Hotel Paradise Resort & Aqua Park

Hotel Paradise Resort & Aqua Park

2Onvoldoende

Egypte, Egypte, Hurghada

2Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Paradise Resort & Aqua Park voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

191 reviews over Hotel Paradise Resort & Aqua Park

• 8willemsen06-10-2011

Geweldig!!

Als vorsten behandeld op en geweldige kamer met 2 balkons! Omdat ze in het hotel meer West-Europeanen willen mochten we apart ontbijten en iedere avond a la carte eten en dus niet bij alle russen. Op deze manier geen last gehad van alle problemen waar ik over gelezen heb. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 6Astrid24-07-2011

Prima hotel

Verouderd hotel en heel veel Russen waar we geen last van hadden. Wel erg Russisch georriënteerd, maar Engelsen,Duitsers en Nederlanders worden voorgetrokken. Paar keer op dinner gevraagd door het hotelmanagement en een eigen ontbijtzaal, waar geen rus naar binnen mocht. Kamers waren prima, het zwembad was heerlijk.

Gereisd met partner in april 2011

• 9apessel16-11-2010

voor herhaling vatbaar

Het personeel was erg vriendelijk, deed alle moeite om het ons naar de zin te maken. Een vriendelijk woord doet wonderen. De Russen zijn wel in de meerderheid, maar daardoor is het personeel naar ons inzien extra attent. De kamers waren netjes em weden goed schoongehouden. Complimentje voor de staf,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 2Lydia09-08-2010

NOOIT MEER !

Wij hadden de beoordelingen gelezen op zoover maar dachten: 'Zo erg kan het niet zijn mensen zeuren vaak om helemaal niets!' Maar dit 5 sterren resort is nog geen 2 strerren waard! Er werd een brandinstaliatie aangelegd in onze kamer waardoor we onze eigen kamer niet in mochten!! Lakens vol cement, Alles verouderd, slecht eten, slechte service, vieze tafels/borden/bestek, personeel spreekt alleen engels als het hun uit komt, niet vriendelijk, overal rommel, stank bij de ingang, geen water bij aankomst, minibar niet gevuld, electriciteit 4x uitgevallen. De excusies die je via het hotel kon boeken waren waardeloos. Quat safari dingen beloven en niet nakomen zoals: 120 min rijden was maar 75 min, prive met zijn 4e was gewoon met 9 personen, engels sprekende gids sprak geen woord engels... ECHT SCHANDALIG... ABSOLUUT GEEN AANRADER

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 4Nicolle Vogels31-07-2010

Nooit meer !

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8sandra18-07-2010

een goed te doen vakantie

wij zijn in het paradise gedeelte geweest, 2 volwassenen met 1 jongen van 7. toen wij voor de vakantie alle beoordelingne gingen lezen dachten we , ojee, waar komen wij terecht...maar het viel allemaal mee. het is inderdaad wat verouderd maar alles zover in goede staat en daar gaat het om toch? ja het eten, smaken verschillen, maar over het algemeen voor iedereen wel iets en ruimvoldoende van alles. de russen.....ja je kunt je er aan storen maar dat hebben wij niet gedaan, inderdaad met eten, niet normaal, alsof ze jaren geen eten hebben gehad en dan als ze van tafel gaan de helft laten liggen...zonde.. het strand was een klein stukje lopen, ver genoeg in die warmte haha, ligstoelen waren moeilijk te krijgen die waren volgens ons smorgens om 7 uur al allemaal bezet...het zwembad was heerlijk even wennen aan het water want dat was vaak erg koud, werd bijna elke dag gecontroleerd (het water) personeel was erg vriendelijk, kortom leuke goede vakantie, willen we best weer heen!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 7Alex26-02-2010

goed te doen

Ik ben samen met mijn vriendin een week naar het diamond gedeelte geweest.Prima hotel voor de prijs die wij ervoor betaald hebben. Eten was goed maar dan wel in het paradise gedeelte. Veel variatie lekkere toetjes. Eten was zelfs warm. Alleen wat idd het nadeel was waren de vele russen(geen last van gehad) en dat het bier de eerste dagen vaak op was. maar dit is later verbeterd toen ze de tap hadden aangesloten. Verder hebben wij een prima vakantie gehad personeel was heel vriendelijk deden alles voor je. Alleen de verkopers op het park waren wel irri maar als je ze duidelijk maakt dat je niks wilt heb je de rest van de vakantie geen last

Gereisd met partner in februari 2010

• 5vakantieganger01-02-2010

Geen 5 sterren waardig

niet kindvriendelijk er zitten stenen los in het zwembad, rond het zwembad kapotte stenen die gaten veroorzaken maar een kindervoetje in kan blijven zitten, slecht onderhouden. elektra van lichten zwembad hangen los in het water niet erg handig. Allinclusief is erg beperkt, minibar word niet bijgevult en water mag je niet in een flesje tappen bij de bars word je weggestuurd. Mooie ligging aan zee, ligt eraan in welk van de 5 hotels je zit hoever het lopen is naar strand/zwembad. Club is heel verweg, paradise tertussen. daimond is ongeveer 5 minutjes lopen. Eten in de andere 5 hotels zou moeten kunnen maar je bent pas na 8e welkom als je in een ander hotel wilt eten en zit je met de restjes, jammer gaat het allinclusief concept voorbij. En het stikt er van de Russen!!!!!

Gereisd met partner in mei 2009

• 6Ronald25-12-2009

Hier nooit meer naartoe!!!!!!!!!!!!!!!

Eten zeer slecht , smaakloos en lauw tot zelf koud. 95% Russen ( en dat is geen volk )Als nederlander wordt je daar niet goed behandeld. Soms geen bier of rum in de bar. Eten op strand is saai en niet gaar.Entertament is alleen voor Russen. Personeel probeerd met je vrouw naar bed te gaan . Resort zeer verouderd

Gereisd met vrienden in december 2009

• 5B. Spaan13-11-2009

VERSCHRIKKELIJK!

Na alle ervaringen van anderen gelezen te hebben (had ik het maar eerder geweten)kan ik mij aansluiten bij alle negatieve ervaringen. Na 2 jaar besloten wij om een luxe vakantie te boeken met de kids all in. Met volle moed en veel zin kwamen wij bedrogen uit.De kamer was ruim maar ronduit smerig en alles was kapot, het bad was lek en er was geen stop dus konden we er ook niet in. De airco deed het niet waardoor ik ziek werd van de warmte in de nacht, zijn 3 dagen bezig geweest met klagen en kregen met veel moeite een andere kamer welke ook erg smerig was.Van stofziugen hadden ze nog nooit gehoord, het tapijt werd geveegd? Ook wij werden ziek dit was niet van het eten maar van het klimaat, 45 graden zijn wij in holland niet gewend.Verder was in het resort alles in achterstallig onderhoud, zwembad stuk, tegels met name en het sanitair was heel smerig.De kids club was rampzalig, daar laat je je hond niet eens achter, zo smerig en alles kapot,animatie was er niet.NOOIT MEER!!! ZONDE GELD!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Hotel Paradise Resort & Aqua Park info