Hotel Pickalbatros Albatros Palace

Hotel Pickalbatros Albatros Palace
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Pickalbatros Albatros Palace voor je op een rij gezet:

Tjingo

Grootschalig Albatros Palace Resort in Hurghada. De kamers zijn ruim en er zijn twee mooie zwembaden. Ook is er een sauna en fitness voor de ouders en animatie en een speeltuin voor de kinderen. Eten kan in een van de themarestaurants. Op het privéstrand van het resort zijn voldoende bedjes en word je bediend. Op 25 minuten van Hurghada.

276 reviews over Hotel Pickalbatros Albatros Palace in het Nederlands

Sfeervol, gezellig en fijn resort

Arianne van Lierop
4-11-2018

Voor de tweede keer in dit resort en het blijft een heerlijk resort. Wel flink opgeknapt sinds september 2017: betere strandbedjes, zwembad is mooier, eten is verbeterd, kamers zijn opgeknapt met overal nieuwe bedden. Het is een sfeervol en gezellig resort waar wij graag meerdere keren willen terugkomen. Ligging is ideaal: dichtbij een winkelcentrum, pal aan het strand met een prima rif. Het was thuiskomen voor ons. Echt genieten!!!

We hebben hier 15 dagen van de gastvrijheid en luxe genoten. Iedereen van het personeel verdient een dikke pluim voor hun klantgerichtheid en vriendelijkheid. Ruim voldoende variatie in het eten in de verschillende restaurants (zonder reservering vrij heen te gaan!). De kamer was netjes en ruim genoeg. Het recreatieteam was enthousiast en (niet te) aanwezig. De Oriëntalbar is erg mooi en lekker om te zitten als het te heet is buiten (airco), of bijv. 's avonds als de live muziek veel te luid aanwezig is op het terras, want dat was voor ons en meerdere mensen die we spraken een minpunt (het enige echte voor ons).

De muziek werd door vooral na de pauze rond 22 uur zo ontzettend hard gezet dat je geen woord meer kon wisselen met andere mensen. Dus "vluchtten" we meestal elders heen. Jammer want vaak was de live muziek toch wel leuk, maar denken de meeste zangers dat ze meer publiek trekken als het hard gaat.

Poolbar is ook erg gezellig

Voor de derde geweest en het was top, fantastisch.

Roelof Santing
26-10-2018

Koop je visum op de luchthaven bij het Egyptisch douaneloket, en niet bij de organisatie waar je hebt geboekt. Ze staan wel een beetje agressief te schreeuwen want ze willen je liever niet-bij het officiële loket hebben ze lopen dan de extra's mis, het scheelt al gauw € 10 pp.

Nooit meer

Marianne
23-9-2018

Het is erg groot en massaal. Wij waren hier 2weken.Ik had de pech dat ik een maagdarm infectie opgelopen had na gegeten te hebben bij de Mexicaan. Bij de Clinic een infuus gehad met vocht en antibiotica daarna antibiotica pillen. Het eten is vrij eentonig. Ondanks dat er plaats genoeg is wordt er toch plek geclaimd bij het zwembad , restaurant en s'avonds is bij de launge ruimte wel te weinig plaats. Verder hadden we wat problemen op onze kamer , kraan kapot, lekkende airco die het later helemaal niet meer deed. Het word wel meteen opgelost. Alles word goed bij gehouden en is schoon. Personeel doet alles voor je. Het huisrif is mooi, kun je fijn snorkelen.

Mooi schoon hotel, eten erg eenzijdig .

Marjan Hendriks
19-9-2018

Prachtig mooi hotel. Nog nooit in een hotel geweest wat zo schoon was. Onze kamer was ook elke dag brandschoon dankzij de schoonmaker Said. Hij doet echt alles voor je.

Verder personeel heel vriendelijk.

Het eten vonden wij niet goed erg eenzijdig ondanks dat je uit n aantal restaurants kunt kiezen.

Was leuk maar niet super geen 2de keer meer

Jolanda
1-9-2018

Aardig personeel mooi ressort.jammer dat je niet zo de zee inloop maar dat het vaak droog lig en je eerst een soort van pier moet aflopen voor je zee in kan.wel een mooi rif.weinig plekjes om even te zitten om wat te drinken.eten waz matig niet slecht maar weinig keuze.ze zeggen dat je verse jus krijg maar is automaten sap.we zijn van de pickalbatros vorig jaar naar dana beach geweest deze is veel gezelliger en veel beter eten daar.ik kom niet meer terug naar albatros palece maar ga zeker weer naar albatros dana beache.van dana kan palece nog wat leren.

Nita shabo
24-8-2018

Eerste dag naar albatros palce hurghada was in 22.00 uur en was zo snel naar de kamer met een van receptie personeel. Mooi kamer en heel schoon beschikt voor mijn moeder 86 jaar oud met Roelstoel en extra handdoeken voor mijn moeder aardig personeel en zo snel helpen .lekker ontbijten met veel soorten .zwembad en strand aardig personeel en mooi beden en lekker drinken en de jongen bij strand ook helpt mijn moeder een woord top hotel mooie koralen en Fishen gezien en heel schoon over alle schoon bedankt voor manager van food en bevrige en manager van receptie mr Ali en elke personeel zeker kom ik terug en elke bestemming met mensen met Roelstoel of rollator omdat zo makkelijk om to bewegen in kamer en douche en ook in resort

Mooi voor een keer.

Anne
13-8-2018

Wij zijn op het moment nog op het resort. Het is een heel groot resort met verschillende restaurants en bars, echter is het eten vaak hetzelfde en ook in de verschillende restaurants niet divers. Het eten blijft wel goed op temp. Dit is prettig. De bediening werknemers zijn heel verschillend! Deels van het personeel is erg vriendelijk en beleefd, echter zijn sommige personeels leden heel aandringerig (in de thee en tassen winkel) dit is heel erg vervelend, blijven ontzettend aandringen op een vervelende manier. Ook sommige barwerknemers zijn heel erg op vrouwen gericht, dit vond ik zelf erg ongepast. Verder is de zee en get zwembad erg mooi en schoon, ook de kamers worden gied bijgehouden, wel jammer dat je buiten het resort weinig winkel gelegenheid kunt vinden, voor ons is/was dit leuk voor een keer maar niet meer. Wij houden toch meer van het gaan en staan waar we willen, en een vrijere cultuur.

Eerste ervaring in Egypte

Andy Van Der Snickt
28-7-2018

Als Turkije liefhebbers was dit onze eerste keer in Egypte. Vanaf we toekwamen op de luchthaven en hotel hadden we al snel door dat alles om fooien draaide... Het begon al dat we €2 moesten betalen of onze valiezen mochten niet mee... Ook moesten we €1,5 betalen voor 3 velletjes toiletpapier. In het hotel zelf merkte je dat ze vriendelijk waren, maar dat er ook meer achter zat. Constant vragen of alles inorde was met de kamer, dat het zelf irritant begon te worden. Maar goed, het hotel zelf in het algemeen was heel mooi en proper, niks op aan te merken. Een fantastisch groot resort! Het eten was dan weer wat anders... Alle dagen hetzelfde, bijna nooit afwisseling, wat na 11 dagen wel begint tegen te steken. Ook lag er op voorhand bijna niks klaar of gebakken, je moet alles vragen waardoor je lang kan staan te wachten! Overdag was het genieten. Super groot zwembad. Het water was fris maar een goede afkoeling. Wat wel heel vervelend was is dat rond 10 uur en rond 15 uur, de mannen van de excursies werden "gelost". 11 dagen aan een stuk staan ze aan je stoel om excursies en andere zaken te verkopen. Je ziet ook dat het hotel gewoon is om Duitsers te ontvangen... ze denken namelijk dat alles en iedereen Duits is en dit is wel heel jammer... Voor derest hebben wij toch nog genoten van onze vakantie en van het mooie resort!

Heet, maar geweldig!

Fam. van Laar
1-7-2018

Wij hadden een 13-daagse vakantie geboekt bij Albatros Palace, een groot maar echt prachtig resort. Het is overal brandschoon, het personeel behulpzaam en vriendelijk. Wat vrijwel meteen opvalt is de keuze in alles; buffetrestaurants met verschillende internationale keukens (met vooral lekkere toetjes), grote warme (29 graden!) zwembaden en uiteraard het strand en zee op loopafstand. De pier voert je direct naar het koraal waar talloze vissen rondzwemmen, de één nog exotischer dan de ander. Echt een aanrader.

De Wi-Fi daarentegen is heel wisselvallig en zwak. Het is 2018, het hoeft niet zo te zijn tegenwoordig. Een paar versterkers, en klaar is Kees. Ook in de bar Columbus vonden wij de service en gezelligheid minimaal. Ook de avondshow is beperkt tot een half uur; het had wat langer mogen duren.

Boek overigens niet excursies in het hotel, die zijn overwegend veel te duur (soms 2x de prijs dan elders). Zie tips voor meer info.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Albatros Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Albatros Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.