Hotel Premier Romance *****

8,3

24 reviews over Hotel Premier Romance in het Nederlands

tophotel met schitterende ligging

audenaert scheers, 10-11-2017

het eten was top propere kamers vriendelijke bediening aan de bar en op het§ strand door amer mohammed en achmed we hadden een prachtig uitzicht vanuit onze kamer met zeezicht dit hotel is gewoon een aanrader voor iemand die van lekker eten en rust houd restaurantpersoneel was vriendelijk geen poenpakkers gewoon top

fantastisch hotel hadden kamer met zeezicht echt

audenaert scheers, 10-11-2017

alles was gewoon goed amer achmed en moh toppersoneel eten wwas heel gevarieerd propere kamers prima zetels aan het strand en zwembad gewoon een aanrader om naartoe te gaan

Topvakantie

De Nollin, 29-10-2017

Prachtig hotel in een mooi decor, rustig gelegen, ideaal voor een relaxvakantie. Strand was heel mooi en proper, uitstekende service van de beachboys ! Ieder dag komen ze je zonnebril poetsen en voorzien ze je van drankjes. Hotel zelf was proper, de kamers heel mooi en goed onderhouden.Het eten was uitstekend en heel uitgebreid. Een dikke pluim voor het personeel die dag en nacht paraat staan, je helpen bij alles en enorm vriendelijk waren. In de omgeving was er niet veel te beleven, maar dat hebben wij zeker en vast niet gemist. Het hotel, het strand en het personeel maakten dat allemaal compleet. Een absolute aanrader, wij gaan zeker en vast terug !!!

Geweldig hotel

Karin van Veen, 20-4-2017

Het hotel is heerlijk rustig met een eigen privé strand, handdoeken en ligbedden. De kamers zijn heerlijk ruim met balkon en met zeer goede bedden, een douche met ligbad, heerlijke dikke handdoeken en badjassen!! Het eten is zeer gevarieerd en voor elk wat wils, zowel ontbijt als lunch als diner. Het personeel maakt het voor iedereen een onvergetelijke vakantie. De eerste dag op het strand neemt Amr je bestelling op en komt de rest van de dag vragen of je nog iets wilt drinken, de volgende dag hoef je niets te zeggen en komt hij automatisch je drankjes brengen!!! Je bril wordt zelfs iedere dag gepoetst!! Als je in de zon wilt liggen tillen ze je ligbedje in de zon en als je in de schaduw wilt liggen tillen ze hem voor je terug in de schaduw. Wij gaan gewoon volgende keer weer naar dit hotel!!! Perfect!!!

Jan Poppe, 18-3-2017

Een schitterend hotel met een prachtig uitzicht op de rode zee en rustig gelegen, de straat voor het hotel mogen geen auto's rijden.

De kamers zijn ruim en netjes en gratis wifi in de kamer.

Behulpzaam en vriendelijk personeel, ze doen er alles aan dat je het naar je zin heb, het eten is heerlijk en goed warm en er is veel keus.

Voor het hotel is er geen koraalrif maar er groeit hier en daar al koraal en zijn best wel mooi dingen te zien, zelf heb ik daar een prachtige octopus gezien.

Maar je kunt ook een golfkarretje of fiets huren, ongeveer 5 km verder is er wel een koraalrif, dat is zeker de moeite waard om daar te gaan snorkelen, ook een boottrip vanuit Hurghada is een aanrader. daar zijn zulke mooie koraalriffen, is niet te beschrijven.

Dit hotel is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtig

Herwig C, 10-3-2017

Klein zwembad op 2 de verdiep, wisten we dus géén probleem voor ons,

super vriendelijk personeel onder leiding van de Manager Georges Shafik,

a la carte restaurants zijn zekers aan te raden,

Was de 2 de maal, 3 keer komt snel

gewoon zeer goed

Devoogtb, 25-11-2016

Bij aankomst in het hotel om 22:45 ,bedankt touroperator met je idiote vluchttijden, stonden er broodjes met beleg,vers fruit en luxe broodjes klaar.

Alles is echt 5 *

De kamer , de schoonmaak ,het eten en niet te vergeten het personeel.

Nieuw is de douche op het strand en een handdouche om je voeten af te spoelen

heb bewust de vraag over het zwembad niet ingevuld,met een strand als dit voor de deur is het zonde om aan een zwembad te hangen

Voor de Belg niet aan te raden

Koenkeereman, 15-11-2016

De kamers zijn ok niet speciaal , proper !!!

Internet traag

Personeel vriendelijk mits betaling

Eten !! Dan ga buitenshuis moeten gaan tenzij je graag alles koud eet

Een executive chef staat te pronken aan het buffet maar hij zou beter achter zijn fornuis staan,want als Bourgondiër schiet je hem af

Eten is zn geld zeker niet waard

Strand een dikke 8 opletten handdoeken oorlog zeker met de russen

Ik wens u veel genot in dit hotel ,maar mij zien ze er zeker niet terug

Fantastiesche huwelijks reis gehad!! Grandioos!

Benschop-Kok, 15-9-2016

Netjes,vriendelijk en vrolijk personeel, niks is te gek. Geen kinderen was een groot pluspunt.

Kalm en rustig hotel

Bonné Christiaan, 17-4-2016

Vriendelijke en behulpzaam personeel. Lekkere en gevarieerde keuken. Luxieuse en propere kamers. Mooi strand en goede snorkelmogelijkheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Romance voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Romance in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Romance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Romance scoort een 8.3 uit 10 op basis van 29 reviews.