Hotel Minamark Beach Resort ****

Hotel Minamark Beach Resort ****

Hotel Minamark Beach Resort
Hotel Minamark Beach Resort
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Minamark Beach Resort voor je op een rij gezet:

389 reviews over Hotel Minamark Beach Resort in het Nederlands

Niet meer

G, 18-1-2018

Hygiëne liet te wensen over. WiFi onvoldoende. Je kan niet buiten hotel komen. Opdringerig.Eten was goed.

Leuk resort, schoon, direct aan zee

Drenthen, 2-1-2018

Direct aan zee, veel eten, aan drukke winkelstraat, het is in de zomer erg warm in Egypte dus ik zou de volgende keer in het voorjaar gaan. Nadeel is het vragen om fooi, zelfs van politie. Resort is erg mooi.

Valt tegen

Stel, 10-9-2017

Allereerst is de ligging het beste wat dit hotel te bieden heeft. Wij hadden de "deluxe" kamer geboekt voor €40 extra, helaas was er op het zeezicht na niks "luxe" aan. Een bad waar geen water in bleef en dus onbruikbaar was, schimmel in de badkamer, vieze dekens op de bedden.. hotel was totaal niet schoon, Er mag overal binnen gerookt worden in het hotel. WIFI werkt heel slecht, uiteindelijk 2x geld betaald voor WIFI dat wel goed zou zijn maar die werkte ook bijna niet. Eten is koud, elke dag het zelfde. Simpele dingen zoals friet hebben ze niet, alleen Arabisch eten wat voor ons als Nederlanders heel appart is. Personeel (behalve receptie) is wel heel vriendelijk.. receptie personeel weet niks en al je vragen moet je maar een andere dag stellen als de manager er is... ik als blonde vrouw kon prima over straat lopen, toch was ik 1 van de weinige blonde en daarom wouden veel mensen op de foto. 80% van de hotelgasten zijn vrouwen in boerka's en locale mensen. Voor mij nooit meer....

goede sfeer

Van San, 27-8-2017

vriendelijk personeel, niks is teveel om het de gasten naar hun zin te laten hebben. Eten weinig afwisseling, voor verbetering vatbaar. alles proper en verzorgd, leuke uitstappen gedaan

Aftandse boel

Léon, 3-8-2017

Laat ik voorop stellen: het bar-, restaurant- en animatiepersoneel (gek genoeg niet de medewerkers van 'guest relations) was zeer vriendelijk, enthousiast en behulpzaam'. Het complex is echter sterk verouderd en wordt vooral aan de buitenkant opgepoetst. De tuin wordt beter onderhouden dan de kamers. Met name de badkamer was echt te vies voor woorden, ondanks de dagelijkse 'schoonmaak' en had geen warm water om te douchen of scheren. Klachten die door de receptie met een minzaam lachje werden 'beantwoord' want echt Engels spreken doen de meesten er niet. Als je van kip houdt, is dat zo'n beetje het best eetbare want het eten is toch voornamelijk afgestemd op de 95% Egyptische gasten die met hun hele gezin all inclusive komen genieten. Zij houden voornamelijk van zoetigheid en die is er volop. Er zijn ook drie 'specialiteitenrestaurants' die elk slechts een avond open zijn (niet gereserveerd, geen plek). Het visrestaurant mag die naam wat ons betreft niet dragen want vis war niet geserveerd. Het zwembad is veel te klein voor een complex met zoveel gasten. Het privéstrand ligt mooi maar er liggen heel wat stenen in het water; de ligbedden die er in ruime mate zijn zijn krakkemikkig en de kussens erop zijn versleten. En dan is er de soms zo oorverdovende herrie. Niet alleen op het strand van de megaboxen die 'van het management' aan moeten maar ook van de airco die alleen aan (ijskoud) of uit kon. De minibar bleek een leeg klein koelkastje en op verzoek kregen we wel dagelijks twee kleine flesjes drinkwater. Tijdens de dagelijkse 'avondshow' bij het zwembad wordt datzelfde zwembad van chloor voorzien. Niet alleen ongezond maar ook funest voor mijn kleding (grote chloorvlekken erop) die het management niet wilde vergoeden. Touroperator liet wat hulp betreft hier ook verstek gaan. De omgeving van het hotel had veel winkeltjes waar je om de 3 meter staande werd gehouden door de zoveelste verkoper die ongevraagd zijn inventaris aan je ging opsommen. Moeilijk om beleefd te blijven, na 100 keer in 200 meter what is your name en where are you from.

Wij gaan hier nooit maar dan ook nooit meer naartoe!

Supervriendelijk met wat puntjes

Esther, 15-6-2017

Wat vooral opvalt is de vriendelijkheid van het personeel. Het hotel zelf is niet echt luxe maar je slaapt er alleen en wij hebben er prima geslapen.

Het eten is niet echt geweldig, maar ach wat wil je voor die prijs....

Heerlijk plekje in het centrum van Hurghada

Henriette, 6-6-2017

Wat een heerlijke week hebben we hier gehad in hotel MinaMark! Vriendelijk personeel, animatieteam is super, altijd in voor een praatje. Het hotel is gelegen midden in het centrum, Sheratonstreet. Je loopt vanuit het hotel langs de vele winkeltjes, terrassen en eetgelegenheden. Ook is de nieuwe Marina een bezoekje waard. Strand is erg mooi met goede ligbedjes, tuin goed onderhouden, kamers zijn prima. Eten erg lekker, je kan 3x per week a la carte eten bij Sultana (libanees), Fish restaurant en bij de Italiaan op het resort. Prijs kwaliteit dik in orde!

Goede prijs/kwaliteit

Ingrid, 29-5-2017

Minamark is een wat verouderd hotel en de kamers kunnen wel wat onderhoud gebruiken, maar de prijs/kwaliteit is goed en de ligging is geweldig middenin het centrum van Sakalla. Super vriendelijk personeel, lekker eten (mensen die hierover zeuren moeten zich schamen!), een gemoedelijke sfeer en als je het vriendelijk vraagt, is er heel veel mogelijk. Iedereen doet enorm z'n best om het de gasten naar hun zin te maken.

Dit hotel nooit meer

Bekkema, 11-2-2017

Hotel een beetje vies, eten was er goed,personeel heel vriendelijk, ligging goed maar buiten het hotel erg vies,kamers simpel en gedateerd en bedden erg slecht, aan het strand, Sakala is de laatste jaren erg verpauperd en de buurt aan het verkrotten en veel bedelaars vooral kinderen en moeders

Redelijk tot goed

Rob, 13-12-2016

Het eten was goed en een grote keuze. De bediening was goed en erg vriendelijk. De kamer was goed en netjes en werd elke dag schoon gemaakt

Wat betref all-in klopt niet helemaal, buiten bij het zwembad alleen maar zwak alcoholische drank en binnen bij de bar moet je voor alles betalen zelfs de thee of koffie er zit dan ook niemand. Er ongezellig ook voor de barman die heeft bij niks te doen. Er is een klein hokje waar je vanaf 24.00 uur wel kan drinken en kan roken maar ook daar is het erg ongezellig. Bij Sultana is het eten niet al te best en koud en het vlees was bijna zwart. De wellnes spa is erg goed. Het hele hotel kan best wel wat gezelliger gemaakt worden maar de leiding is niet erg voor wat veranderingen en ouderwets. Jammer. Ga misschien toch nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minamark Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minamark Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Minamark Beach Resort scoort een 7.82 uit 10 op basis van 503 reviews.