FamiliehotelWeer vandaag35°25°
8,5

In Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila vind je maar liefst negen zwembaden. Waar je bij sommige zwembaden geniet van shows en entertainment, kom je bij andere volledig tot rust. De buffetten zijn goed. Houd er rekening mee dat dit hotel Duits georiënteerd is. De kamers worden stuk voor stuk gerenoveerd. Pak de pendelbus naar Dana Beach.

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Alf Leila Wa Leila voor je op een rij gezet:

154 reviews over Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila in het Nederlands

Prachtig

Sara
13-9-2019

Hotel Alf Leila Wa Leila is een keurig verzorgd gezellig hotel. Onze kamer was schoon. Vriendelijk personeel en veel keuze in de restaurants. Aanrader zeker voor herhaling vatbaar. Uitstekend voor gezinnen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een gezellig hotel met goed eten

Connie Jungbeker
3-8-2019

De slechte beoordelingen slaan nergens op. Het personeel is erg aardig, eten is goed met voor ieder wel iets. Ze organiseren avonds leuke shows. Alleen als je voor een strandvakantie komt kun je beter een ander hotel kiezen. Mooie zwembaden en als je rustig wilt zwemmen ga je gratis naar jungle aquapark waar je onbeperkt heen mag als je boekt via touroperator.

Flop van de 1001 nacht

Henk de Vries
20-6-2019

Alf leila wa leila betekent 1001 Nacht dit hotel is verouderd en voornamelijk gericht op Duitser een kleine meerderheid uit het ruhrgebied de rest van achter het ijzeren gordijn 80% (inclusief onbeschofte Oostblok), Aangevuld met slecht opgevoede Egyptenaren en wat West Europese mensen (ook niet altijd netjes)

De voertaal is binnen het hotel; Duits, Russisch en Arabische zelfs achter de receptie begrijpt men zeer weinig van het Engels. Alleen hoog geplaatste mensen spreken Engels.

Personeel is vriendelijk en doen hun best maar echt slim of even iets onthouden is lastig.

Het eten is een punt. Het Aziatische restaurant stelt niets voor heeft en heeft niets met aziatisch voedsel tedoen, vaak ook uitgestorven. In Het hoofdrestaurant is 10min wachten op een tafel meer dan normaal daarnaast kan het eten warmer meer ff wisselender (rijst, kip, patat 2x per dag) en beter

Zwembad oké kan onderhoud gebruiken Zeil veel los en bodem vies.

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima vakantie

Lieke & krista
16-6-2019

Allereerst willen we het hotel complimenten geven voor de gastvrijheid en behulpzaamheid! Daarnaast was alles goed geregeld; shuttlebus naar het strand en de mogelijkheid daar te eten en drinken. Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk, maken graag een praatje en een grapje en respectvol richting vrouwen. Respect ook voor het harde werken, de toeristen het naar hun zin te maken en het schoon houden van het resort. Alleen het personeel bij de receptie was niet altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima, met name in restaurant de Tagine.
Ook qua animatie was volop te doen en het team altijd enthousiast en vriendelijk. De enige twee minpunten; dat het hotel erg op Duitsers was gericht (90 procent van de toeristen waren Duits inclusief de nummers tijdens de muziek-/dansavond) en geluidsoverlast (onze kamer zat boven de receptie met de muziekspeler tegenover ons die in de namiddag en avond keihard aan stond.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Rachel Ruijters
17-5-2019

Alf laila wa laila Egypte super hotel 3x al geweest met jullie gewoon een super vakantie gehad we zijn het overleggen om dit jaar nog een x te gaan

Gereisd Met vrienden in april 2019

Super verblijf

Sharon
28-4-2019

Heerlijke week gehad! Wij hadden dit hotel geboekt via touroperator. Zij hebben een contract met naastgelegen Jungle Aquapark. De gehele week hebben wij hier gezwommen. Dit was echt een pluspunt. Met jonge kinderen hadden wij voorkeur voor eerste verdieping zodat ze niet direct naar zwembad konden. Maar ook op de begane grond is het terras afgeschermd. Leuke variatie aan restaurants. Ruime hotelkamer en netjes schoon overal. Het kinderbad is leuk maar aquapark trekt ons meer. In de andere zwembaden van Alfa Leila zijn verder ook geen glijbanen. Wij hebben een fotoshoot laten doen. Mooi resultaat. Bij het hotel hoort een grote arena met Egyptische decorstukken waar de grote show 4x per week wordt gehouden. De shoot werd gedeeltelijk hier gedaan. De show begint om 21.00 uur tot 22.39 uur. De muziek is erg hard en goed hoorbaar in de kamers bij het kinderzwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Jeanne
12-4-2019

Mooie kamers, goed gevarieerd eten, gezellige sfeer.

Gereisd Met partner in september 2018

Een sprookje uit duizend en één nacht!

Monique
5-2-2019

We zijn voor de 3e keer in dit schitterende resort. De kamers , het eten , het personeel alles is fantastisch. Super schoon ook! Het enige minpuntje is dat er nog overal gerookt mag worden. Ik zou het hotel de tip willen geven hier iets aan te doen want als niet roker is dat zeer storend.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Wim de ceuster
      24-12-2018

Gezellig,prachtig,lekker verwarmde zwembaden,voldoende ligzetels,lekker eten veel keuze,goed onderhouden,wij hebben genoten.

Gereisd Met partner in december 2018

Wow! Geweldig!

Daniella Verspaandonk
      21-12-2018

Wat een super hotel! Er zitten veel Duitsers maar deze zijn harstikke gezellig! Service is echt supergoed en de zwembaden zijn geweldig! De kamer was superschoon en eigenlijk hebben we een week lang niks te klagen gehad! Wij gaan volgend jaar sowieso terug!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan
      • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
      • WaterparkAanwezig
      • Aantal glijbanen6

• Soort strandStenen
      • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, 20 minuten lopen
      • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• FitnessAerobics, Fitness
      • Tennisbaan2, Aanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.