Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°26°
8,9

In Hotel Pickalbatros Beach Albatros in Hurghada vind je alles wat je nodig hebt. Een resort met diverse zwembaden, vijf restaurants en vermaak voor kinderen tot en met 13 jaar. Ook ’s avonds is het nog gezellig dankzij de live-muziek. Houd er rekening mee dat dit hotel is gericht op Duitsers. Binnen een minuut sta je op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada voor je op een rij gezet:

Neckermann

643 reviews over Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada in het Nederlands

goed hotel

Karin
30-8-2019

Het hotel is super! Het enige waar ik me erg aan stoor is het handdoekje leggen...…….. Geust relations zou iedere ochtend rond 7.00- 7.30 eens op het strand moeten lopen en al die handdoeken waar niemand bij zit/ waar geen tas bij staat eens weg moeten halen. Ik heb meegedaan omdat we anders achter het net zouden vissen, maar het is te zot voor woorden!!

Gereisd Met partner in maart 2019

fantastisch

Jadrana
25-7-2019

wat een fantastisch en schoon resort! je hebt er alles en hoeft niet van je resort af! voor ieder wat wils van jong tot oud! het was perfect voor ons!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

geweldig resort

Am van beers
5-7-2019

Zeer mooi resort alles wordt zeer goed onderhouden van kamers tot tuin vriendelijk personeel en vriendelijke receptie Het eten is goed Tip voor te snorkelen ga naar naar sharm el naga prachtig

Gereisd Met partner in juni 2019

Super resort!

Rob en peggie
31-5-2019

Mooi verzorgd resort, vriendelijk personeel. Schonen zwembaden. Wij hebben er echt een hele mooie vakantie mogen beleven. Het eten is anders dan je gewend bent. Maar het is te eten. Het ontbijt daarentegen is heerlijk!

Gereisd Met partner in mei 2019

Ideaal hotel en 5 steeren meer dan waard.

Alink
21-4-2019

Waren er nu voor de dertiende maal aanwezig en werden er dan ook naar ontvangen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Goed!

Brenda Van den brink
15-4-2019

Leuk hotel. Eten vaak hetzelfde dat is het enige minpuntje.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Monique
14-11-2018

Veel Duitsers je wordt ook vaak in het Duits aan gesproken alles is gericht op de Duitsers. Eten is vaak koud niet veel keuze . Het ontbijt is het beste .kamers zijn erg oud en niet goed hersteld als er wat kapot was. Bij de receptie zeiden ze dat dit de beste kamer was dan ben ik wel benieuwd hoe de andere kamers er dan uit zien .

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit weer

Valerie
19-7-2018

De kamers waren netjes en schoon. En het Personeel was vriendelijk. Erg vervelend was wel , dat we 10 keer per dag aangesproken werden , door mensen bij het strand, zwembad , die ons dingen of behandelingen wilde verkopen, naar nee zeggen luisterde ze niet. Het personeel was alleen maar gefocust op de Duitsers, daarom was het savonds vaak ongezellig , om nog buiten te zitten. Alleen naar Duits muziek , en ontzettend vals gezongen. Het ontbijt was erg goed , Alleen de luch en avond eten was slecht . Zat geen smaak aan het eten , en sommige dingen waren erg vies. 2 dagen erg ziek geweest, van een voedsel vergiftiging, en daarom de rest van de avonden uit eten geweest in hurgha stad. Egypte was prachtig , mooie dingen gezien en gedaan . Maar naar dit hotel gaan we niet meer.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal geweldig

Bianca
14-7-2018

Een geweldig hotel. Hier ontbreekt het je echt aan niets. Personeel super vriendelijk doen alles voor je. Eten helemaal geweldig. Hygiëne ook top. Kortom een geweldig hotel waar we zeker nog een keer terug gaan

Gereisd Met partner in juni 2018

Meer dan fantastisch

Merkava
9-3-2018

Prachtig en schoon, prachtig rif voor de deur, gewoon links en rechts van het strand. Park heeft ontzettend veel faciliteiten! Schoon, mooie kamers, en eten, volop keus, toen wij er waren, bief, zalm, verse vis op de grill, lamsvlees! Ongekend!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2018

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Duits, Fast food, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada