Hotel Pickalbatros Albatros Palace

Hotel Pickalbatros Albatros Palace
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Albatros Palace voor je op een rij gezet:

290 reviews over Hotel Pickalbatros Albatros Palace in het Nederlands

Mooi voor een keer.

Anne
13-8-2018

Wij zijn op het moment nog op het resort. Het is een heel groot resort met verschillende restaurants en bars, echter is het eten vaak hetzelfde en ook in de verschillende restaurants niet divers. Het eten blijft wel goed op temp. Dit is prettig. De bediening werknemers zijn heel verschillend! Deels van het personeel is erg vriendelijk en beleefd, echter zijn sommige personeels leden heel aandringerig (in de thee en tassen winkel) dit is heel erg vervelend, blijven ontzettend aandringen op een vervelende manier. Ook sommige barwerknemers zijn heel erg op vrouwen gericht, dit vond ik zelf erg ongepast. Verder is de zee en get zwembad erg mooi en schoon, ook de kamers worden gied bijgehouden, wel jammer dat je buiten het resort weinig winkel gelegenheid kunt vinden, voor ons is/was dit leuk voor een keer maar niet meer. Wij houden toch meer van het gaan en staan waar we willen, en een vrijere cultuur.

Eerste ervaring in Egypte

Andy Van Der Snickt
28-7-2018

Als Turkije liefhebbers was dit onze eerste keer in Egypte. Vanaf we toekwamen op de luchthaven en hotel hadden we al snel door dat alles om fooien draaide... Het begon al dat we €2 moesten betalen of onze valiezen mochten niet mee... Ook moesten we €1,5 betalen voor 3 velletjes toiletpapier. In het hotel zelf merkte je dat ze vriendelijk waren, maar dat er ook meer achter zat. Constant vragen of alles inorde was met de kamer, dat het zelf irritant begon te worden. Maar goed, het hotel zelf in het algemeen was heel mooi en proper, niks op aan te merken. Een fantastisch groot resort! Het eten was dan weer wat anders... Alle dagen hetzelfde, bijna nooit afwisseling, wat na 11 dagen wel begint tegen te steken. Ook lag er op voorhand bijna niks klaar of gebakken, je moet alles vragen waardoor je lang kan staan te wachten! Overdag was het genieten. Super groot zwembad. Het water was fris maar een goede afkoeling. Wat wel heel vervelend was is dat rond 10 uur en rond 15 uur, de mannen van de excursies werden "gelost". 11 dagen aan een stuk staan ze aan je stoel om excursies en andere zaken te verkopen. Je ziet ook dat het hotel gewoon is om Duitsers te ontvangen... ze denken namelijk dat alles en iedereen Duits is en dit is wel heel jammer... Voor derest hebben wij toch nog genoten van onze vakantie en van het mooie resort!

Heet, maar geweldig!

Fam. van Laar
1-7-2018

Wij hadden een 13-daagse vakantie geboekt bij Albatros Palace, een groot maar echt prachtig resort. Het is overal brandschoon, het personeel behulpzaam en vriendelijk. Wat vrijwel meteen opvalt is de keuze in alles; buffetrestaurants met verschillende internationale keukens (met vooral lekkere toetjes), grote warme (29 graden!) zwembaden en uiteraard het strand en zee op loopafstand. De pier voert je direct naar het koraal waar talloze vissen rondzwemmen, de één nog exotischer dan de ander. Echt een aanrader.

De Wi-Fi daarentegen is heel wisselvallig en zwak. Het is 2018, het hoeft niet zo te zijn tegenwoordig. Een paar versterkers, en klaar is Kees. Ook in de bar Columbus vonden wij de service en gezelligheid minimaal. Ook de avondshow is beperkt tot een half uur; het had wat langer mogen duren.

Boek overigens niet excursies in het hotel, die zijn overwegend veel te duur (soms 2x de prijs dan elders). Zie tips voor meer info.

Goed personeel

HHM
30-6-2018

Mooi hotel, mooie kamers, mooi zwembad (een gedeelte, het andere gedeelte zit een poolbar waar de meesten heel de middag drinken zonder van de barkruk in het water af te komen.) Eten was over het algemeen goed, echter enkele keren was de kip niet goed gaar. Een van de reisdeelnemers kreeg dan ook een darminfectie. Volgens het baliepersoneel kwam dat van de warmte. Na terugkomst in ndereland nog enekele weken hier veel last van gehad en stopte pas na antibiotica, dus van de warmte? Ja, echt niet. Personeel heel vriendelijk en rent voor je.

Mooi ressort en zeer vriendelijk personeel

Johan Planting
24-6-2018

In plaats van Turkije nu toch een keer voor Egypte gekozen. Wat een mooi ressort! Ruim opgezet en alles is goed onderhouden en schoon. Geweldig mooie zwembaden en met goed toezicht op kleine kinderen door het personeel. Voldoende ligbedden, zowel bij het zwembad als op het strand, en een mooi huisrif met prachtig koraal. Tevens kan er gebruik worden gemaakt van de glijbanen van naastliggende hotel. (Beach Albatros) Het personeel verdient extra complimenten voor hun service! Ontzettend vriendelijkheid en doen er alles aan om je een leuke vakantie te bezorgen.

Aanbieders van (betaalde) activiteiten zijn niet te opdringerig en blijven ook vriendelijk als je geen interesse hebt. Eten redelijk goed en gevarieerd. Mede door de verschillende restaurants waar je kunt eten.

Minpunten: -weinig ijs

-geen mayonaise

Dus.. fles mayo in de koffer en fijne vakantie gegarandeeerd!

Wij gaan volgend jaar weer !

Marielle
9-6-2018

Albatros Palace is ons goed bevallen. Mooie ruime (schone !) kamer, groot zwembad ( grote zwembad nog wel wat koud maar toen de temperatuur op ging lopen was het lekker verkoelend/ kleinere zwembad was verwarmd.) Volop keuze in eten/drinken. Voor ons wel wat wennen omdat je hier geen hoofdrestaurant + a la carte restaurants hebt ( zoals wij gewend zijn vanuit Turkije) maar kunt kiezen uit 6 verschillende restaurants. Als je op het buitenterras gaat zitten dan kun je gemakkelijk al die restaurants in- en uitlopen om een keuze te maken bij de buffetten. Verkopers inderdaad best veel maar als je dat niet fijn vind hang je gewoon een rood vlaggetje aan je stoel en storen ze je niet. Snorkelen kun je vanuit de pier van het hotel en een trip met de duikschool die op het strand bij het hotel zit is echt aan te raden. Boeken en je beleeft een super dag !

Leuk hotel

Schuurman
19-5-2018

Leuk hotel .

Kamers met goede bedden en een goeie douche met lekker warm water.

Het eten was goed en lekker warm.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Minpunt

Als je bij touroperator dit hotel boekt dan heb je geen reisleiding in je hotel.

Je moet dus zelf alles uitzoeken.

En hou je niet van heel warm weer ga dan niet in mei.

Gemiddelde temperatuur over dag 33gr.

Veder hebben wij een leuke vakantie gehad.

Hotel uit een sprookjesboek, ontzettend mooi!

Meulenbroek
19-5-2018

Het hotel is ontzettend mooi en kolossaal.

Gedurende de dag loopt er personeel bij het zwembad rond om je te voorzien van drinken. Uiteraard kan je deze ook zelf halen bij de bar.

Er zijn meerdere restaurants met verschillende soorten eten. Zo is er een marokaans achtig restaurant, waar je je ook echt waant in Marrakech. Heel mooi!

Gedurende de dag is er entertainment. Vriendelijke jonge mensen die zich vooral richten op het jongere publiek (jonger dan 18).

’s Avonds komen er zangers/zangeressen, waar je onder het genot van een drankje in een ontzettend mooie lounge kan genieten, met uitkijk over het hele resort.

Nadeel: er lopen veel verkopers rond op het terrein. Zowel van het hotel zelf (voor bijv. de Spa, surfen, duiken) en buiten het hotel (boottrips etc) Sommige verkopers zijn opdringerig en kunnen vervelend gedrag vertonen richting jonge vrouwen. Bij melding worden deze mensen direct verwijderd van het terrain.

goed verblijf maar met vreemde regelgeving

vakantiegangers
6-5-2018

prachtig verblijf, schoon en mooi. aardig personeel ruime opzet mogelijkheid om in een restaurant een tafel te nemen en ook gerechten in andere restaurants op te scheppen. dat maakt het extra gevarieerd. ruime kamers minibar en kluis ( al was die van ons defect) minder was het uit kartonnenbekertjes drinken op het strand en zwembad, sommige gasten kregen wel glazen (denk vaste gasten of flinke fooi) raar is dat er wel in glazen geschonken werd aan de poolbar deze is notabenen in het water. handdoeken kan je niet zomaar omwisselen, alleen einde dag inleveren en met het kaartje is pas de volgende dag na 8 uur weer een schone handdoek verkrijgbaar. lig voor 8 uur aan het strand en ga je even zwemmen dan is de kans groot dat het personeel je privé spullen inc handdoek in een zak stopt. omdat ze denken dat je het bedje wil reserveren dat niet is toegestaan, verkeerde gedachten dus en waarschijnlijk in opdracht van directie. strand was vies.

Super vakantie !

Elske
26-4-2018

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf! Kamer was prima met een fijne stortdouche. Bedden waren goed.

Eten was oke. Mijn vriend was de tweede dag flink ziek geweest, maar onder het hotel is een apotheek en daar kreeg hij medicijnen. Binnen een dag was hij ervanaf!

Wij aten iedere dag bij het Duitse restaurant en na een keertje fooi geven werden we als VIP’s behandeld. Ze wisten wat we wilde drinken en dat werd zo neer gezet!

Jammer dat al het personeel vooral Duits praat, er waren ook erg veel Duitse vakantiegangers.

Personeel is wel zeer aardig en staan altijd voor je klaar. Handdoekenservice is ook goed geregeld, iedere dag een schoon strandlaken!

Klein nadeel was dat de kinderdisco pas om 20.30 was (vrij laat voor onze peuter) en ook dit was erg op de Duitse gasten gericht.

Ik zou dit hotel zeker aanraden!

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Albatros Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Albatros Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pickalbatros Albatros Palace scoort een 8.62 uit 10 op basis van 290 reviews.