Hotel Panorama Bungalows Aqua Park Hurghada

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama Bungalows Aqua Park Hurghada voor je op een rij gezet:

190 reviews over Hotel Panorama Bungalows Aqua Park Hurghada

• 10John Van den Heiligenberg12-10-2019

Goede vakantie!

Eten is aanzienlijk verbeterd na 7 jaar. Wij zijn voor het duiken voornamelijk. Duikschool zit naast het hotel. Erg fijn. Op dit moment zijn ze de kamers aan het renoveren. Zeker een aanrader.

• 4Dennis10-10-2019

Niet denderend!

Meneer de hotelmanager laat briefjes achter in je kamer of je je wil melden bij de receptie...enigzins verbaasd ga je en vervolgens wil de manager dat je-na een "leuk gesprek"- in zijn bijzijn een revieuw gaat posten....hij zet de wifi wel even voor je aan en zoekt de site ook wel even op ....en natuurlijk wel een goede revieuw want je bent toch tevreden.... Voelde me erg onder druk gezet dus ik twijfel of de goede revieuws wel oprecht zijn want de hele accomodatie vond ik niet spectaculair Kamers zijn oke maar meer ook niet....vaak koud water in de badkamer en lauw en smerig bier overal...en waarom blikjes en geen tap? Verder vriendelijk maar opdringerig personeel. Als je je erop instelt en niet te veel van voorstelt of hoge eisen stelt is het te doen. Ligt erg ver van hurghada centrum af. Het italiaanse restaurant is niet best en het algemene restaurant is redelijk. Over het algemeen genomen is alles redelijk....

• 8Sama09-10-2019

Will comeback again

leuke plek aardige mensen, overweldigend personeel, geweldige zonsopgang

• 10Kees09-10-2019

Ontspannendoe je in panorama hotel

Nu voor de 13e maal in panorama hotel. Dondw ontvangst, goed eten, di verse specialiteiten restaurants. Goede bedden, schoon. Heel vriendelijk personeel. Wij komen speciaal voor het duiken. Er is naar het hotel en duikcentrum, niet duur en goede materialen.

• 6Syv03-10-2019

dit niet meer

We zijn hier 11 dagen geweest en hadden een bungalow geboekt ( en daarvoor extra betaald ). Bij aankomst werden we geacht een normale kamer te nemen. ( deze zag er achteraf gezien veeeel beter uit dan de bungalow) Na aan dringen werden we toch in een bungalow geboekt. De kamer werd dagelijks goed schoongemaakt(top). Het eten was niet uitgebreid maar wel smaakvol bereid. De drankjes (bier en witte wijn) waren zowel tijden het eten en in de bars overdag en avonds LAUW. ( niet te zuipen ) . Enige echte koude drankjes waren de frisdranken uit de automaten. Bier kwam ook niet uit de tap maar werd uitgetapt uit blikjes. Animatie overdag en avonds was matig . Muziek bij strand en zwembad stond op een dusdanig niveau dat je niet echt rustig lag. Na aandringen werd er bij het strand iets aan het geluid niveau gedaan. Ergens zitten avonds was ook een probleem te kort aan zitjes. en ook weer lauwe drankjes . Succes

• 9Arjan Groen01-10-2019

2 fantaschische weken

Prachtig hotel Goed eten Prima service Keurig zwembad/strand

• 10Martina Seegers-Warmut01-10-2019

Wij komen zeker weer terug !😍😍

Deze vakantie was voor ons echt perfect . De kamers waren erg ruim (alleen om te slaapen te groot )😂 en het eeten , er was sooo veel keuze , voor iedereen wat . Het animatieteam deed echt top werk (voor mij te veel 😘) Wij konden direct naar het strand waar ook douches waren en/of naar een van de pools , waar het water heerlijk was . Het personeel was vriendelijk en behulpzaam .

• 9Jordy01-10-2019

Top vakantie gehad! Goed verzorgd en goed schoon en netjes. Eten is heerlijk en alles goed verzorgd eromheen. Personeel spreekt engels dus je kan prima communiceren. Elke dag alles schoon en netjes en er liggen iedere dag schone standhanddoeken klaar. Al met al een top vakantie gehad!

• 7Frans Freeze23-09-2019

Als je assertief bent komt alles goed

Overboeking bij aankomst niet direct verteld. Je wordt dan door medewerker naar appartement gebracht die je niet hebt gereserveerd. Je staat voor voldongen feit, je bent moe van de reis en de medewerker kan er ook niets aan doen. Belofte voor juiste appartement de volgende dag. Geen fijne aankomst, je kan niet uitpakken, hebt de pest in. Volgende dag middels touroperator-host laten regelen dat we ter compensatie een upgrade krijgen. Kiezen uit het geboekte appartement of een luxe suite. De luxe suite is het geworden, echter, dat is dan weer niet goed schoongemaakt, de kluis doe het niet, de wc staat los en de wcbril is kapot. Er wordt dan schoongemaakt, maar de wc kom je weer achter als je het gaat gebruiken. Uiteindelijk na 2 dagen is de kluis toegankelijk en de wc gemaakt. Kost je tijd en ergernis, wat niet nodig is. Jammer dat onderhoud geen prioriteit is. Verder is het resort schoon, eten voldoende. Animatie is prut. Geheel is voldoende

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Lisanne16-09-2019

Kan ermee door.

Kamers oud en niet schoon. Na klachten 3 keer nieuwe kamer en extra schoonmaak prima. Resort verder mooi, fijne zwembaden en sfeervol. Eten prima en al het personeel en erg vriendelijk.

10 tips over Hotel Panorama Bungalows Aqua Park Hurghada

• Ruisch, 22-10-2011

Geen tomaten eten van het koude buffet. Dit voorkomt darmproblemen. Excursies Towaal (snorkelen) en quad safari waren erg leuk.

• patricia_kraayenbos, 02-10-2012

we hebben vis de hostess een dagtrip Luxor gedaan, erg vermoeiend maar zo de moeite waard, dat is een aanrader

• paul frank, 18-03-2012

wissel geen euro munten op straat, voor papier geld. zijn vinger vlug voor je het weet ben je een paar honderd pond kwijt. zijn meestal sigaretten verkopers. dit is geen verhaal die rond gaat het het zelf mee gemaakt.

1 vraag over Hotel Panorama Bungalows Aqua Park Hurghada

• marjo, 25-01-2010

Geen Russen aub

een week naar dit hotel geweest..NOOIT meer, niet omdat het hotel,eten of wat dan ook niet goed was, personeel was erg vriendelijk en behulpzaam maar de RUSSEN daar zijn één en al ellende en verpesten alles daar ... zelfs het personeel lijdt eronder en dat vonden wij het ergste van alles, ze doen zo hun best en zeker als ze merken dat je géén Rus bent... kamers waren netjes, iedereen was behulpzaam en spijtig voor de uitbaters en personeel van dit prachtige hotel ,maar ze zouden er géén Russen meer mogen toelaten .....

Kees Schepers, 12-10-2011

De russen kunnen inderdaad vervelend zijn. Ze drinken veel en zijn genereren veel lawaai. Vaak kruipen ze voor in rijen e.d. Over het algemeen toch niet veel hinder van gehad.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV