Hotel Pickalbatros Albatros Palace *****

Hotel Pickalbatros Albatros Palace *****

Hotel Pickalbatros Albatros Palace
Hotel Pickalbatros Albatros Palace
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Albatros Palace voor je op een rij gezet:

251 reviews over Hotel Pickalbatros Albatros Palace in het Nederlands

Prima hotel

Ed snijders, 15-2-2018

Mooi hotel vriendelijk personeel direct aan zee leuk boottrip gedaan bij bureau op het complex geboekt, zeer vriendelijk en behulpzaam top vakantie gehad

Top vakantie gehad, zeker door dit geweldige hotel

Jack De Kroon, 10-2-2018

Ik heb hier een geweldige tijd gehad in een prachtige hotel met zeer ruime en mooie kamers. Geweldig goed eten, voor ieder wat wils in 4 restaurants.

Goed resort behalve het eten.

Arianne, 5-2-2018

Het is een mooi en groot resort en alles wordt goed schoongehouden. Het zwembad met poolbar zijn heerlijk, de kamers zijn prima en het bed ligt goed. De reden waarom wij niet meer teruggaan naar dit resort is het eten. In eerste opzicht niet slecht, maar toch zijn er heel veel mensen ziek geworden vanwege een bacteriële infectie. Het zou ook kunnen van niet goed schoongemaakte bestek of borden, maar mijn moeder die mee was heeft een paar dagen in het hotel aan het infuus gelegen vanwege deze infectie. De dokter in het hotel was erg goed en was er snel bij, maar helaas was mijn moeder niet de enige. Verder hebben wij heerlijke 15 dagen doorgebracht met voornamelijk duiken. We hebben genoten

Geweldig hotel, het ontbreekt je aan niets

Yade, 16-1-2018

Wij hadden 2 kamers naast elkaar op begane grond. Schuifdeuren zitten niet goed dicht, let hier op wanneer je op begane grond belandt. Verder kamers prima, geen bad. Wij troffen 2 bedden van 120 breed, die je desgewenst tegen elkaar kan schuiven. Wij vonden alles goed geregeld en er werd hele dag continue schoongemaakt. aardige bediening, ook schoonmaker was erg vriendelijk.

Bij diner: probeer tafel te bemachtigen op terras, dan kan ieder in zijn/haar favoriete restaurant wat halen en toch gezamenlijk eten.

Aan strand in januari genoeg bedjes, eten bij strandrestaurant ook prima. Groot winkelcentrum is wel ver weg, (bezoek de supermarkt!) hier kan je naartoe met taxi of op 10 minuten lopen naar een kleiner centrum.Wij hebben jeepsafari gedaan (buggy/ quat/kameel/jeep/show met avondeten) en per boot naar eiland Mahmya, gesnorkeld bij rif, gegeten en geluierd op het eiland. Onderweg nog dolfijnen gespot. Wij zijn begeleid naar hurghada stad geweest, met NL sprekende gids. De moeite waard !

Nicolette, 16-12-2017

3 weken verbleven en dus een goed beeld van het hotel gekregen,alles was eigenlijk heel goed kan niets beschrijven wat beter zou kunnen,personeel is allemaal super aardig en niet alleen omdat ze wat tips krijgen en het eten is zo gevarieerd dat we 3 weken gegeten hebben zonder dat we hetzelfde gegeten hebben.Kamers netjes alles werkt en worden goed schoongemaakt .

Hardstikke fijn en goed

Bob, 7-12-2017

Schoon en verzorgd. Eten veel variatie en voor iedereen wat wils. Personeel aardig en behulpzaam.

Geen gedoe met bedjes genoeg plek. Groot maar overzichtelijk. Buiten het hotel is er alleen echt niets te beleven daarom is 1 week voldoende. In het hotel is elke avond iets te beleven.

Wij gaan zeker nog een keer terug

Prachtig

Jolanda, 17-11-2017

Het is een prachtig resort met mooie kamers lekker eten in 6 verschillende restaurants, s,avonds leuke animatie met shows en gezellige muziek, goede koffiebar enig minpunt is dat er maar 1 verwarmd zwembad is de andere zwembaden zijn prachtig maar erg koud inclusief de bubbelbaden, het huisrif is al behoorlijk kapot getrapt door de toeristen maar zwem je iets verder valt er nog veel moois te zien., ga niet naar hurghada stad erg opdringerig allemaal.

Egypte mega mooi, heerlijk tot rust komen

Dirk, 31-10-2017

Pluspunten:

-. Gegarandeerd zon!

-. Personeel dragen je bijna op handen, heel vriendelijk tegen soms de ombeschofte Duitsers die daar rond lopen!

-. Nog nooit in z'n resort geweest waar ze het zo schoon houden als hier echt complimenten!

-. Duiken in de Rode zee was echt adembenemend! maar daar staat Rode zee ook om bekend.

-. Zeer groot complex met ongekend mooi zwembad! Verdwalen kan hier bijna.

-. Hannam massage +scrum+stoombad+jaccuzi+sauna in het hotel gedaan voor 65 euro p.p echt een aanrader! voor mensen die hun spieren lekker willen laten massaren en heerlijk tot rust willen komen weg van de drukte.

-. Genoeg bedden en handdoeken om op te liggen.

-. Veel personeel wat rond loopt waar je drinken kan bestellen of eten kan krijgen echt top!

Minpunten (zijn maar kleine dingen):

-. Wifi werkt echt slecht, daarom hadden wij op 10 min afstand in het winkelcentrum bij Vodafone 2 4G sim kaartjes met 3.5 GB gekocht voor 5 euro samen.

-. Heel veel duitsers in Oktober, zal wel minder worden in het hoog seizoen.

Super vakantie!

Nick, 27-10-2017

11 dagen geweest en het was in 1 woord SUPER. Personeel zo vriendelijk, het is een groot en schoon resort. Pasta's, pizza's en een deel vlees/vis wordt vers bereid. Het merendeel van de bezoekers is duits en daarom hoor je wat meer duitse muziek maar niet in overvloed. Dit is echt een aanrader.

Laat je niet misleiden door foto's! Dit hotel

traveler25, 2-10-2017

Ben afgelopen augustus voor het eerst geweest in dit hotel en Hurghada als plaats en ga hier nooit meer heen!

Het hotel is puur en puur gericht op de Duitsers en Russen. Omdat ik zelf van Midden Oosterse origine ben werd gedacht dat ik een local was en zodoende soms gewoon genegeerd.

Er is zeker 10 keer gevraagd voor een polsbandje tijdens mijn verblijf van 8 dagen en er waren momenten dat je 3 tot zelfs 5 keer moest vragen voor een drankje!!! Tijdens het zwemmen werd je met een scheef gezicht aangekeken door het mannetje die ze maakte en bij het aangeven van wat je wilde werd er op een zeer groffe manier gezegd in het Engels dat je moest gaan zitten.

Bij het zonnen zag je duidelijk dat alle Russen en Duitsers werden behandeld als koning en als jij een drankje wou was je als laatste aan de beurt. Belachelijk voor woorden te noemen!

Kamers waren zeer en zeer standaard, bij aankomst was er geen koud water en was de leiding verstopt. Het eten was ruim aan keus maar de kwaliteit verschilde per dag. Er waren dagen dat het lekker was en er waren soms dagen dat ik het eten gewoon heb uitgespuugd omdat het vlees of kip nog roze was van binnen.

En mensen ik ben echt geen type die een volk onder 1 kam wil scheren maar deze mensen denken Alleen maar aan geld! Voor hun zijn Europeanen letterlijk wandelende euro tekens. Zo was van mij 1200 pond gestolen in een taxirit die ik met veel moeite heb teruggekregen waarbij de taxichauffeur die het had geregeld zelf 300 pond (15 euro) wou als vindersloon.

Je kan met 25 cent, 25 cent! Met de bus reizen dus mocht je hier toch heengaan ga niet akkoord met de absurde prijzen die taxichauffeurs vragen. Meeste mensen zijn straatarm en kunnen met een paar euro al heel wat besef dit goed als je er bent!

Kortom ik geef dit hotel met moeite 3 sterren en zou deze niet aanbevelen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Albatros Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Albatros Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pickalbatros Albatros Palace scoort een 8.67 uit 10 op basis van 272 reviews.