Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort

Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resortsterstersterster

8.8Fantastisch

Egypte, Egypte, Hurghada

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Aqua Vista Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Plezier voor de hele familie bij Hotel Aqua Vista Resort. Dit resort in Hurghada heeft zowel gewone als familiekamers en faciliteiten als een groot zwembad, verschillende restaurants, een Seaworld en een Aqua Park. Een animatieteam is hier ook te vinden. Met de hoteltaxi naar Senso is een leuk uitstapje.

90 reviews over Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort

• 2019
    9Familie Smeets16-12-2019

Een positieve ervaring

Verblijf van 3 weken van einde november to midden december. Heerlijk hotel. Rustig gelegen en mogelijkheid om in de naastgelegen hotels te gaan voor aqua park en ambiance vooral voor de kinderen. Nette en propere kamer met alle voorzieningen. Lekker eten met veel variatie. Super vriendelijk personeel!! Voldoende ligbedden aan het verwarmde zwembad met handdoek service. Animatie team is vriendelijk en aangenaam maar niet opdringerig. Ruim voldoende animatie voor alle leeftijden. Altijd en overal drank en snacks te verkrijgen maar geen druk om drinkgeld te geven. Service primeert. Dicht bij de luchthaven dus geen lange busreis naar en van het hotel. Wij waren reeds een tiental maal in Hurghada en Aqua Vista staat bovenaan in onze lijst. Meeste gasten komen uit Duitsland.

Gereisd met partner in december 2019

• 8Fam.Bravenboer15-12-2019

WE GAAN ZEKER TERUG..

heel schoon fantastich hotel lekker rustig aan t zwembad maar ik wilde wel 1 dingetje kwijt over het eten !!Als de bezetting hoog is, is alles aanwezig maar als de bezetting wat lager wordt dan wordt de keuze evenredig minder...Hoeveelheid is er genoeg maar keuze niet zoveel meer.de Soep werd wat wateriger en de salade tussen de middag niet zo gek veel.Dat is een beetje jammer vooral omdat het qua ligging fantastisch is..En op internet vaak dingen gezien zoals gebak ed bij t zwembad maar nu ff niet..

Gereisd met partner in november 2019

• 6Sona20-09-2019

Mooi hotel, bediening is heel veel werk aan

De lakshrid in bedienaing is typerend voor dit botel, ze bedelen enkel om fooien.heel proper botel ,maar de klant is enkel in hun ogen fooien, zoniet kan je gerust een half uur genegeert worden voordat ze je ooit bedienen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Ann20-09-2019

Topvakantie!

Voor de derde keer in aqua vista geweest. Opnieuw een perfecte vakantie gehad! Zeer propere accomodatie, lekker eten, leuke animatie! En vooral de vriendelijkheid van al het personeel en het management maakt het een superhotel! Met dank aan mijn beste vriend Karam Hashim!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Anna02-09-2019

fantastisch - beste vakantie

prima hotel, heerlijk eten, zeer schone kamers

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10van de Kerkhof22-08-2019

Fantastisch resort, zeker voor herhaling vatbaar

Aqua Vista is een prachtig resort, lekker rustig met super vriendelijk personeel. Je kunt heel makkelijk overlopen naar de naastliggende resorts van Pickalbatros (Aqua Blu en Aqua Park), waarvan Aqua Vista de meest rustige is, wat heerlijk is! Het eten is heerlijk en de keuze is reuze. Het eten is echt veel en veel beter dan in Turkije. Naar het strand is te voet ook makkelijk te doen, je loopt naar Aqua Park resort en vanuit daar steek je over naar Beach resort. Of je neemt de shuttlebus die je aan het strand afzet, duurt nog geen 5 minuten met de bus. De kamers zijn groot, mooi, schoon en de bedden slapen heerlijk! Kortom, de moeite waard. Het is beoordeeld met 4 sterren, maar is zeker op z'n minst 5.5 sterren waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Marian15-07-2019

Zijn voor de 2e keer in dit hotel geweest en het is fantastisch. Grote kamers elke dag uitgebreide bufetten. Komen zeker nog eens terug. Hotel pas gerenoveerd en erg moderne kamers. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Super dakterras .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Charlotte10-07-2019

Geweldig!

Aqua Vista is echt een geweldig hotel. Ze doen alles om het hun gasten naar hun zin te maken. Echt een geweldige service. Het personeel loopt ontzettend hard en overal waar je gaat zitten word je bediend. De cocktails zijn echt heerlijk, en veel keus! Ook het eten is geweldig. Mijn partner en ik hebben allebei een vrij zwakke maag, maar hebben helemaal geen last gehad van het eten. Ook is er meer dan genoeg keus! Daarnaast is het hotel heel schoon, het is gerenoveerd en dat merk je ook. Prachtig hotel! Wat ook super is, is dat je ook gebruik kan maken van twee andere hotels. Naar Aqua Blu kun je gewoon via Aqua Vista heen lopen, alsof het hetzelfde hotel is. De glijbanen zijn dus erg dichtbij, maar je hebt geen last van de drukte en lawaai. Wij vonden Aqua Vista wel het fijnste hotel, omdat het wat kleinschaliger is en het personeel herkent je al meteen. Wij voelden ons er helemaal thuis en willen heel graag weer terug!

• 10Puts16-06-2019

Waarom maar 4 sterren

Super hotel veel beter dan vele 5 sterren hotels en heeft maar vier sterren. Verdiend dikke 5 sterren. Kan niet beter

• 2Mathieu De schrijver & Mostapha Hamdaoui09-06-2019

Onvriendelijk maar mooi resort

Heel proper hotel, mooi en groot hotel. Eten kon beter maar was niet optimaal. Maar het personeel was heel onbeleefd, niet begripvol en al zeker niet attent. Je vroeg om drinken toen je aan het zwembad lag terwijl je de bestelling aan het vertellen bent lopen ze al door en bekijken ze je niet eens! Heel jammer. De vrouw die er zit om alle info te krijgen was meer aan het paraderen op het terrein zelf dan effectief op haar plaats te zitten waar ze hoort te zitten! Ik reis heel veel, maar dit is niet oke! Jammer want Hurghada zal ik niet snel opnieuw doen! Mostapha Hamdaoui Mathieu De Schrijver

2 tips over Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort

• Fam.Boktor, 05-05-2012 Rapporteren

Het hotel is erg rolstoelvriendelijk!buggy vriendelijk.

• vakantiegangers, 03-09-2012 Rapporteren

Boek een trip bij de mensen die op het park lopen, veel mooier en goedkoper dan via de reisorganisatie. Dag snorkelen is een echte aanrader, wij hebben alle keren dolfijnen gezien en prachtig koraal met duizende vissen in alle kleuren en maten, geweldig!!! Te warm in Augustus, nee hoor er is altijd een warme wind en de luchtvochtigheid is maar 15%. Zeewater is heerlijk warm. Sta om 4:45 uur op en loop naar het strand om de zonsopkomst om 5:20 uur te bewonderen.

6 vragen over Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort

• Suzanne , 18-08-2019 Rapporteren

Gebruik van alle faciliteiten zusterhotels ?

Ik lees op allerlei sites veel verschillende info dus hopelijk weet iemand het hier: mag je nu echt gebruik maken van alles van hotel aqua park en aqua blu ? zwembaden a la maar dan ook van eten/ drinken en avondshows ?

• De boer, 07-04-2019 Rapporteren

Vraagje renovatie sea world

Weet iemand of de kinderglijbanen open zijn van zusterhotel sea world tijdens de renovatie van dat hotel?

• LOCO, 05-01-2015 Rapporteren

WIFI GRATIS?????

Er is wifi? zo ja gratis of betalen

Gerda en Ger, 01-03-2015

Gratis, helaas niet erg snel

Hotel Pickalbatros Aqua Vista Resort info

• Aantal sterrensterstersterster