Hotel Pickalbatros Aqua Park Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Aqua Park Resort voor je op een rij gezet:

269 reviews over Hotel Pickalbatros Aqua Park Resort

• 9Bas N12-09-2019

Geweldig hotel, aanrader !

Wij hebben enorm leuke vakantie gehad in het Pickalbatros Aqua Park hotel.

De hotelkamer is gewoon prima, inclusief televisie en gratis airco en een gratis kluis. De zwembaden zijn top, met glijbanen die je normaal alleen in een waterpretpark zou aantreffen. (zeker kinderen zullen dit fantastisch vinden!)

Wij vonden het eten ook goed en uitgebreid, voor het avondeten kun je kiezen uit 3 restaurants. Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Voor de sportievelingen: er is echt een enorme sportschool waar niets ontbreekt, hier kun je alles trainen wat je wilt. De animatie is aardig en maakt graag een praatje met je, ze zijn zeker niet opdringerig. Wij zijn een dag wezen duiken met Sky red sea diving, dit was enorm gaaf tegen een scherpe prijs!

Wij begrijpen niet hoe mensen negatief over dit hotel zouden kunnen zijn, dan moet je wel erg zuur zijn.

Kortom: een echte aanrader !

• 10Liset09-09-2019

GEWELDIG

Een geweldig hotel om naar toe te gaan in Egypte. Het personeel van het hotel wilt alles doen om je tevreden te maken. Het hotel is enorm schoon en de kamer wordt iedere dag netjes schoon gemaakt. Bij dit hotel kun je ook gebruik maken van 2 andere hotels, hierdoor zijn er ongeveer 15 zwembaden waar je kunt zwemmen. Hierdoor is het nooit druk bij het zwembad en hoef je geen handdoeken te leggen. Bij winkeltjes moet je zeker meer dan 50% van de prijs af praten, ook dan krijg je het gewoon mee. Het hotel is gewoon geweldig!!!! Wij gaan er zeker nog een keer naar toe! Dingen die je moet doen als je in Egypte bent: snorkelen of duiken!!!! Voor leuke winkels moet je naar mamsha gaan en niet naar de Sheraton street. Een top vakantie om nooooit te vergeten!!!!

• 6Li-Joann20-05-2019

Goede ervaring opgedaan voor de volgende uitdaging

Op de luchthaven het beste om met dollars ($25) voor het visum te betalen dan € 25. Is voordeliger, mag niet gepind worden, alleen cash betaling. Zowel 's middags snacks, ontbijt-, lunch- en avondeten vielen erg tegen. Vlees-, vis-, groenten- en vruchtsoorten zijn niet te spreken. Vers geperste sinaasappels blijkt gemengd te zijn met sinaasappel limonade. Ontbijt elke dag hetzelfde! Geen kwalitatieve eten! Genoeg opdringerige verkopers voor trips/massage of iets dergelijks. Boek het liefst online. Via het reisbureau contactpersoon kom je duurder uit. Neem geen taxi bij White Shark taxi balie, bij de ingang van het hotel. Werken samen met een andere man (Abbas van Ramses Shopping) in Hurghada centrum. Ze willen alleen euro/dollars uit jou aftroggelen. Let op: op de luchthaven wanneer je naar de transportbus gaat, vragen ze allereerst tip voordat ze de koffers inladen in de bus. En idd wil de chauffeur ook tip :-(

Met oudere kinderen

• 8Dunja12-05-2019

Ontspannen

Fijn hotel voor een weekje ontspannen. Alles is goed geregeld en omdat het hotel zo groot is is er veel te doen qua waterpret. Er is ook een 50 meter banenbad en een fitness. Een badmuts is verplicht bij het banenbad en de kosten zijn €2,- per keer. Dit zorgt er voor dat het zwembad altijd rustig is. Als je van water houd is hier genoeg te doen. Kamers zijn basis maar prima en worden goed schoongehouden.

• 9Walter Oude Vrielink02-05-2019

Mooie vakantie voor de zonliefhebber

Hotel is onderdeel van meerdere hotels naast en tegen over het hotel. Van de andere hotels mag je gebruik maken van de zwembaden en het strand. Tijdens ons verblijf waren ze nog aan het verbouwen (geen last van gehad) en het word prachtig. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Neem losse euro's mee om ze daarvoor te belonen. WiFi op kamer en bij zwembaden is goed. Eten is anders dan we gewend zijn, maar we hebben elke keer goed gegeten en gedronken. Kamers waren groot genoeg en schoon, bedden waren ook goed. Afwerking is inderdaad net iets anders dan dat we bij ons gewend zijn. Er zijn wel 15 verschillende zwembaden, voor elk wat wils, bedjes super voor elkaar. Er is ook een handdoek service. Excursies hebben wij bij reisorganisatie geboekt, veel goedkoper dan die van het hotel. Aanrader om te gaan snorkelen. Ook vonden de jongens het quad rijden geweldig. Al met al een echte aanrader dit vernieuwde hotel.

Met oudere kinderen

• 9De ceuster wim15-04-2019

Een leuk hotel

Wij vonden het een goed verblijf onze kamer was niet groot maar wel heel goede matras en extra kussens.wil je aan zee liggen mag je van het hotel aan de overkant gebruik maken en was best wel leuk veel golven 😀.animatie was ook goed veel ned en Belgische meiden ook een Engelse die veel plezier maakt en dan de boys die kunnen dansen je zult je niet vervelen

• 9Eliza02-03-2019

Veelzijdig en schoon

Heel goed hotel voor een top prijs, doet niet onder voor een 5 sterren hotel. De hele dag door wordt er gepoetst overal en overal ook bij de kamers is beveiliging. Eten is ook goed en gevarieerd, de hele dag door. Voor de glijbanen die op de foto's te zien zijn moet je minstens 55 kg wegen dus dat was wel jammer, maar er waren nog meer glijbanen voor de kinderen aanwezig. Zwembaden waren heerlijk verwarmd tot 30 graden wat heerlijk is in februari. Tip: boek thuis je excursies bij een gids, scheelt enorm

• 6Joseph De Wit06-02-2019

nooit meer

Als je wil afkicken van alcohol en een beetje vermageren is dit een aanrader. De accommodatie en service was OK maar de maaltijden en drank waren ondermaats.

• 9Lotte15-01-2019

Geweldig resort, goede service, leuke mensen!

Super resort met onwijs leuke Nederlandse animatie. Sfeer is erg gezellig en er zijn vele activiteiten. Wil je op excursie dan kan je dit het beste doen via de app getyourguide, hiermee bespaar je enorme veel geld! En je stap b.v. dezelfde boot als waar andere gasten heengaan die wel bij touroperator geboekt hebben. Eten en drinken is prima geregeld en je kan naar de andere omliggende resorts.

• 2018
    8Sven11-11-2018

Aanrader met kinderen van 8-14 jaar.

1 Week Pickalbatros Aquapark met vrouw en dochter (8jaar). Voordeelkamer geboekt en bij aankomst upgrade (210 Euro) gedaan naar Familiekamer, aanrader als je kinderen hebt. De gewone kamers zijn echt te klein om een beetje comfortabel te zijn met 3 personen. Kamer is oke maar verwacht geen mooie afwerking of dergelijke. Dat is nog slechter uitgevoerd dan een slechte doe-het-zelver. Schoonmaak was in orde Basic hotel met redelijk eten in het aziatisch/italiaans restaurant. Hoofdrestaurant is enkel aan te raden voor het ontbijt dat dik in orde is. Glijbanen zijn super maar het water werd pas op het einde van herfstvakantie opgewarmd wat echt niet logisch is want de eerste dagen was het water veel te koud en zaten er maar weinig mensen in het zwembad. Het groot zwembad van Aquavista is een aanrader maar werd ook pas onze 2 laatste dagen verwarmd. Animatie leuk met 2 Nederlandse dames. Kortom heb je kinderen van 8-14 jaar? Aanrader dan.

5 tips over Hotel Pickalbatros Aqua Park Resort

• Walter , 02-05-2019

Hotel heeft een goede update gehad, de meeste foto's zijn oud. Het ziet er nu veel mooier uit. Zal zelf nieuwe foto's plaatsen.

• Sanne, 21-12-2011
    • snorkeltrip, echt doen!!

• valenticat, 09-04-2013

Veel lawaai van vliegtuigen die overvliegen. Kamers niet geisoleerd. hoord van alles en nog wat. Luxor was ok .. was de 2 de keer,

10 vragen over Hotel Pickalbatros Aqua Park Resort

• Chantrain, 11-06-2019

Vraag babyvoeding

Beste, Wij gaan binnenkort met ons 1 jarig kindje naar dit hotel. Nu was mijn vraag is er babyvoeding en babymelk in het hotel of in de buurt verkrijgbaar? Groetjes

• Germaine Krommedijk, 02-05-2019

Zomer vakantie

Germaine, 14-2-2019 Gaan er nog meer mensen naar dit hotel

wij vertrekken 11 augt voor 15 dagen met twee jongens

leeftijd 16 jaar en 13 jaar.

0 reacties

• N. van Berkel, 14-03-2019

Drinken halen

Ik las ergens dat het eigenlijk 3 resorts zijn die in elkaar overlopen en dat je bij andere ijs of crepes kan halen en je ook van die zwembaden gebruik mag maken maar hoe zit het met drankjes halen?? Kan dat ook overal??

Walter, 02-05-2019

Ja dat kan, je mag alleen niet in alle restaurants eten. Ook sommige barretjes doen moeilijk. Maar desondanks keus genoeg. Aan de overkant het hotel bij het strand kun je ook eten en drinken krijgen.

Germaine Krommedijk, 24-04-2019

Je kan van alle twee hotels gebruik maken .Een hotel heeft een dakterras waar een zwembad zit en een bar ,daar mogen wij geen gebruik van maken.

M, 19-07-2019

Ja, ik dacht voor 4,- per dag

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen9

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 8 minuten lopen, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Fast food, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen