Private Tour: Cairo Day Trip from Hurghada

Private Tour: Cairo Day Trip from Hurghada

6.8Voldoende

Op vakantie geweest naar Private Tour: Cairo Day Trip from Hurghada?

• 7Nora12-04-2015

Cairo met prive chauffeur en gids

Heel ver. 8 uur in de auto. Cairo zelf de moeite om eens door te rijden. Geschift druk, stoffige metropool, smog. Rij zeker nooit zelf, het is een gekkenhuis op de weg. Egyptisch museum de moeite. Piramides moet je gezien hebben maar pas op voor de ronduit agressieve verkopers overal. We zijn gaan lopen na 10 minuten piramides. De rest van de tour waren pogingen om souveniers te verkopen. Parfum shop, papyrus shop etc.... Blij dat ik Cairo Tahirplein en piramides heb gezien. Boottochtje op de Nijl zie je het echte Caïro goed. PS, de Nijl is een vervuilde rivier.

april 2015

• 8Marc-Martine07-09-2013

Mooie ervaring

Een dag naar Caïro zouden wij andere reizigers absoluut willen aanraden. De binnenstad was indrukwekkend maar waar het natuurlijk om gaat zijn de piramides en de sfinx! Deze zijn zo immens groot, dat kun je je niet voorstellen en moet je gewoon gezien hebben!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8marco05-12-2012

Piramides

Wie naar Egypte gaat wil natuurlijk de piramides zien. Dit is ook iets wat je gezien moet hebben.

Gereisd met partner in juli 2007

• 6ton17-11-2012

leuk

was leuk, kort, agressieve verkopers.

Alleen gereisd in november 2012

• 5Rinnie van Oosterhout07-10-2012

Okay trip

Had a nice trip with StarTours/Tui. Sadly the drivers of the bus drove like hell! I would never bring my kids on one of those busses. For the same reason, we skipped going to Luxor.

Gereisd met partner in september 2012