Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort *****

Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort *****

Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort
Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Dana Beach Resort voor je op een rij gezet:

875 reviews over Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort in het Nederlands

Echt vakantie!

Bolt, 11-2-2018

Top hotel met zeer vriendelijk personeel. Servicelevel is heel hoog.

Kamers zijn goed. Het eten is heerlijk en wordt met veel zorg klaar gemaakt.

Het koffiehuis schenkt verschillende soorten koffie met leuke versiersels.

Op het strand en zwembad zijn goede ligbedden en voldoende schaduw te creëren voor de zon.

Voor ons is dit absoluut niet de laatste keer. Tot snel!

Fantastisch....in één woord!

J.B. uit W., 27-1-2018

Wat een schitterend resort! Wat een waanzinnige luxe! Super aardig personeel, nette en schone kamer, gunstige ligging, verwarmd zwembad met heerlijke ligbedden, prachtige tuinen, volop vertier. Een week lang verwennerij, ook wat betreft het eten. Nog nooit zo heerlijk gegeten in het buitenland. Meerdere restaurants voor de afwisseling met veel variatie. Eten is goed heet en zeer smakelijk. 's Morgens ontbijt met vers sinasappelsap. Een fijn koffierestaurant met diverse soorten koffie. Heerlijk koud biertje aan het strand, geserveerd in een ijskoeler.... Wat wil een mens nog meer??? Een echte aanrader!

Top service

J. Nijlant, 22-1-2018

Enorm groot resort en van alle gemakken voorzien. De service van al het personeel is top. Bij aankomst kregen we een kamer aangewezen met inwendig balkon met uitkijk op de achterzijde. Meteen ons beklag gedaan en de volgende dag zouden we een andere kamer kunnen krijgen. De volgende dag hebben we 3 kamers mogen bekijken en kamer genomen met uitzicht op de binnenzijde (gebouw 5000). We vonden het matras wat hard en zonder blikken of blozen, binnen 10 minuten een prima matras. De obers weten na 2 dagen precies wat je wilt drinken en hebben altijd tijd voor een lolletje. Ook op het strand wordt je koninklijk bediend en in de namiddag werden we prima bediend in de beach bar. het eten in alle restaurants (5) is prima te doen. Veel variatie en de bbq wordt regelmatig aangestoken. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, alleen kiezen wij de volgende keer voor een wat kleiner resort, maar dat is onze persoonlijke keuze want er valt niets op aan te merken. Misschien 's avonds de muggen op het balkon.

Top vakantie

Sharon, 17-1-2018

Wij komen net terug van dit fantastich hotel. Blok 1000 zijn ze nu aan het renoveren waardoor als je aan die kant zit wel wat geluidsoverlast kan hebben overdag. Enkele kamers in blok 1000 en 6000 zijn inmiddels al vernieuwd tot luxe kamers maar dit zijn echt nog maar enkele. De standaardkamers zijn klein, gehorig en wij hebben daarom een upgrade gedaan naar de premium kamers (3000-4000) Kamer is groot maar geen overbodige luxe, wat gedateerd en inderdaad weinig stopcontacten. aan strandkant slecht wifi. Schoonmaak prima, personeel zeer vriendelijk (zonder fooi) en servicegericht. zwembaden leuk en in de winter zijn er 2 (grote en kinderbad) verwarmd. 1 ander verwarmd zwembad hoort bij de SPA en moet je dus extra voor betalen. De SPA was duur (Enkel rug massage 75 euro, gehele lichaam 95 euro en totale hammam 115 euro). beautysalon goed en normale prijzen.

Qua weer in januari rond de 25 graden maar toch veel dagen met een koude wind. Voor kleine kindjes te koud om te zwemmen.

Prima hotel,maar erg groot

Irma la Douche, 3-1-2018

Ontvangst was vriendelijk.

Kamers vond ik erg klein en heel erg gedateerd,is echt wel aan vernieuwing toe,zaten in blok 1000.

Ook erg weinig licht in de kamer,en weinig stopcontacten.

De service was uitstekend en het personeel was zeer vriendelijk.

Het eten was uitstekend,alles goed op temperatuur,je kon de hele dag eten als je dat wilde.

Veel verschillende restaurants,wij vonden de asian restaurant het smaakvolst en sfeervol.

Wij vonden het hotel wel erg groot.

Wat wij een minpunt vonden dat er in de lobby gerookt mocht worden.

Ook de schoonmaak van de badkamer,alles wordt met een spuit bus schoongespoten muren waren vies,en er was ook geen afzuiging in de badkamer,alles beslaat.

Wel gratis WiFi op het complex.

Buiten het complex zijn wat winkels.

De tuinen zijn prachtig aangelegd en je kan er genoeg lopen of zelfs een bootje pakken naar het strand.

In de lobby werd Irish Coffee gemaakt,was heerlijk.

Met O&N grote tent en een groot feest voor de gasten.

Geweldig

Irene, 17-12-2017

We zijn hier voor de 8ste maal en nog altijd super. Eten super, personeel allemaal even vriendelijk. Hier kan je geen enkel minpunt bedenken. Volgend jaar komen we weer.

Elke keer als thuiskomen.....

M.Elsinghorst, 16-12-2017

Het allermooiste en best onderhouden resort in Egypte. Erg vriendelijk personeel en super eten in de diverse restaurants. Vooral Thais is geweldig. Wij zijn er al 8x geweest en gaan graag weer......

Voor herhaling vatbaar

Sissi, 16-12-2017

Een groot hotel met een prachtige onderhouden tuin. Onze kamer was wat gedateerd, maar je bent er toch alleen om te slapen en te douchen. De kamers waren wel schoon. 5 restaurants waar je zonder vooraf te reserveren heen kan gaan. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, ook zonder fooi. Maar ze verdienen echt wel hun fooien, wat voor hun heel veel is en voor ons een schijntje.

voor de 14 maal en gaan nog altijd met veel plezie

de duytsche, 16-12-2017

alles keuken en vooral de mensen de netheid de mooie hof waar ge met plezier een uur wandeld de wijn en dat in flessen en glazen geen bekers 5 restaurants waar iedere kok zijn ziel inlegd eten zeer goed nooit moeten zoeken voor een plaatsje in de zon wij komen hier 3 maal per jaar en dit voor de 14 maal en moet zoeken voor een opmerking het is er zeer mmooi weer, veel duitsers maar dat is geen probleem wij waren 14 maal in rui palace dominicana en we missen het niet het weer is in egypte veel aangenamer en dit in de winter dan gaan we ook eens op zee prachtig zo k zal stoppen en de koffers gaan maken tot in de Dana Beach!!! we waren hier in januari, maart en in oktober met de familie !! ! !!!!

zeer goed

bert muijlkens, 16-12-2017

dit is een vijf sterren resort is het beste om te kiezen voor vakantie kom al jaren in hurgada en diversen resorts maar dana beach blijft voor mij de favoriet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 925 reviews.