Hotel aan zeeWeer vandaag36°27°
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Mirage New Hawaii Resort & Spa voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel Mirage New Hawaii Resort & Spa in het Nederlands

Geen echte aanrader

Yorena
27-10-2016

Eerste keer in Egypte Uitzicht hotel zeer mooi tot je op de kamer komt Badkamer is vies,kamer is niet zoals op de foto's Eten is alle dagen hetzelfde,geen variatie Ander restaurant in hotel geprobeerd ,hetzelfde eten maar iets mooier gepresenteerd Het personeel is er zeer vriendelijk en hulpvaardig,ze stonden steeds klaar voor ons

Gereisd Met partner in oktober 2016

Te erg, smerig en slecht om te beschrijven !

Ronald
28-9-2016

Het ergste hotel ooit!!! Wij gaan zeer regelmatig naar Egypte en hadden helaas dit keer Mirage New Hawaï geboekt. Ook wij zijn geen luxe paardjes en zeker niet de moeilijkste mensen maar hier even een korte opsomming: - Slechte en vieze kamer - smerige lobby - zeer slecht eten en bijna geen variatie - geen bediening - drankjes in plastic bekers die even afgespoeld werden onder de kraan nadat iemand ze voor onze neus op de bar terug zette - stront op de vloer in de algemene toiletten - sigaretten peuken op de grond - geen snorkelmogelijkheden

Wij hadden voor 15 dagen geboekt en na perfecte hulp van Jessica van touroperator hebben wij het hotel na 1.5 dag gelukkig kunnen verlaten en zijn wij verhuisd naar het fantastische Prima Life in Makadi bay... Echt een aanrader!!!

Nogmaals wil ik hierbij iedereen heel duidelijk maken dat je Mirage uitsluitend moet boeken als kadeau voor mensen die je verschrikkelijk haat!!! Ga hier absoluut niet naartoe!!!

Gereisd Met partner in september 2016

super slecht

irene
17-1-2016

de ligging was nog het beste

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Nooit meer

Bwd ter Horst
13-11-2013

wat een verschrikkelijk hotel!!! het eten was echt super slecht ,alles is op russen gericht. het personeel kan nauwelijks Engels maar Russisch kunnen ze wel. Het "strand" is een baaitje wat veelte klein is, geen vis te vinden. kamers waren goed en redelijk schoon. voor het geld wat wij hier voor betaald hebben, kun je naar 10x betere hotels. zelfs de touroperators zaten met hun handen in het haar, alle Nederlanders zaten op hen te wachten om te vertellen hoe slecht het wel niet was. Dit hotel word ge-wel-dig omschreven maar daar blijkt weinig van waar. Het animatie personeel is aan het onbeschofte af, als je niet mee wilt doen word er maar doelloos " go to hell" of "loser" naar je geroepen. Ook zit er een spa bij, we gingen er met veel zin heen, maar kwamen met dreigingen naar buiten. Mensen die dit lezen Ga hier NOOIT heen je zult teleurgesteld thuis komen!

Gereisd Met partner in juli 2013

Nooit meer

britt
22-8-2013

Het eten is echt verschrikkelijk, komen uit een normaal standaard gezin, echt geen culinaire hoogstandjes verwacht maar dit was echt enorm slecht. Rauw vlees, groentes die nog net niet wegliepen enz enz Het ontbijt was nog wel te doen, maar elkedag het zelfde.

we zijn ook na dag 1 voor elke maaltijd uit eten geweest, ook kreeg je te drinken uit plastic bekertjes, hoe dan ook daar boek je geen all inclusive voor.

Het 'strand' was een baaitje, dus geen vissen of iets dergelijks als je graag wil snorkelen.

Wel zou ik als je voor een vakantie zou boeken naar egypte zeker de moeite nemen om op zee te gaan snorkelen en met dolfijnen te zwemmen. zeker een aanrader!

Als afsluiter hadden we ook nog geen water op de laatste dag, en moesten we met zelf gekocht water ons wassen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013
2007

Zijn er geweest juni 2005 als het vernieuwde hotel juist

patrick
23-11-2007

Zijn er geweest juni 2005 als het vernieuwde hotel juist open was.Nog nooit zon slechte vakantiegehad...probleem et ALL inn, hygiene en dranken. Slecht afgewassen, vuile plastiek bekers om uit te drinken...met als gevolg dat 3/4 van het hotel ziek was. Hebben moeten vechten om een flesje water te kijgen, MAAR moet eerlijk zijn, we hebben na een klacht ons verblijf terugbetaald gekregen, omdat ze zelf hebben toegegeven dat er een probleem was op d&at moment

Gereisd Familie in juni 2005

mooi hotel met heel goede service,vriendelijk personeel

pierre
27-3-2007

mooi hotel met heel goede service,vriendelijk personeel.Toffe wandel route juist voor het hotel.Aan te raden is ook juist tegenover het hotel cafe BIG BROTHER heel tof en goedkoop.Enig nadeel van het hotel is een heel klein strandje.We zijn er geweest eind maart 2007.Bart van Marmara club is een heel gedienstige en vriendelijk nederlandstalige man.

Gereisd Anders in Tue Mar 27 2007 19:40:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Club Marmara Vond ik echt wel leuk ik ben er met pasen

sofie
20-2-2007

Club Marmara Vond ik echt wel leuk ik ben er met pasen geweest [2006] leuke mensen . vriendelijk toffe animatie , Rustige plaats Eten was wel oké . Wat we wel hebben meegemaakt niets ergs maar toch we hadden geen dopsel voor het bad en ja Mijn moeder vroeg het aan iemand in de gang van het personeel , vijf minuutjes later stond die daar met een dopsel . Mijn moeder gaf heb een euro en die jongen natuurlijk HEEL content hoe zou jezelf zijn Maar ja de volgende dag komen we s'avond terug naar onze kamer en er ligt/staat een gemaakte zwaam van handdoeken op ons bed en dat ging zen gangetje zo drie dagen aan een stuk tot wenaar huis moesten . de laatste dag stond daar al het personeel aan onze deur ze wouden precies ook een fooitje Maar het was een hele fijne vakantie een aanrader

Gereisd Anders in februari 2007

marmara hurghada, lang niet slecht, vriendelijk, goede en

Myriam Helderweirt
7-2-2007

marmara hurghada, lang niet slecht, vriendelijk, goede service, proper en wat het eten betreft ruime keuze en geen probleem met de rauwkost. ook tanden gepoetst met kraantjeswater zonder probleem. de 2e dag mijn tasje op de kamer vergeten met alles erin: geld, visakaart, vliegtuigticket en gsm: alles onaangeroerd gevonden, bravo!animatie in overvloed voor wie wil, geen slecht woord over dit hotel!

Ben zelf ook in Marmara geweest, 2005 voorjaar, heel veel

Meulders marie-paule
4-2-2007

Ben zelf ook in Marmara geweest, 2005 voorjaar, heel veel Fransen, echt een aangenaam volk om met in een hotel te zitten, niet luidruchtig of pretensieus, het eten was heel lekker, maar ik kan me voorstellen in het hoogseizoen dat je mag aanschuiven. Al bij al personeel heel vriendelijk, proper hotel, CHAPEAU !!!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Chinese, Duits, Frans, Glutenvrij, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirage New Hawaii Resort & Spa in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirage New Hawaii Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.