Hotel Pickalbatros Albatros Palace

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag40°28°
Hotel Pickalbatros Albatros Palace
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Albatros Palace voor je op een rij gezet:

263 reviews over Hotel Pickalbatros Albatros Palace in het Nederlands

Leuk hotel

Schuurman, 19-5-2018

Leuk hotel .

Kamers met goede bedden en een goeie douche met lekker warm water.

Het eten was goed en lekker warm.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Minpunt

Als je bij touroperator dit hotel boekt dan heb je geen reisleiding in je hotel.

Je moet dus zelf alles uitzoeken.

En hou je niet van heel warm weer ga dan niet in mei.

Gemiddelde temperatuur over dag 33gr.

Veder hebben wij een leuke vakantie gehad.

Hotel uit een sprookjesboek, ontzettend mooi!

Meulenbroek, 19-5-2018

Het hotel is ontzettend mooi en kolossaal.

Gedurende de dag loopt er personeel bij het zwembad rond om je te voorzien van drinken. Uiteraard kan je deze ook zelf halen bij de bar.

Er zijn meerdere restaurants met verschillende soorten eten. Zo is er een marokaans achtig restaurant, waar je je ook echt waant in Marrakech. Heel mooi!

Gedurende de dag is er entertainment. Vriendelijke jonge mensen die zich vooral richten op het jongere publiek (jonger dan 18).

’s Avonds komen er zangers/zangeressen, waar je onder het genot van een drankje in een ontzettend mooie lounge kan genieten, met uitkijk over het hele resort.

Nadeel: er lopen veel verkopers rond op het terrein. Zowel van het hotel zelf (voor bijv. de Spa, surfen, duiken) en buiten het hotel (boottrips etc) Sommige verkopers zijn opdringerig en kunnen vervelend gedrag vertonen richting jonge vrouwen. Bij melding worden deze mensen direct verwijderd van het terrain.

goed verblijf maar met vreemde regelgeving

vakantiegangers, 6-5-2018

prachtig verblijf, schoon en mooi. aardig personeel ruime opzet mogelijkheid om in een restaurant een tafel te nemen en ook gerechten in andere restaurants op te scheppen. dat maakt het extra gevarieerd. ruime kamers minibar en kluis ( al was die van ons defect) minder was het uit kartonnenbekertjes drinken op het strand en zwembad, sommige gasten kregen wel glazen (denk vaste gasten of flinke fooi) raar is dat er wel in glazen geschonken werd aan de poolbar deze is notabenen in het water. handdoeken kan je niet zomaar omwisselen, alleen einde dag inleveren en met het kaartje is pas de volgende dag na 8 uur weer een schone handdoek verkrijgbaar. lig voor 8 uur aan het strand en ga je even zwemmen dan is de kans groot dat het personeel je privé spullen inc handdoek in een zak stopt. omdat ze denken dat je het bedje wil reserveren dat niet is toegestaan, verkeerde gedachten dus en waarschijnlijk in opdracht van directie. strand was vies.

Super vakantie !

Elske, 26-4-2018

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf! Kamer was prima met een fijne stortdouche. Bedden waren goed.

Eten was oke. Mijn vriend was de tweede dag flink ziek geweest, maar onder het hotel is een apotheek en daar kreeg hij medicijnen. Binnen een dag was hij ervanaf!

Wij aten iedere dag bij het Duitse restaurant en na een keertje fooi geven werden we als VIP’s behandeld. Ze wisten wat we wilde drinken en dat werd zo neer gezet!

Jammer dat al het personeel vooral Duits praat, er waren ook erg veel Duitse vakantiegangers.

Personeel is wel zeer aardig en staan altijd voor je klaar. Handdoekenservice is ook goed geregeld, iedere dag een schoon strandlaken!

Klein nadeel was dat de kinderdisco pas om 20.30 was (vrij laat voor onze peuter) en ook dit was erg op de Duitse gasten gericht.

Ik zou dit hotel zeker aanraden!

Relax en zon

Lizet, 16-4-2018

Super vakantie. Mooi weer. Goed eten. Mooi strand en heerlijk om er even tussen uit te zijn.

Een paradijs op aarde!

Marianne Schlamann, 9-4-2018

Een paradijs. Het weer & de accommodatie, het was geweldig. Kamers perfect, heerlijk geslapen en goed schoon. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Zwembad en zee een paradijs. Eten goed.

Vijf * fiasco

Groep van 5, 6-4-2018

Logboek van een vijfsterrenfiasco

We komen aan op zaterdagavond 31/3

Aperitief is een gin tonic, ahum een gin met nep sprite zonder bubbels, zonder ijs, zonder citroentje en in een aangedampt warm waterglas .... Dan maar een witte

Wijn, local no problem , warm alweer warm glas.

Eten doen we ‘s avonds niet in 1 van de zes restaurants want die blijken er niet

Echt te zijn. Eerder een foot court van een shoppingmall met een Aziatische, mediterrane corner..... q van de voeding is An sich ok maar wordt koud, uitgekookt en in bakken geserveerd. Nergens rustig zitten. Drinken aan tafel :

Gemiddelde wachttijd 20 minuten.

Aan tafel met vijf? Een tafel voor drie of vier (rond 1m doorsnee) en een paar stoelen zelf bij zoeken. Bestek en servetten onvindbaar.

Zondag na een douche met schaamhaar van de vorige bezoeker en zeer rumoerige en slapeloze nacht (zelfs met oordoppen) en ontbijt aan alweer twee verschillende tafels verhuizen we...

Niet wat wij ervan verwacht hadden!

Jan, 30-3-2018

Keurig ressort met zeer vriendelijk personeel! In tegenstelling tot andere reviews waren wij: echtgenote en ik samen met dochter, schoonzoon en hun baby van ruim 1 jaar niet onder de indruk van het eten. Matige kwaliteit, lauw en bijvullen liet ook te wensen over. Ook vonden wij het keiharde lawaai wat zang/muziek moest voorstellen en iedere avond tot ruim 23.00 uur duurde uitermate storend voor mensen met kinderen die niet in slaap konden komen.

Wij komen regelmatig in Egypte maar dit is voor wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

Geweldige vakantie gehad

Johan Jager, 20-3-2018

Net terug van 13 dagen,super vakantie gehad het is een heel mooi hotel en ze doen er alles aan om het naar je zin te hebben.

Altijd nog een plekje na het ontbijt aan het zwembad of strand ,ook in de restauranten is er altijd plaats zelfs buiten op de terassen.

Het eten is lekker maar komt regelmatig het zelfde terug,wij vonden het Duits restaurant het beste en het gezelligste om te zitten.

Het enige min punt vonden wij het eten aan de beachbar niet veel keus

En buiten hotel was niet veel te doen ,moest echt een stuk lopen voordat je bij winkeltjes kwam

Maar we komen volgend jaar zeker weer terug

TOPvakantie in Palace!!

Tineke de Bruyn, 8-3-2018

Dit is een TOPhotel! Schitterend resort met heel goede service en uitermate vriendelijk personeel. Mooie kamers, heel goed eten in de 7 restaurants. Iedere avond mooie shows en goede artiesten. Zanger Whaleed treedt al jaren op in Dana Beach Resort. En nu gen we hem tot onze grote blijdschap ook weer terug in Palace. Hij is een heel goede zanger die de mensen de hele avond op de dansvloer weet te houden!!

Wij komen zeker weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Albatros Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Albatros Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pickalbatros Albatros Palace scoort een 8.63 uit 10 op basis van 284 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: