Hotel Mirage New Hawaii Resort & Spa

Geen echte aanrader

Yorena
27-10-2016

Eerste keer in Egypte

Uitzicht hotel zeer mooi tot je op de kamer komt

Badkamer is vies,kamer is niet zoals op de foto's

Eten is alle dagen hetzelfde,geen variatie

Ander restaurant in hotel geprobeerd ,hetzelfde eten maar iets mooier gepresenteerd

Het personeel is er zeer vriendelijk en hulpvaardig,ze stonden steeds klaar voor ons

Het ergste hotel ooit!!!

Wij gaan zeer regelmatig naar Egypte en hadden helaas dit keer Mirage New Hawaï geboekt.

Ook wij zijn geen luxe paardjes en zeker niet de moeilijkste mensen maar hier even een korte opsomming:

- Slechte en vieze kamer

- smerige lobby

- zeer slecht eten en bijna geen variatie

- geen bediening

- drankjes in plastic bekers die even afgespoeld werden onder de kraan nadat iemand ze voor onze neus op de bar terug zette

- stront op de vloer in de algemene toiletten

- sigaretten peuken op de grond

- geen snorkelmogelijkheden

Wij hadden voor 15 dagen geboekt en na perfecte hulp van Jessica van touroperator hebben wij het hotel na 1.5 dag gelukkig kunnen verlaten en zijn wij verhuisd naar het fantastische Prima Life in Makadi bay... Echt een aanrader!!!

Nogmaals wil ik hierbij iedereen heel duidelijk maken dat je Mirage uitsluitend moet boeken als kadeau voor mensen die je verschrikkelijk haat!!!

Ga hier absoluut niet naartoe!!!

super slecht

irene
17-1-2016

de ligging was nog het beste

Velmi dobré místo

blanka petrnouskova
19-5-2015

Hotel v klidnem miste s vyhledem na more. Pokoj vzdy uklizen. Jeden nedostatek byl, velmi casto nejezdil vytah. Jidlo dobre, vzdy bohaty vyber. Tento hotel je vhodny pro deti.

Nooit meer

Bwd ter Horst
13-11-2013

wat een verschrikkelijk hotel!!!

het eten was echt super slecht ,alles is op russen gericht. het personeel kan nauwelijks Engels maar Russisch kunnen ze wel. Het "strand" is een baaitje wat veelte klein is, geen vis te vinden. kamers waren goed en redelijk schoon. voor het geld wat wij hier voor betaald hebben, kun je naar 10x betere hotels. zelfs de touroperators zaten met hun handen in het haar, alle Nederlanders zaten op hen te wachten om te vertellen hoe slecht het wel niet was. Dit hotel word ge-wel-dig omschreven maar daar blijkt weinig van waar. Het animatie personeel is aan het onbeschofte af, als je niet mee wilt doen word er maar doelloos " go to hell" of "loser" naar je geroepen. Ook zit er een spa bij, we gingen er met veel zin heen, maar kwamen met dreigingen naar buiten. Mensen die dit lezen Ga hier NOOIT heen je zult teleurgesteld thuis komen!

Nooit meer

britt
22-8-2013

Het eten is echt verschrikkelijk, komen uit een normaal standaard gezin, echt geen culinaire hoogstandjes verwacht maar dit was echt enorm slecht. Rauw vlees, groentes die nog net niet wegliepen enz enz

Het ontbijt was nog wel te doen, maar elkedag het zelfde.

we zijn ook na dag 1 voor elke maaltijd uit eten geweest, ook kreeg je te drinken uit plastic bekertjes, hoe dan ook daar boek je geen all inclusive voor.

Het 'strand' was een baaitje, dus geen vissen of iets dergelijks als je graag wil snorkelen.

Wel zou ik als je voor een vakantie zou boeken naar egypte zeker de moeite nemen om op zee te gaan snorkelen en met dolfijnen te zwemmen. zeker een aanrader!

Als afsluiter hadden we ook nog geen water op de laatste dag, en moesten we met zelf gekocht water ons wassen.

des vacances au TOP

TITINE
11-2-2010

partis avec 2 copines nous avons passé des vacances inoubliables ils ns ont donné une suite allez savoir pk la chambre faisai 80m2 salle bain super, piscine géniale, moi qui n'aime pa trop les anim marmara j'ai bcp bcp apprécié l'ambiance convivial et festive. nourriture super le matin midi et soir meme le snack passait, discotheque super mais ambiance 25/30ans. par contre petites astuces ne prenait pas les excursions de lhotel bcp trop cher traversai la rue en face il y a une sorte d'egypt tour les memes excurions a 50% voir 70% de moins et vs vs retrouvez avec les mêmes personnes qui ont payé 70e pour une excursions quad desert et visite bedouin pour 10euros; 18e pour la plongée, et 15e pour du snorkeling en bateau et excursion sur une ile paradisiaque. petit bémol la plage de lhotel est vraiment pas belle mais aux prix des excursions sur des iles on oublie vite :). partis en janvier 30degre minimum eau tres chaude puisque c'est la mer rouge.

Bonne adresse

Liloudraou
23-11-2009

Nous avons séjourné au club marmara Hurghada du 8 au 15 septembre 09, nous avons passé un séjour inoubliable..

L'hôtel est situé à proximité du centre ville (envrs 5 min), il y'a des navettes et taxis juste en face de l'hôtel, avant de monter, il est ^préférable de demander le prix, parfois, ils varient du simple au triple...

Contraitrement aux établissements voisins, l'hôtel est très bien tenu, très propre surtout au niveau du hall d'entrée qui est très impressionnant.

Les repas étaient très variés et les buffet très joliment décorés, les chambres un peu vieillotes niveau déco mais assez confortables.

Nous n'oubierons pas l'équipe d'animation inoubliable et le personnel très à lécoute.

Nous reviendrons.

2008

trés bon séjour rien a redire hotel trés propre avec un trés bon service superbe et bien entretenue la cuisine est varié et de qualité

2007

Zijn er geweest juni 2005 als het vernieuwde hotel juist open was.Nog nooit zon slechte vakantiegehad...probleem et ALL inn, hygiene en dranken. Slecht afgewassen, vuile plastiek bekers om uit te drinken...met als gevolg dat 3/4 van het hotel ziek was. Hebben moeten vechten om een flesje water te kijgen, MAAR moet eerlijk zijn, we hebben na een klacht ons verblijf terugbetaald gekregen, omdat ze zelf hebben toegegeven dat er een probleem was op d&at moment

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirage New Hawaii Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirage New Hawaii Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mirage New Hawaii Resort & Spa scoort een 6.13 uit 10 op basis van 38 reviews.