten.

Wir freuen uns sehr das Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und versichern Ihnen das wir stetig unseren Service ausbauen werden damit wir allen Gästen unseres Resortes einen Tollen Urlaub bescheren können.

Wir würden uns freuen Sie bald wieder bei uns Im Resort begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,

Moataz A.Monien

General Manager

Regina Swiss Inn Resort

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 5Julia07-09-2019

Nooit meer

Heel druk, veel mensen met jonge kinderen. Zwembad overvol! Zee en strand wel iets rustiger en erg mooi! Eten steeds hetzelfde, lange rijen. Te weinig tafels, we moesten vaak wachten op een tafel om te eten. Animatie personeel is meer bezig met zichzelf dan met gasten. Al andere Personeel wel erg behulpzaam, vriendelijk en correct. Voor ons nooit meer deze hotel.

Moataz A.Monien, Guest Relation Manager, 09-09-2019

Beste Julia,

zonnige groeten van het Swiss Inn Regina Resort

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Zoals we uit uw recensie kunnen zien, was u niet helemaal tevreden met uw verblijf. Onze excuses daarvoor. Omdat u tijdens het hoofdseizoen bij ons was, was ons hotel druk met gasten van over de hele wereld. Ook met veel lokale gasten.

We zullen uw kritiekpunten bespreken met ons managementteam om ons hotel in de toekomst aan te passen aan de wensen van onze gasten.

Met vriendelijke groet,

Moataz A.Monien Algemeen directeur Swiss Inn Regina Resort

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Jan en Emy01-02-2012

Prima in het centrum van Hurghada

Veel reviews gelezen, maar daarover ook veel verwondering. Hotel is prachtig gelegen midden in het centrum, maar daarvan merk je niets. Prachtig strand met mooi koraalrif. Bijzonder vriendelijk personeel en ruime kamers. En als je begint met een fooi dan krijg je echt elke dag schone handdoeken en wordt het bed weer opgemaakt. Aan het strand geldt hetzelfde (zoals in heel Egypte overigens) : even een eurootje of dollar en je krijgt een gespreid bedje op de plek die je vraagt. De bar-keeper aan het strand schenkt je biertje al in, voordat je de bar hebt bereikt, of komt zelfs de drankjes aan je strandbedje brengen. Voor Nederlandse begrippen kan het eten wel wat beter, maar vooral warmer. s-Avonds kan je nog even lekker de stad in of naar het oude centrum met de taxi. We hebben een heerlijke ontspannen vakantie genoten in dit prima Royal Regina Resort. Ook de Turkse Hammam in het resort zelf op de 1e dag is een aanrader. Wij waren met 4 pers. (2 echtparen): 67, 65, 62 en 61 jaar

Gereisd met partner in januari 2012

• 7yolande02-01-2012

redelijk te doen

Het hotel heeft prima personeel die erg hun best doen. Het was erg jammer dat er naast het resort een nieuw hotel werd gebouwd zodat je op het strand in een bouwput lag. Het hotel ligt in het oude centrum vlakbij allemaal winkeltjes. Ik vond de prijs gezien de kwaliteit wel wat aan de hoge kant, vooral toen ik hoorde dat de Russen er gemiddeld 200 euro goedkoper zaten! Er was een restaurant een een buffet, maar het eten in het restaurant was hetzelfde als bij het buffet. De kamers op zich waren groot en netjes, alleen kon je zo door het raam naar binnen deze konden nl niet afgesloten worden.

Gereisd met partner in december 2011

• 9gebaro28-09-2011

goede prijs/kwaliteit

leuk hotel in oude centrum maar makkelijk naar nieuwe centrum te komen met lokale taxi, wel prijsafspraak maken voor vertrek. direct aan strand gelegen erg aardig personeel. eten en drinken prima maar ook prima buiten de deur in restaurantjes te eten.

Gereisd met vrienden in april 2008

• 6Hiemer26-07-2011

niet meer

zwembad was slecht, eten was slecht, service was ook slecht.. alleen de schoonmaak op de kamers was goed... airco was ook kapot...

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 5Soetje26-07-2011

Helaas viel het erg tegen

we hadden veel mooie foto"s gezien en ons er helemaal op verheugd.. helaas was het zwembad er slecht aan toe.... was de airco kapot.. schoonmaak van de kamer was gelukkig wel goed... eten viel ook tegen en veelal hetzelfde.. gelukkig zat mcdonalds tegenover dus hele vakantie mc gegeten...

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Regina Swiss Inn Resort info