Hotel Mercure Hurghada

Meer hotelinfo

130 reviews over Hotel Mercure Hurghada

• 9MART19-10-2019

Mercur hotel

we hielden echt van de service, de goede houding van alle werknemers, de zee, een geweldige vakantie, geweldig. Bedankt Ik wil graag meer plezier voor de kinderen. Het is leuk dat het territorium goed is verzorgd en de volgorde overal is

• 9Alla19-10-2019

Alla family

Alla Minsk, ik was erg onder de indruk van het hotel, uitstekend personeel, zeer comfortabele kamers, zeer schoon en mooi, zeer goede toegang tot zee en geweldige keuken. Heel erg bedankt voor de uitstekende service. M zal zeker weer komen

• 9Niko16-10-2019

Een echte vakantie hier!

Allemaal heel goed, heerlijk eten, vriendelijk personeel, altijd glimlachen op gezichten! Schone en gezellige kamers, altijd schone handdoeken. Service op hoog niveau, entertainment voor verschillende leeftijdscategorieën! Een echte vakantie hier!

., rooms Division Manager , 17-10-2019

Dear valuable guest, Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Mercure Hurghada Hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon. Best regards Karim El Herazy General Manager Mercure Hurghada ACCOR BRANDS : Sofitel, Novotel, Pullman, Ibis

• 9Eduard16-10-2019

Eduard happy

Het is ons eerste bezoek aan Egypte. Het weer is heel mooi. We waren bang toen het weer zo heet was. Het bier is heerlijk. Het entertainment is cool. Leuk avondprogramma. Het eten is oke. De kamer is oud, maar schoon.

., rooms Division Manager , 17-10-2019

• 9Nikola Kolev15-10-2019

Hurghada

Kamer 1406-1402-1401 Voor het eerst in Egypte met het hele gezin, en we zijn erg gefascineerd door de sfeer van het hotel, en het personeel zou u aanraden om het te bezoeken 😊 Het hotel is rustig en ideaal voor een gezin met kinderen.

• 10Kett15-10-2019

We will come back

Het Mercure-hotel is in elk opzicht sensationeel en overtrof in het algemeen mijn verwachtingen! Grote en zeer comfortabele kamer, 3 zwembaden om uit te kiezen, vriendelijke service en goed eten. Het gebied is erg groot. Ik zou aanraden! :)

• 9Michelle ayres15-10-2019

Touroperator

Heerlijke vakantie zoals gewoonlijk. We zijn hier 6 keer geweest en zullen zeker terugkomen en we worden sterk aanbevolen omdat het als een tweede thuis is. Hier is een surfcentrum. Je kunt zoveel of zo weinig doen als je wilt.

• 10Vladimir15-10-2019

Mercure

We zijn hier voor de eerste keer dat we het allemaal leuk vinden. Services zijn erg goed. Kamers zijn heel mooi. Eten is heerlijk. De zee is erg mooi. Blijf aanbevelen.

• 9Karin12-10-2019

4 hotel ok

1818 de kamer is schoon, maar het materiaal dat huishoudster gebruikt, is niet goed. De spa heeft opdringerige verkoop. Het eten is goed, maar het zou met meer variatie kunnen zijn. Het personeel is erg vriendelijk en beleefd. We zijn oprecht gelukkig.

., rooms Division Manager , 15-10-2019

• 9Alina12-10-2019

5 okay

Het hotel is niet slecht voor zijn sterren. Het belangrijkste voordeel is het strand en de zee, er zijn altijd voldoende ligstoelen, de kamer is comfortabel, hoewel vrij oude schoonmaak dagelijks. Het enige dat niet paste, was ongewoon voedsel, veel kruiden. Maar er is altijd een keuze, vooral heerlijke broodjes en snoep

., rooms Division Manager , 15-10-2019

3 tips over Hotel Mercure Hurghada

• Titia van der Geest, 27-02-2013

Wij hebben de boottocht gedaan. Erg leuk voor de echte snorkelaar. Op de boot en eilandjes is niet veel te beleven. Erg fris door de wind!

• Geert-Jan , 05-07-2013

TIPS: Ga niet in Juni, juli of augustus, erg warm! temperaturen soms ver boven de 40 graden! Aan de kust prima te doen, maar bij het bezoeken van de tempels....pfieuu! Handelaren soms erg opdringerig maar dat hoort bij het land. Buiten de boot of ressort weinig tot niets te doen. Even een biertje kopen buiten de boot of het ressort is er absoluut niet bij, gewoon omdat..... het er niet is! plus dat je altijd "lastig" gevallen wordt door de handelaren.

• jeanine, 29-11-2011

reis naar luxor met nijltocht, wel lange busreis maar zeker de moeite waard

0 vragen over Hotel Mercure Hurghada

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
    • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
    • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking