Hotel Pickalbatros Albatros Palace

Hotel Pickalbatros Albatros Palace

8.9Fantastisch

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 786p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Albatros Palace Resort in Hurghada, Egypte

Albatros Palace Resort in Hurghada is een luxe vijfsterrenhotel dat bekend staat om z'n uitmuntende en klantvriendelijke personeel. Niet voor niets is dit dan ook een populair hotel waar vakantiegangers jaar naar jaar naartoe gaan. Hou er wel rekening mee dat Albatros Palace Resort een groot resort is. Je verblijft hier direct aan zee en kunt genieten op basis van all inslusive.

Kamers en faciliteiten

De kamers in Albatros Palace Resort zijn ruim en schoon. Dagelijk krijg je schone handdoeken en wordt je minibar aangevuld. Wil je een extra deken op je bed omdat het ‘s nachts kan afkoelen? Vraag ernaar en het wordt voor je geregeld. Albatros Palace Resort beschikt over twee kamertypes:

2 persoonskamer met zwembad- of tuinzicht (2-3 personen, kamer met 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoonsbed)
2 persoonskamer met zwembadzicht (1-3 personen, kamer met 2 eenperoonsbedden en 1 eenpersoonsbed)

Als het op eten aankomt zit je goed in Albatros Palace Resort Hurghada. Je verblijft hier all-inclusive en kunt tijdens de buffetten steeds kiezen uit een van de zes restaurants. Al deze restaurants zijn inbegrepen bij een all-inclusive verblijf. Koks bereiden hier verschillende gerechten waar je bijstaat. Zo weet je zeker dat het vers is! Wil je eens dineren met uitzicht? Kies dan een tafel uit in het sky restaurant op de bovenste verdieping. Albatros Palace Resort beschikt zelfs over een aparte koffiebar voor de liefhebber.

Of je nu kiest voor het strand of het zwembad, er zijn altijd genoeg ligbedden vrij om tot rust te komen. De zwembaden zijn verwarmd en er is een apart kinderbad met glijbaan. Voor je gaat zonnen kun je een schoon badlaken ophalen die je aan het eind van de dag weer inlevert.

Ligging

Albatros Palace Resort ligt direct aan het strand en op zo'n 15 km. van het centrum van Hurghada. Albatros Palace Resort is een ideale uitvalsbasis om op excursie te gaan en zo meer van Egypte te ontdekken. Zo kun je een dag naar Luxor gaan, je bezoekt dan onder andere de Vallei van de farao’s en Karnak. Hou er rekening mee dat deze excursie wel wat tijd in beslag neemt. Tevens is een dagbezoek naar Mahmya Island populair. Dit eiland is heel mooi en je kunt er goed snorkelen.

325 reviews over Hotel Pickalbatros Albatros Palace

• 10J.Derkx09-01-2020

een welverdiende 10.groetjes.

Wij hebben genoten geweldig het eten en drinken de service al het personeel even vriendelijk .Prachtig hotel de kamers en bedden schoon word elke dag schoongemaakt ,het is een klasse hotel.De animatie mag wel wat langer duren maar ze doen allemaal zijn best.Van mijn man en mij een dikke 10 voor al het personeel . We gaan dit jaar wel eerder want in Dec is het water te koud. Hartelijke gr aan de manager Hany palace.Fam.J,D.roomnr. 2121.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Johan Jager27-12-2019

Geweldig hotel

Voor de 2e keer in dit heerlijke hotel geweest, Er worden steeds verbeteringen doorgevoerd. Sinds kort een mooi Sky restaurant op de bovenste verdieping. Geweldig! Voor ons was dit vast niet de laatste keer Albatros Palace. Om geen last van verkopers te hebben, zijn er rode vlaggetjes beschikbaar. Als je die ophangt, komen er geen verkopers. Ook hebben we al jaren geen last van russen. Misschien zijn ze er wel, maar ze zijn dan niet storend. Het eten is voor ieder wat wils en zeker niet slecht!! Koffiebar is prima. Geweldig hotel met s"avonds veel keuze aan eten, huisrif is helaas wel deels dood maar zeker nog genoeg vis te zien Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam (zag zelfs een aantal keer dat de badlakens naar een strandbedje werden gebracht voor je) Verwarmd zwembad in t winterseizoen is ook echt verwarmd (30graden)

Gereisd met partner in december 2019

• 10Danielle15-12-2019

Top hotel

Geweldig hotel. Heel schoon, super goede service. Het eten is heerlijk. Veel verschillende restaurants waar je elke avond mag gaan eten, dit zorgt er ook voor dat de drukte goed verdeeld is. De koks staan alles vers voor je te bereiden. De obers en mensen bij de bar zijn ook allemaal heel vriendelijk. De twee grote zwembaden waren niet verwarmd dus dat was wel een beetje koud, maar het whirlpool zwembad was lekker warm. Super leuk ook dat je bij het hotel kunt snorkelen, we hebben veel mooie vissen gezien. Wij hebben een super fijne vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug.

• 9jeannet24-11-2019

fantastisch hotel

top hotel schoon heerlijk eten vriendelijke mensen jammer dat de onderwaterwereld tegen valt er zijn stenen in het water je moet echt over de pier bij ons waren er hoge golven de pier was stuk dat heeft 6 dagen geduurd dat was jammer ook een aanrader is de pedicuur behandeling ben super geholpen abanoub zeer vriendelijke en kundige jongen verder een heel goed hotel voor herhaling

• 10Con20-11-2019

Top resort

Top resort met zeer vriendelijk personeel. Van toilet jongen tot manager alles zeer netjes en vriendelijk. Kamers ruim, schoon. Het resort was voor ons een groot paradijs waar wij zeker nog eens terug komen.

• 9Mike07-09-2019

Zeer mooi!

Zeer verzorgd hotel! Kort bij vliegveld 15 minuten. Mooi hotel heel groot zwembad. Altijd bezig met schoonmaken en staan meteen klaar als er iets is. Buiten het hotel is niet zoveel te doen. Je zal excursies moeten boeken. Wel is het in augustus te warm beter in het voor of najaar gaan.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Ruby17-06-2019

Ik ben verliefd op egypte..!

Geweldige mensen in Egypte! Heel mooi resort, goede service en een leuk activiteiten team, heel gezellig, super mooie kamers en het word iedere dag netjes schoon gemaakt en er worden nieuwe handdoeken opgehangen. Het zwembad word tevens ook iedere dag schoongemaakt, heel netjes. Daarnaast is er nog een bar in het water waar je lekker aan kan zitten met een muziekje erbij lekkere cocktails kan drinken! Iedere avond is er een show of een muziek/dans avond en vaak op de zaterdag hebben ze een beach of pool party (toen wij er waren die 2 weken) echt geweldig. Er zit ook een luxe fitnesscentra en een super de luxe spa, ik heb daar mijn wenkbrauwen laten doen met henna en mijn gezicht gedaan op de laatste dag dat was echt heerlijk en voor een leuke prijs! Ik heb nog nooit zo'n mooie vakantie gehad, ik wil zeker de volgende keer weer naar Egypte! I love it!

Gereisd met partner in september 2018

• 9sturbaut omer23-05-2019

2020 gaan we terug

heel goed hotel maar spijtig dat er te veel met het eten door bepaalde groep mensen gebrast word zeg maar meestal russen

• 8aelberts13-05-2019

Erg goed, maar niet voor herhaling vatbaar.

Mooi verblijf met uitstekende service. wel in the middle of nowhere.

• 3John Awui09-05-2019

nooit meer

Mooi park maar erg arrogante leiding, ik raad het af

Hotel Pickalbatros Albatros Palace info

• Animatie programmaAanwezig