Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada ****

Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada ****

Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada
Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada voor je op een rij gezet:

631 reviews over Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada in het Nederlands

Goed hotel, jammer van de opdringerigheid

Annemiek en Dave, 26-1-2018

Op het moment van schrijven, verblijven wij nog op het resort. Een paar puntjes van goede irritatie: de mannen van de Spa zijn erg opdringerig, constant verkopers aan je bed op het strand en zwembad, foto's die niet kloppen van de site af (waar is de loopbrug over het zwembad? Jacuzzi in het voorste zwembad?) Waarom mogen we niet bij Albatros Palace liggen, terwijl wel was aangegeven op de site dat je van elkaars faciliteiten gebruik mocht maken?

receptiepersoneel mag je wel wat vriendelijker te woord staan. Het rif aan Palace-zijde was erg mooi, alleen binnen de boeien mochten wij dan niet komen, dat was alleen voor Palace-klanten. Eten is goed, WiFi laat te wensen over! Maar voor de WiFi ben je niet op vakantie. Cairo is een aanrader, neem alleen wel extra geld mee, voor het geval dat. Kamers zijn verouderd, wel schoon

Fantastisch hotel,geweldige service,schone kamers

christina, 25-1-2018

alles was eigenlijk goed,de keuze in eten had iets uitgebreider gekunt maar over het algemeen prima.het was warm,goed gaar en zeker hygienisch,alle koks drogen handschoenendie ze gergeld wisselden,

wat misschien een punt van aandacht is dat de man van de Spa,een beetje opdringerig was en je eigenlijk een beetje voor het blok zette om toch vooral een massage behandeling te nemen.Hij liet je eigenlijk geen keus om nee te zeggen

Het was zeker wel een fijne massage, maar eigenlijk heel duur.

Hij vertelde een verhaal over je gezondheid,hij kwam over alsof het op jou gericht was maar bij de buren vertelde hij precies het zelfde verhaal,hij liet zich niet snel afschepen als je zei dat je de behandeling niet wilde,en kwam vervolgens nog een keer terug om je toch te overtuigen,gelijk een tijd af te spreken,en de afspraak vast te leggen.

Prima!

Paulien, 15-1-2018

Heerlijke vakantie gehad in dit resort. Lekkere cocktails, fijne massages in de spa en onbeperkt genieten! Eten is weinig gevarieerd, maar prijs/kwaliteit is perfect!

Redelijk hotel

Valerie, 16-10-2017

Het is een prachtig hotel, alles is super schoon en we hadden een voordeel kamer geboekt, maar hadden gewoon zee zicht.

Het eten was teleurstellend , de derde dag ziek geworden, en bijna de hele vakantie hadden we alle twee een rommelige maag. Er zijn inderdaad veel restaurants, maar veel het zelfde, ligt lang in de warmhoudbakken en veel is smaakloos. Ontbijt was wel erg goed, en de lunch was redelijk.

De cocktails zitten er wel bij ingegrepen, En er is een bar met echte Hollandse koffie.

Personeel is vriendelijk, maar helaas alleen maar gefocust op Duitsers , het entertainment was alleen maar op de Duitsers gefocust.

We zijn twee avonden naar hurghada stad geweest en naar de Marina , echt heerlijk gegeten voor maar 12 euro . Evht de moeite waard.

Hebben ook excursie gedaan naar Caïro, echt de moeite waard !!!

Prima resort

Bas & Elly, 28-9-2017

Ruim opgezet, goede kamers, prima strand en ligbedden en mooi snorkelen. Bijna overal wifi(bereik).Verschillende restaurants waar je zonder reserveren naar toe kan. Veel keuze.

Op loopafstand geen winkeltjes

In meeste bars wordt helaas nog gerookt. Veel ligbedden al op tijd bezet, maar er zijn er wel genoeg.

Vooral Duits georiënteerd.

Personeel over het algemeen heel behulpzaam.

Het resort kent ook een groot park gedeelte met glijbanen en zwembaden gericht op kinderen / gezinnen. Daar hebben wij geen gebruik van gemaakt maar zag er wel erg leuk uit. Onze kleinkinderen zouden zich daar prima vermaken

Je moet het zelf maar leuk maken

Dirk, 26-9-2017

Wat wél goed was ? Vrij weinig! Als je van vliegen houd is het eten echt super bij elke maaltijd komen er wel een stuk of 20 lekker mee eten, op je zitten en rond je heen vliegen. Wat animatie betreft heel weinig gezien. Het avond programma is ook niet echt denderend een of andere c-segment zanger of zangeres. De kat van de buren maakt nog een beter geluid. Het personeel praat alleen maar Duits omdat het hele hotel vol zit met Russen en Duitsers. Wij hebben 5 restaurants gevonden waar ze zeker elke dag hetzelfde buffet klaarzetten. Dus als je van witte rijst, gele rijst, rijst met noodles of friet met rundvlees in bruine saus houd is er keuze zat.(zo nu en dan variëren ze met kip) De zwembaden (ik noem het liever voetenbadjes) zijn heel klein en heel ondiep. Helaas moet ik hier nog een week zitten. Maarja.... je moet het zelf maar leuk maken.

fantastisch hotel

anita, 15-8-2017

jammer dat er zoveel russen, polen en oekraieners zijn en jammer dat ze niets aan handdoekleggers doen, verder een fijn hotel en jammer dat er maar 1 zwembad verwarmd is in de winter

Heerlijk!

Frederique, 2-8-2017

We zijn net terug van een 16 daagse vakantie bij dit hotel. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen en het duurde niet lang voordat we de kamer in konden. We hadden geen speciale kamer geboekt maar hadden wel een van de betere. Het was nergens te druk en je had altijd wel een beetje bij het strand/zwembad. De quadtour die het hotel aanbiedt is een geweldige aanrader! Rond het hotel is niet veel te beleven. Na 2300uur is er niets meer te beleven. Enige nadeel was, te weinig plekken waar je water kon halen. Al met al een heerlijke vakantie!

Prachtig resort met alles erop en eraan.

Nelly, 7-4-2017

Rondom de resorts is niks te beleven. Zelfs geen mooie strandwandeling. Maar op het resort hoef je je niet te vervelen. Iedereen komt voor de zon en die schijnt altijd. Je kunt boottochten maken met snorkelen . Erg leuk. Beetje duur.

Veel restaurants waar je goed kunt eten. Personeel erg vriendelijk en werken erg hard. Je komt niets tekort.

Heerlijk gehad. Lekker warm.

Marleen Dekker, 15-3-2017

Heel groot resort, genoeg ligstoelen en goed eten. Best lang vliegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada scoort een 8.44 uit 10 op basis van 645 reviews.

Acties

Acties voor Hotel Pickalbatros Beach Albatros Resort & Spa Hurghada