Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort

Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Dana Beach Resort voor je op een rij gezet:

893 reviews over Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Rina van Linde
24-6-2018

Wij hebben een fantastische vakantie in Dana Beach Resort gehad. We kwamen niets tekort. Voor herhaling vatbaar

Geweldig!

Jan
19-5-2018

Geweldige vakantie gehad. Je komt hier echt tot rust. Heerlijk eten en drinken.

Tot aan het zwembad brengen ze je drinken nog.

En heel belangrijk is dat je geen handdoeken hoeft te leggen aan het zwembad voldoende bedden en parasols.

Mooi hotel

Urselman
16-5-2018

Ontzettend mooi hotel. Vriendelijke mensen, goede service. Zwembad mooi groot. Onze kleine van 9.5 maand vond het zwembad heerlijk, deze stond namelijk nog op wintertemperatuur ingesteld.

Slaapkamers waren flink verouderd, en voor ons met nog een babybed eigenlijk te klein met ook nog een wandelwagen.

Verwacht niet teveel van de baby bedjes, die vallen bijna van ellende uit elkaar, dus na 2x een nieuw bedje gekregen te hebben heeft de kleine bij papa en mama in bed geslapen.

Wat echt een topper was: dat ze bij Le Marche het eten voor de baby wilde pureren!

Super

Hennie
12-5-2018

Het is werkelijk een geweldig hotel, 5 restaurants waarvoor je niet hoeft te reserveren. Mooi onderhouden tuin, geweldig personeel. Al met al een hotel waar je heerlijk bij kunt komen en kan genieten.

DANA BEACH IS GENIETEN !

Riet
29-4-2018

Wederom een geweldig fijne vakantie gehad in Dana Beach. Alles top! Het enige wat we altijd jammer vinden dat er in de prachtige en grote Bellabar (waar de meeste avonden live-muziek is en je kan dansen) altijd zo veel gerookt wordt (ook in een groot deel van de lobby) en dat later op de avond (na 22.00 - 22.30uur al) de muziek zo luid gezet wordt dat met anderen praten niet meer te doen is. Verder alles top, het eten is geweldig en ook het personeel verdient een dikke 10!

Top!

B
12-4-2018

Wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad! Wat een fijn en vooral heel erg schoon resort, goed onderhouden (wel wat verouderde kamers), het eten was erg lekker veel variatie en heel erg vriendelijk personeel. Ze werken hier echt heel hard.

Het resort is wel erg groot. Maar voor mensen die niet van lopen houden kun je het bootje pakken.

Als je gewoon heerlijk een week wil ontspannen zou ik hier zeker geen gaan. In de omgeving en ook in de avonden is niet heel veel te beleven.

bijna perfect!

vanacker cathy
2-4-2018

dit is het beste hotel wat wij al deden in egypte. zaten eerst in verouderde kamer maar kregen zonder veel aandringen een vernieuwde kamer. verder was alles bijna perfect! heel lekker eten (veel afwisseling) lekkere coctails, toffe koffiebar. personeel was SUPER vriendelijk en het domein prachtig onderhouden!

ook s’avonds een gezellige ambiance!

we zouden er direct teruggaan!

Super resort, fantastisch personeel, Topper.

Ron Pieper
30-3-2018

Schitterend resort met vrolijk, werkelijk fantastisch personeel. De klant is koning, én wordt zelfs beter dan dat behandeld.

De tuin is van grote schoonheid, evenals de accomodaties, de vele bars en restaurants, speeltuinen etc.

Met de boot naar het strand, echt super.

Maar.... de vrolijk- en vriendelijkheid van het personeel. Super top. Nooit eerder zo meegemaakt en ik heb vergelijkingsmateriaal zat.

Kortom..... doen. Echt vakantie. Het bestaat!

Het eten was perfect, uitgebreid en gevarieerd. Volop fruit en na afloop toetjes in alle soorten en maten.

Tenslotte, niet onbelangrijk, er is altijd plaats op het heerlijke strand met 'eigen' lagune. 😎😎😎

Meer dan geweldig

Marian Scheerder
30-3-2018

Super comleet hotel.Ook personeel werkt met veel plezier.Onderling ook gezellig.Daardoor voor ons als gast ook super.

Overal word je voorzien van service drankjes en gezelligheid.Eten is heerlijk.5 verschillende restaurants in buffet vorm en je kan overal aanschuiven.

De avonden worden verzorgt door of live muziek of dans shows.Die echt heel erg goed zijn.

Aanrader.iemand die hier klaagt is nergens tevreden.

Bedankt voor ons 12 daagse super verblijf.

We hebben het fantastisch gehad.

Familie Severin
21-3-2018

Je bent echt op vakantie je wordt letterlijk in de watten gelegd vanaf de receptie, in het restaurant, zwembad en op het strand.

Je mag zelf niets doen wat af en toe best moeilijk is want dat zijn we niet gewend alles wordt voor je gedaan, ligbedjes bij het zwembad tot op het strand worden de drankjes gebracht tip wordt op prijs gesteld, de 2 de dag wist Mostafa wat we allemaal drinken bij het eten en hij bracht het uit zich zelf, geweldige koffiebar we kunnen niets bedenken wat minder of slecht was, waren hier voor de 3de keer en waarschijnlijk volgend jaar weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pickalbatros Dana Beach Resort scoort een 9.17 uit 10 op basis van 944 reviews.