8,5

Wat vakantiegangers zeggen

Albatros Palace Resort Hurghada is een luxe vijfsterrenhotel waar het personeel volgens reviewers super vriendelijk is. Niet voor niets is dit dan ook een populair hotel waar vakantiegangers jaar naar jaar naartoe gaan. Zo ook Carolina: ‘Wij gaan in maart voor de 10e keer naar dit hotel, het voelt bijna als thuis. En we zullen in de toekomst zeker elk jaar terug blijven komen.’ Hou er wel rekening mee dat dit een groot resort is.

In Albatros Palace Resort Hurghada zit je goed wanneer je lekker eten belangrijk vindt tijdens je vakantie. Je verblijft hier all-inclusive en kunt tijdens de buffetten steeds kiezen uit een van de zes restaurants. Al deze restaurants zijn inbegrepen bij een all-inclusive verblijf. Koks bereiden hier verschillende gerechten waar je bijstaat. Zo weet je zeker dat het vers is! Wil je eens dineren met uitzicht? Kies dan een tafel uit in het sky restaurant op de bovenste verdieping. Reviewer Fred Passet schrijft over nog een groot voordeel: ‘I.v.m. excursies is er al ontbijt mogelijk vanaf 5.00 uur en een diner tot 23.30 uur!!!’ Een goed kopje koffie hoef je ook niet te missen tijdens je vakantie in Albatros Palace Resort Hurghada. Je hebt hier zelfs een koffiebar, waar de koffie volgens jullie erg lekker is.

Naast goed eten kun je ook lekker ontspannen in Albatros Palace Resort. Of je nu kiest voor het strand of het zwembad, er zijn altijd genoeg ligbedden vrij om tot rust te komen. De zwembaden zijn verwarmd en er is een apart kinderbad met glijbaan. Voor je gaat zonnen kun je een schoon badlaken ophalen die je aan het eind van de dag weer inlevert. Wil je zonnen zonder gestoord te worden? Reviewer EH deelt een tip: ‘Om geen last van verkopers te hebben, zijn er rode vlaggetjes beschikbaar. Als je die ophangt, komen er geen verkopers.’

De kamers in Albatros Palace Resort zijn ruim en schoon. Dagelijk krijg je schone handdoeken en wordt je minibar aangevuld. Wil je een extra deken op je bed omdat het ‘s nachts kan afkoelen? Vraag ernaar en het wordt voor je geregeld.

Ligging

Albatros Palace Resort is volgens jullie een ideale uitvalsbasis om op excursie te gaan en zo meer van Egypte te ontdekken. Zo kun je een dag naar Luxor gaan. Je bezoekt dan onder andere de Vallei van de farao’s en Karnak. Hou er rekening mee dat deze excursie wel wat tijd in beslag neemt. Ted Stroet en Marina Baatsen boekten deze excursie en schrijven dat zij om 5.30 uur werden opgepikt in het hotel en om 20.00 uur weer terug waren. Reviewers raden ook aan om een dag naar Mahmya Island te gaan. Dit eiland is heel mooi en je kunt er goed snorkelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Albatros Palace voor je op een rij gezet:

298 reviews over Hotel Pickalbatros Albatros Palace in het Nederlands

Ik ben verliefd op egypte..!

Ruby
17-6-2019

Geweldige mensen in Egypte! Heel mooi resort, goede service en een leuk activiteiten team, heel gezellig, super mooie kamers en het word iedere dag netjes schoon gemaakt en er worden nieuwe handdoeken opgehangen. Het zwembad word tevens ook iedere dag schoongemaakt, heel netjes. Daarnaast is er nog een bar in het water waar je lekker aan kan zitten met een muziekje erbij lekkere cocktails kan drinken! Iedere avond is er een show of een muziek/dans avond en vaak op de zaterdag hebben ze een beach of pool party (toen wij er waren die 2 weken) echt geweldig. Er zit ook een luxe fitnesscentra en een super de luxe spa, ik heb daar mijn wenkbrauwen laten doen met henna en mijn gezicht gedaan op de laatste dag dat was echt heerlijk en voor een leuke prijs! Ik heb nog nooit zo'n mooie vakantie gehad, ik wil zeker de volgende keer weer naar Egypte! I love it!

Gereisd Met partner in september 2018

2020 gaan we terug

sturbaut omer
23-5-2019

heel goed hotel maar spijtig dat er te veel met het eten door bepaalde groep mensen gebrast word zeg maar meestal russen

Gereisd Met partner in mei 2019

Erg goed, maar niet voor herhaling vatbaar.

aelberts
13-5-2019

Mooi verblijf met uitstekende service. wel in the middle of nowhere.

nooit meer

John Awui
9-5-2019

Mooi park maar erg arrogante leiding, ik raad het af

Gereisd Met partner in mei 2019

Elisabeth
23-4-2019

Wij gaan weer in september voor de 15de x super goed hotel. Vooral de vriendelijkheid van het personeel is super er zijn 6 restaurants in het hotel dus voor ieder wat eten is top. Met andere woorden is dit zeker een aanrader als je een keer Egypte wilt gaan bezoeken . Kijken er weer naar uit om te gaan.

Mvg Elisabeth

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch!! 🎉

Betty Borgers
7-4-2019

Fantastisch hotel, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, mooie ruime kamers en superschoon, genoeg bedjes zowel bij de zwembaden als op het strand,eten was heerlijk en keuze genoeg, kortom...een 10 met een griffel, gaan er zeker terug. 👍🏼

Gereisd Met partner in november 2018

José de laat
28-3-2019

albartros palace ..super hotels Leuke gezellige sfeervolle mensen Altijd bij je terug te zien Top echt waar

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Voor de 9e keer naar dit heerlijke hotel geweest!

EH
      23-3-2019

Voor de 9e (?) keer in dit heerlijke hotel geweest, het voelt elke keer als thuiskomen. Er worden steeds verbeteringen doorgevoerd. Sinds kort een mooi Sky restaurant op de bovenste verdieping. Geweldig! Voor ons was dit vast niet de laatste keer Albatros Palace. Om geen last van verkopers te hebben, zijn er rode vlaggetjes beschikbaar. Als je die ophangt, komen er geen verkopers. Ook hebben we al jaren geen last van russen. Misschien zijn ze er wel, maar ze zijn dan niet storend. Het eten is voor ieder wat wils en zeker niet slecht!! Koffiebar is prima. Nadeel vinden wij wel dat er op veel plekken alsnog gerookt kan worden. Als je zelf niet rookt en/of er niet tegen kunt is dat erg storend. Dat is het enige nadeel dat ik kan bedenken. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2019

Superweekje dus!!

Ted Stroet en Marina Baatsen
      20-3-2019

Prima temperaturen overdag tussen 1000u- 1630u. Soms wat frisse wind. Veel keuzes bij buffetrestaurants ,6stuks. Daar veel ter plekke door koks klaargemaakt met eigen keuzes daarbij. Heel vriendelijk personeel. Zeer schoon en hygienisch. Kamers ruim en voorzien van goede basisinrichting (tv-kluis-koelkastje-zitje op balkon-opbergruimten). Mooie excursie gedaan naar Luxor (Karnak en Vallei van de farao's): wel lange tocht door de woestijn (530u vertrek --2000u terug). Veilig, paar road-checkblocks, onderweg.

Gereisd Met partner in februari 2019

Fantastisch top top top

Faysal
      19-3-2019

Neem je snorkels mee is gewoon heerlijk om te snorkelen

Gereisd Met partner in april 2017

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Albatros Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Albatros Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.