Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila vind je maar liefst negen zwembaden. Waar je bij sommige zwembaden geniet van shows en entertainment, kom je bij andere volledig tot rust. De buffetten zijn goed. Houd er rekening mee dat dit hotel Duits georiënteerd is. De kamers worden stuk voor stuk gerenoveerd. Pak de pendelbus naar Dana Beach.

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Alf Leila Wa Leila voor je op een rij gezet:

202 reviews over Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila

• 10Sara13-09-2019

Prachtig

Hotel Alf Leila Wa Leila is een keurig verzorgd gezellig hotel. Onze kamer was schoon. Vriendelijk personeel en veel keuze in de restaurants. Aanrader zeker voor herhaling vatbaar. Uitstekend voor gezinnen.

Met oudere kinderen

• 9Connie Jungbeker03-08-2019

Een gezellig hotel met goed eten

De slechte beoordelingen slaan nergens op. Het personeel is erg aardig, eten is goed met voor ieder wel iets. Ze organiseren avonds leuke shows. Alleen als je voor een strandvakantie komt kun je beter een ander hotel kiezen. Mooie zwembaden en als je rustig wilt zwemmen ga je gratis naar jungle aquapark waar je onbeperkt heen mag als je boekt via touroperator.

• 5Henk de Vries20-06-2019

Flop van de 1001 nacht

Alf leila wa leila betekent 1001 Nacht dit hotel is verouderd en voornamelijk gericht op Duitser een kleine meerderheid uit het ruhrgebied de rest van achter het ijzeren gordijn 80% (inclusief onbeschofte Oostblok), Aangevuld met slecht opgevoede Egyptenaren en wat West Europese mensen (ook niet altijd netjes)

De voertaal is binnen het hotel; Duits, Russisch en Arabische zelfs achter de receptie begrijpt men zeer weinig van het Engels. Alleen hoog geplaatste mensen spreken Engels.

Personeel is vriendelijk en doen hun best maar echt slim of even iets onthouden is lastig.

Het eten is een punt. Het Aziatische restaurant stelt niets voor heeft en heeft niets met aziatisch voedsel tedoen, vaak ook uitgestorven. In Het hoofdrestaurant is 10min wachten op een tafel meer dan normaal daarnaast kan het eten warmer meer ff wisselender (rijst, kip, patat 2x per dag) en beter

Zwembad oké kan onderhoud gebruiken Zeil veel los en bodem vies.

• 9Lieke & krista16-06-2019

Prima vakantie

Allereerst willen we het hotel complimenten geven voor de gastvrijheid en behulpzaamheid! Daarnaast was alles goed geregeld; shuttlebus naar het strand en de mogelijkheid daar te eten en drinken. Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk, maken graag een praatje en een grapje en respectvol richting vrouwen. Respect ook voor het harde werken, de toeristen het naar hun zin te maken en het schoon houden van het resort. Alleen het personeel bij de receptie was niet altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima, met name in restaurant de Tagine.
    Ook qua animatie was volop te doen en het team altijd enthousiast en vriendelijk. De enige twee minpunten; dat het hotel erg op Duitsers was gericht (90 procent van de toeristen waren Duits inclusief de nummers tijdens de muziek-/dansavond) en geluidsoverlast (onze kamer zat boven de receptie met de muziekspeler tegenover ons die in de namiddag en avond keihard aan stond.

Met vrienden

• 7Rachel Ruijters17-05-2019

Super

Alf laila wa laila Egypte super hotel 3x al geweest met jullie gewoon een super vakantie gehad we zijn het overleggen om dit jaar nog een x te gaan

Met vrienden

• 8Sharon28-04-2019

Super verblijf

Heerlijke week gehad! Wij hadden dit hotel geboekt via touroperator. Zij hebben een contract met naastgelegen Jungle Aquapark. De gehele week hebben wij hier gezwommen. Dit was echt een pluspunt. Met jonge kinderen hadden wij voorkeur voor eerste verdieping zodat ze niet direct naar zwembad konden. Maar ook op de begane grond is het terras afgeschermd. Leuke variatie aan restaurants. Ruime hotelkamer en netjes schoon overal. Het kinderbad is leuk maar aquapark trekt ons meer. In de andere zwembaden van Alfa Leila zijn verder ook geen glijbanen. Wij hebben een fotoshoot laten doen. Mooi resultaat. Bij het hotel hoort een grote arena met Egyptische decorstukken waar de grote show 4x per week wordt gehouden. De shoot werd gedeeltelijk hier gedaan. De show begint om 21.00 uur tot 22.39 uur. De muziek is erg hard en goed hoorbaar in de kamers bij het kinderzwembad.

Met jonge kinderen

• 10Jeanne12-04-2019

Fantastisch!

Mooie kamers, goed gevarieerd eten, gezellige sfeer.

• 10Monique05-02-2019

Een sprookje uit duizend en één nacht!

We zijn voor de 3e keer in dit schitterende resort. De kamers , het eten , het personeel alles is fantastisch. Super schoon ook! Het enige minpuntje is dat er nog overal gerookt mag worden. Ik zou het hotel de tip willen geven hier iets aan te doen want als niet roker is dat zeer storend.

• 2018
      8Wim de ceuster24-12-2018

Fantastisch hotel

Gezellig,prachtig,lekker verwarmde zwembaden,voldoende ligzetels,lekker eten veel keuze,goed onderhouden,wij hebben genoten.

• 9Daniella Verspaandonk21-12-2018

Wow! Geweldig!

Wat een super hotel! Er zitten veel Duitsers maar deze zijn harstikke gezellig! Service is echt supergoed en de zwembaden zijn geweldig! De kamer was superschoon en eigenlijk hebben we een week lang niks te klagen gehad! Wij gaan volgend jaar sowieso terug!

Met jonge kinderen

16 tips over Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila

• ton, 16-06-2019

To-do tips: Dolfijnen trips echt geweldig google eens op Amazing 5 Stars Dolphins Tour

• Sharon , 28-04-2019

Fotoshoot laten maken! Gaaf met Egyptisch decor. Mooie kwaliteit en scherpe foto’s.

• Robertchr15, 13-04-2014

Kamers boven lobby en de winkelstraat zijn niet aan te raden. Boven de lobby zijn ze klein en oud en bij de winkelstraat is het best luidruchtig. We hadden eerst oude kamer en na klagen een andere gekregen. Tip is dus vraag om een kamer achter de lobby bij 1 van de 3 kleine zwembaden. En neem muggenspray mee!!! Niet geschikt om te snorkelen

46 vragen over Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila

• Tamara, 13-07-2019

Zomer 2019

Gaan er nog Nederlanders met jonge kinderen hier naar toe? Wij vliegen vanaf 27 juli en verblijven 13 nachten. Wij hebben zelf een dochter van 6 jaar die het prachtig vindt om met andere kinderen te spelen.

Tamara, 27-07-2019

Dat is leuk! Hopelijk komen we elkaar nog tegen of kunnen we via dit kanaal contact houden. Wij komen vanavond tussen 18.30-19.30 uur aan verwacht ik.

Sandra, 17-07-2019

Ja! Wij gaan ook met een dochtertje van 6! Vanaf de 24ste..

• Germaine Krommedijk, 30-01-2019

Zomer 2019

Gaan er nog mensen met kinderen naar dit hotel ? Wij vliegen 11 augustus weg voor 15dagen . Gr Germaine

Christel, 28-07-2019

Wij gaan 7 augustus voor 15 dagen met een zoon van 13 en een dochter van 10. Geen idee hoe oud jouw kids zijn. Groetjes Christel

• Germaine Krommedijk, 30-01-2019

Zomer 2019

Gaan er nog mensen met kinderen naar dit hotel .We hebben twee jongens leeftijd 16jaar en 13 jaar . We vliegen 11 augustus tot 25 augustus. Groetjes Germaine

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan
    • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen6

• Soort strandStenen
    • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, 20 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats