Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila

Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila

8.4Fantastisch

Egypte, Egypte, Hurghada

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Alf Leila Wa Leila voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

In Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila vind je maar liefst negen zwembaden. Waar je bij sommige zwembaden geniet van shows en entertainment, kom je bij andere volledig tot rust. De buffetten zijn goed. Houd er rekening mee dat dit hotel Duits georiënteerd is. De kamers worden stuk voor stuk gerenoveerd. Pak de pendelbus naar Dana Beach.

205 reviews over Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila

• 9Petermar26-09-2020

Allesals het weer veilig is dan in Jan 2021 weer n

Mooi hotel voor als je van zonnebaden en lekker zwemmen houd goede all-in en in januari zonnig ongeveer 23 graden maar soms frisse wind mooie gerenoverde kamers maar ook nog vele die nog gerenoveerd moeten worden gezellig nadeel bijna overal mag er GEROOKT worden dit is niet prettig als je zelf niet rookt Goede prijs kwaliteit. Goede service.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10jean bartelet24-02-2020

Echt een aanrader niets op aan te merken

Super personeel vriendelijk of je pas daar was of al een week Animatie super veel wat ze deden met de gasten (super team) Eten goed en warm wat in veel hotels minder is dus prima Iedere avond wat te doen Jazz de kroeg wat binnen lig super gezellig iedere dag vol We gaan er zeker terug En waar je vandaan komt het pakt zich gewoon met spelletjes (met handen en voeten begrijp je mekaar Alleen in dezen perioden zwembad waar de animatie is koud maar niet getreurd er zijn nog verwarmden zwembaden genoeg (die 9 heeft hiet betrekking op) Tot slot voor jong en oud genoeg te doen

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Nicole Jobse12-01-2020

Mooi hotel

Mooi resort ,heel schoon ,eten is lekker in het hoofdrestaurant maar weinig variatie ,weinig desserts,hele dag softijs op terras bij zwembad ,prima visrestaurant ,bij aankomst krijg je een mooie familiekamer voor een nacht maar de andere dag moet je weer verhuizen ,de bedoeling van deze kamer is als je de 3 weken in wil blijven moet je 10 euro per dag bijbetalen dat is dus 210 euro ,dat hebben wij niet gedaan ,dus de volgende dag om 13.00 uur voor de Standardkamer kregen we een kamer heel ver weg van alles ,dus niet geaccepteerd en nu een prachtige kamer bij zwembad en dicht bij de restaurants maar wel een dag kwijt en ergernis (metting en andere kamer),prachtig weer 22 gr in januari ,de volgende dag van aankomst hadden we een metting met de reisleiding, wij waren present en op tijd en maar wachten bij de receptie maar nu naar 5 dagen hebben we nog niemand gezien dat is weer een minpunt ,verder wordt het een prachtige vakantie 🌞🌴

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Sara13-09-2019

Prachtig

Hotel Alf Leila Wa Leila is een keurig verzorgd gezellig hotel. Onze kamer was schoon. Vriendelijk personeel en veel keuze in de restaurants. Aanrader zeker voor herhaling vatbaar. Uitstekend voor gezinnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Connie Jungbeker03-08-2019

Een gezellig hotel met goed eten

De slechte beoordelingen slaan nergens op. Het personeel is erg aardig, eten is goed met voor ieder wel iets. Ze organiseren avonds leuke shows. Alleen als je voor een strandvakantie komt kun je beter een ander hotel kiezen. Mooie zwembaden en als je rustig wilt zwemmen ga je gratis naar jungle aquapark waar je onbeperkt heen mag als je boekt via touroperator.

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Henk de Vries20-06-2019

Flop van de 1001 nacht

Alf leila wa leila betekent 1001 Nacht dit hotel is verouderd en voornamelijk gericht op Duitser een kleine meerderheid uit het ruhrgebied de rest van achter het ijzeren gordijn 80% (inclusief onbeschofte Oostblok), Aangevuld met slecht opgevoede Egyptenaren en wat West Europese mensen (ook niet altijd netjes)

De voertaal is binnen het hotel; Duits, Russisch en Arabische zelfs achter de receptie begrijpt men zeer weinig van het Engels. Alleen hoog geplaatste mensen spreken Engels.

Personeel is vriendelijk en doen hun best maar echt slim of even iets onthouden is lastig.

Het eten is een punt. Het Aziatische restaurant stelt niets voor heeft en heeft niets met aziatisch voedsel tedoen, vaak ook uitgestorven. In Het hoofdrestaurant is 10min wachten op een tafel meer dan normaal daarnaast kan het eten warmer meer ff wisselender (rijst, kip, patat 2x per dag) en beter

Zwembad oké kan onderhoud gebruiken Zeil veel los en bodem vies.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Lieke & krista16-06-2019

Prima vakantie

Allereerst willen we het hotel complimenten geven voor de gastvrijheid en behulpzaamheid! Daarnaast was alles goed geregeld; shuttlebus naar het strand en de mogelijkheid daar te eten en drinken. Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk, maken graag een praatje en een grapje en respectvol richting vrouwen. Respect ook voor het harde werken, de toeristen het naar hun zin te maken en het schoon houden van het resort. Alleen het personeel bij de receptie was niet altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima, met name in restaurant de Tagine.
    Ook qua animatie was volop te doen en het team altijd enthousiast en vriendelijk. De enige twee minpunten; dat het hotel erg op Duitsers was gericht (90 procent van de toeristen waren Duits inclusief de nummers tijdens de muziek-/dansavond) en geluidsoverlast (onze kamer zat boven de receptie met de muziekspeler tegenover ons die in de namiddag en avond keihard aan stond.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Rachel Ruijters17-05-2019

Super

Alf laila wa laila Egypte super hotel 3x al geweest met jullie gewoon een super vakantie gehad we zijn het overleggen om dit jaar nog een x te gaan

Gereisd met vrienden in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Sharon28-04-2019

Super verblijf

Heerlijke week gehad! Wij hadden dit hotel geboekt via touroperator. Zij hebben een contract met naastgelegen Jungle Aquapark. De gehele week hebben wij hier gezwommen. Dit was echt een pluspunt. Met jonge kinderen hadden wij voorkeur voor eerste verdieping zodat ze niet direct naar zwembad konden. Maar ook op de begane grond is het terras afgeschermd. Leuke variatie aan restaurants. Ruime hotelkamer en netjes schoon overal. Het kinderbad is leuk maar aquapark trekt ons meer. In de andere zwembaden van Alfa Leila zijn verder ook geen glijbanen. Wij hebben een fotoshoot laten doen. Mooi resultaat. Bij het hotel hoort een grote arena met Egyptische decorstukken waar de grote show 4x per week wordt gehouden. De shoot werd gedeeltelijk hier gedaan. De show begint om 21.00 uur tot 22.39 uur. De muziek is erg hard en goed hoorbaar in de kamers bij het kinderzwembad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Jeanne12-04-2019

Fantastisch!

Mooie kamers, goed gevarieerd eten, gezellige sfeer.

Gereisd met partner in september 2018

Hotel Pickalbatros Alf Leila Wa Leila info