Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort

Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Aqua Vista Resort voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort in het Nederlands

Geweldig

Fam. Van Zundert
20-8-2018

Net terug van een superschoon hotel. Lekker eten en drinken. Gezellig personeel! Het strand viel ons tegen,veel kapotte bedjes en weinig keus qua eten. Wij zijn 2 weken geweest waren het nog niet beu. Dus dat zegt genoeg. We gaan zeker terug!!!!

Super prijs kwaliteit

Friedl Van Rompaey
15-7-2018

Zijn juni 2018 geweest en is ons super bevallen !! Gaan in november terug !! Enorm vriendelijke bediening , kamers dik in orde , eten gevarieerd eigenlijk kwamen we niks te kort !! Kijk al uit naar onze volgende vakantie !!!

Leuk en zeer net hotel met prima eten

Diego
14-5-2018

Leuk en zeer net hotel. Familiekamer met 2 aparte kamers met 1x pers. bed en 2x aparte 1 pers. bedden. Beide kamers v.v. eigen airco, koelkastje en balkon. Ruime badkamer met grote douche. Inloopkast met 2 grote schuifkasten en gratis kluisje. Gratis goede Wifi op de kamer, bij zwembad minder bereik. Er kan gebruik gemaakt worden van de faciliteiten van Sea World, Aqua Park(glijbanen en kinderbadjes) en Beach Albatros (strand met klein gedeelte voor andere niet Beach Albatros hotelgasten). Leuk animatieteam met de gebruikelijke dingen zoals aqua-gym e.d en minidisco. Een tipje voor de schoonmaker achterlaten en je krijgt leuke handdoek creaties. De zwembadjongens houden voor 50 cent iedere dag een bedje voor je bezet. Eten is iedere dag gevarieerd, ruime keuze en prima te doen. Snacks in de middag zoals pizza, hamburger e.d. Een hoteltaxi naar Shoppingmall Senso (met grote supermarkt) kost 6 euro voor een retour. Voor herhaling vatbaar.

Super hotel

Shirley
21-3-2018

Was een luxe hotel ! Mooie kamers , grote badkamer alles nieuw . Bediening en service echt super ! Een super de luxe vakantie gehad. Eten was ook erg goed, kok loopt regelmatig langs of alles naar wens is. Echt een aanrader. We gaan zeker terug over een paar maanden .

Fanatisch mooi resort.

van Renswouw
15-3-2018

We zijn hier in maart geweest en wat een heerlijk en mooi resort. Ze vertelde ons dat het resort 4 maanden geleden was gerenoveerd. Het eten zowel de lunch als diner is fanatisch en altijd goed warm en veel variatie het ontbijt is erg uitgebreid. Het personeel is altijd vriendelijk en in voor een praatje, bij het zwembad is altijd wel een plaatsje te krijgen. De kamers zijn groot en mooi met een heerlijke grote badkamer met inloopdouche. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Personeel was heel vriendelijk ook zeer attent

lau v dijk
15-3-2018

Het resort lig er heel mooi bij .

alles ziet er prima uit de kamer was prima ja wat nog meer .

Het was gewoon heel goed

Top vakantie gehad, absolute aanrader

Hafida
11-9-2017

Ik kom vaker in hurgada en heb wel wat hotels meegemaakt maar deze was absoluut een top hotel. De kamers waren schoon, zeer vriendelijk personeel, goed eten en met name dagelijks in de middag en avond bbq met verse vlees en vis gerechten. Ook hebben ze een dieet hoek voor mensen hiervoor. All inclusief is hier ook echt all in, nergens hoef je voor bij te betalen (wifi, water, alcohol) terwijl je bij andere hotels dit wel moet. Je kan ook tot laat eten en drinken. Ze hebben heerlijke koffie en drank mixjes in de lounge bar. Hoewel ik geen alcohol drink heb ik absoluut genoten van de cappuccino. Wifi in de slaapkamer was een grote verassing. Dit hebben ze goed gedaan!

Er is naast de adult gedeelte ook een hele grote Aqua park voor kinderen. Zag er top uit. De animatie team zorgt er voor dat de kleintjes in de avond lekker bezig zijn met diverse spelletjes en kinder disco. Voor de volwassenen is er na 21.00 uur een partij en tevens heeft dit hotel een luxe lounge gedeelte waar laat op de avond muziek gedraaid wordt. Zowel een dj als een live zanger, erg gezellig.

Enige kleine minpunt zijn de sales verkopers die er rond hangen, heel vriendelijk maar ze komen meteen op je af als ze zien dat je nieuw bent. Vervelend als je een rust vakantie wilt.

Maar verder echt een fijne vakantie gehad en veel leuke contacten aan over gehouden. Met name de animatie team Jordan en Shannawy een leuke gezellige tijd mee gehad.

Heerlijk

steef
24-5-2017

Vond alles leuk, alleen het lag niet direct aan het strand, wel goed wandelend of per shuttlebus te bereiken.

Leukste vakantie ooit!

Ashley
9-5-2017

Aqua vista resort is een super accommodatie. Personeel was gastvrij en het eten was ook heel goed te doen. Het leuke van Pickalbatros resorts is dat er meerdere resorts in Hurghada bij aangesloten zijn en dit betekent dus dat je ook in die hotels terecht kan en ook daar all-inclusive kunt genieten van het eten,drinken en het zwembad. Zeker een aanrader en wij gaan zeker ooit terug naar Hurghada.

Voor kleine kinderen perfect

Sandra en Francesco
14-5-2016

Voor ons de eerste keer in egypte met 2 kinderen 14 en 15 jaar.

alle eten was behoorlijk, en de medewerkers heel vriendelijk.

animatie voor kleine kinderen super maar voor oudere stuk minder.

1 minpunt was het aquapark waar je gebruik van kon maken was dicht.

echter via touroperator boeken nooit meer want zijn er problemen of vertraging langer dan 3 uur komen ze je Niet tegemoed het is verder goed bevallen en juli gaan we weer een ander resort bekijken,

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.