Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°27°
2,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Nubia Aqua Beach Resort voor je op een rij gezet:

Neckermann
Neckermann

2 reviews over Hotel Nubia Aqua Beach Resort in het Nederlands

Nooit meer!!!

Voss her
16-8-2019

Mooi hotel , maar bij aankomst werden we ‘vriendelijk’ verzocht om €400 bij te betalen vanwege onjuiste gegevens, terwijl alles netjes was doorgegeven. Schofterig behandeld en na 7 uur wachten eindelijk onze drie kamers. Eten te smerig om aan je huisdier te geven en aantal personeelsleden waren zeer onvriendelijk. Aquapark prima , alleen 250 meter tot het strand is daadwerkelijk 700 meter. Plastic bekertjes aan het strand 0,15 l en twee vastpakken betekend bekertje stuk. Geen wijn , lauw bier en 4 dagen aan de diarree vanwege rauw vlees. De apotheek loopt uitstekend naast het hotel. €5000 weggegooid achteraf. Wij gaan er nooit meer heen en raden dit hotel ten zeerste af!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geweldig!

Miranda
13-3-2016

Het is een mooi en nieuw resort met grote kamers, goede bedden en lekker eten . Er was een enthousiast animatieteam. Ook de staf was erg vriendelijk en deed zijn uiterste best om je het naar de zin te maken. Heb een duikcursus gevolgd via de duikschool bij het hotel, Super. Ook zijn we naar de spa geweest voor massage, dit was heerlijk. we gaan zeker een keer terug.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Volpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Internationaal, Italiaans, Oosters, Regionaal

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Party service, Portier, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Hetelucht sauna, Russisch bad, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nubia Aqua Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nubia Aqua Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.