Hotel Movie Gate Golden Beach

Hotel Movie Gate Golden Beach
8,3

36 tips over Hotel Movie Gate Golden Beach

Marlies Woudstra, 23-11-2014
Boek je excursie naar bijv. Luxor NIET bij Corendon (of andere touroperator) maar bij Sunny (In het hotel). Scheelt maar liefst 35 euro per persoon en je krijgt exact hetzelfde programma aangeboden. Is een aanrader: Luxor, je bent een hele dag onder de pannen en zie je meer van het land dan alleen maar het hotel. Kijk vooral op de terugweg door de woestijn naar buiten en dan zie je een schitterende sterrenhemel inclusief de Melkweg. Adembenemend mooi!
xxsteffii, 20-7-2014

Ga met de mensen in gesprek die excursies organiseren, zij kennen de mooie plekken in Egypte. Wij hebben een hele prettige ervaring gehad met deze jongens. Wij zijn gaan snorkelen en naar Luxor geweest, dit is ECHT de moeite waard!

Ook een avondje stappen in El Gouna (prachtig!) is zeker aan te raden!

bas, 19-7-2014

1. Volg zodra je vanuit het vliegtuig met een bus naar de aankomsthal bent gebracht absoluut NIET de bordjes van je reisorganisatie. Ga direct linksaf, door een opening in een touwafzetting, om bij de bank je visum te kopen. Dit is goedkoper.

2. Koop een egyptische simkaart met prepaid internet. Hiermee heb je overal (strand, zwembad, kamer) internet op je mobiel, en het is veelal oook een stuk goedkoper dan Wifi. Dit kan op het vliegveld (vodafone balie) of in de stad

We hebben een aantal aanbieders voor Movie Gate Golden Beach voor je op een rij gezet:

maaijen, 27-6-2014
Je kunt zowel met euro's en egyptische ponden betalen. Kijk ook eens voor excursies bij de aanbieders in het hotel! Wij hebben gesnorkeld en dat was prachtig!
Jan, 13-6-2014
Neem een taxi en ga in de stad eten. Zelfs op straat kan je nog beter eten dan in dit smerige hotel.
Hensam, 23-8-2013

Geef geregeld een fooi (begin daar de eerste dag mee) aan de obers en schoonmakers en barmedewerkers, dan wordt de service alleen maar beter! Voor fooi moet je denken aan 50 cent (5 Egyptische pond), 1 euro (10 Egyptische pond) of meer als je dat wilt.

Afdingen is overal noodzakelijk, bij souvenirs maar ook bij de dokter!! (Ons bezoek bij de dokter ging van €70 na afdingen naar €20).

Smink, 31-7-2013

Boek een duiktrip bij Mamdouh, hij loopt over het park rond en geeft ook de gratis try-dive. Tevens kan hij je rondleiden in Hurghada en/of El Gouna.

Leg je handdoek om 8 uur bij het zwembad, alles wat ervoor ligt wordt op die tijd weggehaald, of geef fooi aan de beheerders van handdoeken.

Taxi-service naar Hurghada of El Gouna is prima, al is taxi voor het hotel iets goedkoper.

Niewe Marina in Hurghada is er goed voor elkaar, mooi en lekker eten.

Koop off spray tegen de muggen.

ingmar, 26-6-2013
Als je een snorkel trip wil doen regel dat dan bij het resort zelf is goedkoper dan bij de reisorganisator. was 30 euro pp.je vertrekt bij het strand om 9 uur en bent weer om 16 terug.
Robin, 21-11-2012
Luxor (gids Hassan) + Snorkelen
Wim Guleij, 16-9-2012

met de G-bus naar de stad

Soeveniers kun je beter op de luchthaven kopen op de terugvlucht

Grote barzaar