Hotel Minamark Beach Resort

Hotel Minamark Beach Resort
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Minamark Beach Resort voor je op een rij gezet:

506 reviews over Hotel Minamark Beach Resort in het Nederlands

Hotel met beperkingen

Marianne
8-7-2018

Op zich is het hotel redelijk, alle personeel is uiterst vriendelijk en ten alle tijden bereid om een helpende hand uit te steken. Echter het eten is van minimale kwaliteit hoofdzakeijk gericht op de lokale bevolking. Ga je bij een bar wat te drinken halen is het over het algemeen niet koud wat vooral bij bier niet prettig is. In zee is een kleine steen waar je wat visjes kunt vinden maar ga je om te snorkelen dan zul je toch echt een trip moeten boeken wat je overigens prima bij max kunt regelen.

Alleen het eten is 3 keer niks

Mohammed
12-5-2018

Kamers zijn goed. Eten is heel smerig. Goede entertainment crew. Te veel van dezelfde muziek. Leuke activiteiten binnen het resort. Zwembad vaak druk. Strand is heel mooi. Toch een beetje te klein.

Het voelt als thuiskomen

Danielle
28-4-2018

In 1 woord geweldig. Lieve mensen en een top locatie.ons tweede huis

Tjingo

Buitengewoon fijne locatie, voor een kleine prijs.

Fam.Kruithof
3-3-2018

Goed hotel midden in de wijk Sakkala. Voorkant aan de hoofdstraat met heel veel winkels en achterkant aan strand met Rode Zee.

Voldoende strandstoelen met gratis handdoekenservice.

Groot zwembad met eveneens voldoende stoelen.

Wij hadden all inclusive en dat was prima. Voldoende eten en drinken. Voor ieder wat wils en dat de hele dag door.

Extra: 3 restaurantjes Frans, Libanees en Vis. Waar je ook nog kon eten.

Wij hadden een de Luxe kamer zeezicht geboekt. Kamer was heel ruim met apart zit gedeelte met koelkast en tv. En een mooie badkamer. Alles in nieuwstaat. Wat zeezicht betreft: heel in de verte was de zee te zien!

Elke dag schoonmaak/nieuwe handdoeken. En personeel was overal buitengewoon vriendelijk en voorkomend.

Helaas was de Wifi niet altijd geweldig. Alleen bij de receptie gratis. En tegen betaling op de kamer.

Niet meer

G
18-1-2018

Hygiëne liet te wensen over. WiFi onvoldoende. Je kan niet buiten hotel komen. Opdringerig.Eten was goed.

Leuk resort, schoon, direct aan zee

Drenthen
2-1-2018

Direct aan zee, veel eten, aan drukke winkelstraat, het is in de zomer erg warm in Egypte dus ik zou de volgende keer in het voorjaar gaan. Nadeel is het vragen om fooi, zelfs van politie. Resort is erg mooi.

Хорошее место

IIRINA
17-11-2017

Хороший выбор для тех кому нужен хороший заход в море, центр города, местр для детей и отличные аниматоры. Честно очень жалко что приехали лишь на 14 дней. Планируем обратно чем скорее тем лучше

Всё понравилось

Alexandra
16-11-2017

Пляж хороший, ресторан кормил хорошо жалоб нет. Больше всего понравились ребята аниматоры, молодцы . Новые шру каждый день. Тихо, уютно и спокойно

Valt tegen

Stel
10-9-2017

Allereerst is de ligging het beste wat dit hotel te bieden heeft. Wij hadden de "deluxe" kamer geboekt voor €40 extra, helaas was er op het zeezicht na niks "luxe" aan. Een bad waar geen water in bleef en dus onbruikbaar was, schimmel in de badkamer, vieze dekens op de bedden.. hotel was totaal niet schoon, Er mag overal binnen gerookt worden in het hotel. WIFI werkt heel slecht, uiteindelijk 2x geld betaald voor WIFI dat wel goed zou zijn maar die werkte ook bijna niet. Eten is koud, elke dag het zelfde. Simpele dingen zoals friet hebben ze niet, alleen Arabisch eten wat voor ons als Nederlanders heel appart is. Personeel (behalve receptie) is wel heel vriendelijk.. receptie personeel weet niks en al je vragen moet je maar een andere dag stellen als de manager er is... ik als blonde vrouw kon prima over straat lopen, toch was ik 1 van de weinige blonde en daarom wouden veel mensen op de foto. 80% van de hotelgasten zijn vrouwen in boerka's en locale mensen. Voor mij nooit meer....

goede sfeer

Van San
27-8-2017

vriendelijk personeel, niks is teveel om het de gasten naar hun zin te laten hebben. Eten weinig afwisseling, voor verbetering vatbaar. alles proper en verzorgd, leuke uitstappen gedaan

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minamark Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minamark Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Minamark Beach Resort scoort een 7.78 uit 10 op basis van 506 reviews.